Тілдің өлімі

У ішіп өлген тіл, өлі рза болмай, тірі байымайды
-Жамағат тілімізді қазақшаға келтірейік,
-Қай жерлерде?
-ФБ, МАЙЛЫ РУ, ТВИТ, ВКАН да.
-Орыс тілі қайтеді?
-Ауылға кетед)
-қалай?
-Өткенде ауылдың кіре берсінде екі қыз жанымнан өте бере орысша періп тастад)
-Д,, Гүлбану. Сұраныс бар десей онда да)
-Типіә,
Құдыреті күшті құдыреттің тілсім күшімен пернетақта бетіне қазақша крыл харпімен экранға қазақша жазыла бастады.
Бір түнде барлығы дерлік сайрап, жазып, сызып кетті,

Ертесі Әлеуметтік желілер жарыса жазды
--Бәурімммм, братан компьютеріміз ауыр қазаға ұшырады.
-Үйбәй көтек, ұлып не болды? кім тағы,,,
-кетті келмеске,
-Кім ей?
-ор… брат қойҰрланған сурт, бұлда фотошоптың көмегімен ұрлаған,
Әрі қарай

Хард-әдебиет. Давид Мұқанов. "Көкше"

60+

Давид Мұқановты біздің алқаш ақындар мен пяншік прозаиктер салып алған сүрлеуден басқа жол тапты деп айту қиын. Сол баяғы қатардағы сарын: цистерна-цистерна ішімдік, оқырман көзайымына айналған кісі өлімі мен майып болулар. Бірақ кейде Давид өлтірген кейіпкерлерді өзіңнің де өлтіргің келіп отырғаныңды байқап қаласың. Міне, Давидтің қаламы осы жерден ұтады: оқырман кейіпкерді отқа күйдіріп, қазыққа қағып не дарға тартқысы келіп отырған тұста, ол да осыны сезгендей, кейіпкерін буындырып өлтіре қояды. Қараиық прозашымыз Давидтің сондай бір тырнақалды және қолтықэпиляция шығармасын назарбтарыңызға ұсынуды жүн көрдік. Шешесстің.



Давид Мұқанов. «Көкше»
Әрі қарай

14 ақпан: Сөз айту және Наққа кету алғашқы көрсеткіштері

14 ақпан күні түнгі сағат 00.00-ден бастап еліміздің барлық аймақтарында Сөз айту және Наққа кету басталып кетті.



Дәл қазіргі көрсеткіш бойынша 14 ақпан күні барлығы 160,5 мың адам қатысқан, наққа жіберілгендер саны 44,9 мыңды құраған.

Бақылаушылар жалпы сөз айту барысына оң бағасын беріп жатыр. Бірақ кейбір аймақтарда тәртіп бұзу фактілері де тіркелуде.

Нақты нәтижелер бірер күнен кейін немесе етеккір циклінің бұзылу уақыттарынан кейін хабарланатын болады.
Әрі қарай

90 жылдардан қалған әңгімелер. Райым Кляйн. "Ырғыздағы "қырғын" (үйрек қалпында)

Осындағы қолданушылардың біреуі, Гастарбайтер ме еді («Гастербайтер» болып жазылмай ма?" © Ақзере), сол ма дейм (вахтыда болмаса: «мен танымайтындай тапал емес едім» деп шығад қазір, қара да тұр), очм сол кісі Бетібоқтағы парағында аузын ашса өкпесі көрінетін, әңгімені қыздырып, өзі ерікті-еріксіз супермен-бастыкейіпкер бов кетеверетін ғақылия амиголар туралы айтып өтіпті. Әлгі, «көздееееееееп тұрып, басып жіберіп едім: үш қоян үш жерде жалп ете қалд!» девалып, қолындағы мылтық — әңгіменің басында дараоқты карабин болғанын есіне салсаң — сені дереу жек көріп қалатын; сосын жалғыз оқты Ньютон механикасына кереғар ұшырып, әйтеуір үш қоянды ақыры бір оқпен құлататын көпірме амиголар ше? Ендеше, сондай аңғал да ниеті ақ жандардың әңгімесі жерде қалмасын деп, «Хард-әдебиет» бөлімінде «90 жылдардан қалған әңгімелер» деген субайдар ашуды жүн көрдік.




Преәлгібула

Райым Кляйн — 1994-1998 жж. аралығында Ырғыз кенттеріне спирт пен «SARATON» деген сасық темекі
Әрі қарай

Өтейбойдақ Ли Джонс. "Ноуқос"

Аффтарларымызды алдын ала сипаттап өту рәсімін бұл жолы да бұзақ емеспіз. Бірақ кейбір құрыған хуйламгерлеріміз туралы ләм деудің өзі қиянаттай көрінеді. Сондықтан ба, бүгінгі шығарма аффтары Өтейбойдақ Ли Джонсты оның жергілікті бір газетке берген сұқбатынан үзінді келтіріп таныстыра салуды қылшық көріп отырмыз.

...-Өтейбойдақ аға, әдебиетке қашан келдіңіз?

— Әдебиетке алдыңғыгүні таңертең келдім. Келсем, мұнда әліпті таяқ деп білмейтін Рюноскэ Мұртаза, Қажығұмар Воркута, Стратиллат Меңдешев сияқты малдар өріп жүр екен. Ойбай шешесс дедім мен бұл міскіндерді көріп, қаламды мен де тербейін ендеше! Тербемек түгілі, шайқайын ептібайымайдтың! Аналардыкін жазыпсыңдар ғой? Менікін де жариялаңдар лібә, Конституциялық Сотқа арыз жазбай тұрғанымда!..

Өтейбойдақ міне, осындай адам(((



Өтейбойдақ Ли Джонс. «Ноуқос»

— Фобиялар мен филияларды тізіп тауыспас болармыз сірә, — деді Парацельс Оңдасынов студенттерге, — жеті милар адамға тән — жеті милар ноуқос бар шығар бұл қуарған қу пәниде.
Әрі қарай

Уәйіс Хиленкиеттэр. «Центр Стратегических Разработок»

«Монументалды документализм». «Биодизайн дәуіріндегі ренессанс сеансы». Жоқ, христиан бауырлар, хуйламгеріміз Уәйіс Хиленкиеттердің еңбектеріне ешқашан мұндай ақылды сөзбен рецензия жазыла қоймас. Оның сүйегін қала орталығындағы Салтанатты Мазарға әкеліп қою туралы мәселе де ешкім көтере қоймас. Дегенмен, конспирология бағытында бірдеңе лоқсыған жазушы тек Уәйіс екенін мойындау керек. Марқұм өзі айтпақшы: «Комитет-300 не теңің: Жылтырайды көтенің?»....



Уәйіс Хиленкиеттэр. «Центр Стратегических Разработок»

«Орталық Азия және Қазақстан» бағытына жауапты Әбіләз Ротшильд әлі тұтығып тұрды. Жиналыс хатшысы, «Центр Стратегических Разработок» төрағасы Нығмет Ольшанскийдің шыдамы таусылып, дүрсе қоя берді:
Әрі қарай

Ақыш Якинта. "Естірту"

Жоқ, жоқ, жоқ, тек қана «Ақыш Якинта неге Жазушылар (қ)Одағында мүше емес, „101 хуйламгеріміз“ антологиясына кірмеген, ең болмаса Қаламсерілер Пантеонында неге жерленбеген?» деп, мазамды ала көрмеңіздер! Себебі әлгіндей құрмет-әспет тек қана тұрақты түрде жазатын немесе ештеңе жазбайтын (маған сеніңіз: кейбіреулерді ештеңе жазбайтыны үшін ғана жазушыдан бетер сыйлауға болады) адамға ғана лайық шығар. Ал енді карьерасының басында алғашқы және соңғы шығармасын әкеліп тастаған адамды ұлықтау… Жақсы, одан да біз оның шашқиды қуындысын орнластырайық, ал сіз сосын — Ақыш Якинтаның қаламтербеу тарихындағы орнын өзіңіз үшін өзіңіз шеше жатарсыз. Шешесстің.



Ақыш Якинта. «Естірту»

Елден ерек гламурланған, азияремонттан көз ашпайтын бұрынғы бесқабатты хрущевка, қазіргі «Жынпайыр Істейд Билдиңде» таңғы сегіздегі қарбалас тіршілік әдеттегідей басталып кеткен еді. Ғимаратты толығымен
Әрі қарай

Өлкетанушы және ақырзаман



I бөлім

Ғалым, өлкетанушы А.Ф. Шаповаловтың күнделігінен үзінді

Мәскеу қаласының орталық мұрағатынан. Мұрағаттың ресми келісімі арқылы реставрацияланған түпнұсқаның көшірмесі тұңғыш рет баспа бетінде жарияланып отыр.
Әрі қарай

Атеист имам Серік Эдуардұлы: "Жұмысымнан кетпеймін!"

Өткен жұма құтпасында өзінің атеист екенін айтқан Жангелді мешітінің имамы Серік Эдуардұлы облыстағы жаңа дін жанжалының басталуына негіз болған еді. Өз бетімен жұмыстан кетпей отырған имам кеше баспасөз мәслихатын өткізіп, мәселенің мән-жайын түсіндірді.

Серік Эдуардұлы:
— Мен профессионал адаммын. Өз жұмысымды адал атқарудамын. Мен атеистпін бе, емеспін бе ешкімнің басы ауырмауы керек. Бұл да мемлекеттік қызметтің бірі. Мен бірнеше жыл бұл істің білімін алған адаммын. Шетелден білім алып келдім, түрлі курстардан өттім. Бұл мешітке сайланар алдында да сынақтардан өттім. Менің жеке өміріме және көзқарастарыма ешкімнің шаруасы болмау керек деген пікірдемін. Кітаптарда қалай жазылса мен дәл солай жамағатқа намаздарын оқытып келемін, уағыздарым да тек рұқсат етілген әдебиеттерден алынған. Мұны бір жұмыс ретінде қабылдаймын, жұмысымды да профессионалша істеп келемін.
Әрі қарай