Сәлем, 90-шы жылдар!


Қазіргі экшн-боевиктер өткен ғасырдың дүниелерімен салыстырғанда анағұрлым «ақылды» болуға тырысатыны рас. Сюжеттегі әр детальды нақты көрсетуге, әр диалогты барынша өмірдегідей мәнді етуге ұмтылады. Оқиғалар шытырманданып, көрерменді демалтудан бұрын ойлантып тастайтын кездер де жетерлік. Бірақ Саймон Уэст өзінің "Медальон" ("Ұрланушы"; «Stolen») фильмінде ондай нәрселерге бас қатырмапты.

Көрерменнің басын ауыртпай, күткен төбелес, жарылыстарын сол күйінде бере салатын стиль С. Уэстке тән ба деп ойлап қалдым. Өйткені, ол бұған дейінгі «Механик» («The Mechanic») картинасын да ешбір күрделі сюжетсіз-ақ экранға алып шықты. «Механиктің» басты «көзірі» сол кезде Джейсон Стэтхэм болса, осы жолы "Ұрланушыда" — Николас Кейдж.
Айтпақшы, режиссер Саймон мен актер Николастың бұл алғашқы «кездесуі» емес. Сонау 1997 жылы жарық көрген "Әуедегі түрме" («Воздушная тюрьма»; «Con Air») боевигі осы екеуінің тікелей қатысуымен түсірілген дүние еді.

"Ұрланушы" — құрылымы мен мән-мағынасы жағынан сол тоқсаныншы жылдарды еске түсіреді. Басты «ставка» төбелес пен экшн көріністерге берілген. Драматикалық диалог пен күрделі (заманауи) триллерге тән сюжет күтпеңіз. Оның қалай бітетінін фильмнің негізгі оқиғасы басталғаннан-ақ білесіз. Николас Кейдж — қызын құтқару үшін бәріне дайын керемет қаһарман. Ал антиқаһарман — одан кек алуды көздеп, қызын ұрлап кеткен бұрынғы досы. Ал қалғандары — басты кейіпкердің игі мақсатына кедергі болар жаулар мен ақылсыз полицейлер.

Көрерменнің күлкісін келтіретін сәттер де фильмде аз емес. Бір қарағанда бұның бәрін режиссердің білім деңгейінің төмендігіне, сценаристердің кемшіліктеріне, жалпы фильмді түсірушілер тобының шеберліктерінің төмендігіне сілтей салуға болады. Бірақ осылардың барлығы режиссердің арнайы қойған құйтырқы әрекеті, көрерменіне өзгелерден ерекше өнім сыйлауға ұмтылысы деп қараған дұрыс. Өйткені, фильм бітті — бәрі ұмытылды. Тек позитивті сәттер есте қалды.

Бұндай туындыларды — «бір реттік фильм» дейтін ба еді?
Баға:
5/10
Бөлісу:

13 пікір

asaubota
Кейджді мұндай фильмдерге қимаймын. Афера, Қару бароны сияқты фильмдердегі ақылды адам образы күшті жарасады.
patick
«Сокровище Нации» секілді приключенияларын айтшиш
Gastarbaiter
Ол кинода кім түссе да жақсы болар еді деп ойлаймын. Ұнамайды маған Николас Кейдж экшн актер ретінде. Оған мұңайған әлжуаз киноларда ойнау керек.
Баяғы «Без Лица» фильмін де сүйреп шыққан Джон Траволта. ИМХО)
Daniar-Alan
мля аты не ед? нау сингапур ма біржерде кісі өлтіруші болып ойнайтын шы… анау: «плохой человек?»,-десе «для кого то плохой» дейтін… сол жерде жақсы ойнаған. маған ұнайд Николас Кейдж. өзіндік бет-бейнесін қай рөлде де сақтап қалады. анау филмі де мотоциклімен отбоп жүретін шы… ол да жақсы шыққан…
Adiletshu
Призрачный гонщиктің екіншісі құсық. Аяғына дейін әзер шыдадым
Abilakim
бір баланы Бангокта кісі өлтірушілікке үйрететін киносы ғой, жақсы
Abilakim
Ақылды рөлдерден ғана көргенсің ғой.«Пипец» деген фильмдегі кейпін көрдің бе? ақымақ рөл дей алмаймын, бірақ, сен айтпақшы,қимайтындай рөл
asaubota
маған сондай образы ұнайды
Abilakim
ия,әркімге жарасатын рөлдер болады.
Мысалы, ана суреттегі ақсақ далбаебты алайық. Шатаспасам, Джейсон Стэтхэм екеуі бір киноға түскен, мына жалбыршаш маньяк, Джейсон коп рөлінде.
Adiletshu
Кейджға тек экшдар емес мелодрама, комедияларға да түсіп тұру керек. Семьянин сәтті шыққан туынды
Gastarbaiter
Ия, өз басым Николас Кейджді «Перевозчик», «Матрица» немесе «Форсажда» елестете алмаймын. Оған аспаннан хуяқ келіп жерге түскен періштелер мен фокусшыларды ойнаған дұрыс сол мелодраммаларда.
omarbirat
+1
Жалпы Николас Кейджді мүлде қабылдай алмаймын.
Abilakim
«Ученик Чародеядағы» рөлі кімге ұнады?