Ана бір қолымен бесікті тербетсе бір қолымен әлемді тербетеді.
Қанға -қан, жанға- жан
Бас екеу болмай бала үшеу болмайды
Шын жыласа соқыр көзден жас ағар
Ұлы жүзді қамшы беріп малға қой
Орта жүзді қалам беріп дауға қой
Кіші жүзді найза беріп жауға қой
Айсұлтандыкі бір жағынан, дәлірек айтсақ педагогикалық жағынан қарасақ пайдасы бар секілді. Өйткені, бала-шағаға құрғақ сөздермен айтсақ, бір құлақтан кіріп, екіншісінен шығып кетеді. Бейнелеп көрсетсе, пайдасы бар секілді. Бірақ, әжуалаусыз болса құптарлық.
Иә, таптым. Бұл пост мақалдарға смайлик жасау немесе сондайларын табу емес, керісінше кей смайлдарды мақалдармен байланыстыру арқылы жасалған. Екіншісі Бейтаныстың да қолынан келеді, ал біріншісін жасасаң креативіңе респект айтар едім.
Сенің ойыңа тиісіп кемсітпей-ақ қояйын. Бір-ақ, мына туынды аса сапалы емес екенін өзің де мойындарсың. Мәселен бірінші смайлигіңні мағынасы мүлде басқа. Бәріміз де жер мақанның баласы екенмізді білдіреді. Ал сен оған матриархалдық мақал таңып қойыпсың.
«Бас екеу болмай, бала үшеу болмайды» -деген мақал жоқ. Ондай ойлар сенің смайлды суреттеуге тырысуыңнан туғанын көзі қарақты оқырман бірден түсінед. Сондықтан, мақалға смайл емес, смайлға мақал іздеп қиналғаның, мақалды өзгерткеніңнен білініп тұр. Егер сен смайлды мақалға келтіріп түзесең, еңбегіңді шығармашылық деуге келер еді.
Ал ұрандарға келсек, Ұлы жүздің орнына ковбой, оның қолындағы қамшысының орнына лассоны, ал малдың орнына бұтақ та көріп тұрғам жоқ.
Орта жүзді дау шешіп жатқан би-шешен-юристен бұрын, арыз жазып отырған міскінге ұқсайды.
Кіші жүзге келсек, бір найзаның негізінде смайлик таңдапсың. АЛ смайл мақалдың табиғатын бермейд.
Бірінші мақалды орынсыз көрсетіп алғанымды біліп отырмын. Бұл жерде сынақ тапсырып отырған жайым жоқ. Қазақтың табиғатын ашатын смайликтер жоғына мен кінәлі емеспін. Жазғанымның бәрі әлді деп айта алмаймын. Мен Затыбек емеспін әндерінің бәрі хит болатын)))
Өзіде басы біріге алмай жүрген еліңді, қай-қайдағы сарттардың мақалының мақымына салып 3 жүзге бөлгеніңді қоймасаң болмас… Трайбализмнен шекеміздің қызған жері болды ма?
Таңуды немесе таңылуды қоймасақ әсте болмас. Басқасын айтпағанда Қазыбек би мінбеген тұлпарды мініп, ол көрмеген жерлерді көріп жүрген ұрпақтарының санасында да өзгерістер неге болмасқа?
Жарайды бауырым, селкілдеме! Білмеймін. Солай деп айтқанына да күмәнім бар. Айдаққа көнгіш жуас қазақты бір біріне қарсы қою үшін, бір арамзаның биге таңа салған мақалы болу мүмкін деген күдік бар.
жақсы мақал, жақсы сөз! Тек қожа, төре (сорки, құрбымка), төлеңгіттерге ауыр тиетіні бар. СОлардың бірі болмасаңыз, неге сонша ашулысыз? Мен жүзім түгіл, руымды жақсы көрем және мақтан тұтам. Бөлінем деген адам, басқа да амалын табады. Материалдық, тіпті физиологиялық( сары қазақ, көзі қысық, қара қазақ боп) немесе географиялық (чимкентская я, и чо? еее, бауырым, атыраудың адайын танымайсың ба не? Чырылдауық Чегірткелеген чығыстың мачосымын) деген сияқты. Сол үшін, аға, жүзге тиіспеңіз!
ҚҰдайым ау, аға, ақылды да парасатты ой айтатын едіңіз ғой! Неге тек қана бөліну мен бір бірімен жарысуды көресіз? Ұлы жүз, орта жүз, кіші жүз бір әкенің үш баласындай, ешкім артық не кем емес, бірақ әр бірі «личность!». Мені әкем Айжан десе, мен неге Айсұлу не Асылбек болуым керек?
Руға, жүзге бөлінген (ақылды адамдар үшін) қашанда плюс. Сосын, жүз дегенді мен не сіз ойлап таппадыңыз, ол атадан қалған мұра және аманат.Ал аманатқа қиянат жасауға болмайды.
Мың жерден өзіңізді алшақ ұстасаңыз да, сол баяғы қалпыңызда қаласыз. Ұлтымның ерекше белгісі, тектілігінің дәлелін сізге аяқасты қылуға рұқсат ете алмаймын, при всем моем уважении)))
Қилеке, біле білсеңіз біздің қазақ сол жүзге бөлініп отыруының өзімен бірігіп отырған. Бір рудан басбұзар шықса сол руға қара таңба деп танылып, ақсақалдар әділ шешімін айтып отырған. Сорл кездегі қазақтың бірлігі қазір жоқ. Сектаға бөлінгенше жүзге бөлінген жақсы. Бірақ қазақ қашанда жүз сұрасқанмен жүз шайыспаған ел. Арада барымта-қарымта болып тұрғанмен қиын күндері бір жеңнен қол, бір жағадан бас шығара білген
Бірақ қазақ қашанда жүз сұрасқанмен жүз шайыспаған ел.
— Еее Абеке, тамшылған тамшы(трайбализм тұрғысынан) тастай берік іргемізге сызат салмаса деген пасықтық қой менікі. Дәл осы ойым үшін иттей көріп тебе көрме, биттей көріп тырнаққа сала көрме…
Тағы бір Көшпенділер идеологиясының құрбаны.
Қазақтың жүздері бір-екі-ақ рет бас қосып ауызбіршілік танытқан шығар. Жоңғарларға қарсы.
Ал одан басқа, қазақтар өнебойы басы бір қазанға симай, руға, жүзге бөлініп қырық пышақ болған.
Бұл тұрғыда, «Көшпенділеріңнен» бұрын "Қыз Жібегің" шындыққа жақын.
Онда қарасаңыз, бір ғана Кіші Жүздің ішінде Жағалбайлы мен Шекті арасындағы өзара көреалмаушылық, байырғы өкпелер мен араздық байқалады.
Ондай пафосты балабақшаның балаларына айтыңдар. Қазақ бұрында ұйымшыл болса, іріп-шіріп, амалсыздан Патшаның қолтығына бір бірлеп кірмес еді.
18-19-20-шы ғасырдағы қазақтың сорлағаны, әрбір тар жолы мен тайғақ кешуі, әрбір тамшы қаны, 15-16-17-ғасырдың қазақтарының мойнында.
Қарағым, Гаста, Патшаның қолтығына қазақ емес кірген, қазақты басқарған төре кірді алдымен. Оның өзі, жеке қарабасын ойлау ғана. Осыған да көзің жетпей ме, әлде сен де «обиженный»лардың бірісің бе?
Қазақ демес бұрын, түбін білу керек. Мен бір әңгіме айтайын (с чего это вполне городской ребенок, стал яро защищает свое происхождение): Бірде дастархан басында, лаунж румда, жиырма шақты жас жиналды (молодежь), бірі адай, бірі арғын, бірі жалайыр, ал біреулері қожа мен төре екен. Оны қайдан білдік. Сөзден сөз шығып, ру білісетін болдық. Сөйтіп, біріміз бірімізге нағашы, жиен, бауыр боп мәз болсақ, бір Қожа тұрып, ой сендер қарасүйектер! Менің бабаларым болмаса, жазудан да, білімнен де жоқ болар едіңдер, маған рахмет айтыңдар дейді. (Мен өзі ол уақыт 19, ал ол 25ке келген мен үшін ағай). Төре бір қыз, айтпа, олар как грязнокровки, біз ғой билеп, біздер ғой адам қылған деп тұрған. Таяқ жегендерін за кадром қалдырсақ, беттері ашылып, не ойда жүрегендері жайлы сонда арам ой пайда болды менде. Содан бері, қазақтар улап шулап жатса, арасында бір төре не қожаның бары белгілі))))
з.ы. көшпенді халық емеспіз біз! Ол да бір орыстардың бізге таққан лақап аты. Көшпенді деген без роду, без племени, без земли, сығандар мысалы. АЛ бізде, тұрақты жер болған. Тек жаулап алу мақсатынада определенное колличество человек покидали как зимовья, так и жайлаулар. Көшпенді десе БОМЖ дегендей ашуланамын, если что. Дальше своего носа, точнее, сол мұрынға тақап көрсеткеннен көре алмайтындай не болды? Кеңес одағынан, Шыңғыс хан келместен біз жер бетінде болмадық па? Одан бұрын өмір сүрмедік пе? (Джаст, кітап оқы тарихи, делитантский ойларыңды шаша бермей, честно, везде говоришь мнение, которое, иногда просто не обосновано ничем) Сорки, без обид.
Жеке басыма тимесең, мен де бұрыш қоспас едім. Бұның аяғы өзара боқжағыс болады. Боқжағыста ешкімдікі дұрыс болмайды. Әркім өзінің дамбалын түсіріп алмауға тырысып бағады. Шындық іздеуден бұрын, трамвайлық дөрекілікке ұласады. Сондықтан қоя салайық пікірталасты. Тем более спор ни о чем. Айжан бір ауыз сөзге өз позицияңды сиғызып жазшы. Бәлкім айтып отырғанымыз бір болар, тек сен маған деген жеке жеккқөрінішіңнің арқасында не айтып, не қойғаныңды өзің білмей отырсың.
Блин, Гаста, мен сені жек көретіндей не істеп қойдың? (рыло в пушку ма әлде?) Мен сенің жеке басыңа тиіспес ем, егер сен тимесең, білесің ғой) Мен әр сөзіме жауап бере аламын (все еще). Маразмға түсетіндей жасқа әлі жетпедім ғой. Тэйк ит изи, дюд)))
мен бөлін, жүзі өзгені құрт, руы бөлекті саба дедім бе? ӘРине мұра! Олай емес, оны кеше кеште Айжан ойлап тапты, не Айжанның атасының сөзі дегің келе ме, әлде? Атасының батырлығы жайлы естіген балалар көбіне ержұрек болады (психологический прием ғой, ты должен знать). Әкеңнің несін қалдыратыныңды білмейм ұрпағыңа, тек әрекеттенбесең, сол ғана қалатын шығар…
Мен ата-бабам көшпенді болды дегенге намыстанбаймын.
Себебі біздің географиялық орналасуымыз бен жер бедеріне орай, көшпенді өмір салты ең рационалды таңдау.
Және мен қазақтардың отырықшы емес, көшпенді өмір салтын таңдағанына былайынша айтқанда ризамын. ОТырықшы ел болсақ, аман қалуымыз екіталай еді.
Егер сен қаладан сыртқа шығып, бір тамшы суы жоқ, бір түйір шалғыны мен оты жоқ ен даланы аралап көрсең, Қазақстан жерінде басқалай мәдениеттің аман қалуы мүмкін еместігін білесің.
Үндемей-ақ жүзін, руын, жеті атасын біліп отыра беруге болады. Егер ол руы туралы айтпаса, ол оны білмейтінін білдірмейді. Трайбализмге қарсы екенін білдіреді.
Айналайын Айжан жүзге бөлініп жүзіміз жарқыраған кезіміз жоқ тарихымызда. Ал енді — жеті атамыз бен жетпіс пыштыны біліп, жетелі елдің ұрпағы болу өзінше әңігме…
тарихымыздың әр сәтінде болып көрдіңіз бе, ағасы? Негізі, бірі жазылса тарихқа, бірі жазылмады. Мен бір профессор (тарих ғылымдарының профессоры) сөйлескен ем, ол кісі кереметтей жаңалықтар ашқан! Бұрын, совет үкіметінің жасырғанын паш етіп, диссертациясын қорғап, енді ол жаңалық жаңа оқулықтарға енгізілу үстінде! Біз білмейтін қаншама әлі ақпарат бар!
Жүзге бөлінгенде, руын біліп, жеті атасын түгендегенде не тұр? Тектілігн көрсетпей ме адамның? Өзін қазақпын деп, руын, жүзін, жеті атасын баласының құлағына құйып өсірген барлық бабамыз ЛОХ И ТУПОЙ ма? Сосын, батыста тек корольдар, монархтар өз «гениологиялық ағашын» біледі, ал бізде әр біріміз монархтан асып түсеміз! (Батыста тектілігін тек солар ғана қадағалаған, ал бізде барлық ел текті!!!) а это говорит о многом, ағасы.
Менің ойымша, қазақтарға қазақша ойлап, қазақша сөйлейтін, жалпы қазақтың бірлігіне немқұрайлы емес адамды айтады.
Ол төре болуы мүмкін, ол қожа болуы мүмкін. Ол төлеңгіт, беріш, тама, табын, найман, уақ, керей, жалайыр, шапырашты болуы мүкін.
Ол ауылда қазақ отбасында өскен орыс болуы мүмкін.
Қалғандары қазақ емес. Қазақ деп аталуға лайық емес. ОЛар өзінің жүзінің, немесе тайпа-руының атымен атала берсін, бірақ жалпы қазақ мүддесіне немқұрайлы адам "қазақ" деп аталуға лайық емес.
Бұл менің позициям.
Мен бір профессор (тарих ғылымдарының профессоры) сөйлескен ем, ол кісі кереметтей жаңалықтар ашқан! Бұрын, совет үкіметінің жасырғанын паш етіп, диссертациясын қорғап, енді ол жаңалық жаңа оқулықтарға енгізілу үстінде! Біз білмейтін қаншама әлі ақпарат бар!
— бір аллаға аян нәрсе дей тұрғанмен сол профессордың дәйегі мен айғағын асыға күтуден басқа не қалды?
ой, аға, жаздым ғой, орыстар жазбаған, көрсетпеген ақпарат деп. Біз оқығанда сол дұрыс деп қабылдасақ (вспомните, Бір АЛЛАға сыйынып, кел балалар, оқылық! дегенді қашан білдік? өз басым мектепте Кел балалар, оқылық! деп оқығам), ол кісі архивтерді көтеріп, керек десеңіз шетел архивтерін аралап, дәйек іздеп, дәлелдеген. Әттең, ашып айта алмаймын. Қазірше, секрет. Айтуға болады дегенде, сразу жайып салам.
Қазақтың табиғатын ашатын смайликтер жоғына мен кінәлі емеспін.
Енді кім кінәлі, нақ? Yahoo -деймін, әлбетте сен кінәлісің. Смайлдарды тылсым күштер жасамайды ғой, белгілі бір ұғымды суреттеу үшін өзің сияқты интернетшілер жасайды.
Лібәд, «мақалдардың смайл нұсқасы» деген соң аздап ізденіс күтесің ғой енді. Тым болмаса, Paint- ке салып смайлдарды келтіруге тырыспаған соң, алданып қалғандай сезінеді екенсің.
Жақсы идея негізі. Бұны интернеттегі, тым болмаса қазақ интернетіндегі жаңалық деп айтуға болады. Көп пайдаланатын мақалдарды бір самйликпен жеткізсек.
Мәселен мына смайл қолданысқа ие ғой. Осы сияқты.
Бірақ тек таза смайликтермен сөйлеп жүрмесек болды да.
Жақсы бастама. Тек жалғастырып әкету керек. Өзім пэйнт, фотошопқа салу, орналастыру дегендерді дұрыс білмейді екенмін. Бірақ тырысып көремін.
Былай шынына келсек мен де Кіші Жүзбін, Жалаң Төс, Жаңқожа деген батырлар бар дейді аталар. Олардың бәрін жеке көрген жоқпын, бірге қымыз ішкен жоқпын.
Сондықтан қайдағы бір өліп қалған, болған болмағаны белгісіз біреулер үшін мен өзімнің басқа рулық жолдастарыммен кеңірдек жыртысып ақымақ болғым келмейді.
Сондықтан рушылдық туралы әңгіме басталса, немесе бір ру екінші руды жамандап жатса, қосыла кететіндерді түсінбеймін. Мен үшін ол Саянша айтқанда, пайдасы жоқ деструктив. Достық әзіл болса бір сәрі.
Жалпы қазақтарда сондай руды, ұлтты жамандайтын мәтелдер көп, соған жыным келеді.
Орта Жүздің ортасында өстім. Бір адам менің көзімді басқасың деп шұқыған емес.
«ет жаманы көмекей, ел жаманы шөмекей» немесе «татар бар жерде қатер бар», "әлім залым", «орыстан досың болса, айбалтаң жаныңда болсын» дегендерге қаншалықты сенсең, соншалықты рас болып шығады. Сондықтан мен бұларға сенбеймін.
Шөмекейден де, татардан да, орыстан да бауырларыма татитын достарым бар.
Шымкенттің бір баласы айтып берген әнек:
Қазақ, орыс, өзбек үшеуіне сұрақ қойыпты, «адамға қандай ең ауыр жаза қолданар едіңдер?» деп.
Өзбек:«Егін ектіріп қояр едім» депті.
Орыс: «Араққа тойдырып, тойдырып, ертесіне похмелье бермей қояр» едім деп жепті.
Қазақ: «Таманың қызын әперіп, киіз үйге қамап қояр едім» депті.
Жоғарыдағыдай әзілдер тойларда айтылады, бұдан ешқандай зіл көрмеймін.
Мәселен, найманға күйеу бала болғандар жұмаққа барады дейді декен, өйткені тозақты осы өмірде көріп кетеді екен.
Бірақ бұл кемсіту деп ойламаймын. Өмірімнің де тозақ болып жатқаны шамалы. Жәй, күлкі болсын деп айтылған сөз.
Кез келген жағдайды өз контекстінде қарау керек ғой.
Ол мәмбет бірақ кәдімгідей шын көріп айтты. Әрі мені кемсіткісі келіп. Тамалар жайлы ондай әнектің бар екенін де білмеппін, кәдімгідей сасып қалғаным рас))) Видимо, оңтүстікте кірме ру болғасын, сөйтіп кемсітетін шығар оларды.
Жақсымын деме де, жаманмын деме. Жақсы болсаң, жұрт мақтар, жаман болсаң боқтар.
Просто незацикливайся на себе единственной, есть намного интересные вещи, чем твой характер.
Кейіннен ірі руаларалық конгломераттардың пайда болуына әкеп соғатын жүзаралық қақтығысқа барлық экономикалық-саяси-әлеуметтік алғышарттар қалыптасып біткен сияқты.
«Бас екеу болмай, бала үшеу болмайды» -деген мақал жоқ. Ондай ойлар сенің смайлды суреттеуге тырысуыңнан туғанын көзі қарақты оқырман бірден түсінед. Сондықтан, мақалға смайл емес, смайлға мақал іздеп қиналғаның, мақалды өзгерткеніңнен білініп тұр. Егер сен смайлды мақалға келтіріп түзесең, еңбегіңді шығармашылық деуге келер еді.
Ал ұрандарға келсек, Ұлы жүздің орнына ковбой, оның қолындағы қамшысының орнына лассоны, ал малдың орнына бұтақ та көріп тұрғам жоқ.
Орта жүзді дау шешіп жатқан би-шешен-юристен бұрын, арыз жазып отырған міскінге ұқсайды.
Кіші жүзге келсек, бір найзаның негізінде смайлик таңдапсың. АЛ смайл мақалдың табиғатын бермейд.
Сосын, бастысы, күлкілі емес.
Руға, жүзге бөлінген (ақылды адамдар үшін) қашанда плюс. Сосын, жүз дегенді мен не сіз ойлап таппадыңыз, ол атадан қалған мұра және аманат.Ал аманатқа қиянат жасауға болмайды.
Мың жерден өзіңізді алшақ ұстасаңыз да, сол баяғы қалпыңызда қаласыз. Ұлтымның ерекше белгісі, тектілігінің дәлелін сізге аяқасты қылуға рұқсат ете алмаймын, при всем моем уважении)))
Пасықтық?!
Қазақтың жүздері бір-екі-ақ рет бас қосып ауызбіршілік танытқан шығар. Жоңғарларға қарсы.
Ал одан басқа, қазақтар өнебойы басы бір қазанға симай, руға, жүзге бөлініп қырық пышақ болған.
Бұл тұрғыда, «Көшпенділеріңнен» бұрын "Қыз Жібегің" шындыққа жақын.
Онда қарасаңыз, бір ғана Кіші Жүздің ішінде Жағалбайлы мен Шекті арасындағы өзара көреалмаушылық, байырғы өкпелер мен араздық байқалады.
Ондай пафосты балабақшаның балаларына айтыңдар. Қазақ бұрында ұйымшыл болса, іріп-шіріп, амалсыздан Патшаның қолтығына бір бірлеп кірмес еді.
18-19-20-шы ғасырдағы қазақтың сорлағаны, әрбір тар жолы мен тайғақ кешуі, әрбір тамшы қаны, 15-16-17-ғасырдың қазақтарының мойнында.
Ал қазіргі жағдайда жүзге бөліну, жүзім мынадай деп сұрамаса да айту бұл керегі жоқ нәрсе. Тектілік үшін ғана біліп журе беру керек қой.
Комментің көбәріп екен. Меңгеру қиын.
Қазақ демес бұрын, түбін білу керек. Мен бір әңгіме айтайын (с чего это вполне городской ребенок, стал яро защищает свое происхождение): Бірде дастархан басында, лаунж румда, жиырма шақты жас жиналды (молодежь), бірі адай, бірі арғын, бірі жалайыр, ал біреулері қожа мен төре екен. Оны қайдан білдік. Сөзден сөз шығып, ру білісетін болдық. Сөйтіп, біріміз бірімізге нағашы, жиен, бауыр боп мәз болсақ, бір Қожа тұрып, ой сендер қарасүйектер! Менің бабаларым болмаса, жазудан да, білімнен де жоқ болар едіңдер, маған рахмет айтыңдар дейді. (Мен өзі ол уақыт 19, ал ол 25ке келген мен үшін ағай). Төре бір қыз, айтпа, олар как грязнокровки, біз ғой билеп, біздер ғой адам қылған деп тұрған. Таяқ жегендерін за кадром қалдырсақ, беттері ашылып, не ойда жүрегендері жайлы сонда арам ой пайда болды менде. Содан бері, қазақтар улап шулап жатса, арасында бір төре не қожаның бары белгілі))))
Кей адам өзінің мақтанатыны жоқ болса, жүзімен, руымен, ата бабаларының жетістігімен мақтанады.
Меніңще бізге ата-бабамыздың әруағын қозғай бермей, қалай ұрпағымыз бізді ғасырлардан соң малатаңанәлап боқтамауын көбірек ойлау керек.
Мынадай нәрселерді шығарма-туынды деп табына берсек, болашақ ұрпаққа әкеміздің пәтағын аманат етеміз бе?
ПС: Все в мире относительно.© Альберт Эйнштейн.
Себебі біздің географиялық орналасуымыз бен жер бедеріне орай, көшпенді өмір салты ең рационалды таңдау.
Және мен қазақтардың отырықшы емес, көшпенді өмір салтын таңдағанына былайынша айтқанда ризамын. ОТырықшы ел болсақ, аман қалуымыз екіталай еді.
Егер сен қаладан сыртқа шығып, бір тамшы суы жоқ, бір түйір шалғыны мен оты жоқ ен даланы аралап көрсең, Қазақстан жерінде басқалай мәдениеттің аман қалуы мүмкін еместігін білесің.
Жүзіңді білмейсің деп шеттетпейсің ғой бәрібір.
Жүзге бөлінгенде, руын біліп, жеті атасын түгендегенде не тұр? Тектілігн көрсетпей ме адамның? Өзін қазақпын деп, руын, жүзін, жеті атасын баласының құлағына құйып өсірген барлық бабамыз ЛОХ И ТУПОЙ ма? Сосын, батыста тек корольдар, монархтар өз «гениологиялық ағашын» біледі, ал бізде әр біріміз монархтан асып түсеміз! (Батыста тектілігін тек солар ғана қадағалаған, ал бізде барлық ел текті!!!) а это говорит о многом, ағасы.
Оның елесі біздеде болған — сосын шежіре бізде де бар:
Мысалы қонжықтардың түбі — АЮ: ағы болсын, қарасы болсын(үлкені, ортаншысы, кішісі)
Ол төре болуы мүмкін, ол қожа болуы мүмкін. Ол төлеңгіт, беріш, тама, табын, найман, уақ, керей, жалайыр, шапырашты болуы мүкін.
Ол ауылда қазақ отбасында өскен орыс болуы мүмкін.
Қалғандары қазақ емес. Қазақ деп аталуға лайық емес. ОЛар өзінің жүзінің, немесе тайпа-руының атымен атала берсін, бірақ жалпы қазақ мүддесіне немқұрайлы адам "қазақ" деп аталуға лайық емес.
Бұл менің позициям.
Лібәд, «мақалдардың смайл нұсқасы» деген соң аздап ізденіс күтесің ғой енді. Тым болмаса, Paint- ке салып смайлдарды келтіруге тырыспаған соң, алданып қалғандай сезінеді екенсің.
Мәселен мына смайл қолданысқа ие ғой. Осы сияқты.
Бірақ тек таза смайликтермен сөйлеп жүрмесек болды да.
Жақсы бастама. Тек жалғастырып әкету керек. Өзім пэйнт, фотошопқа салу, орналастыру дегендерді дұрыс білмейді екенмін. Бірақ тырысып көремін.
заодно туалеттің тұтқасын жасауды да үйреніп аласың...Маған найза әкеліңдер!
Аттан! Аттан!
Сондықтан қайдағы бір өліп қалған, болған болмағаны белгісіз біреулер үшін мен өзімнің басқа рулық жолдастарыммен кеңірдек жыртысып ақымақ болғым келмейді.
Сондықтан рушылдық туралы әңгіме басталса, немесе бір ру екінші руды жамандап жатса, қосыла кететіндерді түсінбеймін. Мен үшін ол Саянша айтқанда, пайдасы жоқ деструктив. Достық әзіл болса бір сәрі.
Жалпы қазақтарда сондай руды, ұлтты жамандайтын мәтелдер көп, соған жыным келеді.
Орта Жүздің ортасында өстім. Бір адам менің көзімді басқасың деп шұқыған емес.
«ет жаманы көмекей, ел жаманы шөмекей» немесе «татар бар жерде қатер бар», "әлім залым", «орыстан досың болса, айбалтаң жаныңда болсын» дегендерге қаншалықты сенсең, соншалықты рас болып шығады. Сондықтан мен бұларға сенбеймін.
Шөмекейден де, татардан да, орыстан да бауырларыма татитын достарым бар.
Қазақ, орыс, өзбек үшеуіне сұрақ қойыпты, «адамға қандай ең ауыр жаза қолданар едіңдер?» деп.
Өзбек:«Егін ектіріп қояр едім» депті.
Орыс: «Араққа тойдырып, тойдырып, ертесіне похмелье бермей қояр» едім деп жепті.
Қазақ: «Таманың қызын әперіп, киіз үйге қамап қояр едім» депті.
Мәселен, найманға күйеу бала болғандар жұмаққа барады дейді декен, өйткені тозақты осы өмірде көріп кетеді екен.
Бірақ бұл кемсіту деп ойламаймын. Өмірімнің де тозақ болып жатқаны шамалы. Жәй, күлкі болсын деп айтылған сөз.
Кез келген жағдайды өз контекстінде қарау керек ғой.
Э шынымен, ызыңдап, құлақ құрышыңды қандыратын халық қой нақ
2)Тұңғатар, түнде қызын ұзатар
3) Боза арақ емес, қожа қазақ емес — АЛ мыналар кемсіту емей немене?
Просто незацикливайся на себе единственной, есть намного интересные вещи, чем твой характер.