Сәлем, 90-шы жылдар!


Қазіргі экшн-боевиктер өткен ғасырдың дүниелерімен салыстырғанда анағұрлым «ақылды» болуға тырысатыны рас. Сюжеттегі әр детальды нақты көрсетуге, әр диалогты барынша өмірдегідей мәнді етуге ұмтылады. Оқиғалар шытырманданып, көрерменді демалтудан бұрын ойлантып тастайтын кездер де жетерлік. Бірақ Саймон Уэст өзінің "Медальон" ("Ұрланушы"; «Stolen») фильмінде ондай нәрселерге бас қатырмапты.
Әрі қарай

Әскерге барғың келмесе...

"Қарап отырғанша жалап отыр" деп жігіті қызға балмұздақ алып беріпті. Сол секілді осынау айтулы күнді пайдаланып мынандай бір әңгіменің шетін шығарайын. Қазір әскерге бару үшін де, қалу үшін де ақша беретін заман екені екінің біріне аян. Бұл әскерге кеткеннің бәрі ақшамен кетті деген сөз емес бірақта. Әскерге баратын дер шағынан өтіп кеткен, оқуын бітіріп жұмысқа орналасқан жігіттер кей кездері өз әскери комиссариатының белді біреуімен келіссөзге отырады. Келісілген сомманың жартысын әлгіге бересің, ол сенің «делоңды» алады да үйіне апара салады. 27-ге толғанда әлгіге хабарласасың. Өліп қалмаса келісілгендей қолыңа әскери билетіңді ұстата салады. Сен қалған соммаңды беріп оны риза қыласың. Қолыңда әскери билет,27-ге келгенге дейін ешкім мазаламағанына мәзсің.
Әрі қарай

Операция "ҚИ"

Бұныснес Репаблик ДәуЧлен (БРД) үкіметі әдейілеп жіберген барлаушы ішпиөн «Біздің ауыл» блогының авторы «Аңсар»-дың виртуалды ақыры неден болды?
http://filmotzyv.com сайтынан алынды

2009 ж.

Емін еркін клавасына алабай кіріп, қанден шығып жүрген амиголар «православиелік» реформаларға да, жан-жақтан жауған көтриоттар, қаумалаған әсіре діншілдердің қуғынына төзе білді.
Десек те Интернеттің БАҚ құралдарымен теңестірілуі, Daruisholgen.com петапорталының, juldyz.kz -ән-әуен сайттарың жабылуы бір охуйға болды.

Мегабоқжағыстың жанама алғышарттарына кейбір әншілердің әнді тегін таратумен күресіп, диск алуға ақшасын қимайтын жарлы-жақыбайдан әндерін қорғауын да жатқызуға болады.

Не керек, 2009 жаз ортасында партизандық қақтығыстар басталды да кетті.

Бір жағында «Біздің Ауыл» блогының иесі Аңсар (тақырбас болатын) бастаған фундаменталисттік диверсиялық топ, екінші жағында Рейхспроктолог Сатыбалды Багратионұлы бастаған қарусыз дәруіштердің ара қатынасы шиеленісе түсті.
Аталған жағдайлардан соң, орын алған "Қасиетсіз Интифад" операциясының майданы қатысушылардың жеке блогтарында, әлеуметтік желілерде, өзге қазақтілді сайттардың біразында өрбігені жайлы куәліктер аз емес. Бірталай жәдігерлер күйіп кетті. Бірақ аман қалғандары да бар.

Мәселен, мына сурет.


Қасиетсіз Интифад” – Хуенардо Да Винчи 21 ғасыр ( масло, холст, Саян3-тің фотигі, МS Paint). Жоғары сапада көру үшін мында басасыз.

Бұл операция «Біздің Ауыл» блогының Award-KZ интернет сайысына шұғыл дайындық кезеңіне сай келді. Боқжағыстың немен біткені туралы Өмірзақ Шульцтің материалдарын біразымыз көрдік. Десек те, көрмегендер көріп, көргендер тағы қайталап, блицкригтен кейінгі, сол бір көт қуантар сәттерді тасынан тағы кешсе артық болмас.

«Есалаңға» (ака Жақабай Ширақ) аудармаға және субтитраларға нақметтен бөтен айтарым жоқ.
Барлығыңды алдағы мейрамдармен құттықтаймын.
Әрі қарай

Марк Эванстың алғашқы қауымдық өнері

Қылқалам орнына пышақ, кенептің орнына тері

Британдық суретші (ағылшын ғалымдарымен шатыстырмаңдар еу) Марк Эванс (Mark Evans) өз суреттерін теріге салады. Кәдімгі пышақтың көмегімен теріні ойып салады. Теріні ою техникасын өзі ойлап тауып, кәсіби түрде меңгерген жалғыз маман болғандықтан Эванстың жұмыстары шынымен де бірегей туындылар ретінде бағаланады.
Әрі қарай

Миядзакидің елестер әлеміне ретроспектива

Бейтаныс туындының құнын алғаш көргеннен-ақ анықтау қиын екендігін кім біліпті. Әйтеуір, талғамға талас жоқтың керімен жүрсе де, біреудің дегеніне мойын бұрып, ақыл тоқтатудан қалған емес. Тарихты ақтарсақ, ешкімнің сүрлеуін қайталамайтындай-ақ соны бағытқа жол тартқан, болмаса қалыпты шеңбердің көлемін кеңейтуге ғана атсалысып отырған, тіптен болмай, жүз жылдық қалыптасқан торға өзін бейсаналы түрде тықпалап отырған әркелкі шешімдерге куә.

Әлемдік анимация сол әркелкіліктің ортасында адасып, тақырып іздеуде тығырыққа тірелген тұста, біресе оң жақтағы – классикалық ертегілерге, біресе сол жақтағы – соны техникалық мүмкіндіктерге басын ұра даурығып жатқан-ды

Кинематографияда бұның санаға қонымды шекарасы әлі де айқындалмаған. Режиссердің жасаған әр қадамын жүз жылдық клишемен түсіндіріп беруге болады ма, болмаса өзі үшін де, өзінің саласы үшінде батыл шешім жасап отыр ма – анықтау қиын. Әсіресе, қазіргі кездегі кино тарихы мен географиясының кеңейіп, тақырыптарының күрделене бастауынан – ақтаңдақ тұстар азая түсті, онда бейімделу қиындап кетті.

Өмірбаян: Миядзакидің елестер әлеміне ретроспектива

Әлемдік анимация сол әркелкіліктің ортасында адасып, тақырып іздеуде тығырыққа тірелген тұста, біресе оң жақтағы – классикалық ертегілерге, біресе сол жақтағы – соны техникалық мүмкіндіктерге басын ұра даурығып жатқан-ды, ал сол уақытта жапон анимесі өзінің диснейлік-емес әлемін құрып үлгерген көрінеді.
Әрі қарай

Жоғалған бұзау

Мал болған соң жоғалады,өледі,ұры-қарының қолында кетеді дерсіздер. Бірақ, бұл бұзаудың жоғалу мәнісі басқаша.
Ол кезде 5-6 класс оқитын кезім болу керек.Сол жылы шөбімізі аздау болды ма,әлде қыс ерте түсті ме білмеймін.Әйтеуір шамалы қар бар уақытта тағы да шөп түсіргеніміз анық.Қораның жанында ағаш шарбақтан салынған аранды шөпке толтырып қойдық.Кешкілік малды түгендеп кіргізсек бір бұзау жоқ.Бұзау болғанда да торпақ қой енді.іздемеген жерім(із( жоқ.көршілерден сұрадық, жаздай жайылған жерлерін шолып келдік дегендей.ізін шиырлап тауып алайын десекте қар соншалықты із кесетіндей емес.Обшым, жоғалған мал жоғалды.
Малға шөпті бірде төбедегі шөптен, бірде араннан алып беріп жүрген кезіміз.Бір күні шөп суырғышпен (жұтқын деп те айтады, ұзын істік темір, етік тігетін біз тәрізді формасы, шөпке қадап суырып алсаң әжептеуір шөпті жұлып алады)шөп алып жатсам шөп арасынан малдың жас тезегі шықты. аранға мал кірмегені өзіме аян.«Бұл не болды екен?» дедім де қойдым.ертеңіне әлгі жерден тағы шөп суырдым, басқа жердікіндей емес, шөп айырмен де оңай суырылады.Бос. Ар жағы қуыс тәрізді.Не де болса деп шөпті айырмен жұлмалап жүріп түлкінің ініндей қуысқа кез келдім.одан әрі қопарып ем қуысым үлкейе берді.БҚызық көріп қуысқа кіріп кеттім.Өзім кірген қуыстан жарық түсіп тұр.Әр жақта бірдеңе қараңдайды.сөйтсем мал.Мал болғанда да торпақ тұр күйіс қайырып.Шөп түсірген күнгі торпағымыз шөптің арасында тірі тұр.«Бөседі екен мынау, жәрәйді, шөп жеді делік, суды қайдан ішкен?»дерсіздер. Ағашпен қоршалған аранның ең шетіне қарай тұрып қалған торпақтың үстіне шөп төгілген.ол да дыбыс шығармай тұра берсе керек, не керек жауған қар ағаш арасынан түсіп тұрған, бұл соны су орнына пайдаланып жүрген.содан кейін мойны жеткен жерлердің шөбін жей берген, сөйтіп әжептеуір қуыс жасап алған екен.Жып-жылы әлгі жер.
Әрі қарай

Марк Уебб: "Жаңа өрмекші адам" - басқа Питер Паркер


Comic-Con атты жыл сайын шығатын журналға "Таңғажайып Өрмекші-адамның" режиссері Марк Уэббтің берген сұхбаты жарияланды. Сол сұхбаттан Latino Review ресурсы ұсынған үзіндіні қазақшалап, назарыңызға ұсынамыз.
Әрі қарай