Әруақ сөзі арабтың «рух» сөзінің көпше түрі екен. Араб тілінің ерекшелігі сөздердің түбірі үш әріптен құралады. Одан әрі жұрнақтар мен қосымшалар жалғану арқылы өзгере береді. Діндарлардың айтуынша адам өлгесін рухы барзақ деген әлемге кетеді екен. Әруақ адамға еш зияндық та, жақсылық та жасай алмайды дейді. Мысал ретінде пайғамбарымыздың қызы Фатимаға айтқан «мен тірі кезімде сұрап қал, өлгесін саған еш пайда бере алмаймын» деген сөзін келтіреді. Бал күнімізде әруақ қолдасын деп өскен халықпыз ғой. Талай рет «бәйдібек баба қолдай көр» деп айттық. Ал, қазір сол әруақтарға сенбейді екенмін. Ал, сіздер сенесіздер ме?
Халық туралы халық өкілі де айтса болады. Ел басқарушылар халықтан қорғанмен қоршалып, алыстай түскендіктен халық туралы, халық атынан сөйлеуге моральдық құқықтары жоқ.
Мынауың Конституциялық құрылысты өзгертуге үндеу тастау, шақыру бабына жақсы келеді екен.
Қайта-қайта машина жоқ: @KILYZAMAN -мен бірге ап кетеміз, таңғы 5.00-де түйіншектеріңмен есік алдына шығып тұр.
P.S. Лібә, жылап-сықтап қанды ішпеңдерш драма қоймай сосын.
сендерді білмеймін. екі кеменің басын ұстап екі ойлы болып жүрсіңдер ме, әлде «Аллахқа шірік қосуға болмайтындардың кемесіне» мініп алдыңдар ма? мен өзім ата-бабамнан қалған кемеге мініп алдым. Мәдинада Мұхаммед, Түркістанда Қожа Ахмет, Маңғыстауда Пір Бекет, Ақтөбеде Ер Есет, Алатауда Райымбек, Шыңғыстауда Шәкәрім. осы кісілерден қалған кемедемін.
«Қырықтан соңғы қырымды,
Сынамақ болсаң түрімді,
Көрейін десең нұрымды,
Жидағы оқы жырымды», — дейді Шәкәрім атамыз.
Гастарбайтер айтқандай
Екі кеменің басын ұстап талтайып тұрғандар бары рас. Бірақ суға кетіп жатқан ешкімді көрмедім. Қызыл сөздің көтін қуғанды қою керек.
мынау ширк пе әлде анау ширк пе деп жүргенде өмірің қалай өтіп кеткенін байқамай қаласың. одан да Шәкәрім атаның жырын алып оқы.
ғалымның хаты өлмейді, жақсының аты өлмейді. адам өлген соң оған бұл дүниеде ешкім көмек бере алмайды. ол бұл дүниеге көмек бере алмайды деген сөз адам өлген соң жоқ болып кетеді. адамның жаны жоқ. адам деген жай ғана биолоигиялық клетклардан тұратын зат деген атеисттердің түсінігіне жақын.
әр адамның амал дәптері болады. оған жақсы-жаман істері жазылып тұрады. өлгенде сол амал дәптері жабылады. бірақ үш түрлі адамдардың амал дәптері жабылмайды:
1) артына өнегелі ұрпақ қалдырса. ұрпағы ол кісіге құран бағыштап тұрса сауабы амал дәптеріне жазылып тұрады.
2) мешіт-медресе, көпір, жол салса, көпшіліктің игілігіне жарайтын нәрселер қалдырса, кітап жазса, ғылыми жаңалық ашса, ол заттарды ел пайдаланып олардың ырзалығы сауап болып өлген адамға жетіп тұрады.
3) шәкірт тәрбиелеп, бала оқытса, халықты имандылыққа шақырса өлгеннен кейін оның шәкірттерінің істеген сауапты істерінен оған да сауаптар жетеді.
басқаны білмеймін. өзім дұға жасағанда «Мәдинада Мұхаммед, Түркістанда Қожа Ахмет, Маңғыстауда Пір Бекет. Осы әулиелеріңнің құрметіне тілегімізді қабыл ет» деймін. бұлай айтуға болмайды, өлген адамға құран бағыштауға болмайды, пайғамбарға салауат айтуға болмайды дейтіндер бар.
Тәңіріні іздеп бір мұңғыл
Тәңіріні іздеп бір мұңғыл,
Тас суретке шоқынса.
Өлсе де болып соған құл,
Иманын бұзбай отырса.
Атақ, пайда іздемей,
Ойында мақтан жоқ болса,
Қиянатты көздемей,
Қанағатқа тоқ болса;
Молдеке-ау, оған таңданба,
Сол кіреді бейіске.
Екі жүзді сандалма,
Сен қаласың кейісте.
Құдайың мен дүниеге
Кезекпе-кезек шоқынсаң.
Инедей пайда тие ме
Мешітте мың жыл отырсаң.
Кімде болса шын мінез,
Болмас онда екі сөз.
Өлтірсе де көзбе-көз,
Иманын сатып алмас бөз.
Иман да сол, дін де сол,-
Адаспайтын айқын жол.
Күнде, мейлің, ыза бол,
Бейіске анық кіреді ол.
Мысал емес, ындыным,
Әлгі мұңғыл — әулие,
Иман сатқан жындының
Іздегені дүние!
ғалымның хаты өлмейді, жақсының аты өлмейді. адам өлген соң оған бұл дүниеде ешкім көмек бере алмайды. ол бұл дүниеге көмек бере алмайды деген сөз адам өлген соң жоқ болып кетеді. адамның жаны жоқ. адам деген жай ғана биолоигиялық клетклардан тұратын зат деген атеисттердің түсінігіне жақын.
түзету функциясы жоқ болған себепті «адам өлген соң оған бұл дүниеде ешкім көмек бере алмайды» деген сөйлемнен кейін "үтір" қойып оқуларыңды сұраймын. әйтпесе өз сөзіме өзім қарсы шығып тұрғандай болып жазылып кетіпті.
сен «бірден» құдайдың өзінен сұрайтын кереметі бар адмасың ғой!!! сен маған уәсила болшы. мен сияқты бейбақты өзіңнің дұғаңның арсына қосып қойшы. мен де құдайдан «Конвикттің құрметіне дұғаларымды қабыл ет!» деп тілейін.
құдайдың тікелей өзінен сұраймыз. дұрыс. бірақ недж жақтан ескен жел кемелерді басқа жаққа айдап жатыр. тек қана құдайдан сұраңдар дегенді желеу етіп қазақтың ата-бабасына, тарихына қиянат жасалып жатыр. қазақ шаман болған екен, ата бабасына табынған екен, дінді дұрыс ұстамаған екен деген сияқты.
Қазақтың қай ата-бабасын айтасың? Қожа Ахмет сенің атаң ба, менің атам ба. Әлде, Асауботаның атасы ма? Бекет ата мүмкін Зиоланың атасы шығар? арыстан баб ше? Қандай тарихқа қианат жасалып жатыр? Тарихқа қиянатты 18 ғасырда анна иоановна жіберген татар моллалары жасаған жоқ па алғаш.
Шәкәрім мен Абай үш қайнаса сорпасы қосылмайтын мені ойлап қалыпты ма? Оларды адасқан деп айтқан қандай сәләфті көрдің? Үш анық пен қара сөздерді оқышы. Тұнып тұрған діни сөз ғой. Абай сол қара сөзінің қай жерінде әруаққа сиыйныпты. Сыйынған болса неге жазып кетпеген?
қарапайым тілмен айтсақ мысалы:
— президентке арыз жассаң арызың президенттің алдына бара ма? барған күнде де көп арыздың ішінен сенің арызың қарала ма? қаралған күнде де президент орындай ма?
— егер президенттің қасында жүретін адамдардың ішінде сенің танысың, немесе туысқаның болса арыз-тілектеріңді сол танысың арқылы президентке жеткізсең жақсы болмай ма?
— егер сен өзің президенттің тікелей досы болсаң тіпті керемет емес пе? саған ешкім тиісе алмайды. ГАИ тоқтата алмайды. қайда барсаң да сыйлы қонақ боласың.
сол сияқты:
— тілегеніңнің бәрін қабыл қыла беретіндей құдайға сен не істеп қойып едің? намаз оқысам болды құдай тілектерімді бере береді деп ойлайсың ба? дін ұстасам болды күнәсізбін деп ойлайсың ба?
— пайғамбарлар, әулиелер, періштелер «уәсила» болады. құдай сол кісілердің құрметіне сенің дұғаңды қабыл қылуы мүмкін. «уәсила» деген байланыстырушы, көпір деген сөз.
— ал егер тақуалық қылып құдайға жақсаң, құдай сені өзіне дос қылады. яғни "әулие" боласың. сол кезде барып сенің дұғаңды құдай тікелей қабыл қылатын болады.
Біріншіден Алла президент емес. Оған адами сыйпаттап тән емес, ол жаратылғандарға ұқсамайды. Егер ол зат менен тілек тілеу үшін біреуді уәсиле ет, әйтпесе тілегіңді қабыл етпеймін деген болса онда оның тарапынан жасалған әділетсіздің болар еді. Біз Аллаға кемшіліктен пәк деп иман еткендіктен оның бұл секілді адами мінездерден ада екендігін білеміз. Қаф сүресінің 16 аятында: «Расында адамзатты жараттық. Оған, нәпсісінің не сыбырлағанын білеміз. Өйткені Біз, оған күре тамырынан да жақынбыз». Олай болса бәрін білетін Алла тағала тұрғанда неге орта жолға біреуді салуымыз керек
егер орта жолда ешкім керек емес болса адамдар неге күнәға батады. иманды, көркем мінезді, ғылымды бәрін құдайдан сұрап алып бәрі шетінен керемет болып кетпейді? Алла неге Мұхаммед с.ғ.с. пайғамбарымызға құранды тікелей өзі жіберген жоқ? неге Жәбрәйіл періште арқылы жіберді? и ващще егер құдайдан өзіміз сұрап алатын болсақ пайғамбарлардың не қажеті бар? әркім өз бетінше құдаймен тікелей байланысқа шығып жүре бермей ме?
бұдан салафилердің "құдайға жету үшін уәсила (ұстаз, пір) керек емес" деген әңгімесі шығады.
қазақ атамнан сөз қалған ба: "Ұстазы жоқтың ұстазы шайтан" — дей салған ғой.
Сен Нұржан мынаны шатыстырма: дінді түсіну үшін ұстаз керек. Оны ешкім жоққа шығарып жатқан жоқ. Пайғамбарлар бізге құдайдың бар екенін айтуға келген елшілер. Олар болмағанда біздің құдайдың бар екенін білуіміз екіталай еді. Намаз мүминнің миғражы деп пайғамбарымыз хадисінде айтып кеткен. Алладан тікелей сұрау мен тікелей байланысқа түсудің айырмашылығы бар. Бәрін бір қылып көрме сен. Сен Алладан сұрай аласың. Бірақ оның орындалу-орындалмауы бір Алланың қалауы
Мәселе материалисттік, дәлел мен айғаққа, логикаға сүйенген ғылыми дициплина хақында емес. Хотя, ғылымда да, «менің соңымнан ғана ер, басқа ғалымдар алаяқтар», деушілер көп.
Дегенмен, ғылымда «культ автора» деген азырақ.
салафилерде қандай екенін білмейм, бірақ суфизмде құдайға деген махаббаттан кейін пайғамбарымыз Мұхаммед с.ғ.с.-ға махаббаттың орны ерекше. шәкірт ол кісіге махаббатын арнамайынша толық үммет бола алмайды. Уәйс әл-Қарани (түйенің пірі Ойсылқара) пайғамбарға көрмей ғашық болудың сопылық мектебін қалыптастырды. сол сияқты сопылықта шәкірт ақиқатты тану үшін ұстазына толығымен бағыну керек.
Болмасаң да ұқсап бақ бір ғалымды көрсеңіз.
Ондай болу қайда деп айтпа ғылым сүйсеңіз. — дейді Абай атамыз.
Танбаймын, шәкіртімін Толстойдың,
Алдампаз, арам сопы кәпір қойдың.
Жанымен сүйді әділет ардың жолын,
Сондықтан ол иесі терең ойдың. — дейді Шәкәрім атамыз.
олай болса "Ұстаз ұлықтанған жерде ақиқат болмайды." деген сөзіңді не нәрсеге сүйеніп айттың?
Өзі шындықты білетін (сенетін емес, білетін, толық бүкіл жан дүниесімен сезінетін) адамға артынан ерушілер, атын ұлықтаушылар қажет емес.
Керісінше өз айтқанына өлердей сенетін, бірақ соның ақиқат-ақиқат еместігіне аз да болса күмәні бар адам артына шәкірт жинау, табынушыларды, оның атын ұлықтаушыларды, фанаттарды жинау арқылы өз күмәнін өлтіріп, сенімін нығайтады.
Нақты ақиқат іздеген адамға артынан еретін фанаттың да, алдына түсіп жол көрсететін ұстаздың да қажеті жоқ. Ақпарат берушілер керек. Бірақ менің артымнан жүрсең мен сені ақиқатқа алып келем деушілер ҰЛЫ АДАСУШЫЛАР.
Құдайға әркімнің жолы әрбөлек.
Уррра дегенді қыпшақтар (түркілер) айтқан дейді шайқастарда. Рух беру үшін. "Ұр" сөзінен шыққан деседі ғалымдар. Кейін орыстар копипаста жасаған. Ұррраа уррраа болып кетіпті-мыс.
«30 градусов — на юг, 15 градусов — на север, огонь!» деген де көне қыпшақтан қалған екен. Қызығы — осындай сөзді айтуға мәжбүр қылған зеңбіректер қалмапты, әнасс.
«Ту мач бла бла бла» аға, түбін білмей сөйлей бересіз бе? Реті келсе де, келмесе де атап қалам, өзім қаласам. Атымды айтсам кімге табынғаным? Че то сіз не в духе ( әлде не в форме ма?) сияқтысыз…
кім айтты? Ру атауы еш уақыт адам атынан тарамаған. Кейін ғой ру атауын есім қып алып жатыр… Адамның қасиеттеріне, мінезіне, басқа да белгілеріне орай (Төртқара деген ру мысалы, немесе Жалайыр?) қойылған, ин май опинион. Даже если, ТӨРЕНИЯЗДЫҢ немересімін десем табыну ма?
әруақтың қандай да бір қолдау, көмек жасауы логикаға сыймайды. өлген адам ештеңе істей алмайды ғой. бұрын білген жоқпыз, сендік. Сиднейде Әруақққ деп ақырған Ермахан да айтыпты ғой сол кездегі айқайым үшін қазір ұяламын деп.
обшым Алладан басқа күшке, затқа, рухқа сену тап-таза ширк, Аллаға серік қосу. сәйкесінше ең үлкен, кешірілмейтін күнә.
Діни мағынасында жоқ болуы мүмкін. Бірақ шартты түрде Құдай адамның өміріндегі барлық нәрсеге өлшем болатын абсолютті айтады. Сенің жағдайыңда ол:
*Табиғат
*Күн
*Квант
*????
*ПРофит
болуы мүмкін.
барлық діннің бастауы бір дерекке барып тіреледі, бәрі бірін-бірі қайталайды не басқаша интерпретациялайды… антикалық философтардың еңбектерінде көпқұдайлық пен бірқұдайлық принциптері негіздемесі қаланып кеткен. барлық ұлы кітаптардағы догмалар сол антик философтардың еңбектерінде қамтылған
И вспомните, как Господь ваш сказал ангелам: “ Поистине, я сотворю из глины человека. Когда Я вид ему придам и вдохну в него от Духа Моего, падите ниц пред ним в поклоне ” .
Әл-Хидж сүресінің 29 аяты:
A кoгдa я выpoвняю и вдyнy oт Moeгo дyxa, тo пaдитe, eмy пoклoняяcь.
Құдай құранда «Мен оған Өзімнің рухымнан үрледім» дейді. яғни
«он создал нас по своему образу и подобию»
деген сөзді кейбір ақылы қысқа адамдар тура мағынада түсінеді. адамның тәнін (балшықтан жасалған денесін) құдаймен салыстырады. құдаймен адамның жанын, рухын салыстыру керек. біздің рухымызда Аллаға тән нәрселер бар: махаббат, мейірімділік деген сияқты. ал мейірімсіздік, тойымсыздық, қатыгездік сияқтылар біздің тәніміздің негізі болған нәпсіден.
Құранда құдай «сендерге рух туралы аз ғана мәлімет бердім» дейді. рух жайында өте терең тәпсір іздеу діннен шығарады.
Ғылымда, бір нәрсені теріске шығармайынша, соны негізгі шындық деу үрдісі бар.
Мәселен, су 100 градуста қайнайды деген пәленбай жыл аксиома болып келді.
Тек бірталай жылдан соң ғана, судың 100 градуста қайнауы үшін көптеген жағдайлар жасалуы тиіс деген тұжырым туды. Себебі, белгілі бір қысымда су басқа температурада буға айналады.
Құдайдың бар екендігі туралы дәлелдердің барлығы логикалық тұрғыда теріс болып шығады. Жоқ екендігі туралы да дәлелдердің барлығын да тап сол логиканың амалдарымен сұрақ белгісінің астына алуға болады.
Бірақ адамдарда Құдай деген ұғым абстрактілі тұрғыда бар екендігі ақиқат.
Философия ғылымы бойынша, Болмыс-абсолютті. Болымсыздық салыстырмалы.
Яғни бар екені қалай да рас. Ал жоқ екендігі салыстырмалы.
Яғни Құдай жоқ болса, қай жерде жоқ? Қашан жоқ? Қалай жоқ? деген сұрақтар да тең дәрежеде әділ сұрақтар.
Бұған сіз әрине, еш жерде жоқ! -деп айта алмайсыз. Өйткені, айтқанымдай, сіз он сегіз ғалам тұрмақ, күн жүйесінің сыртын да көрген жоқсыз өз көзіңізбен. Тек телевизор, кітап, және адам аузынан ғана білесіз.
Демек сіздің космос туралы біліміңіз білім емес, сенім ғана.
Екі чикушқа араққа кез-келген нәрсені дәлелдеп беретін таныстарым бар.
"Ғылыми дәлелденген" деген сөз «Бисмиллахи-р-рахмон-ир-рахимның» аудармасы ғой атеист -діншіл болып екіге бөлініп қырылатын надандарға арналған.
Мағынасы бірдей, тек ақылдылар бірінші топты алғашқы нұсқасымен, екінші топты екінші нұсқасымен сендіреді.
Біздің жақта алдымен Аллаға сиынады, содан кейін ата-баба аруағы қолдасын дейді. Жалпы, аруақтардан қолдау сұрау — қалыпты нәрсе біздің ауыл үшін. Дәл солай қабылдаңдар: жаман да емес, жақсы да емес, жай қолдау күту. Бұл әдет па, дәстүр ма ажырату қиын.
мен кішкене кезімде ақырзаман дегенде былай ойлайтынмын: Жер беті аударылады, сонда бәрі керісінше ауысады деп. (үлкен кісілер айтатын өлілер тіріліп, тірілер о дүниелік болады деп)
Мен кішкентай кезімде Әсет деген пірадар жолдасым Ақыр заман болғанда сиырдың құны 1 иномаркадан асып кетед дитін ыххххх ох солай болса шіркін!!! 95 жылдары
Жаратылғанан медет күту дұрыс емес, Жаратушы тұрғанда…
«Пір Бекет қолда» деп үйренген, әруақ дейміз, әруақ түгілі Жаратушыға жаны қиналғанда медет сұрап ұмысып кететін пенделер көп…
Мысалы, таксиге мінгенде тез, уақытында бару үшін «Е Алла өзің көмек бер» дейміз де, уақытылы жетіп барсақ Аллаһ жайында қалып «Таксис атасына рахмет, тез апарады екен, ей маладес» деп қоямыз… Жаратушы жайында қалды…
Біздер ғана Опель Вектраның артына «Алла сақтасын!» деп жапсырып алып, 200-бен айдаймыз қала ішінде дегендей)
Негізі Оңтүстік жақта көп әулие аралау, ата-бабаның басына қону, мазар-кесенеге түнеу сыйынып…
Былай ғо жігіттер, сендердің тірліктеріңді орыстар «И рыбку сьесть и на х/й сесть» деп айтады.
Мұсылмансыңдар ма, Исламды ұстанасыңдар ма, әруақтарға сену керек. Бірақ табынбау керек. Бұлбасты жанжал себебі. Әруах -рух сөзінің көпше түрі. Ол Исламға сәйкес бар. Бірақ ол өз өмірінің бойындағы әрекеттеріне ғана жауап береді. Қалғанына құзыры жетпейд. Өлі адам тіріге көмек бере алмайды, ал тірі адам өліге көмек бере алады. Басты қағида сол.
Ал шамандыққа жақынсыңдар ма, Шаманмын деп мойындаңдар. Әруаққа табыныңдар. От жағып, айнала жүгіріп аталарыңның рухын шақырыңдар. Сөйлесіңдер. ал жағдай сұрасып, бизнестеріңе қарайлап қоюын сұраңдар.
Ана жақта не бар екенін ешкім білмейді.
Не істесеңдер де өз еріктерің ғо, тек түсініктерді шатастырып, бәрін бір қазанға үйе берсеңдер, өлген кезде мұсылманның жұмағынан да, әруақтардың қолдауынан да қолқағылып, мүсәпір боп қалуларың мүмкін.
ана жаққа барған кезде айтулары мүмкін ғой «ау ептібайымайт ау, намаз оқымадың, арақ іштің, бірақ біліп тұрған нәрселеріңді білдей админ болып неге юзерлеріңмен бөліспедің?!» деп. сол кезде ұят болмасын деп білгенімізді айтып жатырмыз енді, қайтейік.
Кезінде ел не айтса, сондай екен деп, сеніп жүріппіз. Кейін үйреніп, біле келе, жаңсақ ойлағанымызды түсіндік.
Братанның баласының класында оқитын бір баланың әкесі қайтыс болып кеткен екен. Сол бала қасындағыларды «Менің әкем — аспанда. Маған тиіссеңдер, сендердің быт-шыттарыңды шығарады» деп қорқытатын көрінеді
"Өлген адамдар (бізше әруақтар) дауыстарыңды естімейді, тіпті саңырау-мылқауларға дауысыңды естірте алмағанда, өлген адам қайдан естісін" дегенге саятын бір аят бар. Білмеген соң қай аят екенін жаза алмадым
Құдайға, өлген адамға, аруаққа, тасқа, суға, аспанға сене беріңдер. Бастысы сенімдеріңді жоғалтпаңдар. Аруаққа сенген адамнан еш қауіп жоқ, әңгіме етудің өзі артық деп білемін. Кімнің неге сенетінін өзі шешеді. Өмірінде тасқа сеніп келе жатқан буддалар да бұл тіршілікте аяғын басып жүр. Мысалы, көпшілігің әңгіме етіп отырған Құдайдың өзі де жоқ нәрсе болып шықса қайтеміз.
Сондықтан, сенген адамнан емес, сенімі жоқ адамнан қорқыңдар.
Просто, кеңес дәуірінде көпшілік адамдар намаз оқуды қойып кетсе де бастамаса да, Аталар басына барып түнеп, шырақ жағуды еш қоймаған. Солайша, ұрпақтан ұрпаққа жалғасып келген. Әлі де сол. Ол қайдан келгенін, кім ондайды енгізгенін білмеймін, теолог емеспін. Дегенмен, ертеден келе жатқан нәрсе. Ислам қазақ даласына таралмастан бұрыннан бар нәрсе ме деймін.
Сондықтан, сенген адамнан емес, сенімі жоқ адамнан қорқыңдар.
Сенімі жоқ адамнан не үшін қорқасың? Ол ешнәрсеге сенбейтін болса, ешқандай әрекет те жасамайды ғо. Сенетін адамдар кез келген нәрсенің қозғаушы күші. Мәдени өрлеудің де, мәдени құлдыраудың да, соғыстың да, бітімнің де, қызыл-ала қантөгістің де, ымырагершіліктің де қозғаушы күші сенушілер.
Сенімі жоқ адамнан не үшін қорқасың? Ол ешнәрсеге сенбейтін болса, ешқандай әрекет те жасамайды ғо.
Қазақта "Құдайдан қорқпағаннан қорқ" деген сөз бар. Ешнәрсеге сенбейтін адам, яғни ол әділеттілікке де сенбейді. Мысалы, ол біреуден ақысыз тартып алған нәрсесі үшін әйтеуір бір күні жауап беретініне сенбейді. Бұл, ол ойына келгенін жасаудан тайынбайды деген сөз. Атеисттің барлығы — ғылым қуған момын жандар емес.
мәссаған, сол қазақы түсініктер мен аңыздардан керемет фэнтези фильм шығатын еді. артық әзілсіз айтып отырмын шикізат жатыр, пайдаланып жатқан ешкім жоқ.
пы.сы. әруақ дегенге біздің жақта да құран бағыштап жатады. қазақтардың ежелгі дәстүрі ғой, оны теріске шығарып бетке басу, не болмаса дұрыс емес дегенге келтіріп айыптау — намысқа ғана тию. одан артық еш эмоция болмайды да.
ислам әруақтың барын жоққа шығармаса, ал қазақтар оларға құран бағыштап жатса, онда жатқан сөлекеттік жоқ шығар. мәселенің бәрі сенімге келіп тіреледі ғой. ал, сол сенімге күмән келтіре бастаған постулаттар пайда болса, онда адамның ішкі дүниесі еріксіз қарсы тұра бастайды.
ал, әруақтарға сыйыну деген бар екенін білмеппін, бірақ, оларға құран бағыштайтынын және қолдау сұрайтынын ғана білемін. "қолдау" деген, әрине, физикалық түрде іске аспаса керек
Халық туралы халық өкілі де айтса болады. Ел басқарушылар халықтан қорғанмен қоршалып, алыстай түскендіктен халық туралы, халық атынан сөйлеуге моральдық құқықтары жоқ.
Қайта-қайта машина жоқ: @KILYZAMAN -мен бірге ап кетеміз, таңғы 5.00-де түйіншектеріңмен есік алдына шығып тұр.
P.S. Лібә, жылап-сықтап қанды ішпеңдерш драма қоймай сосын.
Сынамақ болсаң түрімді,
Көрейін десең нұрымды,
Жидағы оқы жырымды», — дейді Шәкәрім атамыз.
Гастарбайтер айтқандай мынау ширк пе әлде анау ширк пе деп жүргенде өмірің қалай өтіп кеткенін байқамай қаласың. одан да Шәкәрім атаның жырын алып оқы.
ғалымның хаты өлмейді, жақсының аты өлмейді. адам өлген соң оған бұл дүниеде ешкім көмек бере алмайды. ол бұл дүниеге көмек бере алмайды деген сөз адам өлген соң жоқ болып кетеді. адамның жаны жоқ. адам деген жай ғана биолоигиялық клетклардан тұратын зат деген атеисттердің түсінігіне жақын.
әр адамның амал дәптері болады. оған жақсы-жаман істері жазылып тұрады. өлгенде сол амал дәптері жабылады. бірақ үш түрлі адамдардың амал дәптері жабылмайды:
1) артына өнегелі ұрпақ қалдырса. ұрпағы ол кісіге құран бағыштап тұрса сауабы амал дәптеріне жазылып тұрады.
2) мешіт-медресе, көпір, жол салса, көпшіліктің игілігіне жарайтын нәрселер қалдырса, кітап жазса, ғылыми жаңалық ашса, ол заттарды ел пайдаланып олардың ырзалығы сауап болып өлген адамға жетіп тұрады.
3) шәкірт тәрбиелеп, бала оқытса, халықты имандылыққа шақырса өлгеннен кейін оның шәкірттерінің істеген сауапты істерінен оған да сауаптар жетеді.
Меніңше ол: "Өмір бойы бір Аллаға сеніп өмір сүріп, мыналар (өскелең ұрпақ) аруағыма сиынып не бүлдіріп жүр" деп жатқан болар.
Жалпы кез-келген ес-ақылы дұрыс адам өзі қайтыс болғаннан кейін культқа айналғанын, оған біреулердің сиынғанын қаламайды деп ойлаймын.
"Үш анығын" оқып едім. Бірақ нақты өзін қасиетті адамға жатқызғанын байқамадым.
Тоқтатыңдар қысқасы
— президентке арыз жассаң арызың президенттің алдына бара ма? барған күнде де көп арыздың ішінен сенің арызың қарала ма? қаралған күнде де президент орындай ма?
— егер президенттің қасында жүретін адамдардың ішінде сенің танысың, немесе туысқаның болса арыз-тілектеріңді сол танысың арқылы президентке жеткізсең жақсы болмай ма?
— егер сен өзің президенттің тікелей досы болсаң тіпті керемет емес пе? саған ешкім тиісе алмайды. ГАИ тоқтата алмайды. қайда барсаң да сыйлы қонақ боласың.
сол сияқты:
— тілегеніңнің бәрін қабыл қыла беретіндей құдайға сен не істеп қойып едің? намаз оқысам болды құдай тілектерімді бере береді деп ойлайсың ба? дін ұстасам болды күнәсізбін деп ойлайсың ба?
— пайғамбарлар, әулиелер, періштелер «уәсила» болады. құдай сол кісілердің құрметіне сенің дұғаңды қабыл қылуы мүмкін. «уәсила» деген байланыстырушы, көпір деген сөз.
— ал егер тақуалық қылып құдайға жақсаң, құдай сені өзіне дос қылады. яғни "әулие" боласың. сол кезде барып сенің дұғаңды құдай тікелей қабыл қылатын болады.
бұдан салафилердің "құдайға жету үшін уәсила (ұстаз, пір) керек емес" деген әңгімесі шығады.
қазақ атамнан сөз қалған ба: "Ұстазы жоқтың ұстазы шайтан" — дей салған ғой.
Керек емес.
Дегенмен, ғылымда «культ автора» деген азырақ.
Болмасаң да ұқсап бақ бір ғалымды көрсеңіз.
Ондай болу қайда деп айтпа ғылым сүйсеңіз. — дейді Абай атамыз.
Танбаймын, шәкіртімін Толстойдың,
Алдампаз, арам сопы кәпір қойдың.
Жанымен сүйді әділет ардың жолын,
Сондықтан ол иесі терең ойдың. — дейді Шәкәрім атамыз.
олай болса "Ұстаз ұлықтанған жерде ақиқат болмайды." деген сөзіңді не нәрсеге сүйеніп айттың?
Керісінше өз айтқанына өлердей сенетін, бірақ соның ақиқат-ақиқат еместігіне аз да болса күмәні бар адам артына шәкірт жинау, табынушыларды, оның атын ұлықтаушыларды, фанаттарды жинау арқылы өз күмәнін өлтіріп, сенімін нығайтады.
Нақты ақиқат іздеген адамға артынан еретін фанаттың да, алдына түсіп жол көрсететін ұстаздың да қажеті жоқ. Ақпарат берушілер керек. Бірақ менің артымнан жүрсең мен сені ақиқатқа алып келем деушілер ҰЛЫ АДАСУШЫЛАР.
Құдайға әркімнің жолы әрбөлек.
Өзіңіз сіз логотип!
Әруаққа сенген емей, немене бұл?
Көп болса мілитсәң бар шығар әкелетін, әкеле бер.
Отдуши күліп алдым десем, шаманизмге балай көрмеңдер))
обшым Алладан басқа күшке, затқа, рухқа сену тап-таза ширк, Аллаға серік қосу. сәйкесінше ең үлкен, кешірілмейтін күнә.
*Табиғат
*Күн
*Квант
*????
*ПРофит
болуы мүмкін.
Әл-Хидж сүресінің 29 аяты:
Құдай құранда «Мен оған Өзімнің рухымнан үрледім» дейді. яғни деген сөзді кейбір ақылы қысқа адамдар тура мағынада түсінеді. адамның тәнін (балшықтан жасалған денесін) құдаймен салыстырады. құдаймен адамның жанын, рухын салыстыру керек. біздің рухымызда Аллаға тән нәрселер бар: махаббат, мейірімділік деген сияқты. ал мейірімсіздік, тойымсыздық, қатыгездік сияқтылар біздің тәніміздің негізі болған нәпсіден.
Құранда құдай «сендерге рух туралы аз ғана мәлімет бердім» дейді. рух жайында өте терең тәпсір іздеу діннен шығарады.
Өйткені оның алғашқы нұсқасын сен по-умолчанию білуің мүмкін емес.
Жалғасы бар…
түсіндім. жазбайм енді бос сөздіСен өмір, дүние туралы қалай ойлайсың (кім жаратты деген сияқты)?
Мәселен, су 100 градуста қайнайды деген пәленбай жыл аксиома болып келді.
Тек бірталай жылдан соң ғана, судың 100 градуста қайнауы үшін көптеген жағдайлар жасалуы тиіс деген тұжырым туды. Себебі, белгілі бір қысымда су басқа температурада буға айналады.
Құдайдың бар екендігі туралы дәлелдердің барлығы логикалық тұрғыда теріс болып шығады. Жоқ екендігі туралы да дәлелдердің барлығын да тап сол логиканың амалдарымен сұрақ белгісінің астына алуға болады.
Бірақ адамдарда Құдай деген ұғым абстрактілі тұрғыда бар екендігі ақиқат.
Яғни бар екені қалай да рас. Ал жоқ екендігі салыстырмалы.
Яғни Құдай жоқ болса, қай жерде жоқ? Қашан жоқ? Қалай жоқ? деген сұрақтар да тең дәрежеде әділ сұрақтар.
Бұған сіз әрине, еш жерде жоқ! -деп айта алмайсыз. Өйткені, айтқанымдай, сіз он сегіз ғалам тұрмақ, күн жүйесінің сыртын да көрген жоқсыз өз көзіңізбен. Тек телевизор, кітап, және адам аузынан ғана білесіз.
Демек сіздің космос туралы біліміңіз білім емес, сенім ғана.
"Ғылыми дәлелденген" деген сөз «Бисмиллахи-р-рахмон-ир-рахимның» аудармасы ғой атеист -діншіл болып екіге бөлініп қырылатын надандарға арналған.
Мағынасы бірдей, тек ақылдылар бірінші топты алғашқы нұсқасымен, екінші топты екінші нұсқасымен сендіреді.
Дереккө....Your text to link...
«Пір Бекет қолда» деп үйренген, әруақ дейміз, әруақ түгілі Жаратушыға жаны қиналғанда медет сұрап ұмысып кететін пенделер көп…
Мысалы, таксиге мінгенде тез, уақытында бару үшін «Е Алла өзің көмек бер» дейміз де, уақытылы жетіп барсақ Аллаһ жайында қалып «Таксис атасына рахмет, тез апарады екен, ей маладес» деп қоямыз… Жаратушы жайында қалды…
Негізі Оңтүстік жақта көп әулие аралау, ата-бабаның басына қону, мазар-кесенеге түнеу сыйынып…
Мұсылмансыңдар ма, Исламды ұстанасыңдар ма, әруақтарға сену керек. Бірақ табынбау керек. Бұлбасты жанжал себебі. Әруах -рух сөзінің көпше түрі. Ол Исламға сәйкес бар. Бірақ ол өз өмірінің бойындағы әрекеттеріне ғана жауап береді. Қалғанына құзыры жетпейд. Өлі адам тіріге көмек бере алмайды, ал тірі адам өліге көмек бере алады. Басты қағида сол.
Ал шамандыққа жақынсыңдар ма, Шаманмын деп мойындаңдар. Әруаққа табыныңдар. От жағып, айнала жүгіріп аталарыңның рухын шақырыңдар. Сөйлесіңдер. ал жағдай сұрасып, бизнестеріңе қарайлап қоюын сұраңдар.
Ана жақта не бар екенін ешкім білмейді.
Не істесеңдер де өз еріктерің ғо, тек түсініктерді шатастырып, бәрін бір қазанға үйе берсеңдер, өлген кезде мұсылманның жұмағынан да, әруақтардың қолдауынан да қолқағылып, мүсәпір боп қалуларың мүмкін.
Братанның баласының класында оқитын бір баланың әкесі қайтыс болып кеткен екен. Сол бала қасындағыларды «Менің әкем — аспанда. Маған тиіссеңдер, сендердің быт-шыттарыңды шығарады» деп қорқытатын көрінеді
Сондықтан, сенген адамнан емес, сенімі жоқ адамнан қорқыңдар.
Просто, кеңес дәуірінде көпшілік адамдар намаз оқуды
қойып кетсе дебастамаса да, Аталар басына барып түнеп, шырақ жағуды еш қоймаған. Солайша, ұрпақтан ұрпаққа жалғасып келген. Әлі де сол. Ол қайдан келгенін, кім ондайды енгізгенін білмеймін, теолог емеспін. Дегенмен, ертеден келе жатқан нәрсе. Ислам қазақ даласына таралмастан бұрыннан бар нәрсе ме деймін.Сенімі жоқ адамнан не үшін қорқасың? Ол ешнәрсеге сенбейтін болса, ешқандай әрекет те жасамайды ғо. Сенетін адамдар кез келген нәрсенің қозғаушы күші. Мәдени өрлеудің де, мәдени құлдыраудың да, соғыстың да, бітімнің де, қызыл-ала қантөгістің де, ымырагершіліктің де қозғаушы күші сенушілер.
пы.сы. әруақ дегенге біздің жақта да құран бағыштап жатады. қазақтардың ежелгі дәстүрі ғой, оны теріске шығарып бетке басу, не болмаса дұрыс емес дегенге келтіріп айыптау — намысқа ғана тию. одан артық еш эмоция болмайды да.
ислам әруақтың барын жоққа шығармаса, ал қазақтар оларға құран бағыштап жатса, онда жатқан сөлекеттік жоқ шығар. мәселенің бәрі сенімге келіп тіреледі ғой. ал, сол сенімге күмән келтіре бастаған постулаттар пайда болса, онда адамның ішкі дүниесі еріксіз қарсы тұра бастайды.
ал, әруақтарға сыйыну деген бар екенін білмеппін, бірақ, оларға құран бағыштайтынын және қолдау сұрайтынын ғана білемін. "қолдау" деген, әрине, физикалық түрде іске аспаса керек