Күйеуге тигім келмид!

… сананың ұсақтығы. Жекелеген емес, қоғамның. Уәде беріп орындамаған әкім де ұсақ. Қожайын сезінген Өскемен де ұсақ. Жетім сезінген Семей де ұсақ. Осыны тізбелеген адам да ұсақ. Орысша айтқанда «комплекс неполноценности»...
бұл менің сөздерім емес, Алмас ағаның (kozildirik ) цитатасы ғой.
Қалай басталды бұл әңгіме...?
Опчм осы сайтта көп азаматтар сұрап еді «Фб-та барсың ба?»- деп, жақсы жер деп те мақтады. Кіріп көрдім, танысып көрдім… бірақ мақала ол туралы емес.  бүгін сол Фб-тан бір жазбаны байқадым. Данияр Токтарбаев деген азамат былай жазыпты:
Шығысқазақстандықтар! Жерлестер! Мұхиттай барысымыздың жеңісі құтты болсын!!! Ура! Ура! Ура!)

Білмейтіндеріңіз болса, кеше Мұхит атты ағамыз "Қазақстан барысы"-ның жеңімпазы атанды. Шыны керек, үлкен қуаныш! Шығысқазақстандықтар үшін екі жыл қатар жерлестерінің "Қазақ барысы" атанғаны уапче қуаныш!
Тек осы қуанышты бөлісе алмағандықтары ма, әлде бір-бірінен қызғанғандықтары ма… кей ағалар Фб-ті басына көшіріп жатыр екен. Бағдат Амангелді деген ағамыз:
Шығыстың барысы деп жеңісін ортақ қылған Айбекке облыс уәде еткен үйін әлі берген жоқ!Қайта Семей өз ұлына қолдау жасады.Алдымен облыс орталығы өз батырларын жарылқасын, сосын барып ортақтассын!
десе, оған жауап бергендердің ішінде, пост авторы (Д.Токтарбаев) былай депті:
Семей — ШҚО бөлігі, сен олай санамасаң, менің ойым сол. Ертең семейлік спортшы немесе басқа азамат әлем чемпионы атанып жатса, ол Қазақстан емес Семей азаматы дейсің бе?! Айбекке мен пәтер уәде еткен емеспін, сол пәтерді беруден бас тартқан да мен емес. осы сөздеріңді не облыс әкіміне не сол пәтерді уәде еткен азаматқа жеткізгенің жөн болар! Айбекке де Мұхитқа да шын көңілмен жанкүйер болдым. Бұл жазбам да шын қуаныштан жазылды, Айбек те, Мұхит — Шығыс барысы! Акимат барысы болмаса да, халықтың барысы.
Дау арасында Жалғас Зейноллаев деген семейлік айтыскер-ақын бауырымыз да бар екен, Қанат Оралбек деген азамат қосылыпты… түптің түбінде әңгіме Бағдат пен Алмас ағалардың арасында өрбіді…
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — Блог - NaimanKa: Күйеуге тигім келмид!
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — Блог - NaimanKa: Күйеуге тигім келмид!

Еліміздегі спорт тізгінін ұстаған ағаларымыз "Қазақ барысын" дамытып жатқанда, сол сайысқа қатысар түрлері жоқ біздің батырлар Фб-та дау ішінде жүр. Опчм, жігіттер ұсақталып барады, даушыл шарқыш болып барады… Осындай батырдың бірі күйеу болар болса, мен күйеуге тигім келмид!
Әрі қарай

Спорт сусындары: Энергетикалық сусындар

Блог - patick: Спорт сусындары: Энергетикалық сусындарҚарқынды жаттығумен айналысатын, жаттығу залдарын белсенді пайдаланатын адамдар үшін энергетикалық сусындардың пайдасы көп. Энергетикалық сусынды ішу арқылы шынығу уақытын ұзартуға болады. Бұндай қоспалардың құрамында кофеин болады. Ал кофеин төзімділікті арттыруға, шыдамды болуға септігін тигізеді. Дегенмен кофеинді шамадан тыс қолдануға да болмайды, оның денсаулыққа кері әсері жоқ емес. Сондықтан энергетикалық сусынды пайдалану үшін де мамандардың кеңесі керек.
Әрі қарай

Жақсы жігіттер туралы рефлексия

Жақсы жігіттер туралы рефлексия
Төмендегі жазбада жақсы.кз порталында жарияланған Философия бізге керек пе мақаласы қарастырылады.

Негізі жақсы жігіттердің зияткерлік қызметтерін құрметтеймін. Және жазбамда айтылатын ойлар авторлардың жеке басына қатысты емес, бірақ жазбаларын оқығанда олар өздері туралы қалыптастыратын образдар туралы.

Кеше түстен кейін өздеріңізге белгілі фэйсбук қысқа уақытқа қызмет көрсетуін тоқтатқан болатын. Бұл ретте жақсы порталда әлеуметтік желі туралы жарияланған мақала да есіме түсіп кетті. Бұл туралы сәл кейінірек, ал қазір философия тақырыбына жазылған мақаланы сараптасақ.

Автордың философияны жазғыруының басты себебі оны түсінбейтіндігімен байланысты сияқты. Ең кемінде, мәтіннен осындай қорытынды жасауға болады.

Физика мен философияның не қатысы бар делінген. Тағы да айту керек философия заңдары адам қызметнің барлық саласында қолданылады. Диалектиканың үш заңын алып қарасақ та. Сандық өзгерістер сапалық өзгерістерге әкеледі деген ең қарапайым постулатты мысалға келтіруге болады.

Адам баласы өзі түсінбейтін нәрсені сынайтыны, тіпті үрейленетіні де түсінікті. Ең қызығы, кезінде Кеңес үкіметінде елуінші жылдары генетика ғылымын буржуазиялық ілім деп таныған болатын. Нәтижесінде, генетика саласы бойынша Батыстан біршама артта қалушылық әлі күнге дейін байқалуда.

Бұл әлем біздің санамыздан тыс өмір сүреді. Философияға деген мұқтаждық осыдан туындайды.

Мақал мәтелдер философиялық танымның (тіпті ол қандай да бір қатаң философиялық концепция түрінде реттелмеген болса да) бөлігі ретінде қарастыруға болады Және ұл бір-біріне қарсы қоюды талап етпейтін ұғымдар.
Көшпенділерің философиясы болмады деп айтуға болмайды.

Гегельдің Рух феноменологиясы еңбегін Сіз оқыдыңыз ба? Бірақ ең бастысы түсіндіңіз бе?
Канттың еңбегін Сіз оқыған жоқсыз. Сондықтан ол еңбектердің ғылыми құндылығы туралы қандай да бір ұйғарым жасау қателік. Қажет болса Кантты түпнұсқада оқу керек және бұл бірнеше жылды талап етеді.

Ал оны түсінбегендіктен ол жерде өмірлік ақыл, ғұмырлық кеңестер жоқ деу әділетсіз.

Кейін дін исламға философияның қажеті жоқ деген батыл мәлімдемеңіз мүлде қисынға келмейді. Кез келген дін ең алдымен философиялық концепция ретінде. Тіпті ислам діні де.

Сізбен бір нәрседе келісуге болады. Дүние қиын, әрі түсініксіз. Өйткені біз өмірді түсіну үшін әлемді объектілер мен субъектілерге бөлеміз. Логикалық дәлелдерді талап етеміз. Жалпы, бұл әлемді танудағы біздің талпынысымыз бен әлемнің шын мәнінде қалай өмір сүретіні арасында үлкен алшақтық бар. Камюдің абсурдизм идеясы.

Философия діннің кемшіл тұстарын жасырушы, керек болса, ақылға томпақ тұстарын керемет етіп көрсетер қуатқа ие. Меніңше, керісінше философия діннің кемшіл тұстарын көрсетуші, сол арқылы логикалық қайшылықтарды айқындаушы бірден бір құрал.

Үндінің діні. Қандай дін туралы айтып отырсыз? Үнді діні деген ұғым жоқ. Индуизм немесе буддизм бәлкім. Маймылдың да құдай екендігін атап өткеніңіз, сірә буддизмді меңзегеніңіз болар. Буддизмде авраамдық діндермен салыстырғанда Құдай табиғаты өзгеше. Гаутама Будда ол адам.

Кейін христиандық бойынша айтқан уәжіңіз христиан ілімінің сіздің ақылыңызға сыймайтындығымен байланысты екендігін өзіңіз де атап өттіңіз.
Исламға келсек. Жеке менде сұрақтар көп. Мысалы, қадар ұғымы, яғни жазмыш немесе пешене туралы. Егер Құдай еркі абсолютті түрде таралған болса, егер адамның әрбір қылығы Құдай еркімен анықталса, онда күнә туралы айту қаншалықты орынды? Және бұл ең қарапайым сұрақ.

Дінге сүйене отырып, қандай да болсын өзге ақыл ой қызметін жоққа шығару Талибан қозғалысының қағидаттарына ұқсайды.

Жалпы, философия қажет пе деген сұрақ риторикалық сұрақ деп қабылдаған жөн.

Енді әлеуметтік желілер туралы.
Ең алдымен, әлеуметтік желіден бас тарту туралы үндеуді әлеуметтік желі арқылы тарату өте қызық құбылыс.

Әлеуметтік желілердің деструктивті әсері туралы айтқанда, әдетте Араб көктемі мысал ретінде кеңінен қолданылады. Біріншіден, себеп пен салдарды анықтап алайық. Толқуларға әлеуметтік желілер себеп емес. Фэйсбук құрал ретінде пайдаланылды. Орта ғасырлардағы революцияларда парақшалар мен памфлеттер таратылса, араб көктемі барысында мұндай қызметті әлеуметтік желілер атқарды. Фэйсбук адамдар арасындағы үнемі жасалатын байланыс, пікірлестік идеясының материалдық формасы деп қарастыруды ұсынамын.

Және Қиыр Шығыс бойынша мамандар араб көктемінің басты себептері демографиялық факторлармен байланысты екендігін атайды, яғни жоғары білімге ие, бірақ жұмыспен қамтылмаған жастардың үлесі өте жоғары болуымен. Көктем келген елдердегі ауыр әлеуметтік экономикалық жағдай туралы айтып қажеті жоқ шығар. Ливияны қоспағанда. Оған қоса, саяси элита арасында қақтығыстар орын алды. Мысалы, Египетте Мубарак билікті өз ұлына мұрагерлікке қалдырғысы келгендіктен, әскерилердің қолдауынан айрылып қалды.
Бұл ретте тек ішкісаяси факторлармен қоса, аймақтағы геосаяси теке тіресті атап өтуге болады. Мұсылман бауырлар шын мәнінде Катар мемлекетінің прожектісі екендігін, аймақтағы Түркияның неоосманизм саясаты, Сауд Арабиясының саяси мүдделері және т.б.

Мұның бәрі не үшін айтылып отыр? Араб көктемі мен әлеуметтік желілер арасында тікелей байланыс жоқ. Сондықтан фэйсбукты әлеуметтік тұрақсыздықтың басты себебі ретінде мысалға келтіру әділетсіз. Биліктегілердің саяси сәтсіздіктеріне деген наразылықты әлеуметтік желілерді жабу арқылы шешу мүмкін емес. Сонымен бірге, желілер арқылы таратылатын дезинформация мен арандатушылықпен күресті қолдаймын.

жалғасы бар
Әрі қарай

Әлем чемпионатының басты фавориті?

Сонымен ағайын көптен күткен, дүбірлі доп додасы да, жақындап қалды.Түн ұйқымызды төрт бөлетін, төрт жылда бір келетін осынау тамаша теңбіл доп додасында қайсы құраманың бағы жанады деп ойлайсыз?Әрине, басым көпшілік алаң қожайындары саналатын Бразилияны фаворит деп санайды.Бірақ Германия, Испания, Аргентина,, Голландия, Англия, Италия, Франция айта берсем кете береді т.б құрамалар бұл пікірмен келіспейді. Әлем чемпионатына осал командалар қатыспайтыны белгілі.Бельгия, Швейцария, Колумбия, Хорватия құрамалары да, өздерінің әдемі ойын өрнегімен ерекшеленеді.Уругвай, Португалия құрамаларында айтпасам ұят болар.Көршіміз орекендер (Ресей) құрамасы да бірденеден дәмелі болмасада, алысқа баруды көздейді.Алжир, Камерун, Нигерия, Кот- д ’Ивуар, Гана сияқты Африканың жұлдыздары да, белін бекем буып отыр.Азиядан Оңтүстік Корея, Иран, Жапония бар.Австралия да, жеке өзі бір құрлықтан келген, жайы бар).Мексика, Эквадор( бір ағамыз екібатыр деуші еді), Гондурас, Коста-Рика, Чили, АҚШ сияқты Оңтүстік және Солтүстік Америкадан келген теңбіл доп шебердері тағы да бар. Еуропадан Босния мен Грекия құрамалары да, осалдар қатарынан емес.
Ал сіз кімді фаворит деп деп ойлайсыз.
П.С. Осындайда қазақемдер қашан әлем біріншілігіне қатысады екен бір ой ма, арман ба, пайда болатынын қайтесің…
Әрі қарай

Эльвира Ерғалина "Кешкі шәйда" қонақта

Жетінші арнаны көресіздер ме?
Сол Жетінші арнада керемет жобалар жасалып жатыр. «Айна сөздік» бағдарламасының өзі не тұрады? "Қыздар арасында" бағдарламасы арқылы түрлі ақпараттарға қанығып жүрген қыз-келіншектер қаншама? «Кешкі шәй» бағдарламасында еліміздің жұлдыздары келіп, шынайы сұхбатымен бөлісіп жатады. Жұлдыз болғанда тек өнер адамдары ғана емес, түрлі саланың өкілдері келеді қонаққа. Соның бірі блогер, өздеріңіздің достарыңыз — Эльвира Ерғалина «Кешкі шәйға» қонақ болды. Түрлі сауалдарға жауап берді. Қасқыр блогерді анықтайтын Блогиада туралы да айтты. Блогерлер арасындағы жұлдыздарын да айтты. Сіздің де атыңызды атаған шығар, көріңіз  

Блог - kaztube: Эльвира Ерғалина Кешкі шәйда қонақта
Әрі қарай

Атыраудағы көліктер: кеше, бүгін, ертең

Атырау қаласында бүгінгі таңда 120 мыңнан астам көлік тіркелген екен. Осының қоғамдық көліктерге тиесілі бөлігін тек автобустар мен мини-автобустар ғана толықтырып тұр. Бірақ, әркез бұлай болған жоқ… Атырау халқы да өркениеттің жемісін бір жұрттай көріп еді.


Өзен трамвайы


Блог - nurbergen_makym: Атыраудағы көліктер: кеше, бүгін, ертең

Жайық жағасында тұрып, өзен үстімен анда-санда ғана жүзіп өтетін Балық қорғау департаменті қызметкерлері мен ТЖМ мамандарының моторлы шлюпкаларына қарап, бір кезі бұл өзеннің үсті қыж-қыж қайнаған тірлік болды дегенге сенер сенбесімді білмей тұрам… Менің Жайықтағы сапарларым 2000 жылы Орталық көпір қайта жаңғыртуға жабылып, халықтың Самар беттен Бұқар бетке паром және теплоходтар арқылы өткен кезіне ғана тап келді. Әйтпесе, Роттердам не Лондондағыдай қалаған жеріңізге су көлігімен бару – атыраулықтар үшін бір кезі әдепкі тірлік еді. Көзкөргендер солай дейді.

Астрахань мен Атырау арасында жүрген ірі кемелерді айтпағанда, қалаішілік қатынастың өзі адам қызығарлықтай деңгейде дамыпты. Әріптес ағам Рахим ҚОЙЛЫБАЕВ айтқанынан ұққаным сол.

Блог - nurbergen_makym: Атыраудағы көліктер: кеше, бүгін, ертең

— Балалық шағымнан есімде қалғаны, кеңес уақытында Гурьевте (қазіргі Атырау) су көлігі өте дамыған болатын. – дейді, Рахим ағам. — Тек, жеке басымның мысалында ғана айтайын. Мәселен, 70-ші жылдардың басында – бала кезімде қаладан 17-ші ауылға өзен трамвайымен баратынмын. Ол – ескі «Колхоз базары» тұсынан жүретін. Ал, одан кейін, біраз уақыт өткеннен соң, балықөнеркәсібі техникумының студенті болып жүрген шағымымызда да (80-шы жылдардың аяғы, 90-шы жылдардың басы) біз «Авангард» ықшам ауданынан «Балықшы» ықшам ауданына өзен травмайымен қатынайтынбыз. Тап сондай катер сол кезі «Балықшы» мен «Жұмыскер» ауылы арасында жолаушылар тасымалдайтын.

Блог - nurbergen_makym: Атыраудағы көліктер: кеше, бүгін, ертең
Атырау өзен вокзалын бүгінде тек ескі фотосуреттерден ғана тамашалауға болады

— Аталған көлік түрін қайта жаңғыртуға мәселесіне келетін болсақ, бұл жерде, мына нәрсені ескеру керек. Кеңес заманында аталған көлік түрінің жоғары сұранысқа ие болуының бір себебі, ол уақытта Жайық өзенінен өтетін автокөлік көпірлері болмады. — дейді, әріптесім. — Мұндай көлік инфрақұрылымын бүгінде қалыптастыру мүмкін бе және ол қаншалықты өз-өзін ақтайды дегенге келсек, нақты ештеңе дей алмаймын. Біріншіден, Атырауда бүгінде аталғандай флот мүлдем жоқ. Екіншіден мұндай көлік түрі маусымдық саналады – көктемнен күзге дейін. Ол іске қосылған жағдайда өзін ақтай ала ма? Ал, кемені сатып алу мен жанар-жағар май шығындарын өтеу үшін онымен жүру жолақысы қандай болуы керек? Осы мәселелерді анықтап алу керек секілді. Тағы да, қайталап айтамын, бұл менің жеке пікірім ғана. Мен – экономист емеспін, сол себепті болжамдарым қате де болуы мүмкін. Бірақ, жаз уақытында Жайық бойымен экологиялық туризмді дамытуға болар еді деп ойлаймын. Кішкене серуен катерлерімен.

Блог - nurbergen_makym: Атыраудағы көліктер: кеше, бүгін, ертең
Жайық жағасынан мұндай көріністерді де тамашалау мүмкін емес

Троллейбус

Ия, мұндай көлік түрі де біздің қала көшелерімен жөңкілді. Бір жылдай. Екі троллейбус. Сосын, «рентабелділігі төмен» деген себеппен бе, әлде, «электр қуатымен қамтуға жергілікті ЖЭО шамасы жетпейді» деген сылтаумен бе, әйтеуір, троллейбус біздің қалада жүрмейтін болды. Қала кейбір көшелерінің төбесінен төніп тұрған сәйкесті инфрақұрылым көпке дейін демонтаждалмай, сәтсіз экспериментті еске сап біраз тұрды. Ал, қос троллейбус Йошкар-Ола қаласына сатылыпты. Мініп үлгергенімізді ғана місе тұтамыз. Тіпті, фотосын да таба алмадық.

Велосипед


Бұл көлік құралы қоғамдық көлік саналмайды, әлбетте. Дегенмен, соңғы уақытта, қала тұрғындарының шайтанарбаға деген қызығушылығы мен сұранысы артқанын анық аңғарып жүрмін. Кешке қарай, Жайыққа көз жіберіп тұрған 10-15 минут ішінде, «сізге –өтірік, маған – шын» деген формулаға салсақ, кемі елу, бәлки, 60-70 велосипедші өткен шығар. Өкініштісі, инфрақұрылым жоқ.

Блог - nurbergen_makym: Атыраудағы көліктер: кеше, бүгін, ертең
Атыраудағы «шайтанарбашылар»

Әйтпесе, ҚР құқықтық-нормативтік құжаттарына сайсақ, шайтанарбашылардың жаяу жүргіншілер жолымен жүруі — әкімшілік құқықбұзушылық екен. Ал, жол автокөліктер жолымен жүру қауіпті. Велошабандоздар солай дейді. Олар – көп. Досым солай дейді. Досымның аты – Нұрлан. Қашан да велосипедпен жүреді. Шетелдің қай-қай көлігін де маңдайын шертіп жүріп алатындай қаржылық мүмкіндігі бар жігіт. Тіпті, несиеге де емес, ақшасын қолма-қол санап беріп. Жарайды, осы жерден біреудің ақшасын санауды доғарып, Нұрланның неліктен көлікпен жүрмейтінін айта кетейік. Өз сөзімен айтсақ, «автокөлік – қай жағынан қарасаң да, ең нашар инвестиция. Ол жылжымайтын мүлік емес, бағасы жыл асқан сайын қымбаттамайды. Керісінше, оның жүріс-тұрысына қыруар қаражат керек. Көліктің жанармайы, жөндеуі, тағы басқасы көлікті алғаннан кейінгі қуаныш сезімін жоқққа шығарады». Велосипедпен жүруіне екінші, және басты себебі…

Бәрін басынан бастайық...
— Велосипедпен жүруге қызығушылығым, ойлап қарасам, бұдан он шақты жыл бұрын оянған екен. – дейді, Нұрлан ЕСМҰХАНОВ. – Алғашқы шет елге сапарым Нидерланды корольдігінен басталған еді. Өзің білетіндей, ол ел – велосипед тебушілердің «жаннаты». Мені таң қалдырғаны — онда велосипедшілердің автокөлікшілерге қарағанда әлдеқайда құқықтары көп. Және де, корольдіктің өзі де гүл мен көкке толы, өте әдемі, тазалық пен тиянақтылыққа тұнып тұрған ел болып көрінді. Мүмкін олай емес шығар, бірақ маған осы екі фактінің арасында қандай да бір байланыс бар сияқты көрінді. Атырауға қайтып оралғаннан кейін, сол бір өркениеттің бір бөлігін болса да өз қалама енгізейн деп, велосипедпен жүруге шештім.

Блог - nurbergen_makym: Атыраудағы көліктер: кеше, бүгін, ертең
Нұрлан "өзі салдырған" велотұрақта

Жұмысқа велосипедпен қатынауды бастағанда оның бұл бастамасына, тіпті, өз отбасы мүшелері күле қарағанын айтады. Әлбетте, олардың арасында әріптестері де болған шығар. Бірақ, қазір, жағдай өзгеріпті. Дәлірегі, оны – Нұрлан өзгертіпті. Мекеме басшылығына жарты жыл бойы қайта-қайта өтініш жазып, кеңсе аумағында велотұрақ салғызады. Қазір жұмысқа велосипедпен келушілер саны 20-дан асыпты. Осыдан кейін – ақ, Нұрлан бұл үрдісті қала деңгейінде дамытуды ойластыруға кіріседі. Ол үшін досы – Алевтина Байнақова, екеуі урбанистика саласында жұмыс атқаруға бел буып, «урбанистер» ұйымын құрады. Оның басты мақсаты – Қазақстан қалаларын дамыту, халықтың ыңғайына қарай өзгерту және оңтайландыру. Соның алғашқы жолдарының бірі велосипедшілерге арналған инфрақұрылымды дамыту деп шешеді олар.

Богота тәжірибесі
Неге бұл әдістен бастағанын Нұрлан әдемі мысалмен түсіндіріп берді.
«Оңтүстік Америкадағы Колумбияның астанасы Богота қаласын атап өткім келеді. 90-жылдары ол қала сол құрлықтың қылмыс «орталығы» атауына жақын жағдайға келген еді. Кедейшілік пен қылмыс деңгейі жоғары болғандығы қала қызметтерінің жұмысына әсерін тигізген. Қала әкімі болып Энрике Пенелоса тағайындалғаннан кейін жағдай күрт өзгерді. Пенелоса кедей аудандардың жағдайын жақсарту мақсатында онда көптеген мектептер, саябақтар, ғылыми орталықтар ашты. Автокөліктердің «гегемониясына» соққы беріп, ол жаяу жүретін жолдар мен велосипед жолдарын салып, автокөлік жолдарын қысқартты. Кедей аудандарды қаланың орталығымен қосатын ондаған километрлік велосипед жолдарын салды.
Сол өзгертулердің арқасында Богота қазір әлемнің алдыңғы қатарлы қалаларына айналды. Сол тәжірибені қазіргі уақытта барлық өркениетті елдер пайдаланып жатыр. Пенелосаның идеялары қазір Еуропанының, Солтүстік Американың, Австралияның қалаларының әкімшіліктері қолға алып жатыр».

Қаладағы велосипед және жая жүру инфраструктурасын дамыту топтың басты миссияларының бірі. «Алайда, біздің ортада ондай идеяларды құшақ жая қарсы алатынын біз, әрине, күткен жоқпыз. Келе сала, әкімнен «бізге велосипед жолдарын салыңдар» деген талап қою ұйымның өз-өзіне қол жұмсауымен пара-пар еді». – дейді, Нұрлан. Сондықтан, топ алғашында Атырауда қанша велосипедші бар екенін білгісі келеді. «Атырау-Велошеру» жобасын қолға алады.

Атырау велошеруі
Алғашқы Велошеру өткізгеннен кейін, ұйымдастырушылар тобы қалалық әкімшіліктің өкілдерімен кездеседі. Сол кездесуде топ өз жоспарларымен бөліседі. Оның ішінде Атырау қаласында велосипед инфраструктурасының жобасын ұсыну. Яғни, мамандардың көмегімен біздің қалада қай жерде веложолдар мен тұрақтарды, ыңғайлы маршруттар мен басқа да керекті механизмдерді жүзеге асыруға болатынын көрсететін карта жасау. Әкімшілік бастаманы қолдағандай сыңай танытқан. Сол сыңайдың жалғасы соңғы өткен велошеруде бүкіл қаланың басты көшелерімен жүріп өтуге рұқсат берген. Мұндай өтінішіміздің де өз себебі бар дейді, Нұрлан.

velotime.kz/veloprobeg-v-atyrau-26-aprelya-2014-video/ (ақыры, орналастыра алмадым мына сілтемедегі видеоны)

«Сол арқылы біз, біріншіден, қаланың барлық жуық аудандарында дерлік көрініп, велосипедшілердің қанша екенін көрсеттік. Екіншіден, қатысқан велосипедшілерге тек қана өздеріне арналған жолмен жүрудің қаншалықты ыңғайлы екенін көрсеттік. Үшіншіден, біздің колоннаның өтіп болуын күткен автокөлік иелеріне велосипедшілер қауымдастығымен де санасу керек екенін көрсеттік. Бұл осы екі қауымдастықтардың арасындағы «соғыстың» бастамасы ғана».

Түйін тектес текст

Бұл постыммен не айтқым келді?! Атыраудағы қоғамдық көліктерінің кешегісі — керемет еді. Бүгінгісі — бір түрлі. Яғни, бір түрі ғана бар — автобус. Болашақтағысы басқаша болады деп сенгім келеді. Және, ол мақсатта жұмыстар жасалып та жатыр.
Әрі қарай

Жедім.kz

Менде бір керемет сюжет емес, сайт идеясы бар…

Бұл идеяны қазіргі интернет қолданушыларының өздері беріп отыр. Олардың орналастырған контенттеріне қарап сондай тұжырымға келіп отырмын.

Жедім.kz — тамақ суреттері, тамақ жеу видеолары, тамақтану гифкалары, қалай тамақ жегендері туралы хикаялар…

Сайт категориялары мынадай болар еді: Қазақша тамақтар, Азия, Еуропа, Латин, Тин, Араб, Жапон, Топтық тамақтану, Қарттармен тамақтану, Қырттармен тамақтану, Жігіт жігітпен, Қыз қызбен.

Видео бөлімінде Лайв камералар да болар еді. Видеосыз да тез ләззат алғысы келетіндерге гифкалар. Ал әдебиетсүйерлерге тамақты кіммен, қалай ішкендері туралы әңгімелер.

Жасаймыз ба? Идея қоса отырыңыздар.

Менде бір керемет сюжет бар...: Жедім.kz

Менде бір керемет сюжет бар...: Жедім.kz

Менде бір керемет сюжет бар...: Жедім.kz

Менде бір керемет сюжет бар...: Жедім.kz
Әрі қарай

"LIKE" үшін өмір...

Блог - kozildirik: LIKE үшін өмір...

...Қорс-қорс. Сылп-сылп. Пернетақтаға жете берген суды шырқ еткізіп тартқанға болмаса сөмкеде жатқан сулы сүрткішпен тазалауға уақыт жоқ. Ия, сырт көзге қарағанда ол адаммен сөйлессе бетін толықтай жабатын телефонға құр үңіліп отырған сияқты. «Не жоғалттың, көз майыңды тауысып!» дейтін әже жоқ. Ықықы, әже жоқ деп қоямын, өзі оның әже жасына жетіп қалған. Бірақ, әлі қорс-қорс, сылп-сылп. Бос отырған жоқ ол, «лайк» күтіп отыр…
Әрі қарай

Ескендір Литвиновски. "Қастандық теориясы"

Хард-әдебиетімізде өзінің өлімі туралы бірінші жақтан жаза беретін хайуандар бар. Оларды қисын тікпейд. Ал: «Адам өліп қалғаннан кейін өзі туралы қалай жазад?» дейтін оқырмандар — олардың жаназығы деуге де болады. Олай деген оқырмандардың фотоларын әлеуметтік желілерден көшіріп алып, принтерден басып шығарып, бетіне бітіру — өзінің тұзы таусылған сәтін суреттеушілердің әлде хоббиі, бәлкім ауруы. Солардың бірі — Ескендір. Спам жәшігін тазартып жатқанда табылған, осыдан екі жыл бұрын жіберілген мынабір қуындысын жариялауды жүн көріп отырмыз. Шешесстің.



Ескендір Литвиновски. "Қастандық теориясы"
Әрі қарай