Сопылар елдің билігін қолына алуға ұмтылған.

Мен өзім бұндай дінге қатысты мәселелерге сауатсыздаумын. Бірақ сопылардың мемлекеттік билікті қолдарына алмақ болған ниеттері ерекше назар аудартты. Қазір зікіршілердің лидері Исматтула (суретте) мен оның бір топ серігі сотталып жатыр. Ауыр қылмыс және аса ауыр қылмыс баптарымен айыпталып жатыр. Соның ішінде, адамдарды зорлап оқыту, қорлау, кісі өлімі, адам саудасы секілді оқиғалар бар. Зікіршілер Құдайға арналған мадақтау әндерін бірінші орынға қояды екен. Ал намаз екінші орынға қойылады. Ән салғанда жынды адам құсап селкілдеп отырып айтады. Әрине, бұлар секта.

"Қазақстан" арнасында бұрын шыққан діни, рухани бағыттағы бағдарламалар солардың ықпалымен ашылған. Сол арнадағы біршама танымал журналистер де солардың өкілдері болған екен. Бұндағы басты мақсат — телеарна арқылы халықты өзіне қарату, күш жинау. Елге ықпалын жүргізу.

Ал, солардың лидері Исматулла Ауғанстанда бірқатар террорлық әрекеттерге қатысқан. Бұдан түпкі мақсатты да ұғуға болатын сияқты.

Тақырыпқа ұқсас сілтеме: www.nomad.su/?a=3-200505180230
Әрі қарай

Эстафета. Мадленнен 3 кітап :)

Жаз дедi, жаздым… TERISKEY лақтырған таяқпен…

«Гарри Поттер» (7 кiтаптан турады)
Дж. К. Роулинг


Менің ең сүйіп оқитын кітабым екенін білесіздер уже :)
Ең алғашқы кiтабы осыдан 10 жылдай бұрын шықты. 7 кiтаптан тұрады екен деп қорқатындарга айтатыным: окуға өте жеңіл жазылған, сюжеті белгілі бір оқиға бойынша құрастырылып, сол сюжет бойынша өрбиді. Шашыраңкы ой жоқ.
Әрі қарай

Із қалдыру. Өзіңнен кейін.

(31.44 Kb, 500x352)

Қар жауған. Кенеттен бұрқырады. Дайындықсыз едік. Боран ұйытқыды. Аппақ қылған. Төңіректі түгелдей. Жұмыстан қайтқам. Қолымда пакеттер. Нан-пан. Сойқан суық. Біреу тұр. Бейтаныс жан. Жалғыз-жарым. Есіктегісі – код. Жабық, демек. Сыртта ызғар. Есікті тепкілейді. Адамы жоқ. Қырсығы сол. Үйге кірдім. Жып-жылы. Тамаққа кірістім. Картопты аршыдым. Пиязды турадым. Етті еріттім. Тұз жоқ. Алу керек. Дүкенге беттедім.
Әрі қарай

Футбол Федерациясының сайты жаңарыпты



http://ffk.kz/

Әдемі киінген, бірақ топас және шала-қазақ бай балалары болады ғой. Мына сайтты көрген кезде басқа теңеу таба алмадым. Жасаушылардың айтуына қарағанда сайтта тікелей видео және тексттік трансляциялар болады екен :)))))

Неге күлгенімді уақыт өте түсінерсіздер. :)
Әрі қарай

Орыс қыздарының есімі

Қазақ ат қойғыш халық.Оны әр сайттарда, әр форумдарда талқылап та дәлелдеп те жүрміз. Жер шарын демей-ақ қояйын, мүмкін Қазақстанды, мүмкін Қарағандыны тіпті тек менің басымды ғана айналдырып жүрген бір сұрақ бар.Ол орыс қыздарының есімі неге «А» және «Я» әріптерімен аяқталады.Мысала: Наташа, Наталья, Маша, Мария, Дарья, Даша, Саша, Ксения кете беред осылай…
Білетіндер орыста басқа әріппен аяқталатын 5 қыз аты бар дейді.Оның біріншісі «Любовь», ал қалғандары ше?
Әрі қарай

Теміртау – құлбазардағылар

Бүгінгі адамды ақша билеп тұрған нарық заманында жақсы тұрмыс кешіп, азық-түлік пен киім-кешектен кемшілік көрмеу үшін тұрақты жұмысың не болмаса жеке кәсібің болуы керек. Ал егер тұрақты жұмысқа тұра алмасаң, кәсіп ашып өз наныңды табуға ебің келмейтін болса ше?
Қоғамда ондай адамдар да бар. Осыдан біраз уақыт бұрын Қарағанды қаласында күшін сатып, күнін көріп жүрген адамдар туралы blogtime.kz сайтында жазба салған болатынмын. Суретті басып оқи аласыздар.

Керек тілші: Теміртау – құлбазардағылар

Қарағанды ірі қала, облыс орталығы, тұрғындардың саны да көп, кәсіпорындар да жеткілікті. Сәйкесінше 200-300 адам күшін сатып, түрлі жұмысқа жалданып өз күндерін көре алады. Ал Теміртау тәрізді шағын қаланың жұмыссыз тұрғындары ше?
Қарағандыдағы тәрізді бұл жақтың азаматтары да базар маңын торуылдайды. Кейбіреулері саудагерлерге жалданып, базарда арба сүйреп жүрсе ондай «бақыт» бұйрмағандары жылу трубасын жағалап, базардың кіре берісінде өз нәпақаларын күтумен жүреді. Труба жағалағандардың ұзын саны 70-80 адамға жетеді. Көпшілігі күзетші, аула сыпырушы болып тыйын-тебенге жұмыс істеп, қолдары босаған сәттерінде, демалыс күндерінде трубаға келіп, жұмыс істейді екен. Ал басқа ешқайда еңбек етпейтін, нәпақасын осы трубадан табатындардың саны шамамен 15-20 адам.

Керек тілші: Теміртау – құлбазардағылар

Осы жерде жүргендердің пікірін білмек болып қастарына барған кезімде бәрі жақтырмай қарады, расында мына суықта таңертеңнен бері дірдектеп ашқарында жұмыс күтіп тұру кімге жеңіл болсын? Қабақтары салыңқы, ит көрген ешкідей ежірейіп, қастарына жолатқысы келмеді. Ал суретке түсіру тіптен мүмкін емес еді.

Керек тілші: Теміртау – құлбазардағылар

Амал жоқ әңгімені алыстан суртпақтап тұрып, біраз жайттың басын ашып алдық. Бұл жердегі жігіттердің көпшілігі Өзбекстаннан қоныс аударып келгендер екен, ол жақта комбинатта ұзақ жыл бойына жұмыс істеген металлург жігіттер де бар болып шықты. Елге келген соң, өндірісті қала, мамандығымыз бойынша жұмыс табылып қалар деген ниетпен Теміртауға қоныстаныпты, бірақ, завод басшылығы жастарың 40-тан асып кеткен деген желеумен жұмысқа алмаған екен. Басқа кәсіп істеу қолдарынан келмеген соң, амал жоқ осы жерді паналапты. Басқалар суретке түсуден қашып жатқан кезде мына бір ағам:
«Құлбазарда тұрып, нан тауып жүргендерің өтірік емес, несіне қашасыңдар? Басқа түспесе мен түсейін, түсіре бер» — деп тұра қалған еді.

Керек тілші: Теміртау – құлбазардағылар

Суретке түсуін-түскенімен аты жөнін айтудан бас тартқан ағам осы жер туралы қысқаша айтып берді. Енді сол кісінің сөзімен берсем:
Трубада тұрғандардың денімен сонау Өзбекстаннан бері таныспыз, бізді жастарың асып кеткен деп жұмысқа алған жоқ, бірақ, шүкір деймін әйелім мен балаларыма жұмыс табылды. Олардың тапқан нәпақасына ортақтасып отыруды жөн санамай, тиын-тебен болсада тауып, еңбек етейін деген мақсатпен осында келіп отырмын. Көбінесе орыстар келіп жалдайды, ұсынған жұмыстарының көлеміне қарай ақша төлейді, кей-кездері кісі басына 5-6 мың берсе кей уақытта 2-3 мыңның айналасында ғана ақша ұсынады. Сәтін салған күні 2-3 жұмысқа түсіп, үйге 10-15 мың теңгемен қайтатын күніміз болады, ал кей уақыттарда бірнеше күн бойына жұмыс таппай бос қайтамыз. Күн жылы болып тұрған кездері осы жерде, базарға кіре берісте топталып тұратын болсақ, қыстың аязы қысқан шақтарда анау жатқан жылу трубаларына барып отырамыз, аяқ-қолымызды жылытып алуға көп жәрдемі тиеді.

Керек тілші: Теміртау – құлбазардағылар

Бұлай тұра беру денсаулыққа айтарлықтай зиян тигізеді. Аязда табаннан өткен суықтың салдарынан әрі ауыр жұмыстың кесірінен беліміз, бүйрегіміз сыздап ауырғанда шыдатпайтын сәттер болады. Бірақ, күн көру керек, амалсыздан осын жерді торуға мәжбүрміз.

Теміртау қасындағы құлбазар мен Қарағанды қаласындағы құлбазардың арасында біршама айырмашылықтары бар екен. Алғашқысы адамдар санында және жасында. Қарағанды қаласында «пиятаққа» шығатындардың басым бөлігі студенттер мен араққа ақша іздеп келгендер және жұмыссыз жатудан шаршап, нәпақа іздеп келгендер болса Теміртау қаласында «Трубаға» шығатындардың арасында студенттер жоқ. Себебі Теміртау шағын қала, таныстары құлбазарда тұрғанын көрсе ұят болар деп, ешкім тани қоймайтын Қарағанды қаласына барады екен. Екінші, Қарағандылық «Құлбазаршылардың» көпшілігі «местный қазақтар» болса Теміртаудағылары, елге көшіп келіп жатқан оралман ағайын екен.
Ал ұқсас тұстарына келер болсақ. Біріншісі, екі жақтағылардың мақсаты біреу, амалын тауып, күшін сатып ақша табу. Екіншісі екі жақтағы құлбазарында тек ҚАЗАҚтар ғана тұрады.

Пы/Сы: Жатақхана туралы жазба салып, бірақ оны аша аламадым. Сіздердің пікірлеріңіз былай тұрсын тіпті өзіме ұнамаған жазба еді. Енді, көптен бері көкейде жүрген, өзім барып, көзбен көрген жағдай туралы жазбаны назарларыңызға ұсынып отырмын.
Әрі қарай

AKY мен - "Уралвагонзавод" АҚ түнгі ауысым жұмысшысы тувлессе - қайсысы жеңед?

Балуандар туралы аз-мұз:

AKY — осы жердің юзері, поэзия бөлімінің кураторы, доғдыр, мұғалім, пейзажист-график;

«Уралвагонзавод» АҚ түнгі ауысым жұмысшысы — сәйкесінше, «Уралвагонзавод» АҚ түнгі ауысым жұмысшысы.

Celebrity deathmatch: AKY мен - Уралвагонзавод АҚ түнгі ауысым жұмысшысы тувлессе - қайсысы жеңед?

Салыңдар ылаңды!
Әрі қарай

Эйзенхайм Нұршайықов. "Махаббат, қыз һәм лох тұлпар"

Мен тып-тыныш, ешкімге тимей, өз шаруамды ыңғайлап, шөп жеп жүрген едім.
Менде бір керемет сюжет бар...: Эйзенхайм Нұршайықов. Махаббат, қыз һәм лох тұлпар

Кенет, ол көрінді. Меңтай.
Менде бір керемет сюжет бар...: Эйзенхайм Нұршайықов. Махаббат, қыз һәм лох тұлпар

Көрдім де қойдым. «Меңтай болсаң, қайтейін».
Менде бір керемет сюжет бар...: Эйзенхайм Нұршайықов. Махаббат, қыз һәм лох тұлпар

Меңтай құлағыма жылы сөздерді айтып, назарымды аударып алды.

Менде бір керемет сюжет бар...: Эйзенхайм Нұршайықов. Махаббат, қыз һәм лох тұлпар

Сосын арқама мініп алды. Толқып кеттім. Дегенмен, сыр бермедім.
Менде бір керемет сюжет бар...: Эйзенхайм Нұршайықов. Махаббат, қыз һәм лох тұлпар

Тек еңкейіп, жалымнан сипағанда, қатты толқығаным білініп, сезімімді жасыра алмайтын күйге жеттім.
Менде бір керемет сюжет бар...: Эйзенхайм Нұршайықов. Махаббат, қыз һәм лох тұлпар

Бірақ екеумізге бір болу жазбаған екен. Меңтай басымды айналдырып, жүрегімді жаралап, мені басқа жігіт үшін тастап кете барды.
Менде бір керемет сюжет бар...: Эйзенхайм Нұршайықов. Махаббат, қыз һәм лох тұлпар

Меңтай, жаным, оралшы маған. Иә, онда 75 аттың күші бар, бірақ оның менікіндей жүрегі жоқ ғой

Менде бір керемет сюжет бар...: Эйзенхайм Нұршайықов. Махаббат, қыз һәм лох тұлпар
Әрі қарай

Жартылай жалаңаш қазақ әйелдері Хлудов қылқаламында

Осынау суретшінің ныспысымен ғана таныс мен бірде оның атышулы картинасы жайлы кездейсоқ естіп қалдым. Сөйтіп түз тіршілігінің біршама өмірсүру дағдысы бейнелеген Николай Гавриловичтің альбомын қолыма түсіріп, парақтай бастағанда бітіп қалмаса екен деп отырдым. Әлгі өзім ерекше сүйсініп жейтін шырынды бүлдіргенді алғаш көргендегідей, үзіп алып, дереу таңдайыма салып, дәмін жоғалтқым келмегендей күйімде тіпті асықпай тамашаладым.

Оның көп сурерттерінен сұрқай түстен аулақ, тек күннің нұры төгілген атырапты, тіршілікті көрдім. Мысалы, «Барымта» деген картинасында жарқ еткен найзағайдың астында жөңкіліп бара жатқан жылқының үйірі сол сәтке оралтып қана қоймай, қараңғы түннің ызғарын сезіндіртті. Дегенмен бүгін сіздерге айтқым келіп отырғаным басқа, яғни Н. Г. Хлудовтың назарынан сырт қалмаған қазақ әйелдерінің келбеті, нақтырақ жартылай жалаңаш қазақ әйелдері.

Бұл шығармалар бізден бұрын өмір сүргендердің де шымбайына батып, баспасөз бетіне өз пайымдарын жазғандай болды. Мәселенки, Ахмет Байтұрсынұлының «Суретші Хлудов неден қателесті?» деген көлдей жазбасы. Онда А.Байтұрсынұлы қазақ өміріне қатысты картиналардағы 18 қателікті атап көрсетеді. Алайда ол уәждер маған тым әлсіз көрінді, қызығушылар болса тағы бірде реттеп салармын. Ендеше көбәріп тергіштей бермей картиналарға зер салсақ.

Блог - Aya: Жартылай жалаңаш қазақ әйелдері Хлудов қылқаламында
Блог - Aya: Жартылай жалаңаш қазақ әйелдері Хлудов қылқаламындаБлог - Aya: Жартылай жалаңаш қазақ әйелдері Хлудов қылқаламында
Блог - Aya: Жартылай жалаңаш қазақ әйелдері Хлудов қылқаламында
Блог - Aya: Жартылай жалаңаш қазақ әйелдері Хлудов қылқаламында
Блог - Aya: Жартылай жалаңаш қазақ әйелдері Хлудов қылқаламында
Блог - Aya: Жартылай жалаңаш қазақ әйелдері Хлудов қылқаламында
Блог - Aya: Жартылай жалаңаш қазақ әйелдері Хлудов қылқаламында
Міне ең соңғы әлгі атышулы картина осыыыыыы
Блог - Aya: Жартылай жалаңаш қазақ әйелдері Хлудов қылқаламында
Мұндай ойын түрі «Тайлақтарту» байқауы соңғы рет Құнанбай әкесі — Өскенбайға, Ерден Сандыбайға ас бергенде өткен деседі. Тәртібі бойынша ең сұлу жеті қыз-келіншек лыпасыз күйінде тізгінделген ақ тайлақты тісімен шешіп алу міндет екен. Бұл картинаға жоғарыда аталып өткен А. Байтұрсынұлы «мұндайды өз басым көрген емеспін» дейді. «Мұндай думан қазақ тұрмысында өте ертеде әбден болуы мүмкін. Қариялардың айтуынша, мұндай бәйге ертедегі аса үлкен ас пен тойларда тағылық түрде көңіл көтеру кезінде тігілсе керек. Суретші Хлудов менімен әңгімесінде мұндайды өз көзімен көргенін айтқаны бар. Алайда сене қою қиын» деп екі-ұшты солғындау уәжін алға тартады.
Ал, осы ұлттық ойындарды зерттеуші А. Мұрғабаеваның пікірінше, «Бұл ойын рәміздік мағынаға толы: түйе — түркі халықтарында тотемдік жануар деп есептелінеді және тернарлық әлем құрылымы. Ойын Орталық Азияда пуритандық ислам талаптарымен біртіндеп ас рәсімдерінен ығыстырылып шығарылған. Бұл жерде исламның әдептік-мәдени функциясының маңыздылығын атап өткен жөн». Мен де осы пікірге қосылмастан бұрын, бір ой келді. Ол төсін ашқан, етегі қысқа қыздарды көргенде "қазақтың қарагөздеріне мүлдем жат қылық" деуге «XX ғасырдың басынан кейінгі» деген датаны міндетті түрде қосып айтуды ұсынамын  Себебі осы «түйе шешу» ойыны жиырмасыншы ғасыр басына дейін сақталып келген эротикалық ойын рәсімдерінің бір түрі.
Әрі қарай