Иккюсан туралы ертегі

Ошеусанның досы
Анкокужидағы Ошеусанның үйіне анда-санда Нихее деген досы көңіл көтеру үшін келіп тұрады. Ошеусанның досы үлкен дукеннің иесі. Екеуі «го» дегенді ойнайтын. «Го» бұл қара тас пен ақ тасты қолданатын, қиын әрі қызықты ойын. Екеуі «Го»ны алғашқыда көп уақыт ойнайтын, түнде кеш аяқтайтын. Нихее сан Ошеусанның маңызды достарының ішінен қонақ болып келіп отырған соң, жас Обоусандар анда-санда шай мен тәттілерді алып келуге міндетті болатын. Нихее сан «Го» ойнауға келген уақытта, жас Обоусандардың ұйқысы келседе, ұйықтай алмай, ыңғайсызданатын.
Бір күні Нихее сан храмға келсе, храмның қашарының алдында үлкен қағаз тұр екен. Нихее сан көріп «мынау не»,-деп, оқыса қағазда: жануардың терісін киген дамдар храмның ішіне кіре алмайды»,-деп тұр екен. Нихее сан бұны оқып, бұны жазған адам Иккюсан екенін бірден біледі. Нихее сан жануар терісінен тігілген кеудешені киіп жүретін. Буддизімде жануарды өлтіруге, терісін қолдануға болмайтын. Және сонымен қатар нихее сан жауанар терісінен тігілген кеужешені киген болатын. Нихее сан қағазды көріп, кішкене ойланып қалды, дегенмен храмның ішіне кірді. Ошеусанның бөлмесінің алдында Иккюсан тұр екен.
— Нихее сама храмның сыртындағы қағазды көрмедіңіз бе?
— Аа көрдім Иккю, сенің жазғаның ғой
— Нихее сама, Нихее сама әрдайым жануардың терісінен тігілген кеудеше киесіз ғой, ал жануардың терісін киіп храмға кіруге болмайды, қайтыныз,-дейді иккюсан.
Нихее сан жымиып күліп «Жануардың терісі болмайды дейсіз, бірақ барабан бар ғой, барабанда жануар терісін пайдаланады»,-дейді. Ақылды Иккюсан ештеме айтпады. «ойланатындай, иә» деп Нихее сан күліп жіберді. Нихее санның сөзін тыңдап жас бала жымиып күлді де, «Барабанды күніне екі реттен таяқпен ұрып тұрамыз. Яғни жануардың терісі болғандықтан, таңертең және кешке таяқпен ұрып тұрамыз ғой. Солай Нихеесан кешке храмға келген уақытта осы таяқпен ұрайық» дейді. Нихее сан «А… солай ма, мен осыдан кейін түн батпай тез қайтатын боламын» дейді. Содан кейін Нихее сан храмға келіп «Го»ны ойнап, кеш батпай тұрып кететін болды.
Әрі қарай

Бір бәліш пен бір кесе ыстық шай

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, журналистика факультеті 3 курс студенттері, яғни 301 топ арасында «Тек қана қазақша сөйлеу» науқанының басталғанына екі аптадан астам уақыт өтті. Бұл іс-шараның мақсаты қазақ тілін алашұбарлықтан құтқару. Яғни, алаңға шығып бәз-біреулердей ұран тастап «мен мынаны істеп жатырмын!!!» деп аттанды салмай, әр кім өзінің жеке басынан бастау арқылы қоғамдық пікірді қалыптастырып, қазақ тілінің өміршеңдігіне қарлығаштың қанатымен су тамызғандай болсын үлес қосу. Аталмыш шараның «күнделікті ауыз екі қолданыстағы орысша сөздерді араластырмау, қадарынша көнерген сөздерді тілдік қолданысқа енгізуге талаптану» деген сияқты бірнеше қағидалары бар. Және қай жерде болсын, бастысы қоғамдық орындарда тиісінше қазақ тілінде сөйлеу, сұраныс жасап, тіл қатқан кез-келген адам баласына ұлттық тілде жауап беру басты талаптардың бірі екенін айта кеткен орынды.
Апта сайын ауысыммен жауапты адам кімнің орысша сөздерді көп қолданғанын сабақ барысында жіті бақылап, өзінің қойын кітапшасына тізіп отырады. Апта соңында қазақ тілін көп қойыртпақтаған студентке жаза беріледі. Ол өзі қатарлас топтағы студенттерді асханаға отырғызу. Яғни, бір бәліш пен бір кесе ыстық шай.
Қазақ тілінің көсегесі көгере берсін!
Әрі қарай

Кино

Бекмамбе́товтың жоспарлары.
«2012 — «Чёрная Молния 2» (продюсер)
2012 — «Фантом» (продюсер)
2012 — «Смешарики. Начало» (продюсер)
2012 — «Авраам Линкольн: Охотник на вампиров» (продюсер)
2012 — «Приключения Алисы (2012)» (мультсериал) (продюсер)
2012 — «Приключения Алисы. Пленники трех планет (2012)» (фильм) (продюсер)
2012 — «Ёлки-2012» (режиссер, продюсер)
2012 — «Золотой воин» (режиссер, продюсер)
2013 — «Волшебник Изумрудного города 3D» (продюсер)
2013 — «Сумеречный Дозор» (режиссер)
2013 — «Джентльмены удачи 2» (режиссер, продюсер)
2013 — «Черная Молния 3» (продюсер)»

черная молнияның біріншісін де көрмедім, 2 және 3 түсірілмек. золотой воин, қазақстанның алтын адамы шығар деп отырмын.
Әрі қарай

Тбаймайттың қатыны...

Төсектен есіней көтерілген Есенқұл ұйқылы-ояу ауын тыр-тыр қаси есікке беттеді. Жаздың соңғы айы болғандықтан ба түн салқындау екен. «Ауылдық жердің бір жаманы дәретхананың сыртта болғаны, бір жақсысы қалаған жеріңе шор еткізе саласың» деп ойлап тұрған Есенқұлдың ойын есіктің сырт ете қалған дыбысы бұзды. Қажетін өтеп тұрған бойда мойнын бұрып есікке қарады.Жел қатты болмаса да айқара ашып кеткен есігі жабылып қалыпты. Шаруасын тындырып болған соң есікті тоқылдатты. Жылы төсекте жатқан әйелі ұйқысынан оянып келем дегенше Есенқұлдың еті құсеттеніп үлгерді.
-Кім бұл?
-Мен Есенқұл?
-???
-Есікті ашып жіберші, қатып қалдым…
-Кімсің? Жеті түнде не істеп жүрсің? Біздің есікті қаққаныңды Есенқұл білсе мені өлтіріп тастар.Болды, қылжақтай бермей үйіңе қайт.
-Тбаймайттың қатыны, есікті аш дейм. Мен Есенқұлмын, сенің байыңмын.
-Ырбаңныңда жөні бар, Есенқұл ұйықтап жатыр.Енді есік қағып мазалар болсаң есікті өзі ашады-деген келіншек сүйретпесін сүйрете басып жатар бөлмеге беттеді. Көрпені ашып енді кіре беріп, қасында байының жоғын аңғарды. Жанұшыра есікке жүгірді.Есікпен қоса көзі жарқ ете қалды.Шапалақпен жағынан тартып жіберіп:
-Тбаймайттың қатыны!-деп тістене сөйлеген байы төсекке беттеп бара жатты.
Әрі қарай

Көңілсіздік-2 Дәурен АЙМАНБЕТОВ

Тағы да көңілсіздік,
Тағы да сол үнсіздік.
Өтуде, қызық емес —
Өмірім өзіңсіз түк.

Тағы да арайсыз күн,
Тағы да ақ Айсыз тун.
Мен жайлы сұрамаңыз,
Халіңіз қалай сіздің.

Сіз дағы мұңлысыз ба,
Бағыңыз тұрғысыз ба?
Жүрсіз бе отырғызып,
Ақ үміт — гүлді мұзға.

Мен дағы үмітсізбін,
Үмітсіз қызықсыз тым.
Әйтеуір артыңыздан,
Барамын жүзіп сіздің.

Тағы да көңілсіздік,
Тағы да сол үнсіздік.
Еңсем жүр көтерілмей,
Сезімсіз, өзіңсіз тік.

Көңілсіздік…
Мазам жоқ өзіңсіз түк.
Әрі қарай