Фильм: Астана - ғашықтар мекенi



Түпнұсқа атауы: Астана — ғашықтар мекенi
Шыққан жылы: 2008
Жанр: Мелодрама, Драма
Режиссер: Данияр Саламат, Кенжебек Шайқақов
Рөлдерде: Мәлік Әбдіраманов, Жалынбек Ақан, Аша Матай, т.б.

Суреттеме:
Олар екеу еді. Дос еді. Сыныптас-тын. Өмірдің қалтарыс-бұлтарысы мен тағдырдың сан тарау жолдарына түсіп, бағғытары бұлталақтап, бірде қиысып, бірде ажырағанғұмыр кешіп жатады.
Әдемі шаһар – Астананың бір-біріне кереғар қос түкпірінде екеуі екі әлемді басып жүргендейөтін…
Мектеп бітіргендеріне бес жыл толған той олардың тірлігін тіпті шиырлап жіберді.
Махаббат сезімі бірдей шарпыған екі достың достыққа деген адалдағы сынға түседі. Қазіргі уақыттағы әке мен бала тақырыбы ашық көрсетіледі.

Мемлекет: Қазақстан
Ұзақтығы: 01:20:21

Файл:
Формат: Avi
Сапасы: DVDRip
Видео: кодек: XviD, кадр өлшемі: 512 x 288, битрейт: 1200 кб/с
Аудио: тілі: қазақша, аударма: аудармасыз, кодек: AC3, битрейт: 128 кб/с

Жүктеп алу:
files.gameworld.kz
Әрі қарай

Терминал арқылы электронды әмиянға ақша салу



Интернет арқылы сауда жасайсыз ба? Зат немесе қызмет сатып аласыз ба? Немесе осындай операцияларды жоспарлап, бірақ қалай істеріңізді білмей жүрсіз бе?

Сізге бір вариант айтайын.

Қазір саны аз болса да Quickpay деген терминал шықты. Іздесеңіз табасыз, біраз жерде бар негізі. Сол терминал арқылы Webmoney, Яндекс.Деньги әмияндарыңызға ақша салуға болады.
Әрі қарай

Еврика))


Обшым, блогымның атын өзгертім тастадым. Енді, блогтың аты бар — «ОҒМ жазбалары». Мемуарлары деп асырыңқырап жібергім келді де, жарайды дедім. Кейбір кісілердің фантазиясы түу, алысқа кетіп қалар деп)) Білмейтіндерге айтайын, неге ОҒМ? Осындағы бір амиго «Оккульттік ғылымдар магистрі» деп ат қойып еді. Содан әрі аспай-ақ қояйын дедім))
Пы сы: Бірақ кейін блог атауы тағы өзгеріп жатса, таң қалмай-ақ қойыңыздар.
Әрі қарай

Ілмектер туралы

Админнің бөлмесі: Ілмектер туралы

Әр жазудың астына ілмектер қосу керек. Ілмектер не және не үшін керек? Ілмектер — сіздің мақалаңыздағы кілт сөздер, яғни қандай сөздер арқылы сіздің мақалаңыз іздеу жүйелеріне ілініп, қай сөздер бойынша табылғанын қалайсыз, сол сөздерді жазуыңыз керек. Қарап отырсам осы жерін көп адам түсінбеген сияқты, толық сөйлем немесе сөздердің арасына үтір қоймай бәрін бір сөйлем сияқты қылып жариялап жіберіп жүргендер бар. Ал кей қолданушылар өте сауатты қолданып жүр осы функцияны.

Админнің бөлмесі: Ілмектер туралы

Араларын үтірмен бөлуді ұмытпаңыздар!

P.S профильдегі Қала деген жерге өз email адрестерін жазып жүргендерді түсінбедім, түсінікті болып Қала деп жазылып тұр ғой.
Әрі қарай

«АТАН ӨЛСЕ СОЙЫЛАР, АТАҢ ӨЛСЕ ҚОЙЫЛАР, ЕНДІ МАҒАН МЫНАДАЙ МАТЧ ҚАЙДАН ТАБЫЛАР»…


Қазақтың «Атан өлсе сойылар, атаң өлсе қойылар, енді маған мынадай Қансонар қайдан табылар» дейтұғын мақалын Түркия жағдайына орайластырып «Атан өлсе сойылар, Атаң өлсе қойылар, енді маған мынадай матч қайдан табылар» деп өзгерте аламыз. Иә, атам қазақтың аңшылыққа құмарлығын түріктердің футболға құмарлығымен теңестіруге болады.
Әрі қарай

ФУТБОЛДАҒЫ ЫРЫМДАР

Футбол, тек қана футбол!: ФУТБОЛДАҒЫ ЫРЫМДАРФутбол, тек қана футбол!: ФУТБОЛДАҒЫ ЫРЫМДАР
(1-қыркүйек 2010-да «Аламанда» жарияланған)
Бес мың жыл бұрын Қытайда жемісін бере бастаған футбол ағашы әуел баста көңіл көтеру, ләззат алу үшін ойналған көрінеді. Алайда команда түрінде ойнауды ең бірінші ацтектер ойлап тапқан. Мұнымен қоса «футбол дуасының» да дәл солармен бірге ортаға шыққаны айтылады. Ацтектер заманында футболда жеңілген тарап берекенің артуы үшін Күнге құрбан еткен көрінеді. Осылай еткенде сәтсіздік олардың айналасынан ізін жоғалтады-мыс. Футбол ережелерінің қазірге жақын нұсқасының орнығуы және көпшілікті соңына ертуі ХІХ жүзжылға сәйкес келеді екен. Футболдың дамуымен бірге «футбол дуасы немесе сиқыры» да жандана түседі. Бұл туралы уругвайлық жазушы Эдуардо Галеаноның «Көлеңкеде және Күндегі футбол» кітабында да айтылады.
Әрі қарай

Футболға жанкүйерлік – жыныс таңдамайды

(Бұл да ертеректе жазылған жазбалардың бірі)


Жасырып қайтеміз, біз, қазақтар көбіне «Қыздың жолы жіңішке», «Байтал шауып бәйге алмас» деп етектілерден көп нәрсе күтпей, тек оларды асхананың ғана айналасынан көргіміз келеді. Түркияда да негізгі көзқарас осындай деуге болады. Еркектері ғана тыста қызмет атқарып, әйелдері көп жағдайда үйде ерінің жағдайын жасап, бала тарбиесімен айналысады. Бірақ оларда футболға жанкүйерлік жыныс таңдап жатпайды. Араларынан еркекке бергісіз әйел фанаттар да табылады. Командаларын сүйетіні сонша, бүкіл матчтарын жібермейді.
Әрі қарай

ФАНАТИЗМДЕ ШЕКАРА ЖОҚ

1-сәуір, 2010 жыл

Бiзде, Қазақстанда фанатизм терминi тек өнер, онда да эстрада алаңынан ғана жиi естiлетiн. Анау әншiге фанаты пәленбай гүл сыйлапты, мынау әншiге фанаты арғымак тұлпар мiнгiзiптi, т.т… тiзiлiп кете бередi. Футболдын айналасынан тек өткен жылы Англия мен Қазақстан құрамасынын өз алаңымыздағы кездесуiнде футболшыларымызға “қарсылас команданын қақпасы қай жерде екенін нұсқағысы келген” Медицина университетiнiн студентi Едiге Райды ғана мысалға келтiруге болады. Ал Түркияда керiсiнше, фанатизм десе алдымен футбол еске туседi. Бұл жазбаны жазуға да фанатизмге қатысты бір окиға себеп болды.
Әрі қарай