Орта есеппен Қазақша саппорт

Блог - sigma: Орта есеппен Қазақша саппорт — Алло, саламатсыз ба! Техникалық қолдау көрсету бөлімі ме?
— Саламатсыз ба! Иә, техникалық қолдау бөлімі
— Балам, менің компьютерімде ворд бағдарламасы ашылмай тұр
— Неге ашылмай тұр екен?
— Енді неге ашылмай тұрғанын білсем, саған телефон соқпаймын ғой
— Иә, иә, сізде нешінші ворд?
— Бір ворд қана, басқа жоқ
— жо-жоқ, қай нұсқасы дегенім ғой, 2003, 2007, 2010?
— Е, 2003, балам.
— Таак, онда былай әстеңіз! Ашылмай тұрған файлды *.doc форматында кері сақтаңыз
— Енді, балам, ворд ашылмай тұр деп тұрмын ғой (қаны қайнаватыр)
— Қасыңыздағыларда 2007, 2010 ворд жоқ па не?
— Болғанда не істейсің? Саған ашылмайды деп тұрмын ғой
— Аға, қызықсыңдар, мен енді сол мелоч үшін баруым керек пе? Қасыңдағылардан сұрап, кері сақтап алыңыз, бары сол ғана.
— Епті байымайдтың баласы, қазақша түсінесің бе, жоқ па? Мен саған ворд ашылмай қалды деп тұрмын ғой, файл емес, программа ашылмайд
Бөлісу:

5 пікір

sigma
Күлетін емес, жылайтын тақырып негізі
bizbike
Үлкен кісілер онша білмейді ғой енді қайтесің… Мен бір күні құпия сөзімді ауыстырып, компьютер маған "құпия сөздің анаусы дұрыс емес, мынаусы дұрыс емес" деееееееп, ақыр аяғында бірдеңе қылып ауыстырдым. Түс қайта келсем, ұмытып қалыппын, енгізген бір де бір сөзім келмейді, содан не күлерімді, не жыларымды білмеген едім.
sigma
Бұл жерде әңгіме үлкен кісілерде емес, бізде дұрыс саппорт жоқ екенінде болып тұр ғой. Бұл жай ғана мекеме жағдайындағы мысал. Одан басқа қазақтелекомның 165-ң қолдау көрсеткенін көрсең, хостер.кз-ның саппортын айтсақ бөлек әңгіме, мысалға бүгін біздің сайт ашылмай қалды ainig.kz әлі жауап жоқ толып жатыр.