Алғашқы мәшнем!
Өткен аптадан бері мен де автоәуесқойлар клубына мүше болдым. Көлігімнің жылы өзімнен 4-5 жас қана кіші болғанымен аяқ артуға жетіп тұр. «Мицубиси Галант». Алғаннан бері 150 км (барып — қайту 300) және 225 км (барып -қайту 450) қашықтыққа барып қайттым. Жүргізушілік куәлігімнің мерзімі 2016 жылы өтіп кетеді екен.
Жеңіл-желпі жөндеу жұмыстары баршылық. Стабилизатор деген пәлесін өзім аулада ауыстырдым. Қиын ештеңесі жоқ. Енді осы сенбі поддонның (картер) прокладкасын ауыстырмақпын жәйлап. Біреуге жасатқанша өзім жасап үйренейін деген ой ғой. Алла бұйыртса суретін салармын)))
Анау отырған бала жиенім, аты Ислам.
Жеңіл-желпі жөндеу жұмыстары баршылық. Стабилизатор деген пәлесін өзім аулада ауыстырдым. Қиын ештеңесі жоқ. Енді осы сенбі поддонның (картер) прокладкасын ауыстырмақпын жәйлап. Біреуге жасатқанша өзім жасап үйренейін деген ой ғой. Алла бұйыртса суретін салармын)))
Анау отырған бала жиенім, аты Ислам.
Мүмкін мен жалқау шығармын, мүмкін тырмысып жақсы машина алу үшін жанталаспаған болармын. Біреуден ілгері, біреуден кейін жүріп жатырмын.
Оны қымбатқа сату ойымда да жоқ. Аямай тебуді, жөндеуді үйреніп алу, анау-мынау қызметтерге салып, бірер жылда үстіне ақша қосып басқа көлік ала салсам ба деген арам ой ғой негізі. Алла біледі бәрін.Тірі болсақ жаңа көлік те мінерміз. Бұрында бір жігіт ескі мәшине алғанда бүкіл ауыл күлген. Қазір сол үш айда бір мәшине мінеді.
Бір жақын ағам айтпақшы «Мен қатарлы кей жігіттерде белесебет те жоқ»)))))
Дүниені құмартып тұрғанда алу керек, жасыңда міну керек. Бірақ әркім өз қалтасын қарайды ғой.
Тағы бір мысал менің туысым, ойбай қымбатын алам деп кредит алмақ болған. Оған қанша айттым, кредит алма, саған ақша қосам, арзандауын ал, кейін тағы қосам деп.
Нәтижесінде кредитке фольксваген алды, шешесін ондай фольксты, ең болмаса жаңа да емес. Еке есе бағасын төледі, ақыры соғып алып тиынға сатты. Сосын тағы үш жыл төледі кредитін, қазір мен сияқты белсебеті де жоқ.
Айына жиырмадан лақтырсақ, 480 мың аласың, екі жылда құтыласың, тек соңғы алған адам жай ақша жинағандай болады.
Взнос жиырма мың ай сайын. Касса сексен мыңды құрайды.
Бір айналым төрт ай. (Адам санына байланысты)
Ербол, Нұрбол, Мырқымбай, Қыртымбай.
1ші айдың кассасы Ерболдыкі
Екінші ай Нұрболдыкі.
Үш Мырқымбайдыкі.Төрт Қыртымбайдыкі.
Бесінші жаңа Цикл, т.с.с
майды ауысайтпақшы, май ауыстыратын жерлер көп, ещо тегін ауыстырады, кітапша береді сағанҚұтты болсын, бырат!
Обшым, өлік-тірік және «движениеге»
тааааааааааааааккккккк...
бастапқы үйренуге шейін осындай көліктің болғаны да дұрыс шығар деп ойлаймын. Бұзылған жерлері арқылы мәшинеңнің ішкі құрылысын үйреніп аласың. Бұл машинаңды игілігіңе пайдаланып, келесі көлігіңді салоннан алуыңа тілектеспін.
Менің ескі Мерсым.Тойота Марк2, Королла, РАФ-4 болды, бәрібір ең ұнағаны Мерс.Алла жазса, жақында А-180 аламын.
машинан да өзің де балеткан да күшті
түсіңде көр енД
Мен де «Автоәуесқойлар клубына» жақын арада жаңалық жазып қалармын
Проблемадан мүмкіндік көре білетініңе мәз бовотырм. Жоқ жерден қайғы көргендер көбейіп кетті. Оптимисттер жасасын!
Бірақ оған дейін кәсіпкерлікті меңгерсем деген ой-
Эквалайзер на заднее стекло автомобиля
кеше машинаға кажетті заттар қарап отырып
неге пайдасыз alisha ? пайдаланып көрдіңіз бе?
Қарындашпен сызып көрген едім, бір-екі жерін. Сыза салысымен кетіп қалған сияқты болады, сәл артқа шегініп барып қарасаң, бәрібір сызат орнында тұрады әкесс
Бірақ сызып, сырып кеткендер болды арасында: капотқа «АЛИ» (ұлымның аты) деп баттитып темірмен сызып кеткен бір малдар болды.
Жалпы КИАның машиналарының дизайны тым жақсы. СсангЙонгтан гөрі ұнайды. Алғашқы үйренген машинам КИА Кредос екі болып еді. Жүріске жұмсақ машина етін. Негізі корейліктер мен жапондықтардың машиналары жұмсақ келеді екен.
Менің сенімхатпен айдап жүрген, нақтырақ айтсақ айдаған көлігім:
ОффТоп: крутой номер, тығыз "қоңырау" және права бо ынша хабарласыңыздар деппе)))