Мектеп оқулықтарын қоғамдық талқылау
Мектепте қолданылатын оқулықтардың сапасын арттыру мақсатында ҚР Білім және ғылым министрлігі және «Оқулық» орталығы 2016-2017 жылдары мектептегі оқу үдерсісінде қолданылуы басталатын басылымдарды қоғамдық талқылауға ұсынып отыр.
Бұл оқулықтар негізінен 7-8- сыныптың оқулықтары. Тізімге барлық оқулықтар енгізілген секілді. Қазақстанда белгілі һәм белгісіз баспалар дайындаған оқулық нұсқалары ілінген.
КР БҒМ-і және «Оқулық» орталығы ұсынған игі істі қолдап, араларымызда қажетті білімі бар азаматтарды талқылауға түсетін оқулықтарға қатысты шолу жасауға шақырып, сол оқулықтарда кеткен өрескел қателер мысалдарын осы крекинфо сайтында кельтіруді ұсынамын.
Қоғамық талқылауды ұсынып отырғандар жасалатын ескертулердің маңызды екенін айтып, олардың барлығы да есепке алынатынын мәлімдейді. Соған сенсек, оқулықтарды жақсартудың мүмкіндігі туған секілді.
Оқулықтар төмендегі сілтемде берілген
expert.okulyk-edu.kz/
Бұл оқулықтар негізінен 7-8- сыныптың оқулықтары. Тізімге барлық оқулықтар енгізілген секілді. Қазақстанда белгілі һәм белгісіз баспалар дайындаған оқулық нұсқалары ілінген.
КР БҒМ-і және «Оқулық» орталығы ұсынған игі істі қолдап, араларымызда қажетті білімі бар азаматтарды талқылауға түсетін оқулықтарға қатысты шолу жасауға шақырып, сол оқулықтарда кеткен өрескел қателер мысалдарын осы крекинфо сайтында кельтіруді ұсынамын.
Қоғамық талқылауды ұсынып отырғандар жасалатын ескертулердің маңызды екенін айтып, олардың барлығы да есепке алынатынын мәлімдейді. Соған сенсек, оқулықтарды жақсартудың мүмкіндігі туған секілді.
Оқулықтар төмендегі сілтемде берілген
expert.okulyk-edu.kz/
Оқулық оқушыларға шаруашылық аумақтың орналасу, халқының қоныстану және табиғат ресурстарының таралу заңдылықтары жайлы жан-жақты экономикалық-географиялық білім береді.
Сондай-ақ, бұл оқулық халықтың өмір сүру жағдайын, жұмысын, демалысын, қызмет көрсету салаларын қарастыра отырып, оқушыларға әлеуметтік те білім береді.
Қазақстан аумағында орналасқан металлургия, химия, құрылыс материалдары т.б. кәсіпорындарының қоршаған ортаға қатты және газ түріндегі қалдықтарды шығару барысындағы ластану нәтижесі оқушылардың экологиялық білімдерін кеңейтеді.
Міне, осындай талдаулар арқылы «Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы» пәнінің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық білім берудегі маңызын білеміз.
Заман талабына сай, оқулық өмір өзгерістерінен қалмау үшін, белгілі бір мерзімде оның мазмұнына толықтырулар мен өзгерістер енгізіліп қайта басылып отырады.
Сондықтан, біз, білім беру саласының мамандары қазіргі маман талабына сай «Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы» оқулығының қазіргі авторлары басшылығымен өңделініп, қайта басылып шығатын оқулығын асыға күтеміз.
Біз ғылыми жұмысымыз барысында мектеп мұғалімдері, оқушылар және студенттермен жиі кездесіп «География» оқулықтары жайлы пікір алысамыз.
Сондай пікірлердің қорытындысы 9 сыныпқа арналған «Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы» оқулығының ғылыми, әдістемелік мазмұны мен дәрежесінің жоғары екенін көрсетеді.
Абай атындағы ҚазҰПУ-дің
«Жаратылыстану және география» институтының
2 курс докторанты
Макпал Салбырова