Блогиада #22. "Бақсы-шмақсы" (с)

Бұл пост өзім туралы материалдар сериясының соңғысы болсыншы :)

Блог - patick: Блогиада #22. Бақсы-шмақсы ©
Тәуелсіздік алып, елге Ислам кеңінен тарай бастағанда бәрі бақсы-емшілерді жек көре бастапты, байқаймын. Ол, аздай бәрін топтастырып, бір категорияға енгізіп жіберіпті. Әйтеуір, шариғатқа сай келмейтіндердің барлығы кәпірлер, шайтандар, міскіндер, басқа да зұлымдар.

Менің түсінігімдегі халық емшілері мүлдем басқаша. Әрине алаяқтары да кездеседі, бірақ ол туралы кейінірек. Емшілер біздің өңірде (Атырау облысы) бірнеше санатқа бөлінеді: сынықшылар (адамның, малдың қираған сүйектерін жинайды), үшкірушілер (көз тиюден емдейді), тәуіптер (ғылымға белгілі сырқат түрлерін халық тәсілімен емдеу), т.б. осылай кете береді.

Ислам жолында жүргендерге бұл әңгіме ұнай қоймас, ал реалисттер тіпті күліп қарауы мүмкін. Бірақ бұндай нәрсе айтылуы тиіс және ғылыми болсын, басқа да болсын тараптардан өз бағасын алуы тиіс деп есептеймін.

Батыста «аруақ» деген ұғым бар. Ол Оңтүстіктегідей «елес», «жын» немесе ұран шақыруды білдірмейді. Ол қасиет деген мағына береді, сәйкесінше бойына ерекше қасиет дарыған адам — «аруақты» деп аталады. Менің өз жұртымда да, нағашы жұртымда да осындай адамдар болған, қазір де бар. Мен оларға сенбес те едім, егер менің өмірімде бұл жайт орын алмаса.

Нағашы атам — Займолла, Ұлы Отан соғысының ардагері, коммунизммен тәриеленген адам. Бірақ сынықшылықпен айналысуына бұл кедергі бола алмады. Бұл қасиет анасынан берілген. Ал оның анасы Атырау облысына белгілі Сәт бабаның ұрпағы екен. Батыста «Иә, Сәт!» деп сыйынып жатады, ежелде өмір сүрген осы адам туралы небір аңыздар өте көп.

Нағашы ата
Блог - patick: Блогиада #22. Бақсы-шмақсы ©
Нағашы атам Кеңес кезінде де емдеген. Бұл қасиетті адам өзі қаламайды, түрлі аяндармен беріледі екен. Бірде тентек коммунистердің бірі менің нағашы атамның үстінен арыз түсіріпті, «кісі емдейді», "үйінде отырып алаяқтықпен пайда табады" дегендей мотивтері бар екен. Үйге милиция келгенде атамның айтқаны:
— Мен бойымдағы күшті ешкіммен бөліспесем ауырып қаламын, — деп жауап беріпті. Шындығында, нағашы атам ешқашан ақша алған емес.

Әкемнің әңгімесі
Блог - patick: Блогиада #22. Бақсы-шмақсы © — 1980 жылдары мотоциклдің астында қалып, бір аяғым қирап қалды. Операция жасалып, бірнеше айдан кейін гипстелген аяқпен үйге шықтым. Кейін анықталғандай, сынған сүйектің екі бөлшегі орындарынан ығысып, бірінің үстіне бірі шығып кетіпті. Бір аяғым содан қысқа болып қалды. Сүйек сынықтары бекімей жатып, операцияны екінші рет жасаймыз деді. Бұған шыдай алмаған мен ауылға кетіп қалдым. Қайын атамның үйіне барып, сол кісіден ем алғым келді.
Ол мені төсекке жатқызып, аяқ жағымда отырды. Қолын да тигізген жоқ. Бірақ сирағымдағы қираған сүйек бөлшектерінің «кілт-кілт» етіп қозғалып жатқанын сезіп жаттым. Көзбен-ақ, жинап берді. Ауылға екі балдақпен барып, қалаға 21 күннен кейін таяққа сүйеніп қайттым.

Қазір әкем шауып жүр. Бұрын бір аяғы іске жарамай қалды дегенге сенбейсің. Есімде, бала болып өтірік айтсақ бәрін біліп отыратын. Ойнап жүріп, қолдың, тобықтың буынын ауыртып аламыз ғой. Сонда атам марқұмның алдына барамыз. Ол кісі осындай жағдайға қалай душар болғанымызды егжей-тегжейлі біліп отырады.

Жылан аруақ
Қасиеті Сәт бабадан тараған адамдардың бәрінде ортақ бір тіршілік иесі бар — жылан. Кейбір адамдар менің нағашымды «Жылан аруақ» деп те атайды. Бұл қалай көрініс табады?
Блог - patick: Блогиада #22. Бақсы-шмақсы ©
Мысалы, қолыңызды оқыс сындырып алдыңыз делік. Аруаққа сенетін адам болсаңыз, қиналғанда «Сәт баба қолдай гөр», «Займолла атаның аруағы» деп жалбарына бастайтыныңыз анық. Сол түні міндетті түрде түсіңізге жылан енеді. Ол маңайызда жүруі мүмкін, немесе ауырған жеріңізде жатуы мүмкін. Бұл жақсылықтың белгісі.

Айтпақшы, жылан кейде маған да енеді кейде. Түсімде ешқашан шағып көрмепті, менің бойымда да қорқыныш болмайды, керісінше бір жақындықты, мейірімділікті сеземін.

Марқұм нағашы атам сұрайтын: «Жылан түсіңе енді ме?». Жауабы маңызды емес, өйткені енгенін ол біледі ғой, білген соң сұрап отыр.

Негізі аруақ нағашы атама анасынан мұра болып қалған. Одан бөлек екі бауырына да беріліпті. Бірақ мен білетін туыстардан нағашы атамның қасиеті ең мықтысы болыпты. Ол туралы анам былай дейді:

Анамның әңгімесі
Блог - patick: Блогиада #22. Бақсы-шмақсы © — 1990 жылдары көк мұздақта тайып құлап, екі жамбасым шығып кетті. Төсек тартып жаттым, отыра да алмаймын, жүре де алмай қалдым. Бұл хабар ауылдағы әкеме де жетті. Телефонмен қажетті ем-домын айтып жіберіпті. Сол айтқан нәрселерін жасап 9 күн жаттым. Бірде көзім ілініп кетіпті. Бөлмеге ұзын жылан арқалаған үш қыз кіріп келе жатыр екен. Шошып ояндым. Бірнеше минуттан кейін тағы көзім ілініп барады, әлгі картина тағы қайталанды. Осы түстен кейін диванда екі қолыма сүйеніп отыр едім. Алдымен бірінші жамбасым, содан кейін екінші жамбасым «тырс» еткен дыбыс шығарды. Сөйтсем, белім өздігінен орнына түсіпті.
Аздап өзіме келген соң ауылға бардым. Әкем беліме қарап отырып, мырс етіп:
— Қап, бір жамбасың бәрібір түспей қалыпты, — деді бірдеңе біліп тұрғандай дауыспен. Менің ойымша, жылан ұстап келген қыздар әкемнен келген сигналдар болса керек. Сөйтіп, алыста отырып емдегені ғой.

Атам қайтыс болғанда өз қабілетін менің анама табыстапты. Бірақ, бұл энергия да әр адамға әр түрлі деңгейде беріледі ма деймін. Анамның өзі де айтады, қасиеттің көрініс табу деңгейі адамның ниетіне де, өзін күтіп ұстауына да байланысты деп. Анам күні-түні жұмыста, үйге шаршап жетеді. Сондықтан да шығар атам секілді ерекше сынықшы емес. Бірақ келген адамның бетін де ешқашан қайтарған емес. Біздің сенімде ем-дом үшін ақы алуға қатаң тыйым салынған. Ауырып келген адам нияз байлап, аздаған тиын-тебенін мұқтаж жандарға береді немесе "қолыңыз ауырмасын" деген ниетпен менің анама тастап кетеді. "Қанша беремін?" деп қалтасына қолын салып ыңғайланған адамның талай рет айқай естігенін талай көргенмін.

Алаяқтар
Оларды тану қиын емес, бұндай емшілер ел кезіп, өзін жарнамалайды. Жасаған еміне ақы алады. Сосын 100 пайыздық жақсы нәтижеге кепілдік береді, әрине ауызша. Нағашы атам соларды жек көрсе де, өзі соның құрбанына айналды. Ел кезіп, ақыға кісі емдеп жүрген бір жас жігітті үлкен ұлы алып келіп, төсекте жатқан атамды емдетпек болды. Ешбір нәтиже болмады. Көп кешікпей Атырау өңірінің бүкіл батыс бөлігіне ерекше қасиетімен атағы шыққан атам бұл өмірмен қоштасты. 2000 жылдардың басы болатын.

Енді бұны не деп атаймыз? Дін тұрғысынан бұл күнә, ал ғылымда, мен білсем, нақты түсіндірме жоқ. Әйтеуір бұл қасиеттің ерекше энергия екені белгілі. Қалай десек те, бұл біздің ұлттық культіміз, Исламға дейін де болған, Ислам келгенде онымен конфликтіге түспей қатар өмір сүріп келген. Менің ойымша, бұндай ерекшелік әрі қарай да өмір сүруге толық құқылы.

Бәрі Алланың әмірімен болады дейді ғой, мүмкін бұл да Құдайдың берген сыйы шығар. Жоғары айтылған әңгімеде аздап бұрмалау болуы әбден мүмкін, бірақ аталған қасиеттердің өтірік екеніне ешбір нұқсан келтіре алмайды. Бәрі шынымен, осы өмірде орын алған оқиғалар.

P.S. Жоғарыда Х-адамдар әлемі кейіпкерінің суреті иллюстрация ретінде бекер таңдалған жоқ. Менің ойымша, шын аруақты адамдар да Марвелдің мутанттары секілді ерекше жандар :)
Әрі қарай

Блогиада #17. Нұрлан Жанайдың Интернет-журналистикасы

Интернет-журналистика — күрделі техникалық инфроқұрылымды қажет етпейтін ақпарат таратудың жаңа әрі тиімді үлгісі. Қазір Интернеттің арқасында кез-келген белсенді қолданушы өзінің БАҚ-ын ұйымдастыруға мүмкіндігі бар. Мысалға qisyq екеуміз ұйымдастырған Киностанды алсақ болады. БАҚ ретінде тіркелмеген, бірақ одан оның ақпараттық жауапкершілігі еш төмендемейді. Әйтсе де, бүгінгі әңгіме ол туралы емес.

Қазақ жастары Интернет-журналистиканы еркін меңгеріп, дәстүрлі БАҚ-пен бақталасып келеді деу әлі ертерек шығар. Дегенмен, бұл бағытта алғашқы қадамдар жасалып жатыр.

Қазақтың Интернет-журналистикасы дегенде, белгілі блогер Нұрлан Жанайдың бастамасымен іске асып жатқан жобалар туралы айтпай кету күнә болар еді. Өзім Нұрланның жігіттері атқарып жүрген істер туралы көбірек білуді көптен ойлап жүр едім, бүгінгі тақырып олардың кеңселеріне сапар шегуге қосымша себеп болды.

Блог - patick: Блогиада #17. Нұрлан Жанайдың Интернет-журналистикасы
Интернет-басылымның редакциясы күрделі инфрақұрылымды қажет етпейтінін жоғарыда атап өттім. «Baikadam Media Group» компаниясының сайттарын жасап отырған жастар бірнеше бөлмелі шағын офисті уақытша мекендеп отыр екен. Мониторға үңілген жігіттерден басқа көзге түсер ерекше ештеңе жоқ.

— Интернет-журналистикада тек жалақы үшін жұмыс істеу азшылық етеді, — дейді Нұрлан, — адам өзіне ұнаған идеямен ауыруы керек. Тек ақша үшін жүретіндер болады, әдетте олардың орнын шын қызығушылығы бар, жобаны жоғары сүйрей алатын маманмен алмастыруға тырысамыз.

Нұрланның сөзінен байқағаным, қазіргі жобалармен айналысып жатқан азаматтарға өзінің көңілі толады. Бір қызығы — ешбірі кәсіби журналист емес екен. Мысалы, SportNews.kz жобасын жүргізіп отырған Мейірхан араб тілінің маманы. Бірақ болашақта өзін спорт журналисті ретінде көреді.

Мейірхан Амангелдиев, SportNews сайтының бас редакторы:
Блог - patick: Блогиада #17. Нұрлан Жанайдың Интернет-журналистикасы — Мектеп бітіргенде 10 арманым болған, қазір солардың үшеуі орындалды: араб тілі бойынша білім алу, «ХХІ ғасыр көшбасшысы» бағдарламасына қатысу және спортқа арналған сайт жүргізу.

Сайттың ашылғанына 45 күн болды (14.08.2014 ж. — автор), енді басталып жатқан жоба. Командада 5 бала бармыз. Қазір Қазақстанның түрлі спорт федерацияларымен байланыс орнатып жатырмыз. Әлемдік және жергілікті жаңалықтарды жедел түрде жариялаудан бөлек, сайтымызда сарапшылар блог жүргізеді. Сонымен қатар, қазір жүріп жатқан футболдағы трансферлерді онлайн-режимде хабарлап отырамыз. Қыркүйектен бастап видеоматериалдар шығарып тұруды қолға аламыз. Болашақта атақты спортшылардың әлеуметтік желілердегі парақшаларын сайтымызға интеграциялап, олардың жаңартуларын трансляциялайтын боламыз.
Қысқа-нұсқа: SportNews ресурсына ақпараттар Guardian, Daily Mail секілді ірі басылымдардан, сондай-ақ түрлі спорт командаларының ресми сайттарынан аударылып алынады. Қолданушылар санының ең ірі көрсеткіші — 400 адам.
Интернет-журналистика туралы айтқанда блогинг деген туыс құбылысты назардан тыс қалдыруға тағы болмайды. Жеке тұлғаны ақпарат таратушы ретінде қарастыратын бұл ұғым азаматтық журналистика деп те аталып жүр. Бұл үрдістен қазақ блогосферасы артта қалып жатқан жоқ тәрізді. Белгілі бір блогерлер ортасын топтастырған қазақ тілді платформалар бізде жеткілікті. Осыдан алты ай бұрын солардың қатарына Blogtime.kz тұғырнамасы қосылған еді.

Негізі осы жоба іске қосылғанда маған: «Неге тағы да блог-платформа? Олар онсыз да аз емес қой», — деген ой келген еді. Сол сұрағымды орайы келгенде қойып қалу керек болды.

Данияр Жаныс, Blogtime сайтының бас редакторы:
Блог - patick: Блогиада #17. Нұрлан Жанайдың Интернет-журналистикасы — Иә, қазақ тілінде блог-тұғырлар жетерлік. Бірақ олардың бәрін сапалы деп айтпас едім. Блогтаймды ашудағы мақсатымыз да сол — блогосфераның сапалық деңгейін көтеру. Мысалы, тіс пастасы бар екен деп басқа өндірушілер қарап тұрмайды ғой, олар да өз пасталарын ұсынып, бәсекелестен асып түсуге тырысады. Біз де қатарымыздың алды болуды мақсат етеміз.

Сайтымызға қолданушыларды көптеп тарту мақсатында «Блог-марафон» деген байқау өткізіп жатырмыз. Оған кез-келген ниетті қатыса алады. Жазған постына көп «like» жинаған, көп оқылған авторлар іріктеліп, желтоқсан айында ең үздігі миллион теңге алады.
Қысқа-нұсқа: Blogtime әлеуметтік блог-тұғырына күніне 10-30 аралығында пост жарияланады. Контентке цензура бар: анайы сөздерге, үлкендерге арналған егжей-тегжейлі баяндауларға тыйым салынады. Сайтқа күніне 400-500 адам кіреді.
Цензура демекші, Нұрлан Жанайдың жобаларына қатысты өз ұстанымы бар екен: «саясат пен дін туралы жазбаймыз». Оның айтуынша, негатив пікірлер мен түңілген жазбалар өмірімізде онсыз да жетеді және сол әңгімелердің басым бөлігі дін мен саясат төңірегінде өрбиді. Нұрлан өз қарамағындағы сайттарда жарияланатын материалдардың барынша позитивті түрде берілгенін талап етеді.

BusinessNews.kz сайты да бизнеске мемлекет тарапынан жасалып жатқан игі істерді насихаттауды көздейді.

Данияр Тәжімбет, BusinessNews.kz сайтының контент-менеджері:
Блог - patick: Блогиада #17. Нұрлан Жанайдың Интернет-журналистикасы — Жоба коммерциялық мақсатпен, болашақта табыс әкелетін сайт деген жоспармен ашылған. Әдетте тәуелсіз БАҚ дегенде бірден сынаушы, мемлекеттің кемшіліктерін баяндаушы деген ой пайда болады. Бізде керісінше — мемлекеттің атқарып жатқан істерін насихаттау, кәсіпкерлерді қолдауға арналған шараларын ашып көрсеткіміз келеді. Бірақ бұл бизнестің басқа салаларын назардан тыс қалдырамыз дегенді білдірмейді. Жеке компаниялармен, банкттармен де қарым-қатынас орнатып жатырмыз.

Бизнесньюстің тағы бір мақсаты бар — ол ағартушылық. Бизнес терминдермен, түсініктермен энциклопедиялық деңгейде таныстыру, солар туралы мәлімет беру және Қазақстанның белгілі кәсіпкерлерімен сұхбаттар жүргізу арқылы табысқа қол жеткізудің түрлі үлгілерін көрсету.
Қысқа-нұсқа: BusinessNews биыл наурызда ашылған, көрермендері енді қалыптаса бастаған жас сайт. Ақпараттарын Bloomberg, Times секілді ірі басылымдардан және отандық сайттардан алады. Күнделікті қолданушылар саны 100-ден асады.

Блог - patick: Блогиада #17. Нұрлан Жанайдың Интернет-журналистикасы
Интернет-журналистиканың негізгі артықшылықтары туралы сұрағыма:
— Жеделдік, аз шығын жұмсалуы, — деп жауап берді.

Сөзсіз келісемін, бірақ дәстүрлі БАҚ-пен салыстырғанда бір олқы тұсын айтып өту қажет — ол жауапкершілік. Мысалы, газет баспаханадан шығып, халыққа тараған сәттен бастап атылған оқ секілді — бүкіл грамматикалық, орфографиялық, стилистикалық, т.б. қателіктер жіберілсе, сол күйінде таралып, қайтарымсыз кете барады. Ал сайтты кез-келген уақытта түзетіп, тіпті нысанаға іліккен материалды жойып жіберуге болады. Жанай мырза бұл мәселені ақпараттық сайттарды БАҚ ретінде тіркеу арқылы шешу керек деп есептейді (оның үстіне заң «позволяет» — автор.):
— Жауапкершілік мәселесіне келгенде біз мұқятпыз. Жуырда компанияның барлық сайттарын БАҚ ретінде тіркейміз. Заңды тұлға ретінде жұмыс істеу біздің басты мүддеміз, өйткені болашақта мемлекеттік сатып алуларға қатысқымыз келеді. Бұның тағы бір тиімді тұсы — тіркелген БАҚ салмақтылық береді, халық алдында беделің болады.

Интернет журналистика пайда болысымен дәстүрлі баспасөз өкілдері тарапынан біртүрлі теріс, тіпті менсінбеушілік пиғылды байқауға болады. Осындай іштей бәсекелестік қашанға дейін жалғаса бермек? Өйткені, зерттеушілер Интернет-журналистика мен дәстүрлі БАҚ арасында текетірес болмау керек, керісінші бір-бірінің кемшіліктерін толықтыруы тиіс деген пікірде екен. Десек те, Нұрланның ойынша болашақта бәрібір онлайн-басылымдар үстемдікке ие болады:
— Болашақта баспасөз бен Интернет-басылымдар арасында бәсекелестік болмайды. Интернет-журналистиканың үлесі жыл сайын арта түспек. Ақпараттың 80%-на дейінгі үлесі Интернет арқылы таралатын болады.

Осыдан келіп, қарапайым журналистпен салыстырғанда, Интернет-журналистке қойылатын талап та күшейе түседі. Ол жай контент жасаушы ғана емес, сонымен қатар smm-менеджер, seo-менеджер, редактор, корректор, жоба менеджері, дизайнер секілді мамандықтардан қосымша хабары болуы керек. Нұрлан да өз жобаларына тартылған адамдардың барынша әмбебап болғанын қалайды.

«Baikadam Media Group» директорымен әңгімелескеннен түйгенім, Жанай мырза салалық сайттарды дамытқысы келеді. Бұл жақсы да, өйткені ''ақпараттық-танымдық сайттар" қаншама! Ал тақырыптық контентпен айналысатын менеджерлер саны әлі көңіл көншітіп отырған жоқ. Қазір оларда сән әлеміне арналған Kazfashion.kz жобасы іске қосылды. Одан бөлек келешекте театр өнері және медицина туралы ақпарат тарататын жобалар ашылмақ.
Әрі қарай

Надин путеводитель по Керекинфо: kariim

Думаю, что Его преосвященство преподобно-бесподобный мулла из Триполи Кариим ат Алмати более чем достоен Вашего внимания.

kariim , в доисламских литературах и документах — Жомарт Батырбеков, выпускник Триполийского Каддафийского Университета имени Государства. Окончил факультет «Вынесение фетв и загробный мир», имеет степень муджтахир II степени. Владеет казахским, арабским, марокканским арабским, русским, чагатайским языками. Многоженат, имеет всех жен.
Әрі қарай

kaspi.kz-ке қалай тіркелуге болады? Фото-нұсқаулық

Бүгін әлеуметтік желіде сайтқа тіркелу бойынша қиындықтар туралы бірнеше сұрақ алдым. Тіркелгісі келіп, бірақ тіркеле алмағандарға түсінікті болу үшін фото түрінде түсіндіруді жөн көрдік.

1. Браузерге (Chrome, Opera, Mozilla) kaspi.kz атауын жазамыз. Сайт ашылады.
Пайдалы сайттар: kaspi.kz-ке қалай тіркелуге болады? Фото-нұсқаулық
2.Оң жақ қапталдағы «Кіру/тіркелу»-ді, одан кейін «Тіркелу»-ді басамыз Пайдалы сайттар: kaspi.kz-ке қалай тіркелуге болады? Фото-нұсқаулық
3.Ұялы телефон нөмірін көрсетіп, «Ары қарай»-ды басамыз Пайдалы сайттар: kaspi.kz-ке қалай тіркелуге болады? Фото-нұсқаулық
4.Ұялы телефоныңыздың нөмірін енгіземіз. Ұялы телефоныңызға смс келеді. Смс-пен келген құпиясөзді енгіземіз. Пайдалы сайттар: kaspi.kz-ке қалай тіркелуге болады? Фото-нұсқаулық
5.Аты-жөн мен туған күнді енгіземіз. Пайдалы сайттар: kaspi.kz-ке қалай тіркелуге болады? Фото-нұсқаулық
6.ЕСКЕРТУ: ЕГЕР СІЗ БҰРЫН (НЕСИЕ АЛҒАН НЕМЕСЕ ДЕПОЗИТІҢІЗ БОЛҒАН) НЕМЕСЕ ҚАЗІРГІ КЕЗДЕ KASPI BANK-ТІҢ КЛИЕНТІ БОЛСАҢЫЗ, ОНДА ЖҮЙЕ ҚОЛЫҢЫЗДАҒЫ KASPI КАРТА НӨМІРІН НЕМЕСЕ КЕЛІСІМ-ШАРТ НӨМІРІН СҰРАЙДЫ. ЕГЕР БҰРЫН НЕСИЕ АЛЫП ЖАУЫП ТАСТАҒАН БОЛСАҢЫЗ, ҚОЛЫҢЫЗДА КЕЛІСІМ-ШАРТ ТА, КАРТА ДА ЖОҚ ЕКЕНІ ТҮСІНІКТІ. БІРАҚ, ОЛ ЖҮЙЕДЕ САҚТАЛЫП ҚАЛҒАН. СОНДЫҚТАН, ТІРКЕЛУДІ ЖАЛҒАСТЫРУ ҮШІН online@kaspibank.kz-КЕ ХАТ ЖАЗЫП НЕМЕСЕ 9999-ҒА ХАБАРЛАСЫП КЕЛІСІМ-ШАРТ НӨМІРІН АЛЫҢЫЗ. БАНК КЛИЕНТІ БОЛМАҒАН АДАМДАНАН ЖҮЙЕ КАРТА НЕМЕСЕ КЕЛІСІМШАРТ СҰРАМАЙДЫ.
7. 7 саннан кем емес құпиясөз ойлап тауып, енгіземіз. Құпиясөзді ұмытып қалмаңыз.Пайдалы сайттар: kaspi.kz-ке қалай тіркелуге болады? Фото-нұсқаулық
8.Болды! Сіз тіркелдіңіз. Енді сайт қызметі қолжетімді.
Пайдалы сайттар: kaspi.kz-ке қалай тіркелуге болады? Фото-нұсқаулық

Логиннің орнына телефоныңыздың нөмірі қолданылады. Келесі жолы сайтқа кіру үшін ұялы телефон нөмірі мен құпиясөзді енгізсеңіз болды. Сұрақтар болса, хабарласыңыздар!
Әрі қарай

EAC-тан сапа өзгерді ме?

EAC — бұны сіз де күнделікті тауарлардың қаптамасынан байқап жүрген боларсыз.EAC — (ағылшынша.Eurasian Conformity) — Кедендік Одақ және Еуразиялық Экономикалық Одақтың техникалық ренламенттерінің барлық талабына сәйкес келетін тауарға таңбаланатын марка.Бірақ та тауарға таңбаланғанымен тех.регламентке сәйкес келмей тұрғандай, себебі ресейлік тауарлардың қазақша жазылған нұсқасы өте қате болып отыр оны мына суреттерімнен байқауға болады.

Блог - Abay: EAC-тан сапа өзгерді ме?
Блог - Abay: EAC-тан сапа өзгерді ме?Блог - Abay: EAC-тан сапа өзгерді ме?

Өндіруші және сатушы Ресейдің Астрахан облысында орналасыпты.Телефон соқтым, орысша моторымды қостым).Телефонды орыс кемпірі ұстады.Мәдиенттілікті сақтау деген атымен жоқ.Мән жайды айтып едім, айғайға басып өзің дұрыстап ал дегендей әңгіме айтты, кейінрек дұрыстап көрерміз деді… Достар қазақ тілін қорлайтындардың тауарларын елге кіргізбейік.Ендеше сіздер де осыған үлес қоссаңыздар.
Әрі қарай

Кәсіптің көзін тапсаң...

Блог - abzalsariyev: Кәсіптің көзін тапсаң...Ел Үкіметі орта және шағын кәсіпкерлікті барынша дамытуға ден қойғалы бері — қолы мен тілінің икемі бар, бойында қажырлы қайраты мен еңбекқорлық қасиеті бар, ақылы жетік, жаңалықты меңгеру мен игеруден талмаған, кәсіптің тілін түсіне білген біраз азаматтардың тасы өрге домаланып келеді.
Әрі қарай

Блогиада #5: Алматыдағы "шабашниктер"

Әңгіме оңай жолмен ақша табатындар немесе табуға тырысып жүргендер туралы болады. Әдетте олардың қызметтері стихиялы формада ұйымдастырылған және барынша ештеңе істемей (әлде аз іс-қимылмен) көбірек ақшалы болуға бағытталған. Оларды жұрт біледі және солардың қызметтеріне жүгінеді. Олардың «жұмыс орындарын» көпшілік біліп алған. Алматыда өзім байқаған осындай «нүктелерді» бір шолып шықтым.

Паркингшілер

Блог - patick: Блогиада #5: Алматыдағы шабашниктер
Әдетте бұл жігіттер — «Алматыпаркинг» мекемесінің жұмыскерлері. Базардан ұқсас арнайы киім сатып алып, бос территорияларды жаулап алатын «самозванецтер» де болады деп естідім. Мекеме оларға бір күнге 4-7 мың теңге көлемінде жоспар қояды. Артылғаны — қалтаға. Паркингшілер табысы күніне 9-13 мың теңгені (мекемеге өткізілетін жоспар соманы қоса есептегенде) құрайтын көрінеді.
Әрі қарай

Кулейiк !!!

Бурындары керекте анектер коп жазылатын едi гой. Кiм кай мушесiнен кеткенiн жазып маре-саре боп жатушы ед. Сiздерде жана анекдоттарынызды жазыныздар. Мен бiр журналдан урлагандарымды жаздым)).:
~ Мейрамханада екi колымен басын суйеп, кайгыдан кан жуткан бiр еркек отырады. Айналасына карауга шамасы жок, алдында шарап толы рюмка. Онын жанынан отiп бара жаткан бiр арсыздау жiгiт байкатпай алып бокалдагы шарапты iшiп кояды. Сол сатте камыгып отырган еркек басын жаймен котерiп:
-Не деген омiр мынау?..
Патерiмдi тонап кеттi! Айелiм балаларымды алып кетiп калды! Конiлдесiм тастап кеттi! Ал ендi олгiм келiп у iшейiн деп отырсам, оны да бiреу iшiп кеттi! — деп куйiнiптi. =)

~ Ерлi-зайыптылар баска калага туыстарына кетiп бара жатады. Жарты жолга жеткенде:
-Колiктi керi бур, тезiрек уйге кайтайык, мен газды жабуды умытып кетiппiн. Маскара-ай уйiмiз ортенiп кетпесе жарар едi, — деп байек болып жаткан айелiне куйеуi:
— Кам жеме, ортенбейдi. Мен де суды ошiрудi умытып кетiппiн,- деген екен.=)

~ Бip жiгiт дукенге келiп сатушыга:
-Маган бip кило сут берiнiзшi, — дейдi.
Сатушы оган жактырмай карап:
— Бiз суттi килограмдап сатпаймыз,-десе, жiгiт басын касып бiраз ойланып турады да:
— Онда жарты метр сут берiнiзшi,- дейдi.

~ 1-кантар кунi менi айелiм катты куантты. Кешкiciн уйде тв корiп жатканбыз. Келiншегiм жаныма кеп, даусын басендете тiл катты:
-Казiр балалар уйыктаган сон не iстейтiнiмiздi бiлесiнбе?- дедi.
Теледидардан не корiп отканымды умытып кеттiм:
-Жок, нe icтеймiз? — деп едiм, сал енкейдi де кулагыма сыбырлады:
— Балалардын сыйлыгынан шыккан шоколадты жеймiз! =)
Әрі қарай