Atyrau. Juma namaz. Konflikt!!!
Atyraudamyn… Jumaga bardym. Bul jerde shynymende adamdardyn minezi kyzyk eken. Dalirek aitsak kiyndau… Meshittin kyzmetkerleri men jinalgan jamagat arasynda kadimgidei tusinbeushilik aikyn korined. Amindi ishten ait dese bari hormen aikailap aitady)) sosyn sunnet okyp bitpei eshkimdi shygarmaidy eken… Bir birine azer azer shydap turgany korinip tur. Kiyn eken…
Өйтіп оқы не, оқыма не?
Өйтіп оқы не, оқыма не?» деп мүлдем намаз оқымайтын адамдарға одан сайын сылтау болмауы тиіс. Біреулер мына аласапыран кезде парыздың өзіне әрең сұранып, уақыт тауып, жанталасып келеді. Ал акцент сірә парызда. Енді біреулер жолда сапарлап жүреді. Оларға тіпті парыз намазының өзі жеңілдетілгенімен, ниеттері бойынша өздері тек парыз оқуға келеді де сүннетіне қарамай кері қайтқысы келеді. Т.с.с. жағдайлары көп оның. Ол сондықтан да сүннет деп аталады. Яғни оқысаң да, оқымасаң да өз еркің. Оқымай қалғаннан саған күнә болмайды. Тек оқыған абзалырақ болады. Әрине, ештеңе қыстамаса. Бұл жердегі мәселе бұл сөзден емес, бұл жердегі мәселе регулярно түрде әдепсіздік жасап, өзгелерге кедергі келтіретін «быраттар» туралы болып отыр…
Бірнеше мазхаб пен секталарға бөлінген діннің қайсысы дұрыс екенін ажырата алмағасын, өз дінімде қалғанды дұрыс көрдім.
(егер «точка» демесем ана хадисте былай деген, мына хадисте былай деген деп көпіртіп жаза беруге болады. бұны "әминді іштен айтылу керек деп Имам Ағзам мазхабының ғұламалары бұрын бекітіп кеткен. мен осыған мойын ұсынам. себебі мен осы мазхабтамын" деп қоя салу керек).
ПыСы: ал ауыл жақта ондайды байқай қоймадым. Маңғыстауды айтам. Өйткені, әу бастан-ақ біздің имамдар кім әмин деп даусын шығарып айқайласа, бірден намазды бұзады екен де "Әмин дегендер қашан іштен айтпайынша, біз намазды бұза береміз. Ал обалын өздеріңіз арқалайсыздар" дейді екен. Кейбір имамдар бұл радикалды әрекетті құптамайды. Алайда, тәжірибе бұл әдістің қазіргі таңда жұрыс шешім екенін дәлелдеп тұр. Өйткені, Маңғыстауда да «салафтар» баршылық болғанмен, жұма намазын да "әмин" деген айқайлап айтылмайды және "іштен айтыңдар" деп те айтылмайды. Өйткені, айтатындар арттарын қысқан…
Аллаһ берекетін берсінші! Қиындау ғой жағдай…
Бірақ дінді ұстанып біртүрлі әрекеттер жасап жүретіндерін ай… Ақтаулық имамдар дұрыс істеген екен.Радикалды болса да жүйеге келтіру,әйтпесе оларға басқадай түсіндіру мүмкін емес.
Бәрібір әрқайсың өз көзқарасыңда тарайтының бар екен — о бастан несіне пікірталас туғызасыңдар, а нақ?