Балқаш көлі

Балқаш көлі — Қазақстандағы ең ірі көлдердің бірі. Ертеректе Балқаш бойының тұрғындары көлді Ақ теңіз және Жұмбақ көл деп екі түрлі атап келген.

Ақ теңіз деп көлдің батыс жағалауын мекендеген жұрт атаған. Оған себеп: негізгі өзендер Іле, Ақсу, Көксу, тентек және толып жатқан жер асты сулар көлге батыс жағынан құяды да, ондағы көл суының жартысы тұщы болып келді және сырт көрінісі мөлдір ақ түсті болды. Ал, көлдің оңтүстік-шығысын мекендеген ел «Жұмбақ көл» деп ат қойған. Бұл тұстан көлге Лепсі, Аягөз өзендері құяды, ал жер асты сулары бұл жағынан көлге қосылмайды. Көлдің қазіргі атауына байланысты халық ішінде бұрыннан айтылып келе жатқан аңыз бар.
Әрі қарай

Айт сырыңды ақ қайың (Сәкен Майғазиев)



Ақ қайың тұр жағада,
Сағыныш боп санада.
Жалғыз келіп тұрмын мен,
Жылдар салып араға.
Өмірдің сан жолдары,
Біз шешкендей болмады.
Мен сияқты мұң шағып,
Келіп жүр ме ол-дағы.

Қайырмасы:
Айт сырыңды ақ қайың,
Көңілімде сақтайын.
Шығарып сап тұрушы ең,
Бізге тілеп бақ дәйім.
Әрі қарай

Барсакелмес

Барсакелмес қорығында өте сирек кездесетін флора мен фауна бар.Өсімдіктердің 256-дан астам түрлері және малдар, аңдар, сүтқоректілер және қос мекенділер өмір сүреді. Теңіздің құрғауына байланысты сирек кездесетін балықтардың түрлері жойылып, жаңа өсімдіктер мен малдар кездесіп жатыр.

Ол 1929 жылы тапсырма берушi сияқты негiзделдi. Ал 1939 жылға 10 желтоқсан күні мемлекеттiк қорықтың мәртебесiн алды. Теңіздің құрғауына байланысты судың тұздылығы нормасынан шектен шықты. Тұщы судың жоқтығы малдың өмір сүруін қиындатады. 1982 — 1991 жылдар аралығында 260 астам құландар республиканың басқа қорықтарына ауыстырылған. 137 бастардағы жемiсi қалған 50 ерекшерек қиырлар. Қазіргі таңда жылдық қорытынды бойынша құлан саны 20-25 басқа көбейді. Барсакелмес қорығында флора және фаунаның сирек кездесетін түрі бар.
Әрі қарай

Ceza - Kim Bilir (2011)

Жезаның кеш шыққан жаңа клипі. Өлеңнің өзі 2010, клипі 2011 жылғы :)



Соңғы альбомынан осы өлеңі өзіме қатты ұнайтын еді. Альбомын түсіріп аламын деушілерге:
Әрі қарай

"Керек" ауру

КерекИнфо сайтына кіргелі бір аураға тап болдым. Күнде таң ертең басталатын ауру, көзім жұмылғанға дейін жалғасады. Күнде азанда тұрғанда бүгін КерекИнфоға кірмеймін. Жұмысты дұрыстап істеймін дейсің. Бірақ, аздан кейін қарасаң монитордың алдында шек-сілең қатып керекті оқып отырғаның. Не құдыреті бар екенін қайдам, құтыла алмай-ақ қойдым. Ойлап қоямын, елдің бәрі мен секілді күлкіден қырыла ма екен, әлде үйреншікті болып кеткен бе?
Әрі қарай

Қарғыс!!!

Бір шал автобусқа мінсе, іші толған адам дым орын жоқ екен. Содан алдыңғы жағында отырған жас қыздан орын сұрапты дейді. Ана қыз орын бергісі келмей, менен басқа адам жоқ па? дегендей әңгіме айтып керісе кетіпті шалмен. Содан айқай-шу болып кетіпті. Басқа бір жігіт орын беріп шал жайғасып отыра салып қызға ұрысып жатса анау да қоймайды дейд шаңқылдап. Жынданып кеткен шал,- о көргенсіз… күнтимесіңе, ғұмырда дым тимесін! десе, бір кемпір әй шалай қарғысың қатты болды ғой? Жас қыздың болашағына балта шаптыңау депті :)
Әрі қарай

Жұмбақ

-Еу, құрдас. Осы сен жұмбақты жақсы шешуші едің ғой. Мен саған бір жұмбақ жасырайын, сен маған жауабын айтшы.
-Айта бер, кез-келген жұмбақты шағып тастаймын ғой.
-«Алысты жақындатады, жақынды алыстатады» ол не?
-Осы да жұмбақ болып па! Бұл интернетте отыратындар жайлы ғой. алыстағы біреулермен жақында отырғандай сөйлеседі де, жанындағылармен тіпті сөйлеспейді.
-Таппадың…
Әрі қарай

Білгіш болып көрінгің келсе...

Осы жерде білгішсымақ сөздермен солардың қарапайым баламаларын жазайықшы.
Мысалы:
Интеллектуалдар — Білімді/ақылды адамдар
Прагматичный, практичный — дүнияға пысық, пысықай
Жағдайым дағдарып тұр, менде кризис — ақша жоқ.
Социумның кері байланысын алу — ағайын жұртпен санасу.

Мәселе бұл сөздердің ғылыми мағынасында емес, көп адамдар бұл сөздерді қарапайым асханадағы әңгімеде қарапайым сөздердің орнына қолданып оқымыстылығын білдіріп жатады.
Тізімді жалғастырайық.
Әрі қарай

Фокус...

БІр жас мұғалім қыз 7 сыныптағы оқушыларға сабақ түсіндіруге қанша тырысса да оқушылар шулап кете береді екен. Содан бір күні әлгі мұғалім, «егер сабақтың соңына дейін шуламай тыңдасаңдар мен сендерге бір фокус көрсетемін» депті. Оқушылар тыныш отырып, мұқият тыңдапты. Сабақ аяқталып, мұғалім шығып бара жатқан кезде бір бала «апай фокус қайда?» деп сұрайды. Мұғалім сөмкеснен алма алып, оны еденге қояды. Содан кейін өзі сол алманың үстіне шпагатқа (жіп емес)отырып қайта тұрады. Алма жоқ. Оқушылар қатты таңғалыпты. «Апай, қалай істедіңіз?» деген шәкірттеріне сәл жымия қараған әлгі мұғалім: «Бұл түк емес, 9 бен 11 кластың балаларына қарбызбен көрсетіп жүрмін» депті…
Әрі қарай