Демалыс!

Еңбек демалысы!
Жыл бұрынғы жоспар бойынша Астанаға барамын деп жоспарлап едім. Ары Бурабай, тарихи орындар деп ойластырған тұғым. Бірақ, ол кезде келесі жылы қандай жағдайлар болып кететінін ескермеппін.
Ауылда боламын деп отырмын демалыста. Кітап оқуға уақыт таппай жүрген едім. Жиналып қалды кітаптар. Барлығын алып кетіп, біртіндеп қарап шығамын Алла бұйыртса.
Ауылда жүрген әр күнің демалыс қой. Шомылғың келеді ма, Сырдың суы ауылдың жанынан ағып жатыр. Ауылдағы ең көрікті жердің бірі осы Сырдан салынған көпір. Жаз кезіде алыстан қонақ келсе, осы көпірге апарып, Сырдың жағасына дастарқан жайып тастап күтесің. Күн ысығанда жағасынан адам үзілмейді. Ауылға ең жақын орналасқан халық тығыз орналасқан елдімекен Арыс қаласы. Осы Арыс қаласынан, әсіресе орыстар көп келеді демалуға. Негізі, орыс халқы қалай демалу керек екенін біледі. Тоғайдың арасында, дарияны жағалып, өздерінің барлық керек жарағына алаып келеді, түнемеге де қалады. Мектеп кезінде оқығаным бар еді, "қысыр әңгіме" деген газеттен, «бір жігіт бойында қуаты тасып тұрған, ауылында мал іздеп, тоғай аралап келе жатып бір адасып қалған орыс қызды көреді. Жылап жүрген қызға шала орысшасымен, менімен махаббатпен айналыссаң, күйеуіңді тауып беремін деп түсіндіреді. Сөйтіп, тірлігін бітіріп, күйеуіне апарса, күйеуі қуанып, ақша береді. Содан, мал іздеп шыққан жігіт, олжалы қайтады.» Бірақ, біздің ауыл жақта ондай оқиға болған емес.
Уақыт тығыз болып тұр. Ощм, ауылға барып, интернетсіз демалыс өткізіп қайтамын деп отырмын!
Әрі қарай

Бытықана


Бытықана — су бойында өсетін жәндік. Ара секілді топ болып ұшады, бірақ денелері масадан да кішкентай болады. Еділдің суы көктемде жайылғанда, сумен бірге келеді. Мамыр айының басынан бастап, су қайтқанша — маусымның ортасына дейін болады.

Бытықана Еділден бөлініп шығатын Қиғаш өзенінің бойында тұратын қазақтарға жақсы таныс. Бұл жергілікті халық үшін жыл сайынғы құтылмас науқанға айналғалы қашан, тіпті қалыпты болып кеткен. Бірақ басқа өңірдің тұрғындары үшін бұл катастрофа болып көрінуі әбден мүмкін. Бытықананың шаққан жері көпке дейін қышып, ашып тұрып алады. Бірақ маса шаққандай ісіп, жараға айнала қоймайды.
Әрі қарай

Ассалаумағалейкүм Қазақ елі!

Ассалаумағалейкүм Қазақ елі!
Менің атым — Ернар. Қазақ елінің патриотымын. Ұланғайыр даланы ақ найзаның ұшымен, қылыштың жүзімен қорғап қалған Қазақ елінің ұланымын!
Арманым — Қазақ елінің гүлденгенін көру. Әлемнің 30 белді елдері арасынан көру.
Кумирім — Қазақ елінің Тұңғыш президенті — Нұрсұлтан аға! Оны әркім жамандайды, бірақ өзім ойлаймын — егер ол кісі болмаса Қазақстанның дамуы кешеуілдеуші еді, Өзбекстан сияқты дамымай қалушы едік деп.
Әрі қарай

Мұқағали - ортанқол ақын. Мағауин эгоист. Ахмет, Міржақып - алақан жайғандар. 4 бөлім. Соңы

(Соңы. Басы — мұнда)




Жас қазақ: Орыстарда пушкинтану ол дүниеден өткесiн кемi елу жылдан кейiн басталды. Ал қазақта Абай қайтыс болған соң арада он-он бес жыл өтiсiмен-ақ ақын туралы сөздер айтыла бастады. Оған алашордашылардың еңбектерi куә. Бұл ұлысын тануда қазақтың орыстан зеректiгiн аңғартпай ма?

Өтежан Нұрғалиев: Алаш орданың ақындары Абайға мүлде ұқсамайды. Олар Абайдың әсерiнсiз, ықпалынсыз қалыптасқандар. Сендерге оңашалап айтайын, олардың бәрi – орыс ақындарының көшiрмесi.
Әрі қарай

Мұқағали - ортанқол ақын. Мағауин эгоист. Ахмет, Міржақып - алақан жайғандар. 3 бөлім.

(Ертайы. Басы — мұнда)



Борхес – қазақтың Сегiз серiсi


Жас қазақ: Неге олай? Аргентин Борхестi оқысаңыз, эфталит, ғұн, галл мен гот секiлдi халықтардың ұрпағына мұра еткен тарихы жоқ, дәстүрлi тарих тек Өлi теңiз жағалауындағы халықтарда ғана бар дейдi. Олардың арабтар мен еврейлер екенi белiгiлi.

Өтежан Нұрғалиев: Борхес – бiздiң заманның Сегiз серiсi. Сендер оның атын ғана бiлесiңдер. Бүкiл қазақтың оңай өлең шығаратын, бес минутта бүкiл тарихты жырлап беретiн
Әрі қарай

Мұқағали - ортанқол ақын. Мағауин эгоист. Ахмет, Міржақып - алақан жайғандар. 2 бөлім.

(Ертайы. Басы — мұнда)




Жас қазақ: Егер шығармаларын жiлiгiн шағып, майын iшiп оқитын, ойлы, терең оқырман қауымы пайда болса, Мұқағали, Жұмекендердiң жұлдызы жаңадан жарқырайды демексiз бе?
Әрі қарай

Мұқағали - ортанқол ақын. Мағауин эгоист. Ахмет, Міржақып - алақан жайғандар. 1 бөлім.

Көвәріп оқығысы келмейтіндерге фабула: Өтежан амигос қазіргі тренд ақын-жазушысымақтардың жаттанды обрызын аршып тастап, оларға басқаша көзқарас ұнсынады.
Негізі, көвәріп болса да іштерің пыспайды.




Менен мықты ақын шықса, қуанар едiм. Бiрақ ондай ақын жоқ («Жас қазақ», №32, 2008)
Әрі қарай

"Бүкілресейлік оқыту марафоны" Барлық IT - мен қызығатындардың назарына.

Бәріне сәлем! Мына видеоға назар аударыңыз:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wHiayhuacxw неге екенін білмейм, мына код қойылмады:

<object width="520" height="293"><param name="wmode" value="opaque"></param><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wHiayhuacxw?hl=ru_RU&version=3&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wHiayhuacxw?hl=ru_RU&version=3&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="520" height="293" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></param></embed></object>


Егер қызықсаңыз мына ссылка арқылы тіркелуіңізді сұраймын: programmist2013.ru/?vmbhash=9394ce0dc90c2923afb9423037b1aa12 Бар айтайын дегенім осы  Ал келесі жолдар программисттерге арналады: 
Әрі қарай