Намыс дода

Осыдан біраз жыл бұрын Қазақстан арнасы «Намыс дода» атты ойынды көрсетуші еді. Жүргізушісі Нұрлан Қоянбаев болды-ау деймін шамасы. Бұл ойынға белгілі бір мемлекеттердің спортшылары, өнер жұлдыздары қатысушы еді. Үйде бала-шаға, шал-шауқан демей бәріміз көруші едік.Бағана ТД қарап отырсам ресейліктер тағы да осындай сынға түскелі жатыр екен. Біздің ел бұл ойынға неге қатыспады екен? Әлде бір іріктеу ойындары болушы ма еді, содан өте алмадық па?

Суреттің алынған жері міне
Әрі қарай

Ең мағыналы Твиттер

  • KazNET
Твиттер қолдануды қойып кеткем. Себебі саясатшылардың құсықтары, типа қазақ рухты, патриот шалаорыстардың маразмдары, акциялары, «данышпандардың» ақылды сөздері, мен сияқты сілтеме лақтырушылардың сілтемелері, жеке хабарлама бар екенін біле тұра публик твиттер лақтыратындардың диалогтары… Обшым бұл құсықтан қаштым.
Әрі қарай

"Оққұм" қаласының орнына бардым

Осыдан екі күн бұрын ауыл жаққа бір күнге барып қайтқанбыз. Мейрамымен құтықтап, түгендеп дегендей. Қайтарда жолай «Оққұм» қаласының орнына соға кеттік. Қала төрт бұрышты етіп жасалған. Жамбыл облысы, Байзақ ауданына қарасты. Бостандық-Тегістік тас жолынан екі шақырым батысқа қарай орналасқан. Сарыбарақ ауылынан 15 шақырым қашықтықта. 7-12 ғасырға тиесілі. Толық зерттеу жүргізілмеген. Ең алғашқы зерттеген француз туристі, әйел адам. аты есімде емес. Кіре беріс қақпасы шығысқа қараған екен. Екі қабатты етіп қорған тұрғызылған. Бірінші қорғанның алдын ор қылып қазыпты. Сыртында үлкен төрт мұнара, ішінде үлкен бір мұнара болған секілді. Бірінші қорғаннан соң қарапайым қалық тұрған секілді. Ішкі қорғанда хандары тұруы мүмкін. Очм көрген адамға осылай әсер етеді. Бұл қала орнына бірінші рет келуім. Сол жерден құмыра сынықтарын тауып алдық.
Әрі қарай

Қазақтардың сопылық-дао-гностикалық пәлсапалық маршруттары

«Біздер тозақ отына күйе отырып, тап сол уақытта ұжмақтың рақаттарына бөленудеміз, түсінесіздер ме?» ©Лао Цзы

Лібә, таңғы кездесуге 35 минутқа кешігіп бардым нақ. Неге лібәд? Қазір нақ.
Очм, мен баратын жерге баратын нөмірі №4 автобусқа отырдым; отырдымы несі нақ, орын болушы ма ед қазақтарда — міндім.
Әрі қарай

Шекемтас пен агент


Бала кезімізде ауылда жүргенде ойынның нешеме атасын ойнайтынбыз. То есть жасырынбақ, есік алдына тегіс жерге мак сызып ойнау, қырға шығып тастан үй салу, арықтағы судан кішкене итбалықтарды аулау, қырға шығып "Қызыл ту" ойнау, үйге келсек шекемтас, доп, скакалкамен неше түрлі ойындарды ойнаймыз. Одан басқа, «Ақтерек, көктерек», «Жүзік жасыру, он шақты балалар қол ұстасып тұрамыз да, лабиринт болып шатасамыз. Көзін жұмып тұрған бір ойыншы келіп, біздің шатасып кеткенімізді жазып, қайтадан орнына әкелу керек. Сосын, қуаласпақ ойнаймыз. Онда „қаздар ұшып барады, оның саны қанша? “12» десе, кім 12-ші болып шығып, сол алақанына сарт еткізіп тигізсе, қалған балалардың бәрін қуалап жүріп ұстауы тиіс. Ал алақанын тигізбей дер кезінде тартып алса, ұра алмай қалған ойыншының өзі қуалайды. Адамның атын, қаланың атын жасырып ойнайтын кездер де есіме түсіп отыр. Оған себеп, zhanar-seitmat-тың «Жиде әлегі» әсер етіп, ауылымды еске түсіріп жіберді. Мен өз басым әсіресе шекемтасты, скакалканы, жасырынбақты, макты жақсы ойнайтынмын. Ал допқа онша икемім болмайтын. Ауылға барсам қазіргі кішкентай балалар біз сияқты ауылды басына көтеріп, шулап ойнамайды. Күндіз балық аулап, доп ойнасақ кешкісін жасырынбақ ойнап, одан қалса жиналып алып қорқынышты әңгімелер айтып отыратын кездеріміз-ай… Қазір че-то інілерім кішкентай сіңлілерім ваще ойнамайды да. Олар постоян түн ішіне дейін агентте отырады. ал маған сол агент дым қызық. Шекемтас ойынына арналған домалақ бес бірдей тасты суреттегі осындай тастардың ішінен теріп тауып алатынмын.
Әрі қарай