Әруақ қолдайды дегенге сенесіз бе?

Әруақ қолдайды дегенге сенесіз бе?

Бөлісу:

210 пікір

konvict
Әруақ сөзі арабтың «рух» сөзінің көпше түрі екен. Араб тілінің ерекшелігі сөздердің түбірі үш әріптен құралады. Одан әрі жұрнақтар мен қосымшалар жалғану арқылы өзгере береді. Діндарлардың айтуынша адам өлгесін рухы барзақ деген әлемге кетеді екен. Әруақ адамға еш зияндық та, жақсылық та жасай алмайды дейді. Мысал ретінде пайғамбарымыздың қызы Фатимаға айтқан «мен тірі кезімде сұрап қал, өлгесін саған еш пайда бере алмаймын» деген сөзін келтіреді. Бал күнімізде әруақ қолдасын деп өскен халықпыз ғой. Талай рет «бәйдібек баба қолдай көр» деп айттық. Ал, қазір сол әруақтарға сенбейді екенмін. Ал, сіздер сенесіздер ме?
meirzhan
Мешіт-медреседе сенбеңдер дейді, ал ата-бабаларымыз аруаққа сиынған екен. Қазір біз екі кеменің басын ұстап суға кетіп жатқан жайымыз бар сияқты.
Gastarbaiter
Екі кеменің басын ұстап талтайып тұрғандар бары рас. Бірақ суға кетіп жатқан ешкімді көрмедім. Қызыл сөздің көтін қуғанды қою керек.
meirzhan
Сәл болса да комментке осы сөз арқылы мэйк ап жасағым келгені рас. дегенмен де ойым айқын сияқты: халық қай бағытты таңдарын білмеуде.
satibaldi
Халық атынан тек Президенттің сөйлеу құқығы бар.
meirzhan

Халық туралы халық өкілі де айтса болады. Ел басқарушылар халықтан қорғанмен қоршалып, алыстай түскендіктен халық туралы, халық атынан сөйлеуге моральдық құқықтары жоқ.
satibaldi
Мынауың Конституциялық құрылысты өзгертуге үндеу тастау, шақыру бабына жақсы келеді екен.
Қайта-қайта машина жоқ: @KILYZAMAN -мен бірге ап кетеміз, таңғы 5.00-де түйіншектеріңмен есік алдына шығып тұр.
P.S. Лібә, жылап-сықтап қанды ішпеңдерш драма қоймай сосын.
meirzhan
Екі кеменің басын ұстап талтайып тұрғандар бары рас. Бірақ суға кетіп жатқан ешкімді көрмедім
Бұл жерде суға кеткендерді сектаға кіргендерге теңеуге болады.
sigma
Олардікі де өздерінше дұрыс қой.
meirzhan
Сектаға кіргендердікі дұрыс дейсіз бе, Сигма? иә, әркім өзінікін дұрыс дейді ғой. қай дінде, қай сектада болмасын.
nurjanbay
сендерді білмеймін. екі кеменің басын ұстап екі ойлы болып жүрсіңдер ме, әлде «Аллахқа шірік қосуға болмайтындардың кемесіне» мініп алдыңдар ма? мен өзім ата-бабамнан қалған кемеге мініп алдым. Мәдинада Мұхаммед, Түркістанда Қожа Ахмет, Маңғыстауда Пір Бекет, Ақтөбеде Ер Есет, Алатауда Райымбек, Шыңғыстауда Шәкәрім. осы кісілерден қалған кемедемін.
meirzhan
Сонда Шәкәрім оның рухына сиынғанды қалады деп ойлайсың ба?
nurjanbay
«Қырықтан соңғы қырымды,
Сынамақ болсаң түрімді,
Көрейін десең нұрымды,
Жидағы оқы жырымды», — дейді Шәкәрім атамыз.
Гастарбайтер айтқандай
Екі кеменің басын ұстап талтайып тұрғандар бары рас. Бірақ суға кетіп жатқан ешкімді көрмедім. Қызыл сөздің көтін қуғанды қою керек.
мынау ширк пе әлде анау ширк пе деп жүргенде өмірің қалай өтіп кеткенін байқамай қаласың. одан да Шәкәрім атаның жырын алып оқы.

ғалымның хаты өлмейді, жақсының аты өлмейді. адам өлген соң оған бұл дүниеде ешкім көмек бере алмайды. ол бұл дүниеге көмек бере алмайды деген сөз адам өлген соң жоқ болып кетеді. адамның жаны жоқ. адам деген жай ғана биолоигиялық клетклардан тұратын зат деген атеисттердің түсінігіне жақын.

әр адамның амал дәптері болады. оған жақсы-жаман істері жазылып тұрады. өлгенде сол амал дәптері жабылады. бірақ үш түрлі адамдардың амал дәптері жабылмайды:
1) артына өнегелі ұрпақ қалдырса. ұрпағы ол кісіге құран бағыштап тұрса сауабы амал дәптеріне жазылып тұрады.
2) мешіт-медресе, көпір, жол салса, көпшіліктің игілігіне жарайтын нәрселер қалдырса, кітап жазса, ғылыми жаңалық ашса, ол заттарды ел пайдаланып олардың ырзалығы сауап болып өлген адамға жетіп тұрады.
3) шәкірт тәрбиелеп, бала оқытса, халықты имандылыққа шақырса өлгеннен кейін оның шәкірттерінің істеген сауапты істерінен оған да сауаптар жетеді.
a63a1
Нұреке бұл жағдайда өлген адамға сиыну жайында болып тұрғой, әруақтан көмек, қолдауын сұрау дегендей
a63a1
Басқасыныкін қайдам, менің ата-бабам әруаққа сиынбаған, тек құран бағыштаған екен
nurjanbay
басқаны білмеймін. өзім дұға жасағанда «Мәдинада Мұхаммед, Түркістанда Қожа Ахмет, Маңғыстауда Пір Бекет. Осы әулиелеріңнің құрметіне тілегімізді қабыл ет» деймін. бұлай айтуға болмайды, өлген адамға құран бағыштауға болмайды, пайғамбарға салауат айтуға болмайды дейтіндер бар.
konvict
Біз бұл жақта
өлген адамға құран бағыштауға болмайды, пайғамбарға салауат айтуға болмайды 
дейтіндерді емес, сыйынуға бола ма соны талқылап жатқан секілдіміз
meirzhan
Нақты жауап бермедің. Шәкәрім «менің рухыма сиыныңдар» деп өсиет қалдырды ма, жоқ па.

Меніңше ол: "Өмір бойы бір Аллаға сеніп өмір сүріп, мыналар (өскелең ұрпақ) аруағыма сиынып не бүлдіріп жүр" деп жатқан болар.

Жалпы кез-келген ес-ақылы дұрыс адам өзі қайтыс болғаннан кейін культқа айналғанын, оған біреулердің сиынғанын қаламайды деп ойлаймын.

"Үш анығын" оқып едім. Бірақ нақты өзін қасиетті адамға жатқызғанын байқамадым.
meirzhan
Халық негізі бұл мәселеге басын қатырмайды. Бұны үрлеп мәселе қылдырған екі жақтың адамдары.
nurjanbay
ешкім өлген адамға сиынбайды. әулие кісілердің атын атап құдайдан пана сұрайды.
nurjanbay
егер саған нақты жауап керек болса:
Тәңіріні іздеп бір мұңғыл
Тәңіріні іздеп бір мұңғыл,
Тас суретке шоқынса.
Өлсе де болып соған құл,
Иманын бұзбай отырса.
Атақ, пайда іздемей,
Ойында мақтан жоқ болса,
Қиянатты көздемей,
Қанағатқа тоқ болса;
Молдеке-ау, оған таңданба,
Сол кіреді бейіске.
Екі жүзді сандалма,
Сен қаласың кейісте.
Құдайың мен дүниеге
Кезекпе-кезек шоқынсаң.
Инедей пайда тие ме
Мешітте мың жыл отырсаң.
Кімде болса шын мінез,
Болмас онда екі сөз.
Өлтірсе де көзбе-көз,
Иманын сатып алмас бөз.
Иман да сол, дін де сол,-
Адаспайтын айқын жол.
Күнде, мейлің, ыза бол,
Бейіске анық кіреді ол.
Мысал емес, ындыным,
Әлгі мұңғыл — әулие,
Иман сатқан жындының
Іздегені дүние!
asaubota
Бекет ата да өзіне сыйынып жүргендерге риза болмас еді.
nurjanbay
ғалымның хаты өлмейді, жақсының аты өлмейді. адам өлген соң оған бұл дүниеде ешкім көмек бере алмайды. ол бұл дүниеге көмек бере алмайды деген сөз адам өлген соң жоқ болып кетеді. адамның жаны жоқ. адам деген жай ғана биолоигиялық клетклардан тұратын зат деген атеисттердің түсінігіне жақын.
түзету функциясы жоқ болған себепті «адам өлген соң оған бұл дүниеде ешкім көмек бере алмайды» деген сөйлемнен кейін "үтір" қойып оқуларыңды сұраймын. әйтпесе өз сөзіме өзім қарсы шығып тұрғандай болып жазылып кетіпті.
konvict
Нұржан сен неге Исадан тілемейсің? айтшы?
nurjanbay
өлілер көмектесе алмайды. тірі кезінде сұрап қалу керек десеңдер онда әлі өлмеген (әзірейіл періште жанын алмаған) төрт пайғамбар бар: Ідіріс ғалейһиссалам, Ілияс ғалейһиссалам, Хызыр ғалейһиссалам (Қыдыр ата), Иса ғалейһиссалам. Иса ғалейһиссаламнан тілеп көрмеп едім. жақсы ой айттың.
konvict
 Неге бірден күре тамырыңнан да жақын Алладан сұрамасқа? Сосын сен Исадан тілесең хрестиаандардан не айырмаң қалды?
nurjanbay
сен «бірден» құдайдың өзінен сұрайтын кереметі бар адмасың ғой!!! сен маған уәсила болшы. мен сияқты бейбақты өзіңнің дұғаңның арсына қосып қойшы. мен де құдайдан «Конвикттің құрметіне дұғаларымды қабыл ет!» деп тілейін.
konvict
Қаласаң сен үшін намаздан соң дұға етейін. Бірақ менің құрметіме ештеңе қабылданбайды және олай сұраудың дұрыс емес екендігін айта кетейін
nurjanbay
құдайдың тікелей өзінен сұраймыз. дұрыс. бірақ недж жақтан ескен жел кемелерді басқа жаққа айдап жатыр. тек қана құдайдан сұраңдар дегенді желеу етіп қазақтың ата-бабасына, тарихына қиянат жасалып жатыр. қазақ шаман болған екен, ата бабасына табынған екен, дінді дұрыс ұстамаған екен деген сияқты.
konvict
Қазақтың қай ата-бабасын айтасың? Қожа Ахмет сенің атаң ба, менің атам ба. Әлде, Асауботаның атасы ма? Бекет ата мүмкін Зиоланың атасы шығар? арыстан баб ше? Қандай тарихқа қианат жасалып жатыр? Тарихқа қиянатты 18 ғасырда анна иоановна жіберген татар моллалары жасаған жоқ па алғаш.
konvict
Шәкәрім мен Абай үш қайнаса сорпасы қосылмайтын мені ойлап қалыпты ма? Оларды адасқан деп айтқан қандай сәләфті көрдің? Үш анық пен қара сөздерді оқышы. Тұнып тұрған діни сөз ғой. Абай сол қара сөзінің қай жерінде әруаққа сиыйныпты. Сыйынған болса неге жазып кетпеген?
sammita
екінті шәйін ішіп отырмын.
Тоқтатыңдар қысқасы
konvict
Бізде әлі екінті кірген жоқ: тілімді шығардым:
nurjanbay
қарапайым тілмен айтсақ мысалы:
— президентке арыз жассаң арызың президенттің алдына бара ма? барған күнде де көп арыздың ішінен сенің арызың қарала ма? қаралған күнде де президент орындай ма?
— егер президенттің қасында жүретін адамдардың ішінде сенің танысың, немесе туысқаның болса арыз-тілектеріңді сол танысың арқылы президентке жеткізсең жақсы болмай ма?
— егер сен өзің президенттің тікелей досы болсаң тіпті керемет емес пе? саған ешкім тиісе алмайды. ГАИ тоқтата алмайды. қайда барсаң да сыйлы қонақ боласың.

сол сияқты:
— тілегеніңнің бәрін қабыл қыла беретіндей құдайға сен не істеп қойып едің? намаз оқысам болды құдай тілектерімді бере береді деп ойлайсың ба? дін ұстасам болды күнәсізбін деп ойлайсың ба?
— пайғамбарлар, әулиелер, періштелер «уәсила» болады. құдай сол кісілердің құрметіне сенің дұғаңды қабыл қылуы мүмкін. «уәсила» деген байланыстырушы, көпір деген сөз.
— ал егер тақуалық қылып құдайға жақсаң, құдай сені өзіне дос қылады. яғни "әулие" боласың. сол кезде барып сенің дұғаңды құдай тікелей қабыл қылатын болады.
konvict
Біріншіден Алла президент емес. Оған адами сыйпаттап тән емес, ол жаратылғандарға ұқсамайды. Егер ол зат менен тілек тілеу үшін біреуді уәсиле ет, әйтпесе тілегіңді қабыл етпеймін деген болса онда оның тарапынан жасалған әділетсіздің болар еді. Біз Аллаға кемшіліктен пәк деп иман еткендіктен оның бұл секілді адами мінездерден ада екендігін білеміз. Қаф сүресінің 16 аятында: «Расында адамзатты жараттық. Оған, нәпсісінің не сыбырлағанын білеміз. Өйткені Біз, оған күре тамырынан да жақынбыз». Олай болса бәрін білетін Алла тағала тұрғанда неге орта жолға біреуді салуымыз керек
nurjanbay
егер орта жолда ешкім керек емес болса адамдар неге күнәға батады. иманды, көркем мінезді, ғылымды бәрін құдайдан сұрап алып бәрі шетінен керемет болып кетпейді? Алла неге Мұхаммед с.ғ.с. пайғамбарымызға құранды тікелей өзі жіберген жоқ? неге Жәбрәйіл періште арқылы жіберді? и ващще егер құдайдан өзіміз сұрап алатын болсақ пайғамбарлардың не қажеті бар? әркім өз бетінше құдаймен тікелей байланысқа шығып жүре бермей ме?

бұдан салафилердің "құдайға жету үшін уәсила (ұстаз, пір) керек емес" деген әңгімесі шығады.
қазақ атамнан сөз қалған ба: "Ұстазы жоқтың ұстазы шайтан" — дей салған ғой.
konvict
Сен Нұржан мынаны шатыстырма: дінді түсіну үшін ұстаз керек. Оны ешкім жоққа шығарып жатқан жоқ. Пайғамбарлар бізге құдайдың бар екенін айтуға келген елшілер. Олар болмағанда біздің құдайдың бар екенін білуіміз екіталай еді. Намаз мүминнің миғражы деп пайғамбарымыз хадисінде айтып кеткен. Алладан тікелей сұрау мен тікелей байланысқа түсудің айырмашылығы бар. Бәрін бір қылып көрме сен. Сен Алладан сұрай аласың. Бірақ оның орындалу-орындалмауы бір Алланың қалауы
Gastarbaiter
Сен Нұржан мынаны шатыстырма: дінді түсіну үшін ұстаз керек

Керек емес.
konvict
Мысалы сен Бақара сүресіндегі Алиф Ләм Мим әріптері не үшін тұрғанын түсіндіріп бере аласың ба
Gastarbaiter
Ұстаз ұлықтанған жерде ақиқат болмайды.
konvict
Оның рас енді. Бірақ біз үйреткен ұстазымызды ұлықтап аспанға ұшырмаймыз. Кәдімгі мектептегі ұстаздай көреміз
Gastarbaiter
Мәселе материалисттік, дәлел мен айғаққа, логикаға сүйенген ғылыми дициплина хақында емес. Хотя, ғылымда да, «менің соңымнан ғана ер, басқа ғалымдар алаяқтар», деушілер көп.
Дегенмен, ғылымда «культ автора» деген азырақ.
nurjanbay
салафилерде қандай екенін білмейм, бірақ суфизмде құдайға деген махаббаттан кейін пайғамбарымыз Мұхаммед с.ғ.с.-ға махаббаттың орны ерекше. шәкірт ол кісіге махаббатын арнамайынша толық үммет бола алмайды. Уәйс әл-Қарани (түйенің пірі Ойсылқара) пайғамбарға көрмей ғашық болудың сопылық мектебін қалыптастырды. сол сияқты сопылықта шәкірт ақиқатты тану үшін ұстазына толығымен бағыну керек.

Болмасаң да ұқсап бақ бір ғалымды көрсеңіз.
Ондай болу қайда деп айтпа ғылым сүйсеңіз. — дейді Абай атамыз.
Танбаймын, шәкіртімін Толстойдың,
Алдампаз, арам сопы кәпір қойдың.
Жанымен сүйді әділет ардың жолын,
Сондықтан ол иесі терең ойдың. — дейді Шәкәрім атамыз.

олай болса "Ұстаз ұлықтанған жерде ақиқат болмайды." деген сөзіңді не нәрсеге сүйеніп айттың?
e_zhalgas
Бәрін бір қылып көрме сен. Сен Алладан сұрай аласың. Бірақ оның орындалу-орындалмауы бір Алланың қалауы
e_zhalgas
мынау образ үйге ақшамен шақырған аяз атаға келеді екен
Gastarbaiter
Өзі шындықты білетін (сенетін емес, білетін, толық бүкіл жан дүниесімен сезінетін) адамға артынан ерушілер, атын ұлықтаушылар қажет емес.
Керісінше өз айтқанына өлердей сенетін, бірақ соның ақиқат-ақиқат еместігіне аз да болса күмәні бар адам артына шәкірт жинау, табынушыларды, оның атын ұлықтаушыларды, фанаттарды жинау арқылы өз күмәнін өлтіріп, сенімін нығайтады.

Нақты ақиқат іздеген адамға артынан еретін фанаттың да, алдына түсіп жол көрсететін ұстаздың да қажеті жоқ. Ақпарат берушілер керек. Бірақ менің артымнан жүрсең мен сені ақиқатқа алып келем деушілер ҰЛЫ АДАСУШЫЛАР.
Құдайға әркімнің жолы әрбөлек.
e_zhalgas
«шапалық ұрып тұрған смайл»
satibaldi
Фрейд лібә, қорқам сенен нақ. Егер мына сөзің зымыран болғанда — Кура полигонындағы шартты нысананың нақ тасынан дәл тиер еді.
a63a1
Тәңіршілдіктен қалған шірік
a63a1
Ауыз екі әдет болып кеткен, Уа Әруәәқ деген УРРА-ның қазақи түрі,
meirzhan
Уррра дегенді қыпшақтар (түркілер) айтқан дейді шайқастарда. Рух беру үшін. "Ұр" сөзінен шыққан деседі ғалымдар. Кейін орыстар копипаста жасаған. Ұррраа уррраа болып кетіпті-мыс.
a63a1
ондайды да естіген едім тарих мұғалімінен
meirzhan
Тарих мұғалімі Мурад Аджиді бас алмай оқығаны көрініп тұр.
satibaldi
«30 градусов — на юг, 15 градусов — на север, огонь!» деген де көне қыпшақтан қалған екен. Қызығы — осындай сөзді айтуға мәжбүр қылған зеңбіректер қалмапты, әнасс.
konvict
Сатеке, сіздердің елде әруаққа сене ма? Айта отырсаңызшы
satibaldi
Біздің ел енді сәл педанттау халық. Барлық тұжырымға алдын-ала сене береміз: рас боп қалса ше, нақ???
balzaminka
Aruaktarga tabynbasam da, kuran bagywtap turamn
Zilola
«дуниеден откен барлык мусылмандарга» деп багыштаймын. комек сураган емеспин.
Aizhantabyn
сенбеймін! Әйтпесе кімнің ата бабасы супермега мықты болса, соларға ғана айы оңынан туатын шығар. Бред қысқасы…
satibaldi
Онда Табын деген логотипті несіне арқалап жүрсің?
Aizhantabyn
Табын тегім, арғы атамның, бергі атамның аты емес, руымның атауы… Аға, я в шоке! Соны да білмейм демеңізші тек…

Өзіңіз сіз логотип!
satibaldi
Енді арғы атаңның әруағына табынғаның емес пе, реті келгенде атап қалып отыратының, байғанинсстің?
Aizhantabyn
«Ту мач бла бла бла» аға, түбін білмей сөйлей бересіз бе? Реті келсе де, келмесе де атап қалам, өзім қаласам. Атымды айтсам кімге табынғаным? Че то сіз не в духе ( әлде не в форме ма?) сияқтысыз…
satibaldi
Че то сіз не <strong>в духе</strong>

Әруаққа сенген емей, немене бұл?
Aizhantabyn
мда, орысшаны да подтянуть не помешает, ағасы…
satibaldi
Байқасам, менімен ұрысқың келіп отырған сияқтысың.
Көп болса мілитсәң бар шығар әкелетін, әкеле бер.
Gastarbaiter
)))
Отдуши күліп алдым десем, шаманизмге балай көрмеңдер))
balzaminka
endi ru atauy adam atyna bailanysty wykkanyn eskersek Sateke durs aitp otr emes pe
Aizhantabyn
кім айтты? Ру атауы еш уақыт адам атынан тарамаған. Кейін ғой ру атауын есім қып алып жатыр… Адамның қасиеттеріне, мінезіне, басқа да белгілеріне орай (Төртқара деген ру мысалы, немесе Жалайыр?) қойылған, ин май опинион. Даже если, ТӨРЕНИЯЗДЫҢ немересімін десем табыну ма?
satibaldi
Жоқ, бұл енді өт жолдарының қабынуы. ық-ық…
Aizhantabyn
ооо аға, сіз деген дәрігерге жиі көрінетін сияқтысыз ғой!
konvict
Соны кейбіреулер ойланбай қалатын секілді.
konvict
Осы жерде көбісі зау дегізіп жіберген секілді көрініп тұр маған
asaubota
әруақтың қандай да бір қолдау, көмек жасауы логикаға сыймайды. өлген адам ештеңе істей алмайды ғой. бұрын білген жоқпыз, сендік. Сиднейде Әруақққ деп ақырған Ермахан да айтыпты ғой сол кездегі айқайым үшін қазір ұяламын деп.
обшым Алладан басқа күшке, затқа, рухқа сену тап-таза ширк, Аллаға серік қосу. сәйкесінше ең үлкен, кешірілмейтін күнә.
Serzha
неге күнә?
asaubota
Алладан басқа нәрсеге сену
Serzha
логикаң не дейді?
asaubota
логикам да солай дейді, жаратушы тек бір ғана күш бар. барлық нәрсе соған байланысты. одан басқа ешқандай тылсым күш болуы мүмкін емес.
Gastarbaiter
Егер Құдай логикаға бағынатын болса, онда оның несі құдай?
Serzha
құдай жоқ
Gastarbaiter
Діни мағынасында жоқ болуы мүмкін. Бірақ шартты түрде Құдай адамның өміріндегі барлық нәрсеге өлшем болатын абсолютті айтады. Сенің жағдайыңда ол:
*Табиғат
*Күн
*Квант
*????
*ПРофит
болуы мүмкін.
Serzha
барлық мағынада жоқ
e_zhalgas
мені библиядағы бір фраза қызықтыратын: «он создал нас по своему образу и подобию» деген  жасандылық сызы сезілетін сияқты, мендегі көп күмәннің бірі.
konvict
 Құран мен Інжілді салыстырма нақ
e_zhalgas
барлық діннің бастауы бір дерекке барып тіреледі, бәрі бірін-бірі қайталайды не басқаша интерпретациялайды… антикалық философтардың еңбектерінде көпқұдайлық пен бірқұдайлық принциптері негіздемесі қаланып кеткен. барлық ұлы кітаптардағы догмалар сол антик философтардың еңбектерінде қамтылған
Gastarbaiter
холивар. Мен зыттым.
nurjanbay
Сад сүресінің 71-72 аяттары:
И вспомните, как Господь ваш сказал ангелам: “ Поистине, я сотворю из глины человека. Когда Я вид ему придам и вдохну в него от Духа Моего, падите ниц пред ним в поклоне ” .
Әл-Хидж сүресінің 29 аяты:
A кoгдa я выpoвняю и вдyнy oт Moeгo дyxa, тo пaдитe, eмy пoклoняяcь.
Құдай құранда «Мен оған Өзімнің рухымнан үрледім» дейді. яғни
«он создал нас по своему образу и подобию»
деген сөзді кейбір ақылы қысқа адамдар тура мағынада түсінеді. адамның тәнін (балшықтан жасалған денесін) құдаймен салыстырады. құдаймен адамның жанын, рухын салыстыру керек. біздің рухымызда Аллаға тән нәрселер бар: махаббат, мейірімділік деген сияқты. ал мейірімсіздік, тойымсыздық, қатыгездік сияқтылар біздің тәніміздің негізі болған нәпсіден.

Құранда құдай «сендерге рух туралы аз ғана мәлімет бердім» дейді. рух жайында өте терең тәпсір іздеу діннен шығарады.
e_zhalgas
уау! тіпті болмағанда, кішкене ницшелеп, "құдай өлді" десең қайтеді?
konvict
Аллаһ — жалғыз, ол туылмайды да, өлмейді де.
e_zhalgas
қарсы ештеңе айтқан жоқ едім бұл тұжырымға
meirzhan
Жалғасы, Библияда көп нәрсе өзгертілген ғой. Алғашқы нұсқадан аз нәрсе қалды дейді. Ал Құран болса өзгермеген. Алғашқы нұсқасында.
Gastarbaiter
Жалғасы, Библияда көп нәрсе өзгертілген ғой. Алғашқы нұсқадан аз нәрсе қалды дейді. Ал Құран болса өзгермеген. Алғашқы нұсқасында.
сөз соңында -«дейді» -дегенді қосуды ұмыттың.
Өйткені оның алғашқы нұсқасын сен по-умолчанию білуің мүмкін емес.
meirzhan
Сонымен қоса «Жалғасы» дегенде ы-ны алып тастауға ұмытып кетіппін. Себебі по умолчанию «Жалғас» болуы керек.
Жалғасы бар…
Gastarbaiter
әріпті көбейте береді екенсің, өмірде де ерніңді ерніңе соққаныңа мәз боласың ба?
meirzhan
мәз болатын ештеңесі жоқ. Табиғи қажеттілік ол.
түсіндім. жазбайм енді бос сөзді
Onlasyn
Сенің Құдайға сенбейтініңді білемін, маған жәй қызық болып жатыр, айтшы:
Сен өмір, дүние туралы қалай ойлайсың (кім жаратты деген сияқты)?
Serzha
жауап жоқ. менің ойымша бұл сендердің өтіріктеріңнен жақсы
Gastarbaiter
Осының өзі жауап емес пе?))
Serzha
жоқ, жауап бар негізі, бірақ оны әзірше тапқан жоқ
Gastarbaiter
Ғылымда, бір нәрсені теріске шығармайынша, соны негізгі шындық деу үрдісі бар.
Мәселен, су 100 градуста қайнайды деген пәленбай жыл аксиома болып келді.
Тек бірталай жылдан соң ғана, судың 100 градуста қайнауы үшін көптеген жағдайлар жасалуы тиіс деген тұжырым туды. Себебі, белгілі бір қысымда су басқа температурада буға айналады.
Құдайдың бар екендігі туралы дәлелдердің барлығы логикалық тұрғыда теріс болып шығады. Жоқ екендігі туралы да дәлелдердің барлығын да тап сол логиканың амалдарымен сұрақ белгісінің астына алуға болады.
Бірақ адамдарда Құдай деген ұғым абстрактілі тұрғыда бар екендігі ақиқат.
Serzha
шайтан да бар ма? эльфтар? гномдар?
Gastarbaiter
Бар. Мәселе кім үшін бар? Қай жерде бар? Қашан бар? Қалай бар? екендігінде)) Бірақ бар.
Serzha
Қай жерде бар?
ақыл-есінен айырылған адамның басында
Serzha
иә, ақыл-есінен айырылған адамның басында. дін бұл адамдардың жаппай ақыл-есінен айырылуы
Serzha
сен қалай түсінесің?
Gastarbaiter
Көп мағынада түсінем. Сен қай мағынасын меңзедің?
Serzha
жалпы, көпшілікпен түсінетін мағынады
Serzha
қалай нақтырақ? неге нақтырақ? қай жерде нақтырақ? қашан нақырақ? неге негізделіп?
Gastarbaiter
Келіспей қалд. петросян)) Қазақша үйрен
Serzha
қалай петросян? неге петросян? неге негізделіп?
Gastarbaiter
Философия ғылымы бойынша, Болмыс-абсолютті. Болымсыздық салыстырмалы.
Яғни бар екені қалай да рас. Ал жоқ екендігі салыстырмалы.
Яғни Құдай жоқ болса, қай жерде жоқ? Қашан жоқ? Қалай жоқ? деген сұрақтар да тең дәрежеде әділ сұрақтар.

Бұған сіз әрине, еш жерде жоқ! -деп айта алмайсыз. Өйткені, айтқанымдай, сіз он сегіз ғалам тұрмақ, күн жүйесінің сыртын да көрген жоқсыз өз көзіңізбен. Тек телевизор, кітап, және адам аузынан ғана білесіз.
Демек сіздің космос туралы біліміңіз білім емес, сенім ғана.
Serzha
қазіргі уақытқа жиналған білімге негізделіп, еш жерде жоқ деп айта аламыз
Gastarbaiter
Кімде жиналған? Не арқылы жиналған? Қандай мақсатпен жиналған? Қай білімге негізделіп? Және қай құдайды жоқ дей аламыз?
Serzha
ғылымда жиналған, ғылыми әдістер мен құралдар арқылы, білу мақсатында жиналған. дәлелденген білімге негізделген
Gastarbaiter
Екі чикушқа араққа кез-келген нәрсені дәлелдеп беретін таныстарым бар.
"Ғылыми дәлелденген" деген сөз «Бисмиллахи-р-рахмон-ир-рахимның» аудармасы ғой атеист -діншіл болып екіге бөлініп қырылатын надандарға арналған.
Мағынасы бірдей, тек ақылдылар бірінші топты алғашқы нұсқасымен, екінші топты екінші нұсқасымен сендіреді.
Gastarbaiter
Вывод: Сенің құдайың "ҒЫЛЫМ". Бірақ оны да жасап отырған, белгілі бір мақсатта қаржыландырып отырған, мүдделі адамдар бар ғұә
Gastarbaiter
Жақсы-жаман туралы мәселе көтерілді ме?
Ottegin
Ресейде халық санағы кезінде ондайлар бар екені анықталыпты

Дереккө....Your text to link...
e_zhalgas
сен сенімді жетекпен шатастырған сияқтысың. тапса, сенетін едің ғой сонда? қызық позиция екен, жоқ ыңғайлы позиция деген дұрыс
konvict
: толық қосыламын:
patick
Біздің жақта алдымен Аллаға сиынады, содан кейін ата-баба аруағы қолдасын дейді. Жалпы, аруақтардан қолдау сұрау — қалыпты нәрсе біздің ауыл үшін. Дәл солай қабылдаңдар: жаман да емес, жақсы да емес, жай қолдау күту. Бұл әдет па, дәстүр ма ажырату қиын.
sammita
аха, дәстүрлі ислам. Одан еш жамандық жоқ. Көзімізді ашқалы үйреніп білгеніміз сол. Ниетіміз дұрыс болсын бастысы.
patick
Оны жамандайтын қазір пайда болған діншілдер ғой. Осыдан 10 шақты жыл бұрын бәрі жаппай әруаққа бас иген, енді келіп алып күнәға жатқызады.
nurjanbay
мында Асаубота да сол діншілдердің сөзін сөйлеп отыр ғой.
patick
қайтейін енді?
nurjanbay
админ ағайдың өзі
обшым Алладан басқа күшке, затқа, рухқа сену тап-таза ширк, Аллаға серік қосу. сәйкесінше ең үлкен, кешірілмейтін күнә.
деп отырған соң екі ойлы болып жүргендерге осы сөз дұрыс сияқты болып көрінеді.
asaubota
сөйттік қой кезінде, діни сауатымыз болған жоқ. әруақ бізге көмектесе ма дедік. сөйтсек құран бағыштап керісінше біз көмектеседі екенбіз.
konvict
Осыдан 10 шақты жыл бұрын бәрі жаппай әруаққа бас иген, енді келіп алып күнәға жатқызады.
Ал осыдан 200-500 жыл бұрын қандай болып еді?
Gastarbaiter
Одан еш жамандық жоқ.
Оны енді ана дүниеге барып келген адам ғана айта алады))
sammita
мына сөйлеміңді езіп біраз тарауға жеткізуге болар еді негізі
Gastarbaiter
Менің тарауларым езбе сияқты көрінгенмен, мен ақпаратсыз көк мылжың жазған емеспін. Әр сөйлемімді таңдап жазамын Подъеб не защитан
sammita
неткен адамсың, а жауап пікірді ұзақ жазуыма болар еді деймін. Мен.
konvict
Мұхаммед пайғамбар барып келген о дүниеге
konvict
Исламды дәстүрлі, анау, мынау деп бөлу дұрыс емес. Ислам — ол Ислам. Бір ғана Ислам бар. Басқасы адамның өз ісін дұрыстау үшін ойлап тапқандары
sammita
нешетүрлі ағымдар, секталар көбейіп кеткен соң, ажырату үшін осылай атап жүр(міз).
konvict
оларды секта деп аты айтып тұр ғой. несіне дәстүрлі ислам деуіміз керек?
sammita
вахаббтар не сәләфтар мысалы өздерін секта деп айта ма?
konvict
Рас, олар өздерін сектамыз демейді. Бірақ сіз мынаны түсінбедіңіз. Біз дәстүрлі Ислам десек бірден уахабпен айыра алмаймыз ғой
sammita
сен айт-айтпа, уже аталып кеткен солай дәстүрлі ислам деп.
konvict
Тұқымымызбен аузымыз сасық болушы еді деген жаман күйеу қалыңдығын жеңіп пе? Көңілін сол сөзі разы қылуға жетіп пе? Ендеше, көбіңнен қалма, сен де аузыңды сасыта бер деп пе?! © Абай Құнанбайұлы
meirzhan
дұрыс айтасың. Исламды ыңғайға қарап атау беріп, өзгертуге болмайды.
a63a1
Өлі разы болмай, тірі байымайды дегенді қалай ұғынасыңдар?
Onlasyn
Өліге құран бағыштағанда ол разы болады.
Zilola
олгендердi арулап комiп, куран багыштап, мазарын мазаламаса олi разы болады.
a63a1
мазарын мазаламағанды қалай түсінуге болад?
Zilola
корымды аяк асты кылу, ужастик фильм тусiретiн аланга айналдыру
a63a1
Қазақтарда қайта, кешке далада қалсаң бейіттің жанында түнеп шық дейдіғой, ондай кино түсірсе мен мысалға қорқпас едім
konvict
Әр жерге бейіт сала берсек 100-200 жылдан кейін жер беті бейітханаға айналып шыға келер еді
a63a1
Менде бір сұрақ барше, мына жер планетасында адам жерленбеген жер қалдыма?
meirzhan
Антарктидада 10 шақты саяхатшының мүрдесі ғана бар деседі.
sammita
мен кішкене кезімде ақырзаман дегенде былай ойлайтынмын: Жер беті аударылады, сонда бәрі керісінше ауысады деп. (үлкен кісілер айтатын өлілер тіріліп, тірілер о дүниелік болады деп)
a63a1
Мен кішкентай кезімде Әсет деген пірадар жолдасым Ақыр заман болғанда сиырдың құны 1 иномаркадан асып кетед дитін ыххххх ох солай болса шіркін!!! 95 жылдары
a63a1
мен мысалы, атамның бейітіне барып мазалап тұрам
Zilola
iшiп алып дискотека курмайтын шыгарсын
a63a1
қым қым Астафхираллах!!!
Zilola
ендi ар созiме iлiнiп куып оцын го. онсызда тусiнiктi нарсенi неге мыжуга куштарсын?
a63a1
ғафу етчі!!! таңғы уақыт. Жұмысқа енді келдім дегендей
edige
Жаратылғанан медет күту дұрыс емес, Жаратушы тұрғанда…
«Пір Бекет қолда» деп үйренген, әруақ дейміз, әруақ түгілі Жаратушыға жаны қиналғанда медет сұрап ұмысып кететін пенделер көп…
Мысалы, таксиге мінгенде тез, уақытында бару үшін «Е Алла өзің көмек бер» дейміз де, уақытылы жетіп барсақ Аллаһ жайында қалып «Таксис атасына рахмет, тез апарады екен, ей маладес» деп қоямыз… Жаратушы жайында қалды…
sammita
Біздер ғана Опель Вектраның артына «Алла сақтасын!» деп жапсырып алып, 200-бен айдаймыз қала ішінде дегендей)
Негізі Оңтүстік жақта көп әулие аралау, ата-бабаның басына қону, мазар-кесенеге түнеу сыйынып…
satibaldi
әулие аралау
Ал кейбір әулиелердің әруақтарының бел қуаты сондай: түнеп шығып, торсықтай ұл табудың еш сөлекеттігі болмаған.
Gastarbaiter
Былай ғо жігіттер, сендердің тірліктеріңді орыстар «И рыбку сьесть и на х/й сесть» деп айтады.
Мұсылмансыңдар ма, Исламды ұстанасыңдар ма, әруақтарға сену керек. Бірақ табынбау керек. Бұлбасты жанжал себебі. Әруах -рух сөзінің көпше түрі. Ол Исламға сәйкес бар. Бірақ ол өз өмірінің бойындағы әрекеттеріне ғана жауап береді. Қалғанына құзыры жетпейд. Өлі адам тіріге көмек бере алмайды, ал тірі адам өліге көмек бере алады. Басты қағида сол.

Ал шамандыққа жақынсыңдар ма, Шаманмын деп мойындаңдар. Әруаққа табыныңдар. От жағып, айнала жүгіріп аталарыңның рухын шақырыңдар. Сөйлесіңдер. ал жағдай сұрасып, бизнестеріңе қарайлап қоюын сұраңдар.

Ана жақта не бар екенін ешкім білмейді.
Не істесеңдер де өз еріктерің ғо, тек түсініктерді шатастырып, бәрін бір қазанға үйе берсеңдер, өлген кезде мұсылманның жұмағынан да, әруақтардың қолдауынан да қолқағылып, мүсәпір боп қалуларың мүмкін.
asaubota
ана жаққа барған кезде айтулары мүмкін ғой «ау ептібайымайт ау, намаз оқымадың, арақ іштің, бірақ біліп тұрған нәрселеріңді білдей админ болып неге юзерлеріңмен бөліспедің?!» деп. сол кезде ұят болмасын деп білгенімізді айтып жатырмыз енді, қайтейік.
Gastarbaiter
Айтпай қойса, вапще облом болады
konvict
Ана жақта не бар екенін ешкім білмейді.
Дұрыс ешкім білмейді. Бірақ Алла Мұхаммедке кейбір нәрселерді көрсеткен және білдірткен. Біз соған сенеміз
omarbirat
Кезінде ел не айтса, сондай екен деп, сеніп жүріппіз. Кейін үйреніп, біле келе, жаңсақ ойлағанымызды түсіндік.

Братанның баласының класында оқитын бір баланың әкесі қайтыс болып кеткен екен. Сол бала қасындағыларды «Менің әкем — аспанда. Маған тиіссеңдер, сендердің быт-шыттарыңды шығарады» деп қорқытатын көрінеді
edige
Мен де ерте қалғандықтан жаман болып кеттім… біртүрлі… Жаман сезім
Abilakim
"Өлген адамдар (бізше әруақтар) дауыстарыңды естімейді, тіпті саңырау-мылқауларға дауысыңды естірте алмағанда, өлген адам қайдан естісін" дегенге саятын бір аят бар. Білмеген соң қай аят екенін жаза алмадым
Nurzhol
Сенемін. Және солай әруақ қолда деп айта беремін. Санада Аллаға серік қосу ұғымы жоқ. Мен үшін, әруақ Жаратушының жасаған дүниесі ғана.
satibaldi
Сенбейм. «Я әруақ!» деп, татамиге ақырып шыққан Әңгөшті үндемей тұрған қу сүйек бала кочергамен атып ұрды.
Khan
Мүмкін оның сенген аруағы қу сүйек баланың сенген аруағынан әлсіздеу болар
Khan
Құдайға, өлген адамға, аруаққа, тасқа, суға, аспанға сене беріңдер. Бастысы сенімдеріңді жоғалтпаңдар. Аруаққа сенген адамнан еш қауіп жоқ, әңгіме етудің өзі артық деп білемін. Кімнің неге сенетінін өзі шешеді. Өмірінде тасқа сеніп келе жатқан буддалар да бұл тіршілікте аяғын басып жүр. Мысалы, көпшілігің әңгіме етіп отырған Құдайдың өзі де жоқ нәрсе болып шықса қайтеміз.

Сондықтан, сенген адамнан емес, сенімі жоқ адамнан қорқыңдар.

Просто, кеңес дәуірінде көпшілік адамдар намаз оқуды қойып кетсе де бастамаса да, Аталар басына барып түнеп, шырақ жағуды еш қоймаған. Солайша, ұрпақтан ұрпаққа жалғасып келген. Әлі де сол. Ол қайдан келгенін, кім ондайды енгізгенін білмеймін, теолог емеспін. Дегенмен, ертеден келе жатқан нәрсе. Ислам қазақ даласына таралмастан бұрыннан бар нәрсе ме деймін.
Gastarbaiter
Сондықтан, сенген адамнан емес, сенімі жоқ адамнан қорқыңдар.

Сенімі жоқ адамнан не үшін қорқасың? Ол ешнәрсеге сенбейтін болса, ешқандай әрекет те жасамайды ғо. Сенетін адамдар кез келген нәрсенің қозғаушы күші. Мәдени өрлеудің де, мәдени құлдыраудың да, соғыстың да, бітімнің де, қызыл-ала қантөгістің де, ымырагершіліктің де қозғаушы күші сенушілер.
Khan
"Құдайынан қорықпайтын" деп теңейтін адамдар бар ғой, әңгіме сол туралы еді де.
a63a1
Өзі туралы: 	Тікпейт, маған пох...
осыған қарағанда
"Құдайынан қорықпайтын" деп
қалай өзі была?
Khan
Қандай қарама қайшылық байқап қалдың?
Onlasyn
Сенімі жоқ адамнан не үшін қорқасың? Ол ешнәрсеге сенбейтін болса, ешқандай әрекет те жасамайды ғо.
Қазақта "Құдайдан қорқпағаннан қорқ" деген сөз бар. Ешнәрсеге сенбейтін адам, яғни ол әділеттілікке де сенбейді. Мысалы, ол біреуден ақысыз тартып алған нәрсесі үшін әйтеуір бір күні жауап беретініне сенбейді. Бұл, ол ойына келгенін жасаудан тайынбайды деген сөз. Атеисттің барлығы — ғылым қуған момын жандар емес.
Gastarbaiter
Жоқ ол бәрібір бірнәрсеге сенеді. Мәселен, өлген соң ешқандай жауапқа тартылмайтынына. Және өмірдің мәні ойыңа келгенді жасау екендігіне.
Onlasyn
Ааа, олай болса, ондай адамдар (ешнәрсеге сенбейтін) жоқ-та шығар…
e_zhalgas
мәссаған, сол қазақы түсініктер мен аңыздардан керемет фэнтези фильм шығатын еді. артық әзілсіз айтып отырмын  шикізат жатыр, пайдаланып жатқан ешкім жоқ.

пы.сы. әруақ дегенге біздің жақта да құран бағыштап жатады. қазақтардың ежелгі дәстүрі ғой, оны теріске шығарып бетке басу, не болмаса дұрыс емес дегенге келтіріп айыптау — намысқа ғана тию. одан артық еш эмоция болмайды да.

ислам әруақтың барын жоққа шығармаса, ал қазақтар оларға құран бағыштап жатса, онда жатқан сөлекеттік жоқ шығар. мәселенің бәрі сенімге келіп тіреледі ғой. ал, сол сенімге күмән келтіре бастаған постулаттар пайда болса, онда адамның ішкі дүниесі еріксіз қарсы тұра бастайды.

ал, әруақтарға сыйыну деген бар екенін білмеппін, бірақ, оларға құран бағыштайтынын және қолдау сұрайтынын ғана білемін. "қолдау" деген, әрине, физикалық түрде іске аспаса керек
Gastarbaiter
Фэнтези-фэнтези деп қақсап жүргеніңе екі жыл болды. Бір фэнтези шығарма жазып, Рақышевке сценарий дайындаттыратын кезің болды ғо уже.
e_zhalgas
ол күн де бір күні туар  қызығы сол, өзім бірде бір фэнтези жанрында кітап оқып көрмеппін, әрине Толкиенді есептемегенде
satibaldi
Құран дегенді кіші әріппен жазғаның не, Сталин жоқ саған, ламашарифсстің.
Milzhyng
Посттың мақсаты арандату ма?
satibaldi
Посттың мақсаты — Максты өлтіру.