Жаңа блогерлер және сыншы коментаторлар

«Новичок» болған соң енді рас, сынап-мінеу бізге ауадай керек. Бірақ кім болса соның тәкаппарлана, сені жер қылып масаттанып сынағаны емес, оқығаны көп, шынайы, тілеулес сыншылар керек.
Өзімізді мақтайтын адамды іздемеуге тырысамыз — олар дамуымызға пайдасы шамалы. Ең мықты сыншы жазғаныңды жіліктеп, талдап, қай жер сәтті, қай жері сәтсіз шыққанын ашып айтады. Әйтсе, де ол жалаңсөзбен емес, анықтап, мысалдар келтіріп айта алады. Бірден басыңа айдар тағып, ит қосып қуа жөнелмейді. Ол еңбегіңізді, шығармаңызды жөнге келтіруіңе көмектесуге тырысады. Кеңесін аямайды.
Ең нашар сыншы — жолы болмай қалған әдебиетші. Ол өзі атап айтарлықтай жетістікке жетпеген (көбіне өзінің жалқаулығынан және өзінің сұмдық талантына деген соқыр сенімінің кесірінен), басқаларға да берер көмегі шамалы. Ол шала оқыған, сондықтан оның аса талғамы да жоқ, ол ешқашан жазба өнеріне мықтап ден қоймаған, әдістемелік, техникалық немесе жай адамша кеңес беру қолынан келмейді.
Оның қолынан ернін сылп еткізіп менсінбеу, не мұрнын тыржитып, лоқсып, кемсіту ғана келеді. Олар біреудің әлсіздігінің есесінен өз мәртебесін көтеруге тырысып қалу мүмкіндігін мүлт жібермейді.

Бір байқағаным, жазбаға берілген бірнеше пікірге бола, салың суға кетпеу керек екен. Сосын жазатын дүниеңді аудиторияға сай жазуың керек сияқты. Мәселен, менің жүрек жарды ағымнан жарылған сезімтал жазбамды әскердегі кісі, немесе математик бағаламауы мүмкін. Ал қырғын-төбелес туралы жазбаларым махаббат туралы өлеңдерді оқып өскен нәзік жанды қыздарға қызық болмайды.

Кейде новичок болсақ, та өзіміз біреуді сынап жатамыз. Әсіресе, автордың жазбасынан кінәрат тапсақ, не бұдан да жақсы жазуға болатынын біліп тұрсақ.

Не стейін? Айтайын ба оған кемшілігін? Қатесін бетіне басайын ба?

Мәселе қандай мақсат көздегеніме байланысты. Егер мақсат өзімнің керемет сауаттылығымды көрсету болса, онда қажет емес сияқты. Өйтсем, әпсәтте қарымта шабуылға соқтығамын. Босқа жүйкемді құртып, уақытым шығын болады.

Мысалы:

Сыншы: Осындай боқты жазуға ұялмайсыз ба? Айтарға сөзім жоқ, мынауыңыздың құсық екенін көрмей тұрмысыз?( Сөйтіп айтанда, міндетті түрде намысқа тиетін сөздер айтылады, әрекет авторға көмектесуге емес, көрерменге жағуға бағытталған).
Автор: Көке, ашуыңды бас. Сен өзің алдымен… осындай-да-осындай…
Әрі қарай жан алысып, жан беріскен хай-вай, ұрыс, айқай-шу, өзара минус жаудыртуға ұласады.

Автор жүрегінің түбінде сыншымен келісіп тұрса да, оның айтақын дұрыс деп айта алмайды, өйткені оны жұрт алдында жер қылып, танымайтын біреу абыройын айрандай қылып жатыр, сондықтан қалай да абыройыңды қорғап, «лох» еместігін дәлелдеу парыз болады.

Егер сыншы әрекетін көрерменге емес, авторға бағыттаса ше?

Онда ол оның арынан аттамай, намысын таптамай, елдің көзінше масқараламауға тырысады. Әр сөзінде тілеулестік, бауырмалдық білінгендіктен, автор айналасында кіл дұшпандар емес, жанашыр ағайындар бар екенін бірден түсінеді. Есесіне сынды да балағат деп қабылдамайды. Сыншы оған өз ойынша, білімінің жеткенінше, ненің дұрыс, ненің бұрыстығын көрсетіп, және неліктен олай ойлайтынын ашып көрсетеді. Егер пайдаға асуы мүмкін ұсыныстары болса, міндетті түрде бөліседі. Міне осындай қарапайым баптарды жаңа блогерлер де, сыншы коментаторлар да ескесе, керекинфо тек өкпе мен базына, бір-бірін шалып қалуға тырысқан циниктер мен не жазарын білмей ұрынып жүрген жастарға ғана емес, өзара сыйластық пен сыбайлас қамқорлыққа да орын болады деп ойлаймын.
Бөлісу:

69 пікір

satibaldi
Сорлы сараптама. Еегер алғашқы адам сен болғанда, адамзат әлі арбамен жүрер еді.
konvict
Еегер алғашқы адам сен болғанда, адамзат әлі арбамен жүрер еді.
Келісемін
meirzhan
Әсіре сыншыл комментаторлар мен жаңа қосылған блогшыларға месседж деп қабылдауға болады екен.
Егер сыншы әрекетін көрерменге емес, авторға бағыттаса ше?
Сынды авторға жекеге жазса ваще бауырмалдық есіп тұратын болады. Меніңше жекеге жазып сынау (1) мен көпшілік алдында (2) сынау жазбалары екі түрлі болады, екіншісінде публикаға ойнау мен цинизм басым болатын сияқты. Ал біріншісінде шынайы тілеулестік басым.

Коммент тек таза сыннан тұрмау керек, арасында мақтау да болуы керек. қамшы мен пряндік сияқты.
Пікір түзетілген: 31 шілде 2011, 15:32
satibaldi
Жоқ. Ауызбіршілік бар жерде корпоративтік сезім пайда болады. Сосын барлығы құриды. «О, керемет!», "Ғажжап!" сияқтылардан аяқ алып жүргісіз болады, бір күні өзің неге кіргің келмейтінін аңдайтын боласың.
Тек үриттеп-айтақтап, отқа май тамызып тұру ғана динамиканың кепілі, прогресстің моторы.
meirzhan
Жоқ. Ауызбіршілік бар жерде корпоративтік сезім пайда болады. Сосын барлығы құриды. «О, керемет!», "Ғажжап!" сияқтылардан аяқ алып жүргісіз болады, бір күні өзің неге кіргің келмейтінін аңдайтын боласың.
Автордың да, менің де сын мүлде қажетсіз деп тұрғанымыз жоқ. Мәселе сынның қандай болуында, егер дәлелсіз, боқ жағу үшін сын болса, ол негативті эмоцияларды тудырады (егер осы эмоция керек болса), бірақ бұл автордың пост жазу шеберлігінің артуына еш септігін тигізбейді. Керісінше сол ортадан баз кешіп кетуіне әсер етеді.
Жалған позитив пен, көңілжықпастық, мадақтаулар ғана болатын сайттан да безгің кеп кететіні рас.
Тек үриттеп-айтақтап, отқа май тамызып тұру ғана динамиканың кепілі, прогресстің моторы.
Ол адамның өзіне байланысты.
1. Кейбір адамдарға хай-вай қызық. Сол үшін кіреді.
2. Кейбірлері позитивке зәру болып жүретіндер. Позитивтен, тіпті көп байқалатын жалған позитивтен шаршамайды.
Немесе хай-вайды ұнатпайтындар, Гаста айтпақшы ізгі күштің адамдары. Олар бұндай шуларды айналып өтуге тырысады.
3. Үшінші топ адамдары объективті қарайды. Хай-вай (сын) да, мадақтауды мөлшермен болғанды қалайды.
Меніңше осы үш категорияға кіретін адамдардың барлығы да болу керек. Әркім өзіне ұнайтынын тапса.
Пікір түзетілген: 31 шілде 2011, 15:47
Gastarbaiter
Бір екі дельный кеңес пен орынды сыннан алған пайда, 90 сағат флуд пен боқжағыстан нәтижелірек болады.
Уақытын босқа жұмсағысы келмейтін адамға шынында да осы формула жүреді.
Бірақ кейбір адамдарға сайт ол бөлісу мен алмасу орны емес, тұрақты өмір сүретін мекені.

Олар сайтты өзінің үйі санайды, сондықтан ол бұл жерден өзіне қажетті эмоцияның барлығын алғысы келеді.

Сосын кей адамдар өзінің жазбаларын адамдардан орынды сын есту үшін емес, жәй мақтану үшін қояды. Оларға орынды сын айтсаң да жексұрынсың. Ұсыныс айтсаң да «кетнақ, мен Пәлен одақтың мүшесі, Түген сайысының жүлдегерімін» деп шығады.
Міне сондай тәкаппар адамдарға Сатыбалдының құсығымен терапия жасаған дұрыс.
konvict
Адам кеудемсоқ, өзіне деген пікірі өзгелерден жоғары болса сенің ешқандай терапияңа жазылмайды
konvict
Коммент тек таза сыннан тұрмау керек, арасында мақтау да болуы керек. қамшы мен пряндік сияқты.
Бұлай жасау өзіңнің айтқаныңды тыңдату үшін жасалатын амал-шаралардың қатарына кіріп кетеді ма деп қорқамын
meirzhan
Коммент тек таза сыннан тұрмау керек, арасында мақтау да болуы керек. қамшы мен пряндік сияқты.
Бұл сынды әдемі орамамен қаптау сияқты ғой. Автор еш ауыртпалықсыз қабылдау үшін.

Бұлай жасау өзіңнің айтқаныңды тыңдату үшін жасалатын амал-шаралардың қатарына кіріп кетеді ма деп қорқамын
Әрине, тыңдату үшін ғой. Тыңдамаса сөз жетім.
Gastarbaiter
Боян демеңіз, алдында бірнеше рет қарағанмын, бүгін тағы қарап, басқаша түсініп отырмын.

manshukn
Ең нашар сыншы деген тұсыңды анықтап жазсаң. Кімді нұсқап тұрсың? Фактың нақты емес. Сыншылық тек әдебиетте ғана деп кім айтты саған?
Пікір түзетілген: 31 шілде 2011, 16:53
konvict
Ешкімді міне мынау деп сұқ саусағыммен нұсқап отырғаным жоқ. Өзім байқаған, көрген бір әдебиетшіге қарап ой түйгенім бұл. Егер өз пікіріңді дәлелдегің келсе ешкім ұстап тұрған жоқ. Пажалыста!!!
Aizhantabyn
жазатын дүниеңді аудиторияға сай жазу керек дегенің ұнамады. Онда ол фэйк жазба болады ғой. Кемінде осы кеңістікте әр бір адам өз тұлғасын сақтап қалса жақсы деп есептеймін. Өтйкені, шынайы өмірде өзімізді еркін деп есептесек те, жұмыста да, қоғамда да дресс кодқа бағынамыз, тағы да көптеген факторлар бар, солардың бәрі біздегі еркіндікке шектеу қояды. Тап осы блогтұғырда не жайлы ойласам, нені жазғым келсе, соны жазам және сыншыларға да, басқасына да бәрібір
meirzhan
Мында да абсолютті еркінді болмайды. Әрине, реал өмірдегі қоғамның таңылған принциптері, заңдарына бағынғандай емес. Дегенмен мында да кез-келген нәрсені адам жазбайды.
Aizhantabyn
ал мен жазам. Кез келген нәрсені жазам, өйткені ЕРКІН блог тұғыр. Цензура жоқ, маған тіпті керек те емес))) соу, кемінде осы жерде ойымды ашық, ешкімнің көңіліне, ойына, пікіріне қарамастан айта алам вот и все)))
Gastarbaiter
Сыншыларға да басқасына да бәрібір деген Прима Донналық принцип ғой. Егер адам шыңдалғысы келсе, меніңше аудиториямен санаспауға болмайды. Егер аудиторияға бәрібір болса, онда дәл сондай нәтижемен үйіңдегі туалеттің қабырғасына жазуға да болады.
Ал көпшілік алдына адамдар өз шығармасын белгілі бір себеппен шығарады. Егер тек өзі үшін болса, онда ол вордқа жазып, парольмен сақтап қоюы керек.

Публично бірдеңені жариялап отырып, аудиторияға бәрібір деген адам меніңше аздап лукавить етеді. Өйткені, тіпті аудиторияға жақпайтын дүние жазса да, автор өз шығармасына реакция күтіп жазады. Мейлің теріс, мейлің оң.
Елде реакция тудырмайтын, ойландырмайтын, эмоция шақырмайтын жазбаның құндылығы «ноль».
konvict
Бұл блогтұғыр еркін болғандықтан ешкім жазбаға шектеу қоймайды. Бірақ, бәрібір аудиторияға да назар аударған жөн. Мәселен біз плэйбойға жас балаларға санамақты қалай үйрету туралы жазбаймыз ғой?!
satibaldi
Мәселен біз плэйбойға жас балаларға санамақты қалай үйрету туралы жазбаймыз ғой?!
Жазсаң да кім шығарайын деватыр?
konvict
Бқл жерде ол жазбаның шығу, шықпауын емес жай мысал ретінде келтірген едім.
meirzhan
Меніңше шектеу қойылады. Мысалы, ұлтаралық араздықты тудыратын посттар, экстремизм, сепаратизм посттары. Одан кейін этикалық нормаларға байланысты шектеулер болады.
konvict
этикалық нормаларға байланысты шектеулер болады.
Бұл әлбетте керек. Шектеу қойылмаса да қолданушылар оны автоматты түрде шектеп тастайды
satibaldi
Ббуахха, кешірерсіздер — ммуаххала апптыры әдеттегідей, сынға тап келмеу үшін еш тұжырым жасамайды. «Сын керек емес, бірақ әрине керек, егер керек емес екенін есепке алсақ, керек екені тағы бар». Мұндайды менің Мейірғали ағам былай сипаттаушы еді:
«Ох шешесстің, и рыбу есть хочеть, и на йух сесть хочеть». Дұрыс емес те болса өз позициясы жоқ адамға айтылған херемет мәтел деп білем.
Мысалы, СаянҮш -ті неге бәрі жақсы көреді? Білесіздер ме? Былай қарап тұрсаң СаянҮш — "қассақша білмейтіндерді автобус аялдамасында ұрып кету" сияқты абсурдты идеяның авторы! Ендеше, СаянҮштің құпиясы — оның өз ойы, идеясы бар!!! Және ол сол ойларының жолында толық идиот не жарымес боп көрінуден қаймыққан жоқ. СаянҮш — тұлға. СаянҮш — анау-мынау «ие, бұл мәселенің екі ұшы бар...» деп міңгірлейтін кез-келген депутат, камментші мен саясатшыдан артық.
«Сын болуы керек әрине, бірақ өткір емес, әйтпесе керек кезінде өткір де болғаны дұрыс әрине, бірақ сол керек кезді дөп баса білу керек, сондай сәтті дөп басамыз деп сын айтпай кетуге де болмайды, бірақ бората берген де дұрыс емес...» деген сияқты айналма тізбекті (рекурсиялы) көзқарас ешкімге керек емес. Не бар болады, не жоқ болады. Заттың тек екі күйі ғана болуы мүмкін.
Gastarbaiter
Заттың тек екі күйі ғана болуы мүмкін.

Бұндай категоризм, адамды интелектуалды жағынан қатты шектейді. Сен үшін екі крайность ғана бар. Бұл хаостың артқы шарттары.

Оны өзің де білесің, субьективті қырсықтық танытып отырсың жай ғана.Осыны Ақзере жазса бұлай демес едің
satibaldi
@Zere -нің жазатыны мен ойлайтындары мен үшін алдын ала дұрыс екенін бұрында да мойындаған болатынмын, және адамның объективтіліктен жұрдай боп қалатын бір заты болса, мен үшін ол — @Zere.
Мәселені ушықтырып тұрған жәйт — Қасымолжас Ақзере емес.
Gastarbaiter
Енді ол жағдай жайлы айттық ғой.
Ұсыныс айтсаң да «кетнақ, мен Пәлен одақтың мүшесі, Түген сайысының жүлдегерімін» деп шығады.
Міне сондай тәкаппар адамдарға Сатыбалдының құсығымен терапия жасаған дұрыс.
Ал Konvict боғіремді өз тасым жақсы түсінем. Михаил Мамчич деген бір бұтақбас айтқан екен:
«Сынды кешіре білу қасиеті бірден келмейді, тек уақыт өте келе, және сенің ренжігеніңе жұрттың түкіргені бар екенін түсіне келе пайда болады.©
satibaldi
Шарль де Голль таңғы қазиттерден өзіне карикатура не жебіріне жететін ммуаххахала көрмесе, «беделім түсіп бара жатыр ма?» деп, қатты уайымдайды екен.
Апптырдың айтпағы, «біреу көт майын тамызып, аударады/жазады, ал біреуге оны „боқ!“ дей салу түк емес» дегенге саяды. Тіпті де олай емес. Мысалы, @xawgim боғіремнің суреттеріне тіпті ләм деуге қиянат сияқты, суреттерінен кеткен еңбектің энергетикасын сеземіз, барлығымыз мойындап, «ріспек!» дейміз. Немесе @AKA -ның түнгі он бірде пісіретін тәттілері. Осы жердегінің жартысы тіпті @AKA көрсетпесе де пісіре алатынан сенімдімін. Бірақ тағы да — ерен еңбек пен өз ісіне сүйіспеншілік жазба арқылы да беріле береді. Демек талғамның бірнеше адамға ортақ шкаласы бар. Киноға барған болсаң, дүйім халық фильмге тышып шығады, не мақтап шығады. Ешкім ешкімнің көтқарасына еріп емес, қызығы сол: барлығының ойы бір жерден шығады.
Сын жоқ болса, конвейерлік өндіріске қойылған посттар саққұлақша, кешіресіздер — саңырауқұлақша қаптар еді.
Сапаны сұрыптауда адамзат сын мен сынақтан артық ештеңе ойлап тапқан жоқ. Өттерің жарылып кетсе де.
Gastarbaiter
Шәугім бауырымның суретіне «респект» демесең, сыншылықтан мүлде садаға кеткенің де...

Бұл жерде сын мен сынақ емес, оның формасы талқылануды. Конструктивті және деструктивті. Сатыбалды: «Сын мен сынақтан артық ештеңе ойлап тапқан жоқ,» дегеніңмен толық келісем. Және ол сын мен сынақ өз әрекетімізге де анда-санда бағытталып тұрғанның жаманы жоқ.
Пікір түзетілген: 31 шілде 2011, 20:15
meirzhan
Демек талғамның бірнеше адамға ортақ шкаласы бар. Киноға барған болсаң, дүйім халық фильмге тышып шығады, не мақтап шығады. Ешкім ешкімнің көтқарасына еріп емес, қызығы сол: барлығының ойы бір жерден шығады.

Кешірерсіз, қанша адам болса, сонша пікір бар, сондықтан барлығының ойы бір жерден шығуы мүмкін емес.
satibaldi
Мүмкін, мүмкін.
Мысалы, 5 000 -дық зал кейбір әншілерге қалай толады? Шәмшіге Rolling Stones-ті тыңдайтындарды зорлап әкелед демеш тек.
meirzhan
Әлемде 5000 адамның тұратыны мен үшін жаңалық болды. Білім базама қосып қойдым.

Сол 5 мың адамның өзі сол әншіні, әндерін әр-түрлі деңгейде жақсы көреді.
satibaldi
Еее, бұл жерде енді «полемика шартын әдейі абсурдқа әкелу» сияқты көне гректер қарғап кеткен арзан әдіске барып тұрсың.
Онда не айтайын, ендеше, мақалаңа қарап, маған КерекИнфода бүкіл әлем жүретіні жаңалық болды.
meirzhan
Еее, бұл жерде енді «полемика шартын әдейі абсурдқа әкелу» сияқты көне гректер қарғап кеткен арзан әдіске барып тұрсың.
Олай айтпас ем.
Сол 5 мың адамның өзі сол әншіні, әндерін әр-түрлі деңгейде жақсы көреді.
деп айттым ғой.
5000 адам миллаиардтаған адамның аз пайызын құрайды.
satibaldi
5000 адам миллаиардтаған адамның аз пайызын құрайды.
Керемет математика. Дәл сол: әдейілеп абсурдқа пара жатырсың.
meirzhan
Кім нені көргісе келсе, соны көреді.
Мен де айта алам, сіздікі абсурд деп, жылы жауып қоя салам.
Флуд болмас үшін
Онда не айтайын, ендеше, мақалаңа қарап, маған КерекИнфода бүкіл әлем жүретіні жаңалық болды.
жекеге жазып түсіндіріп жіберсеңіз.
satibaldi
Қой-ей, жіліктеп отырсам сен үшін сол. Жақсығ қазір осы жерге жазайын.
meirzhan
Өз-өзіңізге қарсы шығып отырсыз.
Қой-ей, жіліктеп отырсам сен үшін сол.

Жақсығ қазір осы жерге жазайын.
Соған қарағанда позициядан тайқу табиғатыңызда бар сияқты. Демек басқа пікірлерге де сенуддің қажеті жоқ сияқты.
satibaldi
Басынан аяғына дейін дұрыстап оқы. Жіліктеуден тайқып отырғаным жоқ, сені өзі түсінбейтін адам ретінде балағаттағым келіп отырған жоқ.
satibaldi
Не ғой, кез-келген әдіспен, ақыры болмай бара жатса, соңғы сөзді өзім жазып қалуға тырысып, түнімен энергетик ішіп айтысып отыратын жастан кеттім. Қазір қызық емес. Ашетері былай: егер сен әңгімеден ақиқат емес, жеңіске мүдделі болсаң, жолымыз екіге айырылады, мен Қандығаш арқылы Никельтауға барып қайтам, жездем тұрад онда.
meirzhan
Не ғой, кез-келген әдіспен, ақыры болмай бара жатса, соңғы сөзді өзім жазып қалуға тырысып, түнімен энергетик ішіп айтысып отыратын жастан кеттім.
Жолды жастарға берген жақсы ғой.
Ашетері былай: егер сен әңгімеден ақиқат емес, жеңіске мүдделі болсаң, жолымыз екіге айырылады, мен Қандығаш арқылы Никельтауға барып қайтам, жездем тұрад онда.
Мен қойдым, болды.
meirzhan
Онда не айтайын, ендеше, мақалаңа қарап, маған КерекИнфода бүкіл әлем жүретіні жаңалық болды.

Потенциалды түрде, теория тұрғысында ол мүмкін ғой.
Ал әлемде 5000 адам тұрады деген қалай қарасаң да мүмкін емес. Бірақ Мистер Фримэнше 5 000 адам тұлға — нағыз адам, ал қалғандары — фэйк деп айтуға болады.
satibaldi
Ал әлемде 5000 адам тұрады деген қалай қарасаң да мүмкін емес.
Мұны тап сол гректер «алдын ала белгілі ақиқатқа аппеляция жасау» дейді, және бірнеше бұтақбастарды софистер мектебінен осынысы үшін қуып жіберген.
Диагнозым дұрыс сияқты: саған ақиқат емес, жеңіс керек. Бәдіктеніп қайтеміз.
meirzhan
Мұны тап сол гректер «алдын ала белгілі ақиқатқа аппеляция жасау» дейді, және бірнеше бұтақбастарды софистер мектебінен осынысы үшін қуып жіберген.
Қызықты мағлұмат екен. Интернеттен қарап көру керек.
Бәдіктенудің қою керек, дұрыс.
Gastarbaiter
Спор не туралы, амиголар? Кім ақылды екенін дәлелдеу болса, екеуің де ақылдысыңдар. Мейіржанның кейбір жазбалары, уапще мені таңқалдырып жатыр (жақсы мағынасында). Ал Сатыбалды, ол енді мойындаулы майталман. Оның высокомерный, барский тоны да («Алғашқы адам сен болғанда… пәлен болар едік») бәлкім талдап жатуға нервісі шыдамағандықтан (творческий адамдар нәзік жанның иесі көбіне, сұлулыққа мейілінше табынып, сапасы нашар, ұсқынсыз дүние көрсе, жіліктеп талдамақ түгіл, оған жиіркенусіз қарай да алмайды, жан структурасы морт сынып, «Боқ» дегеннен басқа айтуға шамасы келмей қалады.)

Кейде, автордың деңгейі соншалық төмен, мүлде шанс жоқ, бірақ өзіне сенімі тым үлкен, сондықтан оған кейбір адамдардың бұл тірлікпен лаваш тауып жемейтінін түсіндіретін, қысқа да нұсқа көттепкі керек.
satibaldi
Кешірерсіз, қанша адам болса, сонша пікір бар, сондықтан барлығының ойы бір жерден шығуы мүмкін емес.
Бердібек Соқпақбаевтың "Қожасын" мақтап жатыр жұрт, шын ба, ала берсем бе екен?
Пікір түзетілген: 31 шілде 2011, 20:29
meirzhan
Көбі мақтап жатқанда, қырсығып жамандайтындар да табылады.
Кітапты адам өз деңгейіне, талғамына сай таңдап оқу керек.
satibaldi
Кітапты адам өз деңгейіне, талғамына сай таңдап оқу керек.
Көпті көрген кейуанасың ғой, сен білесің де.
meirzhan
Сұрақ қойылғасын оған жауап керек.
satibaldi
Тіпті данышпан математиктер де тұжырымды «шығар» де жасайды. Сіздікі «керек!» екен де жәй.
meirzhan
Ол енді тұжырым ғой. «шығар» демей қайтсын. ал аксиома болса сенімділікпен жазады.
konvict
Бұл жерде біз Гаста айтпақшы сынның формуласын талқыға салған секілдіміз. Сын болмасын демейміз, сын болсын!!! Бірақ шынайы сын болғаны жақсы. Сынадың ба қателігінің қай жерде екендігін айт. «Боқ» деп бір ауыз сөз айту адамның ашу ызасын тудырады, ал, егер неліктен «боқ» екендігін айқын түрде айшықтап бере алсаң онда сенің сөзіңе тоқтайды.
Gastarbaiter
Түсіндіруді кедйе өз дәрежемізден төмен санап, шікірейіп қалатынымз бар ғой, кішіпейілдік жетіспей.
Gastarbaiter
Бірақ олай дейін десең, қазір Сатыбалды шығад:
«Лібә, амиго, боқты әкеліп алдыңа беті бүлк етпей қоя салған адамға, қалай кішіпейілдік танытасың? Анық балағаттап тұрса талғамыңды, ондай малатаңанәға қалай құрмет көрсетіп, дұрыс жауап бересің, а?» -дейді ғой. Және оған да уәж айта алмайсың.
Уопшым, аман болайық ағайын.
Конвидің де жазбаларына кейінгі ұрпақ күрсініп терең ойға бататын, не бұттан кетіп күлетін заман келер әлі.
Жас өспей ме, көкіректі теспей ме?
Ottegin
Конвикт, айтқаның комсомол жиналысындағы комсорг Мәғрипа Балтакескенованың сөзіне қатты ұқсайды, жеңіңнің ішінде маузер ұстап тұрғанға ұқсайсың
manshukn
Сыншы Күреңбай секілді болу керек. Біреуге мәлім, біреуге беймәлім болар бәлкім. Ерейментаудың баурайында осыдан талай уақыт бұрын дүбірлі ат жарысы болады. Оған бабы келіспеген байтал, құмары басылмаған құнан, тұяғы текті тұлпар, тұлпардың тұрпатын қызғанатын мәстек қатысады. Бұл жарысқа алаштың асып туған ұлы Ақан Сері өзінің сәйгүлігі Құлагерді бәйгеге қосады. Аттар бәйгеге қосылмай тұрып, Күреңбай деген сыншы Құлагерді көргенде оның бас бәйгеге лайықты екенін аттың белгілеріне қарап біледі. Бірақ, осы сыны арқылы тұлпардың қатерге басы тігілетінін сезбепті. Бірақ, анық айтылған сын өміршең болады. Бізде өкінішке орай Күреңбай сияқты адамдар тапшы. Мүмкін арамызда да Күреңбайлар бар шығар. Бүгінгі сыншылар додаға қосылған тұлпардың бәйгеде озатынын біліп тұрса да айтқысы келмейді. Тек оның басын қатерге тіккісі келеді. Құлагер сынды субьектілер бар, бірақ Күреңбайлар көрінбейді. Бұл кейбір адамдар үшін ауыр соққы болып тиер бәлкім.
satibaldi
Бұл кейбір адамдар үшін ауыр соққы болып тиер бәлкім.
Лібә, @KILYZAMAN осыны оқып дүниеден баз кешіп кетті, білем.
Ottegin
Бұл дода емес, Құлагер қанша әйгілі болғанымен ол төрт аяқты, ал мына жер қаланың нақ ортасындағы базар-вокзал, виртуалды өмірдің қайнаған қара қазаны
konvict
Құлагер мен адамды салыстыруға келмейді. Малды сырт бейнесіне қарап қандай екендігін білуге болады. Абай хакім айтып кеткендей: "Қой мойынды, қоян жақ, бөкен қабақ" болса аттың жүйріктігінің бір белгісі. Ат қанша жерден Құлагер болса да баптауы келіспесе ол ат бәйгеден оза алмайды. Сіздің айтқан Сағынайдың асына қатысқан бес жүз жылқы қойшының мәстектері емес. Олар да әрбір аймақтың бетке ұстарлары. Бірақ та, жүйріктігіне бабы сай келгендері ғана оза алады. Сіз айтып отырған Күреңбай Құлагердің бабы сай болып, бойында ащы тері жоқ екендігін біле алған етін.
Ал, адамды сырт келбетіне қарап айыра алмайсың. Демек, оның жазғаны, айтқанына қарап бағалайсың.
Құлагер сынды субьектілер бар, бірақ Күреңбайлар көрінбейді.
Күреңбайды көре алу үшін Күреңбайдың көре алғанын көре алуың керек. Мүмкін, сіөз көре алмай жүрген шығарсыз?
Gastarbaiter
Ал, адамды сырт келбетіне қарап айыра алмайсың.

Адамдардың аватарына қарап диагноз қоятындар бар ғұә
KILYZAMAN
Шарбағымдағы кесекті теріп тастасамба екен деген ойдан қайттым. Түсе берсін мейлі, асқабақтан адами кейіп көрінгенше лақтыра бер…  Шыдап бағайын!
Пікір түзетілген: 1 тамыз 2011, 01:28
manshukn
Мен салыстырмалы түрде жаздым.
Karakyz
Әр сөзінде тілеулестік, бауырмалдық білінгендіктен, автор айналасында кіл дұшпандар емес, жанашыр ағайындар бар екенін бірден түсінеді.
Тым «тепличный» жағдайға әкеледі бұл меніңше. Ащы кекесін, сын (негізделген) пікірлердің де пайдасы бар.

Тек шегін білу керек. Бір адам сын айтса, он адам келіп қолпаштап, одан әрі жер қылудан сақтану керек (әсіресе сын айтушы Сатыбалды сияқты «көрермен көзайымы» болса).

Әркімнің өз пікірі болуы керек қой. Мен плюрализмді жақтаймын. Жанашырлық білдіріп, сапалы сын айтатындай жас жазушылар клубында отырған жоқпыз ғой.
Gastarbaiter
Жанашырлық білдіріп, сапалы сын айтатындай жас жазушылар клубында отырған жоқпыз ғой.
Кімнің сиыры мөңіресе де, сенікі үндемей тек күйсегенін білсінші дерсің, бірақ сайтты соғыс алаңы, не керекинфо қылуымыз тек өзімізге байланысты сияқты.
Мен де плюрализмді қолдаймын. Сосын балансты. Біржақты негатив пен кекесіннен де кейде жүрегің айнып жалығасың, бір біріне қарсы күштер тең болғаны дұрыс. Инь мен Янь, сунь мен вынь қысқасы.
Пікір түзетілген: 31 шілде 2011, 23:03
Karakyz
Кімнің сиыры мөңіресе де, сенікі үндемей тек күйсегенін білсінші дерсің
түсініксіз боп қалд

бір біріне қарсы күштер тең болғаны дұрыс
Аха. Әркім өз пікіріне адал болса, (авторитеттер немесе көпшілік не ойлайтынына тәуелсіз) бәрі жақС болады деген ойдамын. Еліктей бергеннен де шаршайтын күн туады.