Астанадағы ұлттық қабірстан

Астанада ұлттық пантеон болады. Елорда шенеуніктерінің айтуынша, зиялы қауымға арналған қабірстан осы жылдың соңында қолданысқа берілмек. Жаңа нысан ұлттық нақышта тұрғызылып, барлық дін өкілдеріне ортақ мәдени орталыққа айналуы мүмкін. Қазақстан Италия, Түркия, Әзірбайжан және Куба сынды елдер қатарына қосылса кәне. Соңғы жылдардың өзекті тақырыбына айналған түйткіл былтыр Смағұл Садуақасовтың сүйегін әкелген кезде мүлдем ширықты. Сол кезде алаштың ардақты азаматын жерлейтін жер таппай, 4 ай бойы жерлей алмаған болатын. Сол уақытта бірқатар зиялы қауым өкілдері Астананың жанында ұлттық қабірстан құруды ұсынған. Қазіргі кезде қолға алынып, жобасы жасалып жатыр-мыс. Бұл әкімдіктегі шенеуніктердің айтқаны. Бірақ, бастапқыда айтылған Қабанбай батыр кесенесінің жанынан емес, басқа жерде пайда болуы ықтимал. Өйткені, ондағы топырақ құнарсыз. Әрі қаладан да алшақ. Қысты күні қар басып, қолайсыздықтар келтіреді. Әзірге 3 орын қарастырылу үстінде. Белгілісі – пантеонға делінген 500 гектар жердің 4-ке бөлінетіні. Бірінші бөлігінде мұсылман дінін ұстанған игі жақсылар жерленбек. Христиандар мен яһудилерден шыққан қоғам қайраткелреліне де орын қарастырылған. 4-і бөлігі қарапайым халық үшін.
Мұнда ұлттық қабірстан пайда болған күнде тамыр-таныстықпен белгісіз жандарды жерлеуге жол берілмей ме деген сұрақ туындайды. Оны болдырмау үшін, тиісті құжат жасалу керек дейді бастамашы топ өкілдері.
Айта кетерлігі, жаңа жоба ірі мәдени нысан болады деп жоспарланған. Қабірстан тек тәу ету үшін емес, келер ұрпаққа тарихтан тағылым беретін орталық болуы тиіс. Бұл пікірді молдалар да қолдап отыр. Мұхамбет пайғамбар с.ғ.с мен оның сахабаларына да арнайы қабірстанның болғанын алға тартады. Тек, шет елде қалған зиялы қауымның бәрін бірдей орнынан қозғау дінге қайшы. Көмусіз қалған немесе бейіті қорланған жағдайда ғана орынды болмақ. Ондайлардың тізімінде Кейкі батыр, Кенесары хан бар. Егер де пантеон ашылып жатса – көмусіз бабалардың сүйегі алғашқылардың бірі болып туған жерге қайтарылады.
Бастама көтерілгеніп, билік қолға алғанымен халық арасында қызу талқыға түспей отыр. Сондықтан, әлі қанша әңгіме шығары да белгісіз. 1tv.kz/kk/news/video/10072012/panteon

Бақытнұр Әлібай
Әрі қарай

Атырау экологиясы

Алғаш рет 1886 жылы «Экология» терминин атақты неміс биологі Эрнест Геккель ғылымға енгізу және «Экология — табиғат пен тірі ағзалардың өзара қарым-қатынасын зерттеген ғылым» деген анықтама берген.Бүгінде тек Атырауда ғана емес бүкіл әлем алдында да экология мәселесі туады.Қазіргі таңда алып ракеталар, зауыттар өмірімізді байыта, жеңілде те түсумен қатар қауып-қатер туғызуда.Адам өміріне экологиялық зардаптардың әсер ете бастауы олардың қоршаған ортаға жыртқыштықтықпен қараудың салдары. Бүгінде әрбір саналы азамат туған жерінің табиғатының тағдыры толғандыру керек. Біздің Атырауымыздың экологиясының нашар болуының салдарынан өкпе, қан аздығы, қан диабеті, қан қысымының жоғары болуы, жүрек психикалық ауруымен ауыратындар жыл санап өсіп келеді. Бүгінгі таңда экологиямыздың ушығып тұрған жағында әр азамат бір шыбық болсада отырғызуға жұмыстану керек. Әкімшіліктің қолдауымен соңғы жылдары қаламызда көгалдандыру жұмыстары белсенді жүргізілуде. Табиғатты аялау әрбір азаматтың басты міндеті.
Әрі қарай

Latin and Cyrillic Transliteration

Кирил ариптерин латын ариптери аркылы онай жазуга болатын орыстардын мына (Translit.ru) сиякты кандай сайт бар билесиздерма?
айтпесе осы казакша ариптермен жазам деп киналып кеттим.Айтатын боларсыздар басканын барин истегенде соны уйренбединба деп.Дал солай осыны тез жазып уйрене алмай-ак койдым.Осы Транслит.ру сиякты казакша жаксы бир жуйе болса болисе отырсаныздар.Бираз Гоогла мырзадан сурагандай болып едим ештене айтпай койды.Бурындары Алтай казактарынын бир сайты бар еди оныда таппай койдым.
Әрі қарай

Наймандар

НАЙМАН

Адай бауырларыма арналады...

Адайлар орыстарды ұстап тұра алмады. Орыстар қазақ жеріне кіріп кетті. Сөйтіп білгенін жасады.
Ал біз, НАЙМАНДАР, қазақ жеріне қытайлардың қаптауына тосқауыл бола алдық, шыны керек. Әлі күнге дейін тосқауыл болып келудеміз!!!

… жалғастырыңыздар...
Әрі қарай

Дегенде Алмас Алтай, Ақтау Алмас!

Блог - saulesaule91: Дегенде Алмас Алтай, Ақтау Алмас!
Ақтаудың боқ қарыны, Алмас Алтай,
Бітісің бөлек екен борбас нарша-ай.
Шірнесіне шашалып «шешен» тілдің,
Көсемсисің Ток-Шоуда шалтай-балтай.
Ши борбай жігіт ең ғой кеше ғана,
Шел басып өн бойыңды балпай, жалпай,
Бес айлығың салақтап экраннан,
Буаз қатын секілді талтай, талтай.
«Керек инфода» күйсейсің күндіз-түні,
Көкірегіңді кере түс, шалқай, шалқай!
Бұлайша теңемес ем, ұқсамаса
Болмысың мен бітімің малға сонша-ай.

Эфирден «Қазақпын» деп безілдейсің,
Ұлттық мүдде ең ұлық сезім дейсің.
Былай шыға «Адаймын-Құдаймын» деп,
Ат төбелі руыңды көзірлейсің.
Құдайға ширк қосқан қылығыңмен,
Орныңды жаһаннамнан әзірлейсің.

1987-нің семіз төлі,
Байқаймын екі абысын емізгені.
Әрі ақын, композитор, әрі әнші,
Өнермен дейді жұрттар егіз сені.
Керуеннің жанынан өткен халық,
Домбыраңнан таниды тегіс сені.
Айтпақшы, қасыңдағы Майлыбаев,
Қазақ па еді, жоқ әлде кәріс пе еді?!
Сыртың дүрдей болғанмен ішің қуыс,
Дүйім жұрттың сенбісің дәріскері.
«Астанада» ғаламтордан ғақлия айттың,
«Еуразия 1»-де таптаурын таныс жолы.
Орыстың көшірілген ток-шоуымен,
Арыстың болмақсың ба намыскері!

Планшет — он үшінші мүшең сенің,
Қолыңды қайда жүрсең кісендедің.
Фотоға жатып түсіп, ішіп түсіп,
Тышып түсіп, өнбеді-ау күш еңбегің.
Өз өзіне өлердей ғашық болған,
О тоба, неткен кінәз, кісі ең керім!!!

Дамбалсыз киетінің тар джинсы еді,
Жалаң бұт жалт-жұлт еткен болдың сері.
Үш арсызбен дос болып семіріпсің,
Тамаққа болу керек талғам шегі.
Момындай майда сақал қойсаң-дағы,
Мунафиқ қып танытады мордаң сені.

Блог - saulesaule91: Дегенде Алмас Алтай, Ақтау Алмас!
Дегенде Алмас Алтай, Ақтау Алмас,
Ел жақтаған жігіттен мақтау қалмас.
Дәл мендей сені ешкім даттай алмас,
Шындықтан ешкім бірақ аттай алмас!
Дамбалсыз күн суыққа жүремін деп,
Дәрменіңді ап жүрме сақтай, Алмас!!!
Әрі қарай

Қолыннаң келсе қоныштан бас дегеннің кері.....

Сатыбалды Кербабаев туралы
жана ғана тіркелген Сатыпалды деген никті ешқандай ескертусіз, ол никпен алі пікір жазбай ақ өшіруін қалай түсінуге болады?
Бұл посттың тағы өшірулі болатына сенімдімін.
Әрі қарай

Телегония – пәктік туралы ғылым

Үйленіп, отбасын құрғандардың өз баласы болғанын қалайтыны белгілі. Бірақ көпшілігі болашақ ұрпағының денсаулығына пәктіктің қаншалықты әсер ететінін біле бермейді. Ал, ата-бабамыз қыдырымпаз қыздан жақсы бала тумайтынын білген. Сондықтан бұзылған қызбен тұрмыс құрмаған.

Пәктік пен денсаулық-тың байланысын өткен ғасырда телегония құбылысы туралы жаңалық жасаған генетик мамандар ғана ашып айтып бере алды.
Жаңалықты ойда-жоқта осыдан 150 жыл бұрын жылқыөсірушілер ашқан. Олар жұмысқа шыдамды асыл тұқымды жылқы өсіру үшін жылқы мен зебраны шағылыстырады. Бірақ еркек зебра да, ұрғашы зебра да ұрықтанбай, тәжірибе сәтсіз өтеді. Осыдан кейін мамандар бұл туралы мүлдем ұмытып кетті. Тек арада біраз жыл өткен соң қара-ала құлындар туыла бастағанда тәжірибе еске түседі. Олар нағыз асыл тұқымды жылқылар еді!
Ғалымдарды қатты таңғалдыр-ған бұл құбылыс «телегония» деп аталады. Ч.Дарвиннің, Флинт, Феликс Ладантек сынды профессорлар мен ғалымдардың жасаған тәжірибелері бұл феноменді одан сайын растай түсті.
Ф.Ладантек өзінің «Тұлға, даму, тұқым қуалау және жаңадарвиншілер» (М. 1889 ж.) кітабында «Телегония, немесе алғашқы еркектің Әсері» деген тарауда жүргізілген тәжірибеге тоқталады. Тек, тәжірибелі ит өсірушілер ғана асыл тұқымды қаншықтың көшедегі итпен байланысқа түссе, тіпті күшіктемегеннің өзінде одан текті төбет күтуге болмайтынын білген.
Әрі қарай