ҚАЙТАЛАНҒАН ТАРИХ!
Осыдан 11 жыл бұрын Ливерпуль ЧЛ (Чемпиондар Лигасының) финалында айды аспанға шығарған болатын. Енді міне уақыт өте келе тарих қаталануда, Еуропа лигасының ширек финалында Юрген Клопптың командасы тағы бір мәрте айды шығарып отыр. Ливерпуль мен Боруссия арасындағы кездесуді мамандар бейресми түрде Эль-Клоппико атап кеткен. Сигнал Идуна Паркте болған кездесуде тең тарқасқан екі команда Энфилдте нағыз спектакль көрсетті десек артық болмас.
"Қайталанған тарихқа" оралайық. Егер естеріңізде болса, 2005 жылы Ливерпуль мен Милан ЧЛ финалында кездескен болатын. Сол кездесу тарихта "Ұлы Стамбул финалы" деген атпен жанкүйерлер есінде қалған болатын. Бірінші таймда 0:3 есебімен жеңіліп жатқан "қызылдар" екінші таймда 10 минут ішінде есепті теңестіріп, матч соңындағы пенальтиден жеңісті жұлып алған. 11 жыл өткен соң сол жағдай 100% болмаса да қайталанды. Ливерпуль ойынның 57 минутына дейін 1:3 есебімен жеңіліп тұрған. Бірақ 60 минутынан соң не болғанын ешкім түсінбесе керек. Есепті теңестіріп, (Коутиньо мен Сако) төрешінің қосқан алғашқы минутында Деян Ловрен жеңіс голын соғып, «Энфилд Роадқа» жиналған жанкүйерлердің төбесін көкке жеткізді.
Осылайша, Эль-Клоппико Ливерпульдің жеңісімен аяқталды. Юрген Клопп командасы жартылай финалға жолдама алды. Ливерпульмен бірге жартылай финалға ЕЛ(Еуропа Лигасы) қазіргі жеңімпаздары испаниялық Севилья, Вильяреал және Донецкіің Шахтері жолдама алды.
Әрі қарай

"Қайталанған тарихқа" оралайық. Егер естеріңізде болса, 2005 жылы Ливерпуль мен Милан ЧЛ финалында кездескен болатын. Сол кездесу тарихта "Ұлы Стамбул финалы" деген атпен жанкүйерлер есінде қалған болатын. Бірінші таймда 0:3 есебімен жеңіліп жатқан "қызылдар" екінші таймда 10 минут ішінде есепті теңестіріп, матч соңындағы пенальтиден жеңісті жұлып алған. 11 жыл өткен соң сол жағдай 100% болмаса да қайталанды. Ливерпуль ойынның 57 минутына дейін 1:3 есебімен жеңіліп тұрған. Бірақ 60 минутынан соң не болғанын ешкім түсінбесе керек. Есепті теңестіріп, (Коутиньо мен Сако) төрешінің қосқан алғашқы минутында Деян Ловрен жеңіс голын соғып, «Энфилд Роадқа» жиналған жанкүйерлердің төбесін көкке жеткізді.
Осылайша, Эль-Клоппико Ливерпульдің жеңісімен аяқталды. Юрген Клопп командасы жартылай финалға жолдама алды. Ливерпульмен бірге жартылай финалға ЕЛ(Еуропа Лигасы) қазіргі жеңімпаздары испаниялық Севилья, Вильяреал және Донецкіің Шахтері жолдама алды.









Археологиялық қазба жұмыстары кезінде 30 мыңнан астам зат табылған. Заттай деректер Көне Тараз жерінің астында бұрын монша, мешіт, медрессе болғанын дәлелдейді. Дәлел болған заттарды көру үшін «Аспан асты мұражайына» бет алдық. Қазба жұмыстарынан табылған заттардың қайсысы болмасын белгілі бір тарихты баяндағандай. Мәселен, 1969 жылы алғаш Есік қаласынан табылған 17-18 жасар Алтын Адам макетінің жанында құмыралары, ыдыс-аяқтары мен қару-жарақтары бірге жерлеген. Себебі, о дүниеде де қажет деген наным-сенім болған.
Сонымен қатар, адамдар және жануарлар әр түрлі деңгейде жерленген. Ол — теңсіздіктің болғанының дәлелі. 
Сонымен қатар, Жамбыл облыстық тарихи-өлкетану мұражайын да араладық. Мұражай үш павильоннан тұрады: «Ежелгі түрік жазбалары және ежелгі түрік тас мүсіндер мұражайы», "«Тараз-2000»қаласы тарихының мұражайы" және «Л.В. Брюммердің көркемөнер мұражайы». Ғимаратта ежелгі дүниеден бастап, қазіргі заманға дейінгі заттар хронологиялық реттілікпен орналасқан. Ежелгі түркілер Көк Тәңірге, жерге, суға табынып, сенгені бәрімізге белгілі. Соған орай, маңызды құдайлардың бірі — Ұмай ана және ежелгі адамдардың балбал тастағы мүсіндері сақталған.
Ең қызығы, тастарда ерлер мен әйелдер бірден ерекшеленеді: ер адамдарда қолында қару жарақ, түстері суық болса,әйел адамдар орамал таққан, әрі сондай мейірімді бейнеленген. Одан кейін, археологоиялық қазба жұмыстарынан табылған қыш ыдыстар, құмыралар, керамикалық ыдыс-аяқтарға көз жүгірттік. Әрі қарай «Л.В. Брюммердің көркемөнер мұражайындағы» тамаша картиналардың куәгері болдық.
Суретші Леонид Брюммер Украинада дүниеге келген. 1941 жылы Ұлы Отан соғысында Павлодар жеріне жер аударылады. Сол кезде салған суреттері мұңды, бұлтты, тұман, лай, жаңбырлы болып келеді. Неге? Себебі, туған жерін аңсайды. Кейін Жамбыл обылысына өз еркімен келеді. Мұражайда безендіруші болып жүріп, Тараздың тамаша табиғаты көрінетін туындыларды жарыққа шығарады. Қайталанбас картиналар Жамбыл облыстық тарихи-өлкетану мұражайына тапсырылады. Мұражайда суретшінің 1000-нан астам картиналары сақталған. Ешбір мұражайда бір адамның 1000-нан астам туындысы жоқтың қасы. Сондықтан да, Тараз қаласының мұражайы осы жағымен де ерекшеленеді.