«Америкалық арман» көрмесі

Блог - qisyq: «Америкалық арман» көрмесі

Достар, мынадай жаңалықпен бөлісе отырайын.

Алматыдағы АҚШ Бас консулдығы 19 қазан күні «Алматы Тауэрс» ғимаратында (Байзақов-Сәтпаев қиылысында) өтетін білім және туризмге арналған American Dream Expo («Америкалық арман») көрмесіне шақырады.
Әрі қарай

Инженерлік мүсін. Компьютерлік графика. Безье қисық сызығы

1955-75 жылы шыққан Citroёn DS автомобилін қараңызшы темір мен шыныдан жасалған нағыз мүсін. Автомобилінің кузовының бетінің доға тәріздес иіліп, бетіндегі әр сызық түйісіп көлемді көріністі құрайды. Орнында тұрғанын өзінде алға ұмтылып ұшып бара жатқандай әсер береді.
Блог - bake: Инженерлік мүсін. Компьютерлік графика. Безье қисық сызығы
Сурет-1. Citroёn DS
1950 жылдардың басында АҚШ-тың Массачусетс технологиялық институтында CNC -компьютерлік сандық командамен басқарылатын станок ойланып табылды. Келесідей мәселелер өз шешімін күтті:
— детальдің цифрлы моделін алу жолын қарастыру;
— детальдің цифрлық моделі бойынша өңдеп шығаратын станокты басқаратын программаны жасау.
Жоғарыда әңгіме етілген Citroёn DS автомобилінің кузовы «инженерлік мүсін»-ді дәл жасап шығару үшін оны математикалық аппаратпен сипаттауды қажет етті. Автокөлік жасау, аэрокосмос салаларының тапсырыстары бойынша әртүрлі зерттеу топтары үш кеңістегі модельдеу мүмкіншілігін зерттеуге кірісті.
1959 жылы Citroёn автокөлік жасау компаниясына жұмыс істеген француз математигі Поль де Кастельжо «бақылаушы нүктелер» көмегімен геометриялық қасиеттерін сипаттау арқылы «тегіс беттерді» алу жолын ұсынды. Бірақ та ол ашқан сызықтар басқа француз Безье атымен аталады. Поль де Кастельжо жаңалығы «өндірістік құпия болып» сақталынды.
1962 жылдары «Рено» автокөлік компаниясының инженері Безье Пьер көпшілікке өз жаңалығын ұсынды (Поль де Кастельжодан дербес дәл сондай жаңалық жасады). Көп уақыт UNISURF автокөлік кузовтарын жобалайтын компьютерлік бағдарламаны жасаумен шұғылданды. Аталған компьютерлік программаны жасау барысында өнертабыс жасап компьютерлік графиканы дамытуға өз үлесін қосты.
Әрі қарай

СТУДЕНТТРІМ-АЙ!

!Блог - ErnarSeytahmet: СТУДЕНТТРІМ-АЙ!

Кереку студент жастарының жағдайы жайлы мақала. Бұл мақала реалисті өмірдің көріністерінен сыр шертеді.

Бұл суреттің астында не жатқанын білсіз бе? Қазақ студент жастарының шындығы жатыр! Иә, біздер баяғыдан-ақ кетсек те, айлар бойы тамақтанбайтын студенттердің арасынан, қарны аш, қалтасы бос студенттердің заманынан өткен жоқпыз! Әр заман өзінің талабына сай сұраныс тудырады. Ендеше қазіргі студенттердің хал-жағдайы мен шәкіртақысы жайлы сөз қозғайық!

Ал құрметті студенттер санап көрейік:

әрбір студент, күнінде, кемінде 4 рет қоғамдық көлікті пайдаланады: 55*4=220, 220*30=6600 тг — қоғамдық көлік айына 6600 тг
кем дегенде күніне 300 тг тамақтану: 300*30=9000, тамақтану 9000 тг
жалпы: 15 600 (стипендия 15,300тг)
онымен қоса, айына 500 тг ұялы бірлік+қағаздарды басып шығару айына 1000 тг

Мен бұл жерде қоғамдық жұмыспен белсенді араласатын, спортпен шұғылданатын, әртүрлі үйірмелерге қатысатын студенттердің жағдайын айтып отырған жоқпын. Бұл универсалды, қарапайым, сабаққа барып келетін студенттің жағдайы.

Осы ретте жатақханада тұрмайтын, универден алыс тұратын ПМПИ студенттерінің хал жағдайына ерекше назар салғым келіп отыр! Ал стипендия уақытында түспей қалған жағдайда не қыл дейсіз?? Иә, жаяу жүреді!
Ал БИГ БОН мен РОЛТОНДЫ КӨП ҚОЛДАНУ МИ ҚҰРТТАРЫНЫҢ ПАЙДА БОЛУЫНА ӘКЕП СОҒУЫ МҮМКІН ЕКЕНІН ҒЫЛЫМ ДӘЛЕЛДЕГЕН!

ОСЫДАН КЕЙІН, ӨЗ МҮДДЕЛЕРІН ҚОРҒАЙ АЛҒАН ИСПАН, НЕМІС, ЕГИПЕТ, ТҮРІК МЕМЛЕКЕТТЕРІНІҢ СТУДЕНТТЕРІНЕ ҚОЛ СОҚПАУҒА БОЛА МА???
Әрі қарай

Математика неге қиынға соғады

Блог - bake: Математика неге қиынға соғады
Әл-Фараби біздің жыл санауымыздың 870-950 жылдары шамасында өмір сүріпті. Оның қаламынан шыққан деп саналатын математикалық трактаттарын орыс тіліндегі аудармаларды оқи отырып, яғни 1000 жыл бұрын жазылған ойдың заманауи екенін мойындап таң қаласың. Жазбаларды оқығанда Әл-Фараби оны жаңалық ретінде жазып отырған жоқ. Ол заманда космосқа ұшып жатқан жоқ, жер бетінде жүйткіп жүрген автокөлікте жоқ. Және де Әл-Фараби өз шығармасын болашақ біздер үшін арнап әдейілеп те жазған жоқ! Өз замандастарына арнаған. Біз ғой оның кітапқа түсірілген ойын тауып алып, оқып таң қалып отырған.
Әл-Фараби «сандар ғылымы» маңыздылығын келесідей жазған (бірінші бөлігін оқып, түсініп. Кідіріп барып екінші бөлігін оқыңыз):
«1) Санамен санауға болатын барлық дерлік денені, затты елемей тек сандарды қарастырса
2) сонда сандар барлық сезетін, сезіп көруге болмайтын денеге ортақ болады.
Осылайша сандар туралы ғылым барлық ғылымға енеді», — деп қазіргі математикаға анықтамасын берді.
Математика жетістігі, яғни есеп-қисап жүргізгенде: экономикалық, техникалық, астрономиялық, электротехникалық т. с.с, ғылым, техника саласында есептеулерді жүргізіп нәтижесін алуға мүмкіндік беретіні сөзсіз. Сонымен қатар жаңалық енгізгенде математика зерттеу құралы болған кездер де аз емес. Бұның бәрі математиканың қолданбалы тұсы.
Таза математика ше? Сандардың бір-бірімен қатынастарын зерттеп, заңдылықтарын анықтайды.
Ең әсем ғылым қазір ең қиын пән болып есептелінеді.
Әрі қарай

Бірінші сыныптың мұғалімі Мисс Нилам

Блог - 007: Бірінші сыныптың мұғалімі Мисс Нилам

Бірінші сыныптың мұғалімі 28 жастағы Мисс Нилам(әлі күйеуге шықпаған) бір оқушының әлденеге алаңдап жүргенін байқап одан не болғанын сұрайды.
1-ші сыныптың оқушысы мұғалімге «мен тым ақылдымын», менің 3-ші сыныпта оқитын әпкем бар тіпті мен оданда ақылдымын сол үшін менде 3-ші сыныпта оқуым керек деп жауап береді.
Мұғалім сәл ойланып бұл туралы директормен ақылдасады. 1-ші сыныптың оқушысының бұлай айтқаны директорды да қызықтырмай қоймайды. Директор сәл ойланып мұғалімге ол баланы маған алып келіңіз өзім тексеріп көрем егер менің сұрақтарыма жауап бере алса 3-ші сыныпқа жібереміз, егер мүдіріп қалса 1-ші сыныпқа қайтып барады дейді.
Мұғалім оқушыны алып келеді.
Директордың 1-ші сұрағы: 3х3 неше?
Оқушы: 9
Екінші сұрақ: 6х6 неше
Оқушы ойланбастан 36 дейді
Директор мұғалімге қарап көбейту кестесін 3-ші сыныптағылар зорға жаттап жүр, бұл баланың қабілеті ерекше сияқты 3-ші сыныпқа жібергеніміз дұрыс болар дейді. Мұғалім егер рұқсат болса бұл балаға менің 10 сұрағым бар соған қалай жауап беретінін көрсек деп айтады да сұрақтарын бастайды.
Мұғалім: Сиырда төртеу, ал менде екеу
Оқушы: (сәл кідіріп) Аяқ

Мұғалім: К дан басталып С-ға аяқталады. Сырты жүн,ішінен дәмді ақ түсті қоймалжың сұйықтық шығады
Оқушы: Кокос

Мұғалім: Сенің шалбарыңда бар ал менде жоқ
Оқушы: Қалта

Мұғалім: Бұл нәрсенің түсі қызғылт және кірген кезде қатты болады, ал шыққанда жұмсақ әрі жабысқақ болады.
Оқушы: Сағыз

Мұғалім: еркектер тұрып, әйелдер отырып, ал иттер 3 аяқтап не істейді
Оқушы: қолын көтереді.

Мұғалім: мен оған саусағымды кіргіземін және бұл нәрсе үшін маған ең жақсы еркек қана қол жеткізе алады дей бергенде директордың екі көзі шарасынан шығып кете жаздады.
Оқушы: (саспастан) неке жүзігі деді

Мұғалім: қандай сөз Ғ тан басталып К-ға аяқталады? Егер ол сенде жоқ болса саусақтарыңмен жұмыс істеуге тура келеді.
Оқушы: Шанышқы (Fork)

Мұғалім: Бұл барлық еркекте бар біреуде ұзын, біреуде қысқа. Ол оны тек үйленгеннен кейін ғана әйеліне береді
Оқушы: Фамилия

Мұғалім: Еркектің көп тамыры бар және сүйегі жоқ әйел затымен қатынасына жауапты дене мүшесі қандай?
Оқушы: Жүрек

Мұғалім: Жұмыс істемесе жатады, жұмыс істесе тұрады, жұмысты бітіргесін дымқыл болатын не?
Оқушы: Қолшатыр

Бәрін тыңдап отырған директор мұғалімге қарап соңғы екі сұрақтың жауабын менің өзім басқаша ойлап отырдым. Бұл баланы Кембридж университетіне жіберіңіз депті
Әрі қарай

АРМАНЫМА ӘЛІ ДЕ БЕРІКПІН

Мұнда ақтөбеліктердің көп екенін білемін. Менің де батыстан достарым көп. Сондай достарымның бірі Азат Садықов спортшы жігіт. Ағалары спортшы. Ақтқбедегі №21 мектепте оқыған. Мектеп бітірген соң, спортты тоқтатып, білім алуды көздеген. Осы жігітпен көктемде сұхбат алған едім. Содан үзінді оқып көріңіздер
Ол 1992 жылдың 29 ақпанында Ақтөбе облысы, Шалқар қаласында дүниеге келген. Жастайынан спорттың таэквондо, кикбоксинг түрлерімен айналысқан. Таэквандодан Ресейдің Архангельск және АҚШ-тың Вашингтон қаларарында өткен әлем чемпионаттарының жеңімпазы, жасөспірімдер және жастар арасында Сеул, Алматы, Ақтөбе, Сочи, Бішкек қалаларында өткен халықаралық жарыстардың чемпионы. Ол – 2004 жылы Грекияның Корфу қаласына өткен кикбоксингтен әлем чемпионатының, сондай-ақ 2005 жылы Италия астанасы Римде түндігін түрген Еуропа чемпионатының бас жүлдегері. Қазақстанның төрт дүркін жеңімпазы. Таэквондадан бірінші дан иегері.Таныс болыңыздар – Азат Садықов. Болашағынан зор үміт күттіретін дарын иесімен кездесіп, аз-кем сұхбаттасқан болатынбыз. Жас спортшы бүгінде Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің экономика факультетінің 4 курсында оқиды екен.
– Азат, әңгімемізді спортқа қалай келгеніңнен бастасақ...
– Екі ағам да жастайынан спортпен айналысып, үлкен жестістіктерге жетті. Екеуі де бірнеше дүркін әлем чемпиондары. Ағаларымның жарыстарына жанкүйер ретінде барып жүріп, спортқа деген қызығушылығым оянды. Осылайша, мен де тоғыз жасымда таэквондо үйірмесінің табалырығын аттадым.
Блог - Bek-enu: АРМАНЫМА ӘЛІ ДЕ БЕРІКПІН

– Ең алғаш жеткен жетістігің есіңде шығар?...
– 2001 жылы Ақтөбе қаласында таэквондодан қалааралық жарыс өтті. Осы жарыста төрт қарсыласымды жеңіп, 1-орынға қол жеткіздім. Бұл менің бірінші әрі үлкен жетістігім болатын. Бұдан бөлек тағы бір жарыс есімде ерекше сақталып қалыпты. 2005 жылы Италия елінің Сардинио аралында Еуропа чемпионаты өтті. Сол біріншіліктің финалында жолым итальяндық споршымен тоғысты. Техникалық шеберлігімнің де, күшімнің де әлгі спортшыдан басым екендігіне қарамастан, төреші менің ұпайларымды есептемеді. Негізгі уақыт тең есеппен аяқталғандықтан, қосымша тағы 1 минут берілді. Барымды салмасам, бас жүлде жергілікті спортшының қанжығасында қалатындығын түсініп, соңғы сәтте өзімнің «айналып тебу» тәсілімді қолдандым. Осы арқылы таза жеңіске жеттім.
– Спортшының бабын келістіретін де, бағын ашатын да бапкері екендігін ескерсек, сенің бапкер таңдауда жолың болды ма?
– Спортқа алғаш қадам басқанда, мені тағдыр Грачев Владимир Борисович деген бапкермен жолықтырды. Менің спортшы ретінде қалыптасуымда бұл бапкердің еңбегі орасан. Таэквондо дегеннің не екендігін егжей-тегжейіне дейін үйретті. Сол еңбек зая кеткен жоқ. Владимир Борисовичтің арқасында бес жылда бірнеше халықаралық турнирлердің, Еуропа, әлем чемпионаттарының жеңімпазы атандым. Кейіннен АҚШ-тың таэквандо құрамасынан шақырту алып, сонда бапкер болып кеткен соң, мен кикбоксингпен айналысқаным жөн болар деп шештім. Себебі кикбоксингте білікті бапкерлер көп еді әрі аталмыш екі спорттың ережелері өте ұқсас.
Блог - Bek-enu: АРМАНЫМА ӘЛІ ДЕ БЕРІКПІН

– Қазір де жарыстарға барып тұрасың ба?
–Тек жоғары оқу орнына түскен соң, жарыстарға баруды біраз уақытқа тоқтата тұрып, басты назарды сабағыма аударуым керек деп шештім.
– Болашағынан үміт күтетін жас спортшыларымыздың бірісің, спортты тастап кетпейтін шығарсың?
– Спортты тастау мүмкін емес. Таэквандомен әлі де айналысып жүрмін. Бұйыртса, дипломдық жұмысымды қорғап алған соң, жаттығуларды үдете түсемін. Себебі мені алда елішілік қана емес, халықаралық деңгейдегі талай жарыстар күтіп тұрғандығын жақсы білемін.
– Демек, сені Олимпиада ойындарынан көруіміз де мүмкін ғой?
– Төртжылдықтың басты бәсекесін қатысып, жүлдегер атану кез келген спортшының арманы. Ал ол үшін қанша еңбек төгілетіндігі айтпаса да түсінікті. Бала кезімнен Мұхаммед Әли, Рой Джонс секілді әлем спортының саңлақтарына тәнті болып өстім. Өзім де болашақта солардай әлем спортының жұлдызы болсам дейтінмін. Сол арманыма әлі де берікпін. Сондықтан Олимпиадаға бару үшін барымды салатыным сөзсіз.
Әңгімеңе рахмет! Биік белестерді бағындыруыңа біз де тілектеспіз!
P.S. Тәуелсіздік алғалы таэквондадан Олимпиада ойындарында бір қолаға ғана қол жеткізіппіз. Естеріңізде болса, 2008 жылы Бейжің Олимпиадасында жалғыз жүлдені Арман Шылманов әперген. Бәлкім, Азат сияқты талай биіктерге көтерілген жас спортшыларымыздың қолтығынан демесек, көп ұзамай Арманның қоласы алтынға айналуы да ғажап емес.
Әрі қарай

365

~Мен қазақ тілін де үйренемін, өйткені егер қателер болса, түзетіңізші өтінем~

Бүгін мен «365 күн» жобасын бастаймын. Мәні сондай: бір жыл ішінде кеш сайын мен күннің нөмірімен, фотомен, ол туралы шағын жазбамен пост жазамын, және күнделігімде орысша қайталаймын. Мен өзімді түсінгім келеді, өткен уақытымды сезгім келеді. Ал сөйлесуге де үйренгім келеді — соңғы уақыттта мен әңгімелеуді ұмытып қалдым, маған ұнайтын заттарымен бөлісуді ұмытып қалдым.
Қанша уақыт төзіп бағамынды білмеймін, бірақ мен тырысамын)))) Ал, кеттік?
Блог - suntea: 365
Әрі қарай