Сегізсері Кюнаннан. "Бақытсыз Камал"

Хард-әдебиет: Сегізсері Кюнаннан. Бақытсыз Камал

Менмұндалап тұрған “Петрәнасс Тауэрдің” 85-інші қабатынан “мен мұнда-а-а-а-а!” деп бақырып тұрған Карина Әбсаттардың қылығы, табиғатынан ибалы куалалумпурлықтарға оғаш көрінгенмен, сол ғимаратқа асығып келе жатқан Камал Стейнуейнге әбден түсінікті жәйт болатын. «Бейшара қыз қауышамыз деп қуанып тұр. Әттең...».
Әрі қарай

Банқтегі өсек

Зейнеткер кітапшасынсыз оқыма лібә!!!

Әбілдің, кеше ғана бір банқіге бардым, типінақ, аноооу – 1920 жылдары жылы негізі қаланған екен, шешесс. Тіпті осылар неге Бауыржан Момышұлын пайдаланып жарнама шығармайды екен деп ойлап қоям (батыр амиго шегівалып соғысқа кетіп қалар алдында кассир болған). Аха шешесс: Баукеңді (Боряны өз арамызда солай атай береміз, дым ренжімейд) ана банқіге қимақ түгілі, «неге ғана келдім мұнда!» деген зармен шықтым. Әңгімем, айтыла-айтыла Жамал апай бесінші рет пластикалық хирургке жүгірген құсық қызмет туралы емес. Әңгімем – клиенттер туралы.
Әрі қарай

Мұқағали - ортанқол ақын. Мағауин эгоист. Ахмет, Міржақып - алақан жайғандар. 4 бөлім. Соңы

(Соңы. Басы — мұнда)




Жас қазақ: Орыстарда пушкинтану ол дүниеден өткесiн кемi елу жылдан кейiн басталды. Ал қазақта Абай қайтыс болған соң арада он-он бес жыл өтiсiмен-ақ ақын туралы сөздер айтыла бастады. Оған алашордашылардың еңбектерi куә. Бұл ұлысын тануда қазақтың орыстан зеректiгiн аңғартпай ма?

Өтежан Нұрғалиев: Алаш орданың ақындары Абайға мүлде ұқсамайды. Олар Абайдың әсерiнсiз, ықпалынсыз қалыптасқандар. Сендерге оңашалап айтайын, олардың бәрi – орыс ақындарының көшiрмесi.
Әрі қарай

Жағдайың болмаса үйлен!

Пайғамбарымыздың заманында бір мүмін: «Уа, Алланың елшісі менің жағдайым болмай жатыр, кедейліктің азабын тартып жүрмін» деп мұңын шағып барыпты. Оған Пайғамбарымыз Мұхаммед (с.ғ.с.): «Онда үйлен!» деп кеңес береді. Үйленген мүміннің жағдайы жақсара қоймайды. Екінші рет тағы келсе, оған: «Тағы да үйлен!» деп айтады. Екіншісін алады. Өз басын зорға алып жүрген мүміннің жағдайы жақсара қоймайды. Үшінші рет Пайғамбарымыздың алдына келеді, оған тағы да "үйлен!" деп кеңес береді. Төртінші келгенінде тағыда "үйлен!" деп айтады. Міне осы төртінші әйелі ғана пысықтау болып, олар бірлесіп жұмыс жасап, жағдайын түзеп, оңалады. Бұдан шығатын қорытынды, болашағың әйеліңе тікелей байланысты. Түрлі пікірлер болуы ғажап емес, бірақ: «Жақсы әйел ерінің есіктегі басын төрге, жаман әйел төрдегі басын есікке жетелейтінін» атам қазақ тегін айтпаса керек.
Әрі қарай

Қараңғы

Бұл баяғыда болған оқиға…

Әкесі мен баласы
Кішкентай кезімде бөлмеме барып жату мен үшін қорқыныш еді. Жарықты өшіріп, қараңғыда ұйықтау, айдалада жалғыз қалғанмен бірдей.
Әрі қарай

Оң аяқ, сол аяқ...

Еліміздің кей аймақтарына қыс түсе бастады. Сәйкесінше адамдар әр жерде қалған қысқы киімдерін шығарып, я болмаса сатып алып киінуде. Айтпағым ол емес.
Сонымен, етік алдым. Киіп, жүріп көргендей болғанмын алар кезде. ертесіне жұмысқа киіп барғанымды қайтейін, бір жақ аяғымды қысатын кекілді ме бірдеңе. Осындай оқиғаларға басқалар ұрына ма? адамдардың екі аяғы екі түрлі болады ма? Әлде етік екі түрлі ме? Бір бұл емес, бұрындары да осылай болған секілді ұмытпасам. Барлық жағдайда оң аяғымды сәл қысатын секілді болады. Бір апта жүрген соң барып көзім ашылушы еді. Бір аяғыма 41, бір аяғыма 42 киіп жүрер болсам сырт көзге білінеді ме? Қалай ойлайсыздар?
Етікті киіп кеткен жерім
Әрі қарай

Шымкентте "Бекжан" базары өртенді


Бүгін таңда Шымкенттің ірі базарларының бірі «Бекжан» базары өртенді. Өрт себептері анықталуда.

«Базар өртеу мода болып барады. Былтыр „Самал“ базары өртеніп еді» дейді шымкенттіктер.



Сурет және видео авторы: М.Д
Әрі қарай