Ертең - тікұшадтардың презентациясы, фуршетсстің
Аты-жүні: ЕС 145
Құрастырушы: EuroCopter (Франция-Германия), 2011 жылдан бастап — Қаззақстан
Қойыма қажет пе: Құтқару-көмек жеткізу жұмыстары, қала ішіндегі барлау
Қару-жарақ: Пилот кабинадан темекінің қорабын лақтырмаса – қарастырылмаған.
Ертең, 1 желтоқсанда, Аццсотоно қолосында қаззақтар мен француздар Қаззақстанда жинаған ЕС 145 тікұшағының презентациясын өткізеді. «Қаззақ машина жасау тарихында кейін-соңды болмаған оқиға» деп қорс-қорс жылайды Аццсотоно қолосындағы өзін құпия қалдыруды өтінген ақпарат көтіміз.
Бұл инеліктің қызық жері – тұтастай дерлік композиттік материалдардан жасалған, металлқымбатышылығынсстың. Өзін тіпті құпия қалдыруды өтініп, үш анонимайзер арқылы хабарласқан ақпарат құлағымыздың айтуынша, аталмыш тікұшақ осыдан он жыл бұрын 5 жарым млн. доллардай тұрған көрінеді, инфляциясынсстың. Очм, сарапшылардың әйелдерінің айтуынша (өздері айтуына болмайд — мемлекеттік құпия), тікұшақтың бұл моделі авиация саласында 1982 жылдары озық болып есептелген. «92 жылғы Орел-Вестра сияқты болад та, жарайд нақ бізге» дейді бұрынғы әскери, қазіргі автопарк күзетшісі Нәумет Қапарбала.
Құрастырушы: EuroCopter (Франция-Германия), 2011 жылдан бастап — Қаззақстан
Қойыма қажет пе: Құтқару-көмек жеткізу жұмыстары, қала ішіндегі барлау
Қару-жарақ: Пилот кабинадан темекінің қорабын лақтырмаса – қарастырылмаған.
Ертең, 1 желтоқсанда, Аццсотоно қолосында қаззақтар мен француздар Қаззақстанда жинаған ЕС 145 тікұшағының презентациясын өткізеді. «Қаззақ машина жасау тарихында кейін-соңды болмаған оқиға» деп қорс-қорс жылайды Аццсотоно қолосындағы өзін құпия қалдыруды өтінген ақпарат көтіміз.
Бұл инеліктің қызық жері – тұтастай дерлік композиттік материалдардан жасалған, металлқымбатышылығынсстың. Өзін тіпті құпия қалдыруды өтініп, үш анонимайзер арқылы хабарласқан ақпарат құлағымыздың айтуынша, аталмыш тікұшақ осыдан он жыл бұрын 5 жарым млн. доллардай тұрған көрінеді, инфляциясынсстың. Очм, сарапшылардың әйелдерінің айтуынша (өздері айтуына болмайд — мемлекеттік құпия), тікұшақтың бұл моделі авиация саласында 1982 жылдары озық болып есептелген. «92 жылғы Орел-Вестра сияқты болад та, жарайд нақ бізге» дейді бұрынғы әскери, қазіргі автопарк күзетшісі Нәумет Қапарбала.
4 пікір