Мен көрген Исматулла. 1-бөлім.

«Ақиқаттың» ақыры дауға ұласары о бастан-ақ белгілі болған. Себебі, әркім өзінің танығанын ғана ақиқат деп біледі және әркім өзінің ақиқатын жан салып қорғайды. Сондықтан соңғы уақытта ақпа-рат кеңістігін қаптаған, мақаласы бар, коментарийі бар, қалың пікірлер легін қалыпты құбылыс деп бағамдауға болады. Мыңдаған адамның миына кіріп алған идеологияға қарсы сөз айту, оны жоққа шығару сөзсіз осындай қарсылыққа ұшырауы тиіс.

Алайда, сол пікірлердің дені тақырыпқа қатыссыз қарсылықтардан, дәлел-дәйексіз айыптаулардан құралып жатса ше?

Рас, ғаламтор бетіне қайызғақтай қаптаған «комменттерге» назар салсаңыз, дені, дені емес бәрі «Хабарды» қаралаған, «Ақиқаттың» кейіпкерлерін ақтаған пікірлер. Оқи беріп жалығасың. Жалығып қана қоймайсың, 300-400 кісінің «шаруасын» өздері «тындырып», жер-көктің бәрі Исматулланың жақтастары екен дегізердей жаһанторды шулатып жатқан бас аяғы 5-6 адам екенін аңғарасың. Ол әрекеттері сәтсіз де емес. Осы күні күллі Қазақстан «сопы», «уахаб» боп екі топқа бөлініп алып қырқысып жатқандай әсер қалдырады. «Сопылар» көп екен. Жетпіс жеті атамыздан тартып, осы күнге дейінгі қазақтардың бәрі зікірді қолдайды екен. Оларды құптамаған адам «уахаб» деп аталады-мыс. Күллі жұрт Исматулланың аузына қарап отырғанда әлгі ақымақтар ел ішіне іріткі сап бітіпті. «Хабар» да сол бүлікшілердің қатарында көрінеді. Интернетке кірсеңіз, осындай ой түйіп шығасыз. Сол ойдың бәрін қалыптастырып отырған сол баяғы 5-6 адам. Қатыссыз қарсылықтар мен дәйексіз айыптаулар дегенімізді түсініп отырған боларсыз. «Авторы неге айтылмайды?» «Неге анау сөйлемейді?» «Осы күнге дейін неге үндемеген?» «Тапсырысты берген кім?»… деген сықпыттағы лағулар. Бір қарағанда орынды сауалдар секілді, бірақ лағу. Тақырыптан шығып, назарды бөлу. Әйтпегенде, авторды айтса, қайте қояйын дейді? ҚМДБ сөйлесе, Исматулланы қорғап алатын ба еді? Тапсырыс болған болмағанында тұрған не тұр? Иә, тапсырыспен жасалды десе, фильмде айтылған фактілердің салмағы кеміп қала ма? Айтпақшы, кейбір кісілер айтпаған сөзді айтқызып, «Хабардың» өзіне шабуыл жасапты. Иассауиді» қараладыңдар дейді. Бірақ Қожа Ахмет бабамыз жайлы айтқан (егер айтылған болса) бірде-бір цитата келтірмейді.

Қысқасы, «Хабар» айтқан «Ақиқатқа» қарсылық көп болғанмен, жарымжан пікірлер ақиқатқа тосқауыл қоя алмады. Мен өзім де «Хабар» арнасының журналисі ретінде фильм дайындау барысында куә болған кейбір нәрселерді айта кеткенді жөн санап отырмын.

Алдымен Исматулла Әбдіғаппардың жеке тұлғасына қатысты айтайық. Өзінің айтуынша, 1944 жылы туылған. Әкесінің аты – Әбділәли. Әбдіғаппар – атасының есімі болса керек. Маймақ ишанның шөбересімін деуден танбайды. Сол дерекке сүйенсек, Әбдіғаппардың әкесі – Маймақ.

Ата-текке текке тоқталып отырған жоқпыз. Исматуллаға қатысты деректерде оның аты бірнеше текпен аталады. Мәселен, 1999 жылы Пәкістанға депортацияланған кезде оқылған сот үкімінен құжаттағы аты-жөні Муллабай Асматулла Абдулхабар болғанын көреміз. Көп ұзамай Қазақстанға қайтып келген Исматулла 2002 жылы біздің елдің төлқұжат алады. Ондағы ныспысы – Абдугаппар Исматулла (әкесінің аты көрсетілмеген). Ал қалың бұқара бұл кісінің жоғарыда аталған фамилияларын біле бермейді. Мақсұм деген атпен таниды. «Құран сырларының әліппесі», «Жария зікірдің дәлелі» аталатын екі кітабында солай көрсетілген.

Мақсұм – пайғамбарларға айтылатын сипат. Күнәдан сақтаулы деген мағынаны береді. Алланың адамдарға жіберілген елшілері күнә жасамайды. Ал өзге бірде-бір пенде мұндай мәртебеге ие емес. Мақсұм – баста айттық, рухани көсемнің әкесінің де, атасының да, арғы атасының да, бабасының да, руының да аты емес. Саналы түрде өзіне теліп алған ныспысы. Осы есімнің өзінен-ақ діни көсемнің өз «менін» бірінші кезекке қоятынын аңғаруға болады.

Есім-сой тақырыбын түрте берсек, ар жағынан «тақсыр» деген қаратпа сөздің, яки қосарлы айқындауыштың шыға келері сөзсіз. Ежелден-ақ бағыныштыдан билеушіге бағытталатын бұл сөздің мағынасы құрметтен гөрі құлдық ұруға жақын екенін сөз ұғатын кез-келген адам біледі. Бұл пікірімізді тырнақ астынан кір іздеу емес, «ол бір өзімен-өзі жүрген қара шал ғой», «қазақтың қарапайым ақсақалы ғой» деген ақталуларға келіспейтініміздің белгісі деп қабылдаңыз. Исматулланың маңында жүрген бірде-бір адам оны ақсақал, ата, аға, Смеке деп атамайды. Тақсыр дейді. Бітті. Ал фильмде медресе аспазының аузымен айтылған «қол қусырып кіреміз, қолынан сүйіп құрмет көрсетеміз, сосын артымызды бермей, «задний ходпен» қайтып шығып кетеміз» деген «естеліктен» мұндай әрекеттің шын ықылас-ниетпен істелген сый-құрметтен гөрі қалыптасқан ритуалға жақын екенін аңғару қиын емес.

Ары қарай кеттік. Асылы, аты-жөн мен атақ-даңқтың ар жақ, бер жағынан-ақ көп нәрсе таратуға болады. Соның бірі Исматулланы мүридтерінің әулие деп тануы. Әулие – Алланың досы деген сөз. Мүридтердің көбі оның әулие екеніне және кереметтер жасай алатынына сенеді. Шексіз құрметтің бір ұшы осы сенімге кеп тіреледі десек, қателеспеспіз. Ауғанстанда жүргенде жайнамазымен снаряд тоқтатып, бір топ әскерді аман алып қалған ерлігін «Ақиқат» арқылы естіп білдік. Фильмге енбей қалған тағы бір «дерек», талдықорғандық мүрид Алмас Исақовтың айтуынша, әулиеліктің ең төменгі дәрежесіндегі адам секундына 300 мың шақырым жылдамдықпен ұша алатын көрінеді. Мұндай әңгімелерді олар ойдан шығарды ма? Ойдан шығармаса, кім айтты? Айтпақшы, маңғыстаулық Ибрагим Кентанның айтқан сөзі ше? Көлік ішінде әңгімелесіп келе жатып қызды-қыздымен «ол кісінің камерасына құлып тұрмай жатыр, ішінде жүзім өсіп тұр, әулиелерге періштелер қызмет етеді» деп соғып жіберді. Соғып жіберді дейтініміз, кейін сұқбат кезінде осы сөзін камераға айтпай біраз бұлғақтағаны бар. Ол мейлі дейміз ғой. Ол әңгімелерге сеніп те қалуымыз ықтимал еді ғой, осыны сауал етіп тақсырдың өзіне қоймағанда. «Сізді әулие деп айтады?» деген сұрағымызға «мен әулиелердің басқан ізіне татымаймын» деген жауап алдық. Ал «камераңызда жүзім өсіп тұрған көрінеді» деген сауалға келгенде сұқбат берушіміз ал кеп туласын. «Соны да сөз деп айтып тұрсың ба?» деп өзімізге түсініксіз шабуыл жасады. Дегенмен, ол шабуыл нәтижелі болды. Со күйі жүзімнің өскен өспегенін біле алмадық. Сұқбат тоқтатылды. Ал құлыптың жайын күзетшілерден сұрап білдік. Ашылмапты. Мұны қалай түсінеміз? Исматулланың әулие екенін өзі білмейді, бірақ шәкірттері біледі деп пе? Шәкірттерге оның әулие екенін кім айтыпты? Әулиенің басқан ізіне татымаса, неге медреседегілерге мені әулие деп айтпаңдар деп ескерту жасамаған?

Медреседе зәбір көргендердің бірі кейбір адамдардың Исматулланың қарғысынан қорқатынын айтып қалды. Расында, тәуір қарғайды екен. Онысын «пайғамбарлар да қарғаған» деп ақтайды. Ислам тарихында бізге мәлім мынадай бір әңгіме бар. Мұхаммед пайғамбар (с.ғ.с.) пайғамбарлықтың алғашқы жылдарының бірінде, мұның дінін адамдар қабылдамай, түсінбей жатқан уақытта Мекке маңындағы екі таудың арасында орналасқан Тайф деген қалаға барады. Мұны таныған жұрт оны таспен атып қуалайды. Денесі жарақаттанып, кебісі қанға толып, әрең қашып құтылған Алла Елшісіне Жебрейіл періште келіп, қаласа, екі тауды қысып, қаланы жоқ етіп жіберемін деген мағынадағы Алланың сәлемін жеткізеді. Сонда пайғамбарымыз (с.ғ.с.) олардың білместікпен істеп жатқандарын айтып, күнәларының кешірілуін тілеп дұға қылып, жаратқанға жалбарынады. Демек, сүннет бойынша мұсылман көркем мінезді болуы тиіс. Дін адамы тіпті де. Ал «Құдай төбелерінен ойсын!», «Маған тиіскен адамның ешқайсысы оңған емес!» деген сөздер кім-кімге болсын жағымсыз әсер ететіні анық. «Мені қолда, мені қолдамасаң, бәлеге ұшырайсың» ұстанымы «дінге шақыру – кімге шақыру?» деген сауалға сұранып тұрғандай ой қалдырады екен.

Атын атамай-ақ қоюды құп көрген бір дінтанушы өзінің біраз уақыт бұрын Исматулламен езіккенін әңгімелеп берді. Көсемнің көзқарасын қолдай қоймаған әлгі дінтанушы «жеті ұрпағың оңбайды» деген әйгілі қарғысты естіпті. «Шариғат бойынша, әкесінің күнәсін баласы арқаламайды» деп уәж айтқан бұған «бір жылдан соң өлесің» деп «диагноз» да қойып беріпті. Одан бері 3-4 жыл өтті, ағамыз арамызда жүр.

Айтпақшы, 7 емес, 77 ұрпаққа қатысты шартты қарғысты бұл пақырыңыз да естіп қалды. Ибрагим Кентаннан. Шартты болатын себебі, фильмді «дұрыстап» жасауымыз керек екен. Шарт сондай. Әйтпесе, 77 ұрпақ қарғысқа ұшырайды-мыс. Алла сақтасын!

(жалғасы бар)
Бөлісу:

115 пікір

asaubota
ақпараттық соғыс біраз жалғасатын сияқты. Ақиқат фильмінен кейін исматуллашылар да шабуылға шыға бастады. менің көргендерім Жас қазақ үні газетіндегі мақалалар.
Ahi
Осылай фактімен қойып-қойып беруді журналистиканың нағыз майталманы деуге болады.
omarbirat
Биф жалғасуда… Исматуллашылардан жауап дисс күтеміз :)
KILYZAMAN
Шеті жоқ шексіз айтыстың мақсаты сол бір эпсилен(математикалық шама)… Ал эпсилен болса жалғыз — оны әлі ешқандай ғылымда, ғалымда тура сипаттай алмаған… ПыСы Жаңа өзектегі сектант екен деп қалмауларыңды сұраймын. Мүлдем ондай ойым жоқ! Бір Аллама бәрі аян…
izgilik
Негізі ешкімді де жақтамаймын. Себебі тып-тыныш өз қазандарында қайнап жүрген сопыларға арнап фильм жасап Хабар тегін жарнама жасады. Енді соны айналдырып өсек соғуға жақсы сылтау таптық. Басқа ештеңе емес. Хабарды түсінетінім фильм жасау Хабардың жұмысы. Дегенмен дін мәселесінде дінде жоқ адамдардың түсінуге өресі жетпеген нәрселер болады. Ол жағдайлар сырт көзге масқара, ақымақтық болып көрінеді. Діндарларға да дүниелік маңызды нәрселер ақымақтық болып көрінеді. «Золотая середина» ұстау қиын. Біз қарапайым адамдар сопылар мен сопы еместер арасында миымыз айналып кеткені шындық.
Негізі пікір жазуға islamdini.kz/articles/view/224 себеп болды. Ол жерді оқысаң бұл жердегі жазылған дұрыс емес. Бұл жерді оқысаң ол жердегі дұрыс емес. Негізі спорласу бітпейді, осы спорласудан не пайда бар. Кейбір жағдайларда спорласып шындыққа жетесің. Ал бұл мәселерде спорласқан сайын алыстайсың.
satibaldi
"Қоқыс жәшігінен ыңырсыған дыбыс шықты да, әлдекімнің басы көрінді" © Апполиниер Гийом,«Транснонген көшесі».
nurjanbay
сілтемеңе +1
қаралап жатқан адамадарға айтарым әуелі Исматулла Мақсумды өз көздеріңмен көру бақытына ие болыңдар
neoman
Исматулла Мақсумды өз көздеріңмен көру бақыты
Ойбай, ондай да бақыт бар екен ғой. Тізіміме жазып қояйын
Ahi
Мен сізге қаншама рет айтам Исматулла ешқандай да мақсұм емес, бола алмайды да! Әлде оны пайғамбар деп жүрсіздер ме?
Onlasyn
Исматулла ешқандай да мақсұм емес
Мубаров ше?
Ahi
Пайғамбарлардан басқа ешкім мақсұм емес, Мубаров та, басқасы да. Сіз сияқты ешкім Мубаровты мақсұм демеген
Onlasyn
Мен мақсұм дедім ба?
Ahi
Ой кешіріңіз, мен сізді Нұржанбаймен шатастырып отқан екенмін, кешіріңіз! Айып етпеңіз!
edige
Сіздерге дисконт карта таратты ма? Прям ана жаққа
Onlasyn
Сен сонда Исматулланың артынан ерушісің ба? (Қалжыңсыз, шын сұрап отырмын)
nurjanbay
хабар көрсеткен «ақиқат» фильмінде «олардың саны 500 мың» деді (ұмытпасам. көп екенбіз деп өзім таң қалдым:)
әрине. осыған қатысты сұрақтарың болса қоя бер.
Onlasyn
Жүрген жолдарың ақиқат деп ойлайсың ба сонда?
nurjanbay
дұрыс емес болса жүрмес едім ғой. сенде сұрақты қояды екенсің :)
Onlasyn
Мен сені атеист деп жүрсем:)
a63a1
мына жерде әжептәуір әңгіме қозғалайын деп тұр))))
Ahi
Пайғамбар бүкіл дінді толық жеткізгеніне иман келтіресіз бе?
nurjanbay
әрине.
(пайғамбардың бүкіл дінді толық жеткізгеніне құраннан, хадистен суырып алып «дәлел» келтіре алмаймын. ондай білімді ғалым да емеспін. компьютерімнің жосткиінде де жоқ :)
Ahi
Машаллаһ! Неге сіздер онда бас шайқап зікір саласыздар? Ондай пайғамбар да, сахабалар да, табиғиндер де, ұлы төрт имам да жасамаған ғой, сіздер қайдан алдыңыздар оны?
Onlasyn
уаххабтардан не айырмашылықтарың бар?
nurjanbay
көп. жазып тауыса алмаймын.
намаз оқып біткенде сәлем дұғасын айтып бетті сипаймыз.
фатихадан кейін "әмин" сөзін іштей айтамыз.
намазды талтайып оқымаймыз.
намаздың фарызын, сүннетін толық оқимыз.
пайғамбарымыздың туған күні мәулидті тойлаймыз.
қоршаған ортаға, заманға сай киінеміз.
бір-бірімізді «ахи», «брат» демейміз.
мұртсыз сақал өсіру, қысқа балақ шалбар, сүннет киім дегенмен әуестенбейміз.
«джихад» сөзін өзімнің ішімдегі нәпсі және шайтанмен күрес деп түсінеміз.
нәпсімен күрестің басты әдісі «ораза» деп есептейміз.
шайтанмен күрестің басты әдісі «зікір» деп есептейміз.
«зікір» құдайды еске алу. (бақсылардың зікірімен шатастырмаңдар)
Алланы зікір ету ғибадатын намаз, ораза, құран оқу сияқты өз алдына бөлек ғибадат деп есептейміз. (ютубқа кіріп «зикр» деп іздеңдер. біздің салатынымздан аздап айырмашылықтар бар. жалпы ұқсайды :)

өлі әруақтарға, ата-бабамызға бағыштап құран оқимыз.
жеті шелпек таратамыз.
тұмар тағамыз.
әулиелерді құрметтейміз.

салт-дәстүрді ұстанамыз:
беташарды, келіннің иіліп сәлем беруін дұрыс дейміз.
домбыраны ширк демейміз.
Onlasyn
«Ақиқат» бағдарламасын түсіргендер «уаххабшылар» ма?
nurjanbay
кім болса да әйтеуір бізге қарсы адамдар екені рас. ол фильмді хабар арнасы түсірген. не мақсатпен түсіргенін өздері біледі :)
Onlasyn
Түсіргендері рас па?
Адамдар қамап қинай ма?
nurjanbay
мені қамаған жоқ. қинаған жоқ. араққа салынып кеткен, наркоман болып кеткен балаларын әке-шешесі «адам қылып беріңдер» деп байлап әкеліп тастайды (енді қолынан жетектегенге көнбейді ғой). сосын оларды бастапқы кезде қашып кетпесін деп байлап қояды. ломка болады. арақ, темекі, доза іздейді. сосын біраз уақыт өткен соң бойындағы уыт кеткенде оған уағыз айтады, түсіндіреді. зікірге қатыстырады. тәубесіне келгендер құдайдан кешірім сұрап жылайды. түзеліп кеткендер көп.
Zilola
зікір жайлы сұрағым бар еді. Адамға жын кіріп кетсе, зікірмен шығарады дегенді естіп едім, рас па?
nurjanbay
Сәбит Мұқановтың «Ботагөз» романының 87-бетін (қателеспесем) ашып оқы :)
Алланың зікірін тіс қақсап ауырғанда салсаң керемет көмектеседі десем бәрің зікір салып кететін түрлерің бар ғо *54
Zilola
сол Ботагөзді 10-11 класста өзімді қинап талай бастағанмын, сол күйі аяқтай алмай тастадым :(
Жекеге хат жазамын, жауабын күтемін
satibaldi
Оқымай-ақ та қой! Құрыған кітап!
Ahi
A'узубилләһ! Романға сілтеме берген ес?!
timurrr
Адамға жын кірсе оның емі Құран! Болды!
konvict
Мен көзіммен көргем жын кірген адамды.
Ahi
Пайғамбар алқаш араптарды солай жөндеген бе?
Onlasyn
Пайғамбар сендер ұқсап қысқа балақты шалбар киген бе? Сен де пере саласың
Ahi
Әбу Һурайрадан жеткен хадисте, пайғамбарымыз былай деген: «Тобықтан төменінің барлығы Тозақта!» әл-Бухари 5787
Zilola
адамды осылай қорқыта бергеннен ләзат аласыз ба?
Ahi
Жоқ, қорқытып жатқаным жоқ! Өз ісімді неге сүйеніп жасап жатқанын айтып жатырмын!
Пайғамбар сендер ұқсап қысқа балақты шалбар киген бе?
Бізге ұқсап емес, біз оған ұқсап!
Onlasyn
ол кезде шалбар болмаған ғой
timurrr
@Zilola, мәселе адамды қорқытқанда емес, мәселе шындықта! Егер Мұхаммедтің дініне мойынсұнған жан болсаң, тек соның айтқанымен ғана жүресің! Ал Мұхаммед (с.ғ.с) үмбетіне дінді романнан, өлеңнен үйреткен жоқ! Ал оның (Құранның) ішінде қорқытудың түрі бар. Тозақтықтарға айтады: «Тірсектеріңді бұраймыз» деп. Ал не айтасың? Онысын және Аллаһ Тағала Пайғамбарға «Аллаға серік қосушыларды тозақпен сүйіншіле, оларды қандай жаза күтіп тұрғанын айт!» дейді. Адамдар осы күні Алладан Қорықпай Исматулладан қорқатын боп кетсе, тозақты еске салып қойғанның не әбестігі бар?

@Ahi, балаққа қатысты ихтилаф бар емес пе? Сақал мен балақтан басқа ортақ құндылықтар туралы айталық та? Аллаһ разылығы үшін өтініш, ғалымдардың спорынан аулақтау, ортақ темада айтайықшы? Адамдар үшін дәл қазір балақтан да маңызды иман боп тұр. Көріп тұрсың ғой? Қай дәлелің бар мұсылман балақ пен сақалға иман келтірсін деген? Приоритет дегеннен хабарың бар адамсың ба өзің? Маңыздылығы жоғарыдан мәселеден айталық одан да? Сүйсіндірейік те бір уақыт адамдарды дінменен?
izbasar
Ол уақытта араптар арасында тәкаппар адамдар шалбарларының балақтарын зын киетін еді. Шалбарларының балағына шаң тозаң ілесіп лас жүретін. Сондықтан пайғамбар заманында шалбарды ұзын киюге тиым салды. Қазір шалбардың балағын ұзын болу тәкаппарлық па? Біздің климатқа қысқа шалбар киюге болмайды. Себебі балақтан кірген суық белге барады. Ол ертен белсіздік ауруына әкелмейме. Ұрпақсыз қаламыз ғой.
konvict
Лібәәә, Ахи! Сен де бір мүжтахид секілді сөйлейсің. Алдымен сен айтқан хадистің арабша нұсқасын алып кел. Сосын оны әр сөзін жеке-жеке аудар. БАсқа баламалары бар ма соған қара. Бір сөздің шығу ережесін айтып бер. Осының бәрін істей алсаң, сөз берем, менде шалбарды тобықтан төмен түсірмеймін
Ahi
Абай бауырым, Бухаридің орысшасын ақтарып көріңіз ең құрығанда!
konvict
Мен үшін хадисті табу проблема емес. Менің сәләф таныстарым көп. Қиналып жатсам солар аө тауып береді. Сен алдымен менің айтқан сөзіме жауап бер. Келтіре аласың ба жаңа мен айтқандарды? Арабшасын, аудармасын, түсіндірмесін, әр сөздің шығу тегін?
konvict
@Ahi жауап, жауап?????????????
ademi_alem
«Тобықтан төменнің барлығы тозақта!» осы хадисты тафсирлеп бере аласыз ба? Балақ түріп жүру хадисты дұрыс тафсирлемегендіктен туған әрекет деп ойлаймын.
Zilola
направлениелеріңіз нормы екен ғо, өзін-өзі жарып жіберетіндер ме деп шошынып жүрсем
Ahi
намаз оқып біткенде сәлем дұғасын айтып бетті сипаймыз.
Пайғамбар мен сахабалар үнемі сіздер секілді намаздан соң дұға етіп, бетін сипайтын болған ба?
фатихадан кейін "әмин" сөзін іштей айтамыз.
Абдулла ибн Зүбәйр: «Әмин»,- деді, артындағылар да: «Әмин»,- десті, тіпті мешіттің іші қатты күркіреп кетті.
Әбу Һурайра имамға: «Әминді» асықпай айтыңыз!»,- деді.
Нафиғ айтты: «Ибн Омар: «Әмин»,- да жақсылық (сауап, фазилат) бар деп айтатын»,- деді. (әл-Бухари, Имамның әмин деп айтуы туралы бап)
Әбу Һурайра риуаят етті: «Пайғамбарымыз айтты: «Имам «Ғайрил мағдуби ғалайһим уаладдалин»,- десе, «Әмин»,- деп айтыңдар! Өйткені кімде-кімнің «Әмин»,- дегені періштелердің «Әмин»,- дегеніне тура келсе, қылған күнәлары кешіріледі»,- деп айтқан»,- деді. (әл-Бухари, Намазғандардың әмин деп айтуы туралы бап)
пайғамбарымыздың туған күні мәулидті тойлаймыз.
Пайғамбарымыздың туылған күнін пайғамбарымыздың өзі тойлаған ба? Сахабалар тойлаған ба? Олар тойламаса біз де тойламаймыз. Жаңа ғана дін толық деп жатыр едіңіз, енді келіп дінге бір нәрсе жетіспейтіндей жоқ нәрсені істеп жатсыз.
мұртсыз сақал өсіру, қысқа балақ шалбар, сүннет киім дегенмен әуестенбейміз.
демек, Сүннет екенін мойындай тұра оны уаххабшылардың белгісі дегеніңізді түк түсіне алмадым.
«джихад» сөзін өзімнің ішімдегі нәпсі және шайтанмен күрес деп түсінеміз.
Кім айтты сізге жиһад өз нәпсісімен және шайтанмен ғана күрес деп, оның ішіне кәпірлермен де, екіжүзділермен де күресу кіреді. Терактілерге қатысы жоқ оның.
ютубқа кіріп «зикр» деп іздеңдер. біздің салатынымздан аздап айырмашылықтар бар. жалпы ұқсайды :)
Ал сіздер қайдан алдыңыздар оны? Пайғамбар мен сахабалар солай жасаған ба?
тұмар тағамыз.
Тұмар тағуға қандай дәлел бар?
Уқба ибн Амрдың айтқан мына хадисінде Пайғамбарымыз: «Тұмар таққан адамның соңын Аллаһ қайырлы етпейді. Көзмоншақ таққанға Аллаһ пана болмайды» — деген. (Ахмад 4/154) Хадистің басқа риуаятында: «Кім тұмар тақса онда ол ширк жасады» — делінген (Ахмад 4/156).
Onlasyn
Қазақтар тағады ғой
timurrr
Nurjanbay, сендер негізі сөзден қатты жалтарасыңдар! Мысалы, сенің осы айтып отырғандарыңыздың барлығын да ҚМДБ құп көреді. Тұмарыңды білмедім енді, бәлкім, өйткені ол туралы да түрлі пікірлер бар.Бірақ одан қалғанын ҚМДБ түгел қолдайды. Бірақ сіздер ҚМДБ-ны иттің етінен жек көресіңдер, неге? Демек осы айтып отырғандарыңнан басқа да косяқтарың бар ғой? Мысалы, ең қарапайымы -Исматулланы Мақсым деу! Ол әрине Пайғамбардың қасиеті. Сондай-ақ оны Мағди деп есептейтіндерің! Оны керемет деп көретіндерің соншалықты, тіпті жаңа ғана "өз көздеріңмен көру бақытына ие болыңдар" дедің. Кім ол сонша көріп бақытқа ие болатын? Пайғамбар ма? Оның ана "Құран сүрелерінің әліппесі" деген комедияны айтпай-ақ қойдық, басқа да қылықтары шариғатқа сия ма? Сен неге біз шариғаттан бұрын тариқатқа жүгіреміз деп айтпайсың? Ал ақиқатында әуелі шариғат сосын барып тариқат, сонсоң мағрифат еді ғой? Мен де сопылықты жақсы мектеп деп білемін, бірақ сендердің ана қайдан келгені, қайдан шыққаны күмәнді, қолына автомат ұстаған, жайнамазымен снаряд тоқтататын Исматуллаларыңды өлсем де сопылықтың өкілі ретінде тани алмаймын! Талай сопылар өткен. Патша өкіметінің де, кеңес өкіметінің де тізесі батқан біздің Маңғыстауда 4000-нан астам әулие бар, соның белгілісі 362 әулие деседі. Бірақ солардың біреуінің артынан сіздердікі секілді сөз ермепті. "Әминді" іштен айтамыз, талтаймаймыз!" деп сен публикаға ойнама! Мен де ханафитпін, әминді іштен айтамын. Одан да «Мешітке барудан жұртты қайтарамыз, оны мешітте уаххаб қаптап жүр» деген сылтаумен түсіндіреміз" деп неге айтпайсың? Астапыралла! Қай діндар ел-жұртты мешіттен қайтарды? Есі дұрыс мұсылман жұртты мешіттен тоса ма? Алланың үйі кімге де болса ашық! Сондағы Алланың үйіне баруан жұртты тосқандағы мақсаттарыңды неге айтпайсың? Үш жыл болды, мешіттен уағыз тыңдап жүргелі, уаххабтарға қой демесе, болысқанын көргем жоқ имамдардың! Ал сендер болсаңдар бүткіл ҚМДБны уаххаб қылып жібересіңдер тайынбай! Сол ма сопылық, діндарлықтарың? Аққа Құдай жақ! Шын ақ болсаң ақталма! Құдіреті шексіз Аллаһ өзі ақтайды. Елдің ішіне іріткі салып, имамдарды елге айдап салып, олар тәуәссульді күн сайын дұрысқа шығарса да сендер оларды уаххабқа балайсыңдар. Неге? Өзің мойындап отырсың, «пайғамбардың бүкіл дінді толық жеткізгеніне құраннан, хадистен суырып алып «дәлел» келтіре алмаймын. ондай білімді ғалым да емеспін» деп. Ай, бауырым, жөніңді айтшы, шариғатта әліпті таяқ деп білмесең, Құран мен Суннадан яғни Шариғаттан хабарсыз болсаң, Тариқатқа тіке бас салу сені адастырады ғой? Қай атаңды көрдің, шариғатты меңгермей жатып сопылыққа бет бұрғанын? «Ширк» деген сөзді естісек жиырыламыз?" деп неге айтпайсыңдар? Шындығында Исламның мақсаты сол, елді ширктен сақтау! Ол деген адам қорқуы керек нәрсе! Сендер болсаңдар «Ширк-ширк деп шиқылдап» деп күлкіге айналдырасыңдар. Шындығында Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) «Ширк деген ол қараңғы түнде қара тастың үстінде кетіп бара жатқан қара құмырсқадай сендердің амалдарыңа кіріп кетеді» деп, бізді содан сақтандырған болатын! Құрани Кәрімде де Аллаһ Тағала ширкті ең үлкен зұлымдыққа балайды. Сосын неге «Біздер зікірді намаздан жоғары қоямыз» деп айтпайсың? мен өзім сұхбат алғам сенің ұяластарыңнан. Сонда солай деп айтты. Астапыралла, Алланың парызын «отмена» асайтын кімсіңдер? «Ең бастысы жүрек тазалығы» деп мүләмісисіңдер. Айналып қана кетейіндер-ау, «жүрек тазалығына» қарсы келетін қай мұсылман бар, айтшы? Сендер иттің етінен жек көретін уаххабтарға дейін жүректерінің таза болғанын жақсы көреді. Сіздер осындай резинка сөздеріңмен өтірік алдап, халықты әрі-сәрі қылып қоясыңдар. Шындығында, сендер қасиет тұтатын ғалым-шейхтың ҚМБД да дәріптейді. Мен де Руми мен Мәуланаңа, Ғазалиіңе бас иемін. Оқимын! Алайда сөз «именно» Исматуллаға келгенде сендер бұзыласыңдар! Неше түрлі өтірік әңгіме шығарасыңдар. Астаналық бір топ басшылықтағы исматуллиттер біздің орталыққа келгенде жұма болатын. Сонда жұрт жұма намазын оқып жатқанда олар өлең айтып жатты, астапыралла! Сола ма діндарлықтарың? Шәкәріміңе де, Абайыңа да сөзім жоқ, бірақ өздеріңнің боқтарыңды олардың терісімен жаппаңдар! Дін жолында жүрсің бе? Онда Құран мен Суннамен жүріп, Шариғаттан ауытқымаң! Өйткені, осы күні болып жатқан айқайдың барлығының түп-төркіні сендердің тариқат деп шариғаттан ауытқып кеткендеріңнен басталған! Осыны неге айтпайсың? Сендердің ең басты адасқандарың — өздеріңе қосылмағанның барлығын «уаххабшыға» балап, сендерге ермегеннің барлығын не араб, не сектант қылып жіберетіндіктеріңде! Бұл, яғни өзін «абсолют ақиқатпын» деп есептеу, шындығында адасудың нақ өзі! Аллаһ жар болсын саған, барлығымызды тура жолға салсын! Бірақ сен елді уаххабшылдықпен қорқыта отырып, өзіңнің жымысқы саясатыңды жүргізіп қалу фокусың бұл жақта жүрмейді. Кешіріп қой! Әлбетте, мен үшін мұсылманның барлығы мұсылман! Хадисте «Сендер бір-бірлеріңді сүймейінше шынайы иман келтірген боп табылмайсыңдар!» дейді! Ал сендер өздеріңнен басқаның барлығын қабылдамайсыңдар! Мұсылманшылықтарың, сопылықтарың қайда сонда? Дапай, шалам-баламды қой! Пәкістаннан келген қырттың артына еруді қой да ата-бабаңның дініне қайт! Уаххаб та болмай-ақ қой, исматуллит те болма, мұсылман бол! Әйтпесе фитнаның үкімін білетін боларсың, сопысың ғой? Тағы бір мәселе, сендер елді «зікір» деп үйіресіңдер. Біруақыт намаз, ораза деп үйірмейсіңдер ме? Зікірдің құдіретінешкім жоққа шығармас. Бірақ зікірді (сендердің жын секілді сабалақтарыңды білмедім, мен Алланы ұлықтауды айтып отырмын) бес парыздан артық қою туралы қай аят, хадисте айтылған еді? «Он ғасыр жырлайды»да қазақтың арғы-бергі ата-бабасының барлығы дін туралы жырлап кеткен. Біз де оқимыз, Тәнті боламыз. Иманымызға медет тұтамыз. Бірақ сенің «Ботагөз» романын, тағы басқа ақын-жазушының әңгіме-дүкенін дінге медет тұтқаның барып тұрған адасушылық болады! Астапыралла, Құран мен Сүннет қайда қалады сонда? Дәлел тек осы екеуінен келеді. Сендер елді уаххаб, сопы деп екіге бөлдіңдер. "Қазақтың исламы" деген терминді тудырдыңдар! «Аллаһ» деп айтқан адамды уаххаб қылып жібердіңдер. «Зікір-зікір» деп сұңқылдайсыңдар, бірақ сопының яссауиядан басқа да түрлі тариқаттар бар. Мәзхабтар бірін-бірі жоққа шығармайтыны секілді, негізінде түрлі сопылық жолдар да бірін-бірі жоққа шығармайды. Ал сендер өздеріңнен басқа сопылық жолды адасқан есептейсіңдер! Осыны неге айтпайсың? Менің осы айтқанымның барлығын сен мойынардсың-мойындамассың, бірақ тұтастай алғанда сендердің жағдайларың осындай! Яссауи сілсаласының үзілгені туралы, ал жалғастырушы жоқ болса, ол тариқаттың тоқтайтыны туралы, яки сендер «самоназванец» екендіктеріңді неге айтпайсыңдар? Неге тек қана сендер қазаққа жанашырсыңдар да, сендерден басқаның барлығы қазаққа жау боп шығуы керек? Сосын неге ойдан хадис шығарып айта беретіндеріңді айтпайсыңдар? Сендерде хадистер хасан, сахих боп бөлінбейтінін неге айтпайсың? Айта берсе, әңгіме көп! Одан да сабаңа түскенің жақсы болар! Бұл әлемде мұсылман тек сендер емес шығарсыңдар?
Onlasyn
Ой мәләдес дей отыра мына жәйтті де айта кеткім келеді:
Бірақ сен елді уаххабшылдықпен қорқыта отырып, өзіңнің жымысқы саясатыңды жүргізіп қалу фокусың бұл жақта жүрмейді.
Мұндай фокуспен уаххабшылар да айналысады. Сосын, Ботагөз романы Кеңес үкіметіне жағу үшін жазылған секілді.
Ojdan
Мен де Руми мен Мәуланаңа, Ғазалиіңе бас иемін. Оқимын! Алайда сөз «именно» Исматуллаға келгенде сендер бұзыласыңдар! Неше түрлі өтірік әңгіме шығарасыңдар.

Яссауи сілсаласының үзілгені туралы, ал жалғастырушы жоқ болса, ол тариқаттың тоқтайтыны туралы, яки сендер «самоназванец» екендіктеріңді неге айтпайсыңдар?

Сен неге біз шариғаттан бұрын тариқатқа жүгіреміз деп айтпайсың? Ал ақиқатында әуелі шариғат сосын барып тариқат, сонсоң мағрифат еді ғой?

Тағы бір мәселе, сендер елді «зікір» деп үйіресіңдер. Біруақыт намаз, ораза деп үйірмейсіңдер ме? Зікірдің құдіретінешкім жоққа шығармас. Бірақ зікірді (сендердің жын секілді сабалақтарыңды білмедім, мен Алланы ұлықтауды айтып отырмын) бес парыздан артық қою туралы қай аят, хадисте айтылған еді? «Он ғасыр жырлайды»да қазақтың арғы-бергі ата-бабасының барлығы дін туралы жырлап кеткен.

++++
konvict
Айызды бір қандырдың-ау Тимур!!! Жарайсың! Енді Нұржанбай не деп екен?
timurrr
@konvict Не десін? Біріншіден, мына айтқандарыңның барлығын мойындамаймын! Екіншіден, сен сияқты уаххабтарға сөзім шығын дейді:))) Бұл жігіттер ешқашан «Кел, мәселені майшаммен шешелік» деген шақыруды қабылдап, ҚМДБмен бір үстелдің басына отырған емес. Өйткені, арттары қуыс, бір тұтам! Көріп жүрмін ғой…
konvict
Жеңілгенде сөзден секіру әдеттері ғой.
a63a1
күдік, күдік, дікіңдеп қалған күдік!!!
edige
Сол дерекке сүйенсек, Әбдіғаппардың әкесі – Маймақ.
-Маймақ?.. Маймақ, маймақ, маймақ /Майхаптың әнімен/ @omarbirat :))))))))
gunner
@nurjanbay, ақыл есі толық қалыптаспаған бес алты жасар балаларды ортаға отырғызып қойып зікір салғандарың қорқынышты, менің өзім телевизордан көріп шошып кеттім, ана балалар психологиялық травма алады ғой, аясаңдаршы.
Zilola
мен ондайды көрмеппін. Қорқынышты болады ма?
izgilik
nurjanbay мен Ahi қайсысы спорласып шаршайды екен. Болар елдің баласы деген нақыл сөзді еске алыңдар бауырлар. Қоғамда жетпейтіні имандылық. Иман толық болмаса ұзын балақ, қысқа балақ, зікір сал, зікір салма пайдасы жоқ.
izgilik
uath.org/religiometer/index.php Әйтпесе, мынау арқылы тексеріліп алыңдар
AsanQaigy
Қалай десең де «Хабар» хақты хабарлады!
ademi_alem
«Мұсылмандық кімде жоқ?
Тілде бар да, ділде жоқ!» деген Махамбеттің сөздері дәл қазіргі қоғамды суреттеп тұрғандай. Мұсылман мен мұсылманның ғаламтор беттерінде, мешіттерде «Балақты түр! Түрме! „Амин!“-ді ішіңнен айт! дауытап айт!» және тағы да басқа толып жатқан құлшылыққа қатысты іс-қимылдар үшін ұрсысып, мұсылмандықты жүректің тазалығы, иман, сеніммен өлшеу ұмыт қалып бара жатқаны өкінішті. О дүниеге барғанда балақ түрген, түрмегеніміз үшін сұраламыз ба, әлде құлшылықты қаншалықты шынайы ниетпен орындағанымыз сұрала ма???
satibaldi
«Мұсылмандық кімде жоқ?
Тілде бар да, ділде жоқ!» деген Махамбеттің сөздері
Базар жыраудыкі нақ.
ademi_alem
Мектеп қабырғасында оқып жүргенімде Махамбет оқуларына қатысқанмын. Жаттаған өлеңдер ішінде осы жолдар есімде қалыпты. Өлеңдерді ол кезде ғаламтор беттерінен емес, кітабынан алған болатынмын. Мына пікіріңізді оқып,ғаламтордан іздеп көрсем бір жерлерде Базар жыраудың сөзі, бір жерлерде Махамбет Өтемісұлының жазғаны деп жүр. Қайсысы жазса да ой саларлық жолдар, аға!
satibaldi
Қайсысы жазса да емес, Базар жыраудыкі — нүкте! Шалдың мазасын алмаңдар нақ өлеңін ұрлап.
Түпнұсқада — мұсылманшылық туралы тіпті де жоқ:
"Иман бүгін кімде жоқ,
Тілде бар да — ділде жоқ(((" делінген. Кейін әсіре мұсылмандар ғой қосып алып жүрген.
Abilakim
Бүгін біздің қалада «Базар жоқтың» кәнсерті екен…
ademi_alem
Иман бүгін кімде жоқ,
Тілде бар да — ділде жоқ. Базар Жырау

Мұсылманшылық кімде жоқ,
Тілде бар да, ділде жоқ. Махамбет Өтемісұлы. Бұл жерде ой үндестігі деп қараған жөн сияқты.
satibaldi
Жоқ, ешқандай үндестік те емес — қарабайыр кәуділгі ұрлық. Бірақ Махамбетке кешіріммен қараймын: Нарын құмның ішінде авторлық құқытар туралы ойлауға ну енД, андай* — уақыты болмаған шығар.
satibaldi
Мұсылманшылық кімде жоқ,
Тілде бар да, ділде жоқ. Махамбет Өтемісұлы.
Осы сөз бар өлеңін толық берші ал, кәне?
ademi_alem
Әрине, жібере алам, аға! Бұл жолдар Махамбеттің «Жалғыздық»атты өлеңінде кездеседі. Қазір есімде қалған жолдарын жазайын.
ademi_alem
Бұл дүниенің жүзінде
Айдан көркем нәрсе жоқ — Түнде бар да, күндіз жоқ.
Күннен көркем нәрсе жоқ — Күндіз бар да, түнде жоқ.
Мұсылманшылық кімде жоқ?
Тілде бар да, дінде жоқ.
Көшпелі дәулет кімде жоқ?
Бірде бар да, бірде жоқ.
Азамат ерлер кімде жоқ?
Еріскен күні қолда жоқ.
Заманым менің тар болды — Тура әділдік биде жоқ.
Бәрін айт та бірін айт — Қаумалаған қарындас
Қазақта бар да, менде жоқ.
Махамбет Өтемісұлы
satibaldi
Шылқыған өтірік нақ! Қума нақ! Мынау толығымен, толығымен Базар жыраудыкі!!!
ademi_alem
Солай ма? Мен бұл өлеңді оқушы кезімде Махамбет Өтемісұлының кітабынан алып жаттағанмын. Маған ашуланып отырсыз ба, әлде кімге? Сонда қалай, ол кітапқа Базар жыраудың бір-екі тармағы ғана емес, бүкіл өлеңі тұтасымен кеткен бе? Қалай болса да қызық екен, анықтау керек.
satibaldi
«Бес ғасыр жырлайдыны» ашып қара дұрыстап, сіңлім!
ademi_alem
Жақсы, қараймын, міндетті түрде! Менің өзіме қызық болып отыр. Бір-екі жол ұқсас болса түсінуге болады, ал тұтас өлең басқанікі болып кетсе… бір түрлі екен.
Aya
Мен де барып қарап келдім. Мағауин құрастырғаннан соң бұл кітапқа сенуге әбден болады Сонымен, сіздер таласып жатқан жолдар Базар жырау Оңдасынұлының меншігі екен. Алайда Махамбет батыр(1804-1846) өлерінен төрт жыл бұрын 1842 жылы дүниеге келген Оңдасынның ұлы Базар жырларының кейбір жолдарында Махамбет жырларының бірлі жарым жолдары жүр. Мысалға, «Кермиығым кербезім» т.т деген сияқты. Сондықтан
Жоқ, ешқандай үндестік те емес — қарабайыр кәуділгі ұрлық. Бірақ Махамбетке кешіріммен қараймын: Нарын құмның ішінде авторлық құқытар туралы ойлауға ну енД, андай* — уақыты болмаған шығар.
деуіңізге ешқандай да негіз жоқ екенін Сатыбалдыға баса айтқым келеді. Себебі «Бес ғасыр жырлайдыда» «Бұқар жырау мен Махамбеттен кейінгі толғау алыбы Базар жырау» деп осы кітаптың 102 бетінде жазылған. Яғни, Базар Махамбеттің братишкасы.
Айдан ару нәрсе жоқ,
Түнде бар да, күндіз жоқ.
Мұсылманшылық кімде жоқ,
Тілде бар да ділде жоқ.
Көшпелі бейнет көп дәулет,
Біреуде бар да, бірде жоқ.
Іздегенмен таппайсың,
Осы кезде белгісіз,
Талайдың орны мүлде жоқ.
Ғылымның сөзін тұтпасаң
Жаһилдің жолын ұстасаң,
Көретін шырақ шілде жоқ.
Қайда барсаң, жамандар,
Аяғың бассаң, табалар
Бір жерге басы қосылған,
Екі жақсы елде жоқ.
Тұлғасын көріп көз тойған,
Туымына әркім ден қойған,
Билігін бұрмай тура айтқан,
Төбедей билер төрде жоқ.
Жабуды көрсе сайланған,
Беліне садақ байланған,
Бес қаруын асынып,
Белсенген нағыз ер де жоқ.
Қасынан қоңсы кетпеген,
Өзінен байлық өтпеген,
Қайырлы байды еш жерден,
Іздегенмен таппайсың,
Ол аяқ жетер жерде жоқ.
Топалаң тиер мерзімді
Тораңғы біткен қорда жоқ.
Үстіп жүрсе бір күні
Кіжінумен құрғырың.
Бастан зулар дүние боқ. (Бес ғасыр жырлайды,1991ж екі томдығы)
satibaldi
Рахмет, Viasat History-дің жиілігіне антеннамды келтіріп, бітіріп алдым.
satibaldi
Мағауин құрастырғаннан соң бұл кітапқа сенуге әбден болады
Мағауин махоркасын шекпесін нақ, түпнұсқада «Иман бүгін кімде жоқ» болған. 1989 жылдан кейін редакцияланған кітаптарды оқу тіпті денсаулыққа зиян дер едім.
Aya
Жаным, әңгіме мынада ғой! Ол жырауларды қайта жандырып, тірілткен кім десейші бірінші. Десең, ол Мағауин. Содан кейін ол заманда түпнұсқа болмақ басқа нұсқа болса да мықтылап редакциялаған ғой. Мағауин ата құрдасыңыз емес шығар, байқап байқап сөйлеңіз, нақ!
satibaldi
Мағауин ата құрдасыңыз емес шығар, байқап байқап сөйлеңіз, нақ!
Мағауин түгілі, Абай туралы постқа «guljakhan_1984» деген никпен «Бұ кісінің өлеңдері ұнамайды» деп жазып кеткенмін! Оның қасында мынау Муха кім нақ?
Aya
 ушівөөөл!!! Абайдың тізесінен келетін Мұхтар ол Муха кім десең. Сен тырнағына татымайсың, нақ
Gastarbaiter
Бір ерекшелігі бұ кісі «тырнағына тату» міндетін мойнына алмағанында.
Aya
Мағауин түгілі, Абай туралы постқа «guljakhan_1984» деген никпен «Бұ кісінің өлеңдері ұнамайды» деп жазып кеткенмін
дегеніне бағалау, күлөтін зат боватқан жоқ
satibaldi
Сен тырнағына татымайсың, нақ
Тырнағына сен де татымайсың ғой. Бір қораның ішінде, бір асқа сойылайын деп тұрып, басқаша маңырағаның не сасқаның?
Aya
может сіздің тырнаққа татымайтын да шығармын. Тек айтқым келгені сіздің Муханың тырнағының ширегіне татымайтыныңыз
satibaldi
может сіздің тырнаққа татымайтын да шығармын.
Менің емес, мен тырнағымды үнемі алып отырамын, анау Муханың дейм. Оның тырнағына сен де татымасаң, тереземіз тең дейм. Софистка София
Aya
мен тырнағымды үнемі алып отырамын
күбіртке түсіп кетпесе, тырнағыңыздың тым болмағанда тұқылы болар. Хе, мынауың қызық ей.
Татымаймын, болды ма?
satibaldi
Сенің ойлау жүйең 60 жылдардағы лампалы калькуляторларды еске түсіреді.
Aya
қалай болса да сізден жаспын, балғынмын
satibaldi
қалай болса да сізден жаспын, балғынмын
Жас екенің белгілі де, ал балғын екеніңе әлі де дәлел қажет. Жұрттың тырнағының дәмін білетініңе қарағанда.
Aya
«Иттің боғын дәрі десең дарияға тышады» демейме халық даналығы
ademi_alem
Аға, ол жерге өз пікіріңізді не үшін өз атыңыздан жазбадыңыз?
Simona
«Бес ғасыр жырлайдыны» ашып қара дұрыстап, сіңлім!
satibaldi
Тездет! Ғақылия амигоны Бекетай құмдағы бакланға барғаны үшін сылйайм, бірақ ол ешқандай да «Авторлық және жанама құқықтар туралы» Заңның тармақтарын бұзуға тіпті де құқ бермейді!
kokbori
Махамбеттің өлеңдеріндегі сөздер де алдыңғы жыраулардан алынған сөздер жиі кездеседі дегенді естідім деп қиырға сілтеп жіберейін
satibaldi
Сілтеп алғансың ба өзі?
kokbori
нені екенін аша салсай, көп мағыналы сөз ғой
dauitov
Мұндағы пікір жазған, түсінік берген азаматтардың бәріне разы болдым! Осындай таразылау барда қоғам құрдымға кете қоймас.Бір жердегі, неге адамды қорқытпасқа, есіне салмасқа? дегенмен толық келісем! Себебі адамның ең бір арсыз бейнесі осы.Көп адамдар көзіңді бақырайтып қойып қорыққан адамының алдында құрақ ұшады.Содан кейін, осы интернеттегі діни бір мақаладан, сондай бір арсызды екі жігіттің жаналғыш періштелер боп киініп алып қорқытқанын оқыдым.Оның дірілдегенін көріп жаным кірді.Бірақ, соңына таман оның былай шыға бәрін ұмытып, тайып тұрғанын оқығанда күйіп кеттім.Әлгі жігіттер де қап, тағы да тауып алсақ па екен деп өкініңкіреп қалады.
Ақиқаттың ауылы да алыс емес,
Не біз соны шиырлауда, салып егес?
Тек қылжаққа алдырып, ар аттамай,
Келешекті бетке алайық, ол бір белес!
Жүзің жарқын болсаң асу түк те емес…
serjan
2003 тің жазында Исматулланың ордасында болып қайтқаным бар еді, мына жазғандардың растығына куа бола аламын, ол келгенде жүрелеп отырдық, шыққанда артымызды бермей шегіншектеп шықтық, сондағы ішімнің пысқаны ай. маған қарап маңдайың жарқырап тұр екен аман бол балам деп маңдайымнан сүйді әулиеміз.
satibaldi
Құрыдым деп ойлай бер
adayqyz
Әулиелер өздерін әулиелеміз деп атамайды
kokbori
Жындылар жындымыз деп айтпайды десең көркемдік жағынан керемет болар еді
SaryQazaQ
Сіз «Тақсыр сөзі құлдық ұруға жақын» депсіз. Бауыржан Момышұлының "Ұшқан ұя" романын оқыңызшы дұрыстап. Сол жерде тақсыр сөзін дін адамына қаратып айтылатыны жазылған. Әлде Бауыржан Момышұлы да Исматуллаға құлдық ұрған деймісің?!
SaryQazaQ
Сіз «Тақсыр сөзі құлдық ұруға жақын» депсіз. Бауыржан Момышұлының "Ұшқан ұя" романын оқыңызшы дұрыстап. Сол жерде тақсыр сөзін дін адамына қаратып айтылатыны жазылған. Әлде Бауыржан Момышұлы да Исматуллаға құлдық ұрған деймісің?!
meirzhan
Тағы смайл қосып, тағы жариялаш осыны. Керемет екен!