Алқашқы фильмдер
Енесстің, бүгін, синематорграфтың әр саласының қыздығын алған фильмдерге саяхат жасағанды жүн көрдік.
Сонымен, тарихтағы ваще және очм алқашқы фильм, бұл – 1896 жылы шықан «Пойыздың Ла-Сиота вокзалына келіп тоқтауы» атты «кино». Паровоз аңқып келіп, вокзалға тоқтай қалад – сонымен бітті. Яғни қазір кез-келген 3 мегапикселі бар СаянҮш сияқты бұтақбас күнде түсіре алатын кино. Дегенмен бұл фильмді, өз заманында көрермендер «пойыз басып кетед, ойбай шешесс!» деп, бұттарына жіберіп отырып қарайтын болған. Ендеше тым қарапайым екеніне сөкпеңдер, ептібайымайттар!
Келесі кезекте –құбыжықтар фильмі. Сөйтсек, ең алқашқы құбыжықтар фильмі – «Әзірейілдің қамалы» деген фильм екен. Бұл фильмді қарап отырып, ұлы-кіші дәреттен жіберіп қою еш сөлекет болмаған. Джентльмэндер, қорыққаннан талып қалған қыздарын вумэн қылып жіберген жағдаяттар да болып тұрған көрінеді. Шешесстің, неміс перзентханасында еврей жұмыртқалаған күчт замандар болыпты деседі, нақтың.
Ал ең алқашқы фантастикалық фильм – «Айға саяхат» деп аталады. Енесстің, ұшатын тәрелкі-кастрюльсыз-ақ, қалқанқұлақ орк-гоблиндерсіз-ақ тәп-тәуір фантастикалық фильм түсіруге болатынын осы кинодан байқауға болады. Айдың бетін адам қылып қою – қазір тым жабайы, қарапайым әрі күлкілі болар, ал өз заманында режиссер Жорж Мелье осы фильмі үшін ріспек пен құрметтен арылмай, арақтан аузы босамаған. Марс айтып бармағыр, ішетіні болмаса – жақсы кісі болған көрінеді жарықтық.
Бұлардан кейін біртуар-күндетуар режиссерлар жақсы-жаман киноларды ай сайын шығара бастап, қазір көрген киномыздың атын есте сақтай алмайтындай дәрежеге жеттік. Алайда, алқашқының аты – алқашқы, адамзат жүрегінде мәңгі сақталмақ, әжесстің организмінде.
авторы: өздерің шамалағандай satibaldi
Сонымен, тарихтағы ваще және очм алқашқы фильм, бұл – 1896 жылы шықан «Пойыздың Ла-Сиота вокзалына келіп тоқтауы» атты «кино». Паровоз аңқып келіп, вокзалға тоқтай қалад – сонымен бітті. Яғни қазір кез-келген 3 мегапикселі бар СаянҮш сияқты бұтақбас күнде түсіре алатын кино. Дегенмен бұл фильмді, өз заманында көрермендер «пойыз басып кетед, ойбай шешесс!» деп, бұттарына жіберіп отырып қарайтын болған. Ендеше тым қарапайым екеніне сөкпеңдер, ептібайымайттар!
Келесі кезекте –құбыжықтар фильмі. Сөйтсек, ең алқашқы құбыжықтар фильмі – «Әзірейілдің қамалы» деген фильм екен. Бұл фильмді қарап отырып, ұлы-кіші дәреттен жіберіп қою еш сөлекет болмаған. Джентльмэндер, қорыққаннан талып қалған қыздарын вумэн қылып жіберген жағдаяттар да болып тұрған көрінеді. Шешесстің, неміс перзентханасында еврей жұмыртқалаған күчт замандар болыпты деседі, нақтың.
Ал ең алқашқы фантастикалық фильм – «Айға саяхат» деп аталады. Енесстің, ұшатын тәрелкі-кастрюльсыз-ақ, қалқанқұлақ орк-гоблиндерсіз-ақ тәп-тәуір фантастикалық фильм түсіруге болатынын осы кинодан байқауға болады. Айдың бетін адам қылып қою – қазір тым жабайы, қарапайым әрі күлкілі болар, ал өз заманында режиссер Жорж Мелье осы фильмі үшін ріспек пен құрметтен арылмай, арақтан аузы босамаған. Марс айтып бармағыр, ішетіні болмаса – жақсы кісі болған көрінеді жарықтық.
Бұлардан кейін біртуар-күндетуар режиссерлар жақсы-жаман киноларды ай сайын шығара бастап, қазір көрген киномыздың атын есте сақтай алмайтындай дәрежеге жеттік. Алайда, алқашқының аты – алқашқы, адамзат жүрегінде мәңгі сақталмақ, әжесстің организмінде.
авторы: өздерің шамалағандай satibaldi
5 пікір