"Жұлдыздар отбасы" журналы туралы не білемін?
«Жұлдыздар отбасы» журналы — қазақ тіліндегі ең танымал, таралымы көп журал деуге болатын басылым. Бір көргенімде, таралымы 70 150 дана депті. Бұл айлық таралымы ма, әлде екіапталық таралымы ма, ол жағын білмедім. Айлық таралымы болса да аз көрсеткіш емес (әр саны 35 мың данамен шығады). Ал әр саны соншалықты болса, айына 140 мың данамен тарайды екен. Кітапқа, газет-журналға деген қызығушылық жоғалған мына заманда осыншама көп данамен таралатын басылымға иелік ету, онда жұмыс жасау дегеніміз мәртебе болу керек. Ал редация табысқа кенеліп, үлкен баспа ұйымы болу керек. Бірақ нақты жағдай олай емес секілді.
Былтыр журналдың бірнеше санын алып қарадым. Бір де бір жарнама көрмедім. Ал орыс тілінде шығатын қазақстандық басқа журналдарда жарнама жетерлік. Таралаымдары 10-15 мың дана ғана. Солай болса да ай сайын бірнеше миллион теңге табыс тауып отыр. Ал «Жұлдыздар отбасы» журналы журналды сатудан түскен қаржыға және үкіметтің қолдауына (егер әлі күнге дейін беріліп жатса) тікелей тәуелді.
Себеп неде?
Журналдың таралымы көп болса да жарнама тарта алмауының маған белгілі бірнеше себебі бар:
1) Журнал коммерциялық жоба ретінде қарастырылмаған;
2) Басылым менеджментін ұйвмдастыру ісі жоқ;
3) Редакция мен редакция басшылығының контенттік тұрғыда қазіргі заман ағымына (басылым саласындағы) толықтай бейімделе алмауы (бірсарында материалдар: сұхбат. 2011 ж. шілдедегі бір санында толықтай сұхбаттар жарияланыпты, 24 тақырып бойынша сұхбат);
4) Маркетингтік саясат жоқ (жарнама берушілер мен басқа да әріптестердің өздері келеді деп ойлайтындай көрінеді маған);
5) Редакциясы Интернет-аудиториямен дұмыс жасамайды.
Бұл журналдың көп данамен таралуының сыры елдегі жұлдыз және жұлдызтәріздес адамдардар мен олардың отбасылары туралы сұхбаттар жазуында болып тұр.
Қазіргі кезге дейін өте танымал болып, таралымы 70 мыңға жеткен журналға бәсекелес болатындай журналдардың контенттік жағынан «Жұлдыздар отбасынан» ерекшеленіп тұрғаны шамалы. Айналып келіп сол 20-30 адамнан ұқсас тақырыптар бойынша сұхбат ала береді.
Егер сауатты журналистер мен редакторлар және қаржы көзін таба алатын іскер адамдар болса, халықтың «Жұлдыздар отбасы» журналын сатып алуға жұмсайтын ақшасына лайықты керемет журнал шығарып, барлығын басып озуларына болады
Былтыр журналдың бірнеше санын алып қарадым. Бір де бір жарнама көрмедім. Ал орыс тілінде шығатын қазақстандық басқа журналдарда жарнама жетерлік. Таралаымдары 10-15 мың дана ғана. Солай болса да ай сайын бірнеше миллион теңге табыс тауып отыр. Ал «Жұлдыздар отбасы» журналы журналды сатудан түскен қаржыға және үкіметтің қолдауына (егер әлі күнге дейін беріліп жатса) тікелей тәуелді.
Себеп неде?
Журналдың таралымы көп болса да жарнама тарта алмауының маған белгілі бірнеше себебі бар:
1) Журнал коммерциялық жоба ретінде қарастырылмаған;
2) Басылым менеджментін ұйвмдастыру ісі жоқ;
3) Редакция мен редакция басшылығының контенттік тұрғыда қазіргі заман ағымына (басылым саласындағы) толықтай бейімделе алмауы (бірсарында материалдар: сұхбат. 2011 ж. шілдедегі бір санында толықтай сұхбаттар жарияланыпты, 24 тақырып бойынша сұхбат);
4) Маркетингтік саясат жоқ (жарнама берушілер мен басқа да әріптестердің өздері келеді деп ойлайтындай көрінеді маған);
5) Редакциясы Интернет-аудиториямен дұмыс жасамайды.
Бұл журналдың көп данамен таралуының сыры елдегі жұлдыз және жұлдызтәріздес адамдардар мен олардың отбасылары туралы сұхбаттар жазуында болып тұр.
Қазіргі кезге дейін өте танымал болып, таралымы 70 мыңға жеткен журналға бәсекелес болатындай журналдардың контенттік жағынан «Жұлдыздар отбасынан» ерекшеленіп тұрғаны шамалы. Айналып келіп сол 20-30 адамнан ұқсас тақырыптар бойынша сұхбат ала береді.
Егер сауатты журналистер мен редакторлар және қаржы көзін таба алатын іскер адамдар болса, халықтың «Жұлдыздар отбасы» журналын сатып алуға жұмсайтын ақшасына лайықты керемет журнал шығарып, барлығын басып озуларына болады
Журналға келсек, осы журналмен бірге шығатын «Аңыз адам» деген журналы бар. Танымдық журнал дер едім. Әр нөмірі белгілі бір тұлғаға арналады. Тұлғаға қатысты біржақтылықтан алыстап, жан-жақты көзқарастарды беруге ұмтылыс бар, ұнады өзіме.
Басқа жерден көрмеуім заңды нәрсе шығар ендіКонтенті де, жарнамасы да дейістібителні халыққа арнап шығарылатын журнал.Осы сөзін оқып, қазір де көмектесіп жатырған болар деп ойладым. Анығын сұрап көру керек.
Танымал журнал, әңгіме жоқ.
Электронды нұсқасын шығару арқылы нандарынан айырылып қалуы мүмкін. Күрделі мәселе ғой.