Мен басында жақсы оқыдым химияны, кейін аяғым шығып сабақтардан көп қалып қалдым. Сол негізін түсінбегеннен бе, тек жаттап оқитын сабағыма айналды. Одан кейін ұнатпайтын пәніме айналды
Физика! анебір ағайға қаным қайнайтын.
Химия, геометрия, қазақ және орыс тілі мен әдебиетін жахсе көрдім. Информатикаға равнодушно қараппын, бірақ мамандығым
Химия 11 рет, Биология сабағы 9 рет болатын аптасына. Екеуі де фавориттерім болатын.
Кейін Химиялық Анализ Негіздері қосылып, буферлі ерітінділерді оқи бастағанда мен үшін нағыз сынақ басталды, ал Биологияға қызығушылық "Өсімдіктану" курсы біткен соң күшее түсті, одан кейін Анатомия, одан кейін Тіршіліктану: «айқасу», хромосома, эволюцияны өте бастағанда қызығушылығым одан әрі күшейді.
рас сол ең қызық жерін бізге де оқытпады… бірпқ бәрібір өзіміз ашып оқыдық… сонда апайлар өздері ұялды ма екен… әйтпесе ғылым ретінде оқытса да болар еді ғой..))
Қытай жылнамасы басқалардың тарихына қатысты шынайы ақпарат бере алатын шығар, ал мектеп бағдарламасына енгізген өздерінің тарихы жөнінде айтар болсақ бір жағы саясатпен ұштасып жатады.
осы сабақтан алдын ала қорқып жүргем бірақ бақытыма орай түрік лицейіне барғанымда ол сабақ онда оқытылмайтын болды! және орыс тілі де жоқ болып шықты!
Мен де осы сызуды жек көріп кеттім. Жо-жоқ жақсы-ақ сызатын едім, ондайға ебім бар, бірақ ағайым өте нашар адам еді, тек қана маған жаман ғо, неге екенін сол күйі түсінбей кеттім. 4-ші тоқсандығымды 4 жылдығымды да 4 шығарғанда мини скандал шығарып, 5 те 5 қып алдым.
Ал химия менің ең сүйікті пәнім еді. География ғо фаворит еді).
Біздегі бір өкінішті жағдай жаратылыстану, техникалық бағыттағы пәндерді жек көреміз де қоғамдық гуманитарлық пәндерді оқығанды жақсы көреміз яғни оңайына қарай ұмтылады қазіргі оқушылар, бас қатырғысы келмейді, өз басым қоғамдық жаттама пәндерді оқып математика мен физиканы химияны білмейтін адамды топас деп қараймын.
Адамдар өзі не техникалық пәндерді, не гуманитарлық пәндерді жақсы оқитын болады ғой. Одан кейін сынып жетекшісі қай пәннен береді, сол пәннен ақсайды, себебі ақша жинау, жиналыс жасау, бұзықшылық жасағандарға ұрысу сонымен-ақ уақыты да өтіп кетеді. Менің сынып жетекшім дене шынықтыру пәнінен беретін, айтеуір жиналысымыз бітпейтін
біздің директор Социологиядан берді. бір күні мен Ажырасудың себептері деген реферат жазып апарғам (блеа мектеп оқушысына сондай тапсырма бере ме екен?).
орысша бір материалдарды аударғам түрікше сөздік арқылы. сонда басты себептердің бірі жыныстық қанағаттандырмаушылық дегем. соған бұлқан-талқан болды, былай бізге білдіртпей. лицейде ондай тақырыптар айтылмау керек және біз ондай сөздерді білмеуіміз керек та просто. енді Гүлен жамағатының лицейі ғой, ондай болмау керек еді
сонда басты себептердің бірі жыныстық қанағаттандырмаушылық дегем
Біздің қазақтың көптеген келіншектері оргазм алмаса да байы мен бала-шағасының қамын ойлап жүре береді. Өзім талай келіншектермен ашық сырласқанмын. Айтуларынша, оргазм тұрмақ, нармалні жыныстық қатынасқа түспегенін мойындайды.
соны айтып тұрмын ғой. Ноутбуктан порносайттарға кіріп неше түрлі позаларды көрсетіп, «күйеуіңмен осылай боласың ба?» деп деп сұрасаң, әлгі келіншектер беті ашылмаған қыздай ұялады ше. Не деген ұяты тамып тұрған келіншектер деп таң қалам. Олардың қасында мен Салта айтпақшы бір тұтам ұяттың жұрнағы қалмаған бетсіз сияқты боп қалам.
келісемін,,, сыныпты 11 ұл болдық 3 бала жақын дос едік сынып жетекшінің сабағы бізге ұрсумен өтетін қасымдағы балаларды шапалақпен беттен ұрып бастарынан сумканың ременімен ұрып құмарын қандыратын ал бақытыма қара менің бойыс ұзын болып онда ударлар жеуден аман қалдым… тағы бір мынадай оқиға болды...9 сыныптан бастап темекі шегетіндердің қара тізімінде әлгі үшеуміз тұрмыз, сынып жетекші сабағына кіргенде үшеумізді тексереді қойын қоншымызды нәскиімізге деін түк қалдырмайды (әрине солай істейді егер туалеттен үсті басың мүңкіп келіп тұрса) кезекті тексеруде менің шалбарымның қалтасында үлкен жыртық болды қолын қалтама сап жібергенде тереңірек кеттіде шоршып түстім бүкіл сынып бұттан кеткенше күлді сынып жетекші өзіде күлді
Балалар, ЖИТС-тің пәлен пайызы нашақорлар, пәлен пайызы бейберекет жыныстық қатынасқа түскендер мен «гомосевзвзвуалистер» (әдейі жай, түсініксіз айтады).
Бүкіл бала тырқ-тырқ күледі. Бауыржан орнына тұрып, әдейі:
«Апай, гомоСЕКСуалистер қалай жұқтыратынын түсіндіріңізш»
Очм, «секс» деген сөзді естісек «жырқылдайтын» ауру боп ед 9-сыныпта.
басым көпшілігің бақытты оқушы болған екенсіңдер, олай дейтін себебім, біздің ауыл тым шағын еді… 11 жылдық мектепте, барлық пәннің мамандары жетіспейтін… сондықтан алгебрадан беретін кісі көп жыл физикадан сабақ берді, биология, химия пәнінің мұғалімі кетіп қалды да оның орнына биолог сабақ берді сөйтіп соңғы сыныптарда химиядан білетінімізді ұмыттық… ал қазақ тілінен беретін мықты маманның мінезі жаман болғандықтан көп жыл мектепте жұмыс істемеді… оның орнына берген кісіміздің не түсіндіргені есімде жоқ… тарихшы деген маман бар еді ол жылда декретке кететін, орнына әркім бір сабақ беретін де тарихтан да мақұрым болатынбыз… қойшы әйтеуір, географиядан лесник сабақ беретін...))) тағы не еді… физкультурадан миллион адам берген шығар, кому не лень… сонымен нағыз сауатсыз болып мектеп бітіргенбіз......әйтеуір бір жыл бойы мектеп бағдарламасын қайта оқып шығып өз бетімше, оқуға түстім ғой…
сонда да ауылдық мектепті алтынмен бітірдім деп мақтанатындарды түсінбеймін. тіпті одан әрі кетіп институтты да қызылмен бітіріп шыққандар бар. былай қарасаң не ақыл, не фантазиясы жоқ. логикасы ноль! бірақ жаңағыдай мақтанады…
ол кездегілер қазақша ойлай алатын аудармашылардың еңбектері еді. қазір сөздікке, түсініксіз терминологияға қарап аударады. ал бұрынғылар действительно қазақтар аударған дүниялар еді.
онда ондай ғұламалардың жазуын күтуге кем дегенде 50 жылдай уақыт керек, себебі қазіргілердің алдыңғы қатары кеңес дәуірінде білім алған + орысша оқыған сондықтан олардан қазақша жазба күтпей-ақ қоюға да болады. Шынында аудармаға келетін болсақ бұрынғы техникалық кітаптар жатық тілде аударылған, бәрі түсінікті, ал қазіргілер жаңа сөз тауып ойлап қосып адамның миын айналдырады
жыным келетін сабағым алгебра болатын тіпті универге түскенде сол сабақ болмайтын факультетке түскенмін 1 курста сол сабақты кестеден көріп бүкіл поточка талып қала жаздаған, сөйтсем жалғыз мен екен десем бәрі солай қашып келгендер екен
алгебраны сүйдім десем де болады. Химияның мұғалімі қарт кісі еді. Шаршаған, бізді де қоса шаршатып жібереді. Және ешқандай да лабораториялық сынып жоқ болатын. «Мың естігеннен, бір көрген артық» дегендей, реакциялардың іс жүзінде орындалу мүмкіншілігіне куә бола алмағандықтан қызығушылық сөніп, тұтанбастай болып қалған. Сондықтан да Химияны жек көрдім, бірақ қызық пән болып сезілетін
Менің де жек көретін пәнім жоқ екен. Яғни маған барлық пәндер ұнайды. Ешбірін жеккөрмейм. Бірақ Орысша дым түсінбейм. Сол үшін сол сабақта тып тыныш отырам.
Химия қиын,
Ашиды миың.
Ашыса миың,
Құдайға сыйын,- деп отыратынбыз.
Реакция дегендерді жек көретінмін. «Бірнәрсе оксиді мен тағы пәленшенің сілтілік түзілісін жаз» дегенді естігенде төбе шашым тік тұратын. Тақтаға шыққанда тілдей қағазға реакцияларды жазып, соны сықпыртып көшіріп беретінмін. Бір күні ежелгі әдетімше алақанымдағы қағазға қарап жазып жатырмын, артта отырған ағайын шулап отыр еді, бір сәтте сынып ішінде сілтідей тыныштық орнап қалды. "Үйбәй, бұларға не болды?" деп артыма жәймеееен бұрылып қарасам, ағайым жаныма аяқ тықырын білдірмей келіп, менің көшірбай әрекетімді бақылап тұр екен. Ұялған тек тұрмас, бетіне қарадым да, өтірік ыржиып күле бердім Ол не деуші еді:«Отыр, 2!»
Аттестатымдағы екі төрттіктің бірі осы химиядан түсті
Ән күйді жақсы көрмесең мақаусың, бірақ ондай сабақ тек бастауышта, мен мектепте тарихты, универде психологияны, экономиканы, политологияны, әдебиет сынын және өтің жарылса да айтайын, журналистика тарихын жақсы көрем, жақсы көре беремін
Ән-күйден өңкей махаббат, өмір, бақыт туралы әндер үйренген екенбіз қарап отырсам))
Жаз өмірін мәз өмірін қысқартып,
Бара жатыр, бара жатыр құс қайтып.
***
Басында Қамажайдың бір тал үкі…
***
Тоңдырды мені,
Тоңдырды сені,
Желтоқсан желі ызғарлы.
***
Әлемнің жарығын сыйладың сен маған.
***
Сағындырған Сарыжайлауым
***
Қариялар азайып бара жатыр
***
Сағындым Алматымды
***
Кең далам, толғанайын толғайын
***
Заман-ай
***
Желтые тюльпаныыыы хиты да болатын ән дәптерінде
сондай деймін, жыл басында пәннің күнтізбелік жоспары бекітіледі, қай күні қай әнді үйрететіні туралы. Ешкім (ата-ана да) «ойбай мынауы несі, балалар әнін неге үйретпейді, аттан-аттан» демейді ия. Ән-күй тек төменгі сыныпта болатынын ескерсек)
Біздерде импровизацияға ерік берілетін. Айталық, «Желтоқсан желін» айтып тұрғанда үш қыз бірінен соң бірі Ләззаттың, Қайраттың, сосын тағы біреудің суретін алып шығады да, ән біткенше жерлеуалды өлімсіреген мұңлы келбетпен парталарды аралап жүреді.
Химияны қақпай кеттім. Бастауышта Бейнелеуді, жоғары сыныпта Сызуды керемет жақсы көретінмін. Сосын қазақ тілі мен әдебиетіне ғашық едім. Алгебра, Биология, География, Астрономия мен Орыс әдебиеті пәндерінің оқытушылары қатал болған соң амалсыз оқып, артынан ұнатып та үлгердім. ҰБТ-да Матемнен 22 балл ғана жинап, аттестатқа жалғыз 4 түсті
Бір келіншек мақтанғысы келгенде былай депті: осы сұлу адамдар есепке нашар болады деген рас па дим, он жыл мектепте оқығанда математика миыма бір кірмей қойды ғой -деп.
Алгебра мен геометриядан өтірік 5 алдым. Сынып жетекшіміз математикадан беретін, 5-11 санып аралығында сол өзі болды. Сабақ түсіндірудің орында, тәртібімізді сөз қылып, тәрбие сағаты, анау-мынаулардың жоспарын жасайтұғын. Одан қалса күнтізбелік жоспарын жазамын. Кей себептермен орнына басқа мұғалімдер кеп, сабақ берген кезде жағаларын ұстайтын. Бүкіл сынып математикадан «толық үшке» зорға тартатынбыз.
Ол сабақтарға емес, соны білмегеніме жыным келеді.
Алгебра мен геометрияны да аса жақсы көрдім дей алмаймын. Бірақ, Химияға ішім жылымай кетті. Басқа сабақтардан жақсы оқыдым да, ана мұғалімге мені сүріндіру мұрат болды))) Бірде үлкен бір тексеріс келіп, ашық сабақ болып жатыр. Бір кезде химигіміз сұрақ қойды: Баллар, қардың формуласын айтыңыздаршы… Сынып өл қалған, ешкім үндемейді… Жәй ғана дауыспен: Аш екі о дедім. Бейшара мәз болып кетті… Мейлі, сонда да жек көрдім.
Қазақ тілі мен әдебиеті дегендерден 4 алады деген ойыма кіріп шықпаған. 5 сыныпта бір мазмұндамама Ләззат Бекболатова деген класс жетекші апайым 5 те 2 қойып… Қатты қорландым! Жазуым нашар еді, қаралап, бояй беретін ем… Қатты тырыстық қой… Содан кейін 5 тен түсіп көрмедім)
ең жек көретін сабағым қимия еді. өйткені түк те қақпайтынмын. қағуға тырыспайтынмын да.
мұғалімдер басқа сабақтардағы үлгерімімді және тәртібімді ескере отырып, тоқсан аяғында төртімді қойып беретін.
НВП, Физ-ра, ОБЖ. Осы сабақтар болатын күні ауа райы да бұлыңғырланып көмескі тартып, аңызақ жел күшейіп, мұңға жетелейтін атмосфеа орнайтын. Оған осы пән мұғалімдерінің сұрықсыз, көңілсіз, өмірден баз кешкен селсоқ түрін және қосыңыз.Осындай құрыған күні де жүгіріп-секіріп, жарысып, біреуден озып кетіп, нормативтер кестесін ерінбей жазывалып жүретін Шымбергенге жыным келетін еді, әнасстың.
Оған осы пән мұғалімдерінің сұрықсыз, көңілсіз, өмірден баз кешкен селсоқ түрін және қосыңыз.
балалық шағымыз ұқсастау болыпты-ау)))) Жалпы мұғаліидердің көңіл-күйі деген сұмдық болатын… Үйіндегі проблемасын мектепке әкеліп, міндетті түрде бір байғұс оқушы тауып алып, оның жер-жебіріне жетіп, сосын бір «уһ» деп демін алушы еді жарықтықтар!!!!
Алгебра мен геометриядан Майлин аты сондай өзі деген пиәншіктеу ағамыз сабақ беруші еді.Басы мақты істейді жарықтықтың, бірақ аузы ақаңнан босамайтын. Перегар классқа кіргенде-ақ періп тұрады. Көзіне бірінші түскен баланы, жүрші деп ертіп шығып кетіп, араққа жұмсайтын. 10-11 класста «Мұқағали степендиясы» дейді, мектептен шыққан байсымақтардың степендиясы дегендерді алып оқыдым.Сол степендияның жартысын сол тауысты, атасс.Әкелген бір жартыңды аштырып, стақанды тартқан соң, көзі шарадай жанып, Омар Хаямнан тартып, мен ақын болуым керек еді, өмір қиын брат деген тақырыптарда әңгіме айтатын.
Алгебра, геометриядан әкем, биология, географиядан анам беретін. Қазақ тілімен әдебиетінен папамның ағасы, физрадан нағашы ағам берді. Ал физикадан, физикадан деген директордың өзі беретін. Бағаға нашар адам болатын)) Бағаға нашар болдыма, әлде мені жақтырмады ма білмеймін, әйтуір көбіне сол сабақтан тұрып тұратынмын. Қалғандары оңай сабақтар ғой)))
Алгебра, геометриядан әкем, биология, географиядан анам беретін. Қазақ тілімен әдебиетінен папамның ағасы, физрадан нағашы ағам берді. Ал физикадан, физикадан деген директордың өзі беретін
Ал мен матиматиканы жек көретіндерді түсіне алмайм, күнімен терлеп, түнімен тыпыршып бір есепті шығара алмай, шешімін тапқан сәттегі кайф деген сұмдық ғой енді
Жалпы баланы сабақтан қалдырмау керек. Мен мат, хим, физ деген сабақтарды 7 сыныпқа дейін жақсы оқыдым. Сонан соң басқа мектепке келсем, онда балаларды Асан-Үсен, ауылбай, район деп қатты бөледі екен. Содан сабақтан қала бердім анандай көзқарастардан қашып. Аяғында өзім ғана зиян шектім. Сол мектептің мұғалімдерінің сол көзқарасына әлі күнге жыным келеді.
Химия, геометрия, қазақ және орыс тілі мен әдебиетін жахсе көрдім. Информатикаға равнодушно қараппын, бірақ мамандығым
Кейін Химиялық Анализ Негіздері қосылып, буферлі ерітінділерді оқи бастағанда мен үшін нағыз сынақ басталды, ал Биологияға қызығушылық "Өсімдіктану" курсы біткен соң күшее түсті, одан кейін Анатомия, одан кейін Тіршіліктану: «айқасу», хромосома, эволюцияны өте бастағанда қызығушылығым одан әрі күшейді.
Орыс тілі апайынан шапалақ жегем, бірақ ұнайтын
Биолог іштен бір удар берген, тәртіп үшін. Ол да солай.
Ал химия менің ең сүйікті пәнім еді. География ғо фаворит еді).
орысша бір материалдарды аударғам түрікше сөздік арқылы. сонда басты себептердің бірі жыныстық қанағаттандырмаушылық дегем. соған бұлқан-талқан болды, былай бізге білдіртпей. лицейде ондай тақырыптар айтылмау керек және біз ондай сөздерді білмеуіміз керек та просто. енді Гүлен жамағатының лицейі ғой, ондай болмау керек еді
Балалар, ЖИТС-тің пәлен пайызы нашақорлар, пәлен пайызы бейберекет жыныстық қатынасқа түскендер мен «гомосевзвзвуалистер» (әдейі жай, түсініксіз айтады).
Бүкіл бала тырқ-тырқ күледі. Бауыржан орнына тұрып, әдейі:
«Апай, гомоСЕКСуалистер қалай жұқтыратынын түсіндіріңізш»
Очм, «секс» деген сөзді естісек «жырқылдайтын» ауру боп ед 9-сыныпта.
бірнеше пәнім тұр мында жек көрген
Ашиды миың.
Ашыса миың,
Құдайға сыйын,- деп отыратынбыз.
Реакция дегендерді жек көретінмін. «Бірнәрсе оксиді мен тағы пәленшенің сілтілік түзілісін жаз» дегенді естігенде төбе шашым тік тұратын. Тақтаға шыққанда тілдей қағазға реакцияларды жазып, соны сықпыртып көшіріп беретінмін. Бір күні ежелгі әдетімше алақанымдағы қағазға қарап жазып жатырмын, артта отырған ағайын шулап отыр еді, бір сәтте сынып ішінде сілтідей тыныштық орнап қалды. "Үйбәй, бұларға не болды?" деп артыма жәймеееен бұрылып қарасам, ағайым жаныма аяқ тықырын білдірмей келіп, менің көшірбай әрекетімді бақылап тұр екен. Ұялған тек тұрмас, бетіне қарадым да, өтірік ыржиып күле бердім Ол не деуші еді:«Отыр, 2!»
Аттестатымдағы екі төрттіктің бірі осы химиядан түсті
Ашиды миың.
Ашыса миың,
Сарқытұа сыйын,- деп химик апайды айтатынбыз)
Жаз өмірін мәз өмірін қысқартып,
Бара жатыр, бара жатыр құс қайтып.
***
Басында Қамажайдың бір тал үкі…
***
Тоңдырды мені,
Тоңдырды сені,
Желтоқсан желі ызғарлы.
***
Әлемнің жарығын сыйладың сен маған.
***
Сағындырған Сарыжайлауым
***
Қариялар азайып бара жатыр
***
Сағындым Алматымды
***
Кең далам, толғанайын толғайын
***
Заман-ай
***
Желтые тюльпаныыыы хиты да болатын ән дәптерінде
Нені ойладың?
***
Әнім сен едің
***
Қайықта
***
Дудар-ай
***
Жайдарман
Сосын, ғҮӘ деген не?
Білмейтіндерге айтып жіберсеңОл сабақтарға емес, соны білмегеніме жыным келеді.
мұғалімдер басқа сабақтардағы үлгерімімді және тәртібімді ескере отырып, тоқсан аяғында төртімді қойып беретін.
балалық шағымыз ұқсастау болыпты-ау)))) Жалпы мұғаліидердің көңіл-күйі деген сұмдық болатын… Үйіндегі проблемасын мектепке әкеліп, міндетті түрде бір байғұс оқушы тауып алып, оның жер-жебіріне жетіп, сосын бір «уһ» деп демін алушы еді жарықтықтар!!!!
аты сондай өзідеген пиәншіктеу ағамыз сабақ беруші еді.Басы мақты істейді жарықтықтың, бірақ аузы ақаңнан босамайтын. Перегар классқа кіргенде-ақ періп тұрады. Көзіне бірінші түскен баланы, жүрші деп ертіп шығып кетіп, араққа жұмсайтын. 10-11 класста «Мұқағали степендиясы» дейді, мектептен шыққан байсымақтардың степендиясы дегендерді алып оқыдым.Сол степендияның жартысын сол тауысты, атасс.Әкелген бір жартыңды аштырып, стақанды тартқан соң, көзі шарадай жанып, Омар Хаямнан тартып, мен ақын болуым керек еді, өмір қиын брат деген тақырыптарда әңгіме айтатын.Непотизмнің асқар шыңына жетіпсіңдер ғо, сыбайластар өңшең))