Қарылғаш тәтемен өткен түн

Көптен көрмеген жолдас балалармен кездесіп сырадан біраз сілтеп алып түн ортасына таман үйге келдім. Есікті ашып кірсем жарық әлі сөнбеген. Қарасам Қарылғаш тәте әлі ұйықтамапты. Халатының етегі бір жағына қарай түсіп кетіп теледидар көріп жатыр, онысынан бір жақ саны жалтырап көрініп тұр. Менің кіргенімді байқамай қалғанба білмейм мән бермеді теледидар қонақ бөлменің сыртқы есікпен қарама-қарсы тұсына қойылған кіргенде бірден көрінеді. Қарылғаш тәте порно көріп жатыр. Менің кіргенімді енді байқап қалып дереу твны сөндірді. Ал мен күліп жібердім. Орнынан тұрып бөлменің есігін жаба бергенде мен есікті тіреп қалдым. Ол маған қарап ішіп алыпсыңғой перегарыңнан мас болуға болады деді. Бөлмеге менде кіріп отырдымда бүгін аға жоқпа деп сұрадым. Ал ол болса я кешкісін бір туысы қайтыс болды деген хабарды ести сала ауылға аттанып кетті деді. Менде дереу іліп әкеттім бәсе көріп отырған видеоңыздан – ақ қорқып едім кірген бойда деп әзіл шыны аралас. Қарылғаш тәте деп отырғаным мен тұратын пәтердің хозяйкасы. Ұзын бойлы арықша келген әйел. Жасы 49да ал күйеуі өзінен 18 жас үлкен.

Мастықтың кесіріме білмейм оны – мұны бір айтып отырып көңілін көтеріп күлдіріп отырдым. Біраз уақыттан кейін әңгіменің тақырыбы секске ауыстыда ол маған өзіңнен кіші қызға үйленбе және денсаулығыңа мықтап қара деді. Неге деп сұрағанымда мына әңгімені айтып берді:

Жасым жиырмадан енді асқан кез еді. Институттың соңғы курстарының бірінде оқып жүргем жанымда сүйген жігітімде бар еді. Бірде кешкілік үйге қонақтар келді білуімше әкемнің ескі досы болатын. Қонақтар кеткесін бірақ білдім маған құда түсіп келгенін және той күнін белгілепте кетіпті. Жыладым көнбедім бірақ ата-ананың айтқанынан шыға алмадым. Ең сорақысы жігіттің жасы 40тарда екен оны білгенде тіптен өмірден түңілгендей болдым. Бірақ той өтіп мен сүйген жігіммен қоштасып мүлде танымайтын біреумен тұра бастадым. Басында өзі көп үндемейтін ештеңеде шаруасы жоқ адам болып көрінді. Жұмысына барып келеді. Жалақысыда тәп – тәуір себебі заводта жұмыс істейтін.

Оның араққа құмар екенін біраз уақыттан соң білдім. Ішіп келетінді шығарды, одан кейін мені ұратынды шығарды. Ажырасып кетіп,қарабет боп төркінге баруға намысым жібермеді. 7-8жылдан кейін кенет оның еркектік белсенділгі төмендей бастады. Емделуге кеңес беріп едім өзімді ұрып тастады. Ақыры дәрігерге баруына көндірдім. Бірақ, тым кеш барыппыз. Оның заводтағы зиянды ауыр жұмысы еркектік бездеріне қайта қалпына келмейтіндей зиян әкепті деді. Ендігі сүйенеріміз тек жыныстық белсенділікті арттыратын препараттар екен. Табиғи күштің қалпына келуі тым кеш деді.

Осыдан кейін ол жуасып қайта мен күшейе бастадым. Тіпті оған төсектеде ойыма келгенді істететін болдым. Мен кетіп қалады деп қорықтыма білмейм айтқанымнан шықпайтын болды. Кейіннен оған дәрілерде әсер етпейтін болдыда төсек қызығы дегенді де ұмытқанымызға 15 жылдай болыпты. Сен дұрыс түсін мені жаңағыдай киноларды неге көріп жатқанымды деп әңгімесін аяқтады… Сөйтсем Қарылғаш тәте күйеуінің жағдайы анадай болғасын порно фильмдер көріп өзін қоздырып анда-санда күйеуі жоқта сексшоптың ойыншықтарын пайдаланады екен. Сол кезде мен оған бетіне нагла айттым Қарылғаш тәте білем сіздің жас адаммен жатқыңыз келетінін дедім. Ол үндемеді…

Дереу оны аймалап төсекке беттей бердім қарлсылық білдірген жоқ. Жайлап шешіндіріп айналысып кеттік. Ах-ох деген дыбсытарды шығарумен талтайып ап жатты. Алкагольдің әсерінен бітіре алмадым олда қиналып кетті. Демалып демалып бір жарым сағатта әрең бітірдімде құладым. Сол күйі ұйықтап кетіппін. Қанша уақыт өткенін білмейм ана жерім жыбырлағаннан ояндым. Қарасам шалқамнан жатырмын Қарылғаш тәте қасыма қырыннан жатыпап аспабымды жәймендеп көтеріп басын ашып жауып қоят солай біраз жатты. Қатаяр емес.Жартылай қатайып жатқан аспабыма ойламаған жерден аузын апарып жоғары төмен жүргізіп бас жағын тілімен айналдыра бастағанда қақшидыда қалды. Содан қайта айналысып таңға дейін 2-3рет бітірдік. Оның риза болғаны сондай дәл осындай сәтті басымнан өткермегеніме қанша уақыт болды десеңші бүгін тіпті бұтымдыда жинай алмайтын шығармын деп қоят.

Содан кейінде қанша уақыт өтті. Үйде шал жоқ болғанда бытшыт секс болат. Ойыма не келсе соны іске асырам. Жатқызып қойыпта істейм, тұрғызып қойыпта істейм, еңкейтіп тоңқайтып,қырыннан дейсіңбе небір позалар кетті. Алдына да бітірем, артына да бітірем, кейде аузынада бітіріп қоям. Кейде түн ортасы ауғанда менің бөлмемеде келе бастады. Ақыры ол квартирадан кетіп тындым. Қарылғаш тәте мені қимастықпен шығарып салды.
Әрі қарай

Әнек. Екі жолаушы.

Екі жолаушы жаяулап келе жатса, соңдарынан қолына камаздың рөлін ұстаған біреу қуып жетіпті. Үстінде сұр куртка, басында қара кепка дейді. Ана екеуіне «Келіңдер отырыңдар, жеткізіп тастайын» депті. Ол екеуі «Жындымен жынды болатын жайымыз жоқ» деген ғой.Анау қалтасынан тапанша алып шығып «Отырыңдар нақу.Атып тастайм әйтпесе» депті. содан ана екеуін «отырғызып » алып айдап келе жатыр дейді. ана екеуіне жан керек, анау газды басқан сайын қалып қоймай жүгіреді. Бір уақытта рөлдегі адам тормозды басып, «алдымызда пост ГАИ бар. Менде прва жоқ. Мен мына жақтан айналып өтемін. Сендер былай, жаяу өтіп кетіңдер. Мен сендерді анау қырдың астыннда күтемін» депті.
Әбіләкімнің  ауылы: Әнек. Екі жолаушы.Содан, ана екеуі жындыдан құтылғандарына қуанып МАИ қызметкерлерінің бекетіне кіреді. Кірсе бір МАИ ұйықтап жатыр. «Ойбай, ағатай. Тұрыңыз! Бұл не жатыс. Бізді жаңа бір жынды атып тастай жаздады. Былай қарай кетіп қалды. Бізді анау қырдың астында күтемін деп айтты» деп екеуі шағымданады ғой баяғы. "Үстінде сұр куртка, басында қара кепкасы бар. Қолында рөлі бар адам ба?" деп сұрайды МАИ қызметкері. «Дәл өзі.»
-Біздің оны ұстай алмай жүргенімізге жарты жыл болды. Кеттік, сендер куәгер боласыңдар. Отырыңдар матасекілге " деп әлгі МАИ қолына матасекілдің рөлін ұстап алыпты. «Ойбай, ағатай өзің қуа бер, біз шаршадық» деген аналарға «Сукілер, қазір тұрған орындарыңда атып тастаймын. Мініңдер» деп бұл да тапанша кезепті.
«Біреуің артыма отырыңдар, екіншің люлькаға отырыңдар». Содан екеуін «отырғызып» алып, көрсеткен қырлары жаққа ағызтады сабазың. Арасында «сен люлкада келе жатырсың тізеңді бүгіп жүгір» деп жанындағы адамның басынан дубинкамен ұрғыштап қояды екен.
Екінші жолаушының «Матасекілге мінетінімізді білгенде КАМАЗ бен-ақ кете берер едім ғой» деп жылағанын бірінші жолаушы әлі күнге жыр қылып айтып жүр деседі.

Камаздың рөлін алғыңыз келсе, сілтемесі міне.
Әрі қарай

Керекинфоға керегім болып қалар деп...

Керекинфоға керегім болып қалар деп осы ауылға ат басын бұрдым. Қарсы ал, құрбыларым!
Келіншек сіздерге келін яки келіншек болудың артықшылықтары мен қиындықтарын, ащысы мен тәттісін, кәйіп-мәйіпін жазып беруге уәде береді. Өйткені, мен келінмін, мен келіншекпін! Мен ошақ қасында отырған отанасымын) Көріп-білетін, абайсызда естіп қалатын өсектер көп. Ол өсектер сіздерді қызықтыруы мүмкін.
Әрі қарай

#Мұрт - CSS3 мүмкідіктерін пайдалана отырып, мұрт жасаймыз :{

Жұмыста отырып, біршама видеоларды сайтқа салып, соның жүктеліп болғанын күтіп, дәптеріме бірдеңелер шимайлап отырып, көзімді ашып қалсам, мынандай бірдеңе сызып тастаппын.
Блог - Abylai: #Мұрт - CSS3 мүмкідіктерін пайдалана отырып, мұрт жасаймыз :{
Өөөө, мынау рас па? Шығаруға болады ма екен мынаны? Шимайыма сенбей, фотошопта тағы бір сызып көрдім.
Блог - Abylai: #Мұрт - CSS3 мүмкідіктерін пайдалана отырып, мұрт жасаймыз :{
Жасауға әбден болатын сияқты, видеоларым әлі жүктеліп жатыр екен, осы арада тез тез нотпатымды ашжверіп html мен css-те жасап тастадым. Шықты!

Түсінбегендерге, біздің алгоритміміз шамамен былай болмақ:
Блог - Abylai: #Мұрт - CSS3 мүмкідіктерін пайдалана отырып, мұрт жасаймыз :{

Енді код:
HTML-де бізге БЕС тег қажет. Ия, бір мұрт үшін БЕС тег көптеу әрине, бірақ уақымды алып, псевдоэлементтердің түбіне түскім келген жоқ, сондықтан, БЕС тег қолданамыз.
<div id="murt_box">
<div id="murt_left"></div>
<div id="murt_left_1"></div>
<div id="murt_right"></div>
<div id="murt_right_1"></div>
</div>


Ары қарата кеттік, алдымен #murt_box элементін ортаға орналастырып адламыз, бұл біздің мұрт орналасқан контейнет болады.
#murt_box {
	position: relative;
	width: 100px;
	margin: 100px auto;
}


Енді мұрттың бір жағын шығарып аламыз, #murt_left-тен бастайық.
#murt_left {
	width: 52px;
	height: 52px;
	background-color: #000;
	position: absolute;
	top: 100px;
	border-radius: 50%;
}

«Осы элементтің алдына» деген псевдоэлемент қолданамыз
#murt_left:before{
	content: '';
	position: absolute;
	background-color: #000;
	width: 210px;
	height: 210px;
	border-radius: 50%;
	right: -38px;
	bottom: -11px;
	z-index: -1;
}

«Осы элементтен кейін» деген тағы псевдоэлемент қолданамыз
#murt_left:after{
	width: 220px;
	height: 220px;
	background-color: #fff;
	content: '';
	position: absolute;
	top: -212px;
	left: -67px;
	z-index: -1;
	-webkit-transform: rotate(-48deg);
	-moz-transform: rotate(-48deg);
	-o-transform: rotate(-48deg);
	transform: rotate(-48deg);
}

#murt_left_1 тегі біздің мұрттың керек емес жерлерін жасырып тұруға арналған.
#murt_left_1{
	position: absolute;
	background-color: #fff;
	width: 153px;
	height: 153px;
	border-radius: 50%;
	left: -129px;
	bottom: -137px;
}


ВУОЛЯЯЯ!!!
Блог - Abylai: #Мұрт - CSS3 мүмкідіктерін пайдалана отырып, мұрт жасаймыз :{

Дәол осындай ретпен, келесі #murt_right, #murt_right_1 элементтеріне де жазып шығамыз.
#murt_right {
	width: 52px;
	height: 52px;
	background-color: #000;
	position: absolute;
	top: 100px;
	left: 70px;
	border-radius: 50%;
}

#murt_right:before{
	content: '';
	position: absolute;
	background-color: #000;
	width: 210px;
	height: 210px;
	border-radius: 50%;
	left: -38px;
	bottom: -11px;
	z-index: -1;
}

#murt_right:after{
	width: 220px;
	height: 220px;
	background-color: #fff;
	content: '';
	position: absolute;
	top: -212px;
	right: -67px;
	z-index: -1;
	-webkit-transform: rotate(48deg);
	-moz-transform: rotate(48deg);
	-o-transform: rotate(48deg);
	transform: rotate(48deg);
}
#murt_right_1{
	position: absolute;
	background-color: #fff;
	width: 153px;
	height: 153px;
	border-radius: 50%;
	right: -151px;
	bottom: -137px;
}


Нәтижесі мынадай болып шықты, анимациядағыдан өзгешелеу әрине, бірақ өзім ұқсаттым.
Блог - Abylai: #Мұрт - CSS3 мүмкідіктерін пайдалана отырып, мұрт жасаймыз :{

Бұл посттан біз нені үйрендік? )))
border-radius — элеменнің радиусын өзгертуге арналған.
transform: rotate() — элементті трансформациялау, бұру
:before — псевдоэлемент, «элементтің алдында» дегенді білдіреді. (content свойствосымен қатар қолданылады)
:after — псевдоэлемент, «элементтен кейін» дегенді білдіреді. (content свойствосымен қатар қолданылады)

Демосы мына жерде. http://hosting.users.kz/mysal/murt.html
Әрі қарай

Көгілдір көктем

(Көктем туралы толғау. Ой.)
Көктем – жыл басы. Сірә, мынау дөңгеленген Әлем де дәл осы жаймашуақ көктемнің бір күнінде жаралғандай…
Әрі қарай

Көктем біздің ауылда...

Блог - Ispek92: Көктем біздің ауылда...

Көктем келді. Қар еріді. Күн жылынды.

Мектепте оқушы кезімізде мұғалима көктем жайлы эссе, шығарма жазуымызды тапсырғанда міндетті түрде осы сөздерден бастаушы едік. Мұны неге еске алып отырмын, дәл қазір бізге берілген көктем тақырыбын неден бастарымды білмегендіктен болар. Көп ойландым, ақыры өз ауылымның, туған жерімнің көктемі жайлы, нақтырақ айтар болсақ, тек көктем шыға салысымен туған жерде орын алатын оқиғаларды қысқаша баяндап өткім келеді
Әрі қарай

Қарағанды қаласының 80 жылдығына арналған фотосурет

Биыл BlogCamp-2014 шеңберінде өтетін "Қарағанды қаласының 80 жылдығына арналған үздік фотосуреттер" байқауына өз нұсқамды ұсынып көрмекпін.

Қарағанды — шахтерлер қаласы. Мен үшін шахтерлер — өз деңгейінде жете бағаланбай жүрген өнеркәсіптің қаһармандары. Маған шахтерлер мен блогерлерді байланыстыру қажет болды. Бұл идеямды іске асыру үшін 2008 жылы шыққан «Таңғажайып Халк» («The Incredible Hulk») фильмінің постерін негізге алдым:

BlogCamp: Қарағанды қаласының 80 жылдығына арналған фотосурет
Суретте шахтер және блогер бейнеленген. Бұл бір жағынан аталған фильм постеріне пародия, әрі шахтер мен блогшыны бірге көрсету амалы.

Ал мынау түпнұсқа постердің өзі:
BlogCamp: Қарағанды қаласының 80 жылдығына арналған фотосурет

"Абайлаңыз, сиыр!" немесе депутат боламын десеңіз

Биылғы Қазақстандық кинолардың шымылдығын ашқан «Фугадан» кейін Баян Есентаеваның «Абайлаңыз, сиыр!» атты фильмі көпшілік қауымның назарына ұсынылды. Фильмнің прокаты 8, 9, 10 наурыз мереке демалыстарына келгеннен соң, сол күні дәл оған ғана емес барлық киноларға, барлық кинотеатрларда түңгі 12-ге дейін билет болмай «Ханшатырдан» ең соңғы сеансқа билет барын біліп, соған кіруге тура келді.
«Абайлаңыз, сиырдың» жарнамасы әлеуметтік желілерде біраз сайрап тұрды, пиар қадамдардың бірі « «Абайлаңыз, сиырға» мүлдем билет жоқ» деген жазбалары бар суреттерді де көрген боларсыздар. Содан халық бұл неткен кино екен деп мерекеден кейін де кинотеатрға ағылып жатты.
Киностан: Абайлаңыз, сиыр! немесе депутат боламын десеңіз
Алайда байқап қарасаңыз Баян мен режиссер Асқар Ұзабаевтың дуэті көрермендерін «Ғашық жүректегідей» қанағаттандыралмағандықтан «уаааудан» гөрі, түрлі «уау» емес піріклер жазыла басады.
Өзім «Абайлаңыз, сиырды» көріп шыққаннан кейін шынымды айтсам ұнады, не ұнамады деген пікір айта алмадым. Ұнады дейін десең ұнамаған жерлері баршылық, ұнамады дейін десең жанры комедия болғаннан соң біраз күлтіртіп алған жерлері де, кейібір актерлердің ойындары да жақсы болғандығын жасырып қалуға болмайды.
Фильмнің актерлер құрамы өте жақсы таңдалған. Бәрі халықтың сүйіктілері:
1. Азамат Сатыбалдыны жағымсыз кейіпкер ретінде бірінші рет көруім бір бөлек болса, әрдайым қазақша сөйлеп жүріп аяқ астынан орысша сөйлеп кеткенін қабылдай алмай қалдым. Азамат керемет актер, бірақ бұл оның рөлі емес!
2. Әбунасыр Серіков «как всегда в своем репертуаре» аузынан шыққан әрбір сөзі тыңдаушысын күлкіге қарқ етеді. Нағыз комедия осы кісі болды.
3. Кішкентайымызда «Перекресток». «Саранча» фильмдері арқылы ойымда жағымсыз кейіпкер ретінде сақталып қалған Азат Сейтметов бұл жолы өзінің нағыз мұғалім екендігіне сендірді.
4. Айгүл Иманбаева фильм бойы жыныма тиіп отырды. Енді біііііііііііір жағымсыз кейіпкер сөзім жоқ. Өмірде де сондай адамдар болады ғой. Өз кейіпкерін өте тамаша аша білген. Егер жағымсыз кейіпкер ешкімге шыныменде жақпаса өз рөлін тамаша сомдап шыққаны дегенді естіген едім. Сол сөз дәл Айгүлге арналғандай ойыны керемет.
5. Сием, ой, Сэм! Өзі сонда топ-томпақ қонжық сиақты. Бұл актердің түрі таныс, бірақ кім екендігін есіме түсіре алмай қойдым. Алайда Сэмді бұл фильмнің сүйкімдііііііііііі кейіпкері деп атар едім.
6. Айгүл Маратовна! Баян өз ісінің шебері ғой. Рөлін өте тамаша алып шықты. Романтикалық комедиядан комедияның элементтерін Әбунасыр Серіковтен көрсек, романтика Баянда болды.

Енді фильмге келсек.
Фильмнің басы сонааау 1993 жылдан басталады. Ол жылдар мен әлі кііііп-кішкентай сәби болғандықтан есімде жоқ. Алайда Қисық өз рецензиясында жақсы деген баға беріпті. Алайда басы батыстық молодежный фильмдердегідей группадан біреуді алып алып соншама мазақ ететіндігі ұнамады шынымды айтсам. Шыны керек біздің қоғамда соооондай жабайылық жоқ қой.
Фильм басталғаннан соң 10-15 минут өтер-өтпес басты рөліндегі Айгүл (Баян Есентаева) Аққайнар ауылына келген кезінде, кондуктор қыз «Орталыққа барамыз! Ұзынағаш! Ұзынағаш! Үш орын!» деп айқайлап жатқанда орнымнан тұра қалып сол автобусқа отырып туған ауылым Ұзынағашқа кетіп қалғым келді
Ауылды, ауыл халқын, ауылдың қиыншылықтарын: кедір-бұдыр жол, сеть ұстамайды, мектептерде сыныптар қажетті құрал-жабдықтармен жабдықталмаған деген сынды шындықты көрсеткен. Иә, қазіргі уақытта одан да жақсы ауылдар бар, бірақ шынымен де осы уақытқа дейін сеть жоқ ауылдар да баршылық екені өтірік емес. Алайда Айгүл әжетханаға барамын деп «Далекоооо за огородом» кетеді ғой сонда не үшін етті әжетхананың жанына жайып қойғаны (жалпы жазда етті солай жайып қойғанды өзім көрмеппін), ал малдың бастарын әжетханаға кіретін есіктің алдына іліп қойғанын шынымды айтсам дым түсіне алмады . Жалғыз қыз түнде, қараңғыда, қайдағы бір жоқ жерде жалғыз кір жуып, жайып жүр. Қыз баласы түнде суға бармайды, жалғыз жүрмейді деген қайда қалды??? 
Алдында кейбір актерлердің ойнағандары ұнады дедім ғой. Фильмде басты рөлдерде өз істерінің шеберлері ойнағанымен де жасандылық, мәтінді шынайы өмірді көрсетіп жатқаннан соң шынайы емес жаттанды айтатын кездер жиі кездеседі. Ең кішкентай мысал ауыл әкіміне әйелі «Неге маған гүл алмайсың?» деп айқайлап ұрысқанда не деп тұрғаны бір түрлі түсініксіз, «Неге маған гүл сыйламайсың?» десе бір жөн. Көзге түсіп қалатын осындай ұсақ-түйектер бааааар.
Қызық жерлері де жоқ емес ауыл әкімінің қызығынан өзге Айгүл Маратовнаға ғашық болып қалатын кавбой жігіттің «ерліктері», мұғалімнің баласының бұзақылықтары, Сэмнің бастан кешкендері дегендей есте қалар сәттер жетеді.
Фильмнің дыбысыталуында ақаулары бары шындық.
Фильмнің соңы хэппи энд болғанымен Марленнің түзелмейтіні өкінішті болды.
Фильмнің саундтректері ұнады! Әсіресе Арман Дүйсеновтың «Сен жайлысы»

Қорытынды: Қазіргі уақытта отандық фильмдердің сапасы «уааау» деуге келмейді ғой. Бірақ осы олқылықтың орнын толтырып, ОРЫСша-қазақша аралас болса да қолына алып жатқан Баян Есентаеваға тек рахмет айтамыз!
Не дегенімен фильм түсіру кез-келгеннің қолынан келе бермейді, үлкен еңбекті, шыдамдылықты қажет етеді. Оны түсінетін бар, түсінбейтін бар. Шетелдік фильмдерді көріп өскен ұрпақ бәрібір шетелмен салыстырамыз да жаман, нашар деп бағалай саламыз. Әрине қазір 3D-ны қойып шетелдік фильмдер Imax-тан көрсетіп жатқанда іштері ашығаннан соң солай бағалайды да, неге біздікілер солай жасай алмайды екен деп кеййді. Техника жоқ, маман жоқ, қаржы жоқ деп ақталады да қояды «Қазақфильм» бастаған Қазақстанның киногерлері. Бірақ біз жыл өткен сайын үмітімізді үзбейміз, әр қазақстандық фильм шыққан сайын алдыңғысынан жақсы болар деп барудамыз. Кино түсірушілер жылда-жылда көрермендердің көңілін қалдыра берейтін шығар деген үміттеміз. Әлеуметтік желілерде «Ел арна» жабылып, содан үнемделген ақша жаңа керемет бір фильмге жұмсалғалы жатыр деген шын-өтірігі аралас әңгіме тарады. Сол шын болса келесі жылы 8 наурызда керемет бір рецензия жазатын шығармын

P.S. Фильмді көргеніме бір аптадай уақыт өтседе рецензия жазуға деген шабытым қазір ғана ашылды  Шындығында бүгін сетьке шыққан Арман Дүйсеновтың «Сен жайлысы» әсер етті
Әрі қарай