Қазақтың сұмырайдай сорлы журналистикасында қозғалатын нео-тізесішыққан тақырыптардың келесісі Хелоуин болса, түнқалмаңыз. «Хэллоуин қай атамыздан қалған мереке еді?», «Хэллоуин сияқты дiнiмiзге, жан-дүниемiзге, ұлттық санамызға, ұлттық тәрбиемiзге жат, ерсi, бүлдiргi мерекелер...», "Қазақтың жастары неге ұлттық мерекемізге қырын қарап, Американың, Еуропаның қазақ мәдениеті мен менталитетіне жат мерекелерін тойлауға әуестеніп алған?"… деген жылаңқы, өтімділігі төмен, жанды сөзі аз мақалалар жазылады. Осы сарындағы мақалаларда «70 жыл бодан болдық» дегендей тіркестердің болуы заңдылық. Потомушто олар бодан болғандарын әлі ұмытпаған на.
— Бұл не?
— Саусақтың ізі?
— Оны мен де білемін. Бірақ Бұл не деп тұрмын саған.
— Бұл он саусақтың бірінің ізі.
— Атаңның басы. Бұл — ақша.
—Қой нах.
— Қоймаймын.
Ешқандай шекараны мойындамайтын интернет жүйесінде бір ғана егемендікке мүмкіндік бар, ол – тілдік егемендік. Әлемдік жүйеде қазақ тілінің ауқымды орын иеленуі – тілді дамыту мен сақтаудың маңызды факторы болып табылады. Біз қазақша Википедия қазақ тілі мен мәдениетін қолдаудың мемлекеттік бағдарламаларын толықтырады деп санаймыз. Сөз жоқ, ол халықтың білім қорынт олықтыруға қомақты үлес қосады, қоғамды ақпараттандырудың тиімді құралына айналады. Сондықтан ұлт тағдырына бей-жай қарамайтын барша азаматтарды, әсіресе, білімді жас қауымды қазақ Википедиясының жанашыры болуға шақырамыз.
Тимур Құлыбаев,
«Самұрық-Қазына» ұлттық әл-ауқат қорының басқарма төрағасы
Мақаласы ұрланып, салы суға кеткен адамдарға ұқсап қалыптық. СОттан әлі хабар жоқ. Ол тұрмақ, сотқа қатысады деген сенімді өкілдердің де істері қарын аштырады. Біреуінен әлі күнге дейін хабар жоқ.
Астанадан Аршат бастап, «Инфо-ЦЕС» газеті қоштап, Шымкенттен мен сенген өкіл барып, Қызылордадан Гастарбайтер шығып, Алматыдан Зере шығып, «Жеті серікті» жыртып тастай ма деп ойлап едім. Бірақ әзірше бәрі тым-тырыс сияқты. «Томирис — Сақ қызы» блогының иесімен байланыста жүрген пенде бар ма?
Өткендегі ұры газеттердің соңғы сандарына шолу жасап, бақылап жүргендер бар ма?
Хайуанаттар бағында жүрген бір адам, маймылдар отырған тордың жанынан өтіп бара жатып, кілт тоқтайды. Қалтасынан кәмпит алып береді, жеп алып маймыл тағы да кәмпит сұрайды. Әлгі адам болса, кәмпит жоқ дегенді ымдап алақанын жаяды. Сол кезде маймыл өкпелеп, адамның бетіне түкіріп жібереді. Мақұлықтың ақылға сыйымсыз әрекетіне еріксіз күліп жіберген адам бетін жууға кетеді.
Мораль: бетіне түкіріп жіберген маймылдың әрекетін саналы адам көңіліне алмайды