Автонарықтағы тығырық: Отандық авто?


Өткен постымда Қазақстанда Кедендік Одақтың кесірінен автонарықта туындаған мәселелердің шет жағасына тоқталған едім.

Атап айтқанда, қазір сапалы, әрі арзан шетелдік машиналар көп әкелінбейді, есесіне бағасына сапасы сай емес Ресей машиналары қаптай бастады. Адамдарға, әсіресе қалада өмір сүріп/жұмыс істеп жатқандарға жеңіл, арзан, мүмкіндік болса — шыдамды, немесе қосалқы бөлшектері арзан авто керек.
Әрі қарай

Қыркүйекте АИ-92 маркалы бензиннің литрі 102 теңге болады

Қыркүйек айында жанар-жағар май 12-14 пайызға қымбаттауы мүмкін. Бұл туралы ҚазТАГ агенттігі еліміздің Мұнай және газ министрлігіндегі сенімді дерек көзіне сілтеме жасап хабарлады.
Дерек көзінің ақпарат агенттігіне хабарлауынша қымбаттау күз бойына жалғаспақ. Күздің аяғына дейін АИ-92 маркалы бензин литріне 120 теңгеге жетуі мүмкін.
Қазіргі кезде Қазақстанның жанармай бекеттерінде АИ-80, АИ-92 маркалы бензин тапшы. Ең ірі қала Алматының көпшілік жанармай бекеттері бұл маркалы бензинді тек талон арқылы сатуға көшті.
Түпнұсқа мұнда www.aorda.kz/?p=12205
Әрі қарай

Toyota Prius

Орыстың «Автомир» журналын оқып отырып, мен үшін мына бір ақпарат қызық болды.
Toyota компаниясының Prius гибридті автокөлігінің сатылымы 11 жылда дүниежүзі бойынша 2 миллионға жетіпті. Бір ғана АҚШы автокөлік базарында 1 милллион данасы сатып
Әрі қарай

Жол полициясымен сұхбаттар. Енді қазақ тілінде де...

Интернетте жол полициясы қызметкерлерімен сөйлескенін түсіріп алған видеолар көп. Бірақ көбі орыс тілінде еді. Енді қазақшалары да шыға бастапты.

Мына видеодағы жігітті қазақтың Александр Паленыйы деуге негіз бар ма, уа жама'ат?
Әрі қарай

1 шілдеден бастап көлікті кеденде рәсімдеу 5 есеге қымбаттайды

Қазір көлік алғысы келгендердің аузынан 1 шілдеден соң кеденде көлікті рәсімдеу қанша болады деген сұрақты естисің. Кеше де жазбамда осы мәселеге тоқталған едім. Бүгін осы туралы арнайы баспасөз мәслихаты өтті. Сонда естіген ақпаратым. 2007 жылы
Әрі қарай

Автокурс

ШохаКеше автокурсқа барсам, менің жүргізуге үйреніп қалған мерсухам (шохам) жоқ. Әрине, шетел маркалы көліктер көп, бірақ маған осы жалғыз, әрі ескі жигули тап болд та, (айтпақшы енді жигули де шет ел маркасына жатады ғо, как-будто осы машинаны өзіміз ойлап тапқандай) осыдан бастаған соң, аяғына дейін жақсылап көлік жүргізуді үйреніп алайын дедім, әйтеуір аяусыз. Енді оқуда өздеріңіз білетіндей/өздеріңіз білмейтіндей (кімге қалай) әйелдер қауымы көп екен. Біреуіне қарасам, жасы орта шамадағы әйел, өзінің гольфухасына мінуге бара жатқанда көңілі көтеріңкі өзінен өзі күліп бара жатыр, оған қараған мен де күлгім келіп кетті, қой құрсын (осы қазақты құртатын құрсын, бірақ бұл жерде не к месту, жарайд) салмақты болайын дедім… (татыр күлвалайыншы..) жарайд кеттік. Сонымен машинаға келетін болсақ, жигулиды митсубисиге ауыстырған екен, енді сол мицухаға сыпайы (галантный) болып мініп, сыпайы болып түсіп жүрк. Айтпақшы, бір жағынан жақсы болд, шоханың (кәк рәз) ана несі кетіп жүред… муфтасы (сцеплениясы), басқаннан кейін, кейін қарай шықпай қалатын әдеті бар, сосын аяғыңды сцеплениенің астына тығып шығарып аласын, соған шамасы үйреніп қалған жайтым бар-ау дим, енді галанттың муфтасының астына аяғымды тықпайм, бір жағынан жақсы етігім бүлінбейд, екінші жағынан да жақсы өйткені, көп салмақ түспейд, көлік барлық жағынан да жайлы. Джө шын, ана бұрынғы ескі машинамен үйреніп жүргендерге обал да, кінә өзімнен деп ойлап қалып, сенімсіздік пайда болып, «машина айдау» менікі емес деп қалулары мүмкін дә басқалардың. Әрине, проблема бастапқыда сол старттан басталады, яғни муфтаны басып тұрып, 1-ге саласын да жаймен газды басып және дәл солай жаймен бір уақытта сцеплениені жібересін. Қазір көлік айдауда біраз нәрселерді үйрендік. Енді қалғаны өзіме жеке машина сатып алу, ал әзірге ағамның ескі апелюшочка аструхочкасы (опель ғо, өз басым осы марканы аппель деп оқим, біреу орёл дид, енді әркімнің өзінің варияциясы бар) бар ед… эээ бірақ ол автомат екен ғо, өз басым автомат айдағым келмид, бірақ амал не, таңдайтын жағдайда емеспін. Ең бастысы көлік айдағанда сақ болыңыздар халайық! Сіздер көлік айдағанда тек өзіңіз үшін емес, айналадағы адамдар үшін де жауапкершіліктесіз. Әсіресе, қыздардың құлақтарына… екі құлақтарына да тынық мұхитының түбінен табылған маржан тастан жасалған үлкен сырға!
З.Ы. Қыздар, балдардың аяғына қарағанда егер аяқ-киімі лас болса, онда ол муфтасы дұрыс жасамайтын машина айдаған!
Аудионұсқасы: micknick.podfm.ru/my_podcasts/14/
Әрі қарай

BMW-дан "шешен" жарнама (фотобояннн)

Немістің BMW маркасы алдыңғы дөңгелектері тартатын көлік шығармайтыны көпшілікке белгілі*. Бавария автозауытының маркетинг және пиармен айналысатын қызметкерлері компанияның бұл принципін фотошоптың көмегімен былай түсіндірген екен:

Әрі қарай

«Блатной» нөмір аласың ба?

Біраз күннен бері Жол полициясы автокөлік нөмірлерін сату туралы бастама көтеріп жатыр. Сатылатын нөмірлер екі санатты болмақ. Біріншісі ерекше, екіншісі сұранысқа ие нөмірлер. Олардың бағалары 1,5 мың доллардан 2,5 мың доллар аралығында екен. Жолполдағылар ерекше санатқа 001, 002, 003, 004, 005, 006, 007, 008, 009 нөмірлерін жатқызды. Көбірек сұранысқа ие нөмірлер: 100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900, сондай-ақ 111, 222, 333, 444, 555, 666, 777, 888, 999 екен.

Арамызда нөмірқұмарлар бар ма? Жынды нөмір сатып алушы ма едің? Әлде, нөмір болса болды ма?
Әрі қарай

Ернар Патиктің ізімен немесе Corolla күнделігі

Toyota Corolla алғашқы әсер
Бірден айтайын, енді қайтып тура осы бағада, осы жағдаймен, осы жылдың Corolla-сын ала қал десе, бас тартатын едім. Көліктің жағдайы: 2010 жылғы, Алматыға осы жылдың шілдесінде келген, келгелі көз алдымда, досым айдаған, почти жаңа көліктің жағдайы. Қазір екінші деңгейлі автонарықтан көлік алуға қорқасың. Сырттан «свежий» кірмегелі көп болды. Мұнда жүргеннің ұрылып-соғылмағаны, моторы май жемейтіні аз. Ұрыныманы ба дейсің. Сосын өзің білетін көлікті аңдисың. Досым сатамын дегелі жабыстым. Осы жексенбі күні алып, дүйсенбі жұмысқа айдап шықтым. Күні бойы автотұрақта тұрды. Кешкісін келіншегімді алып кетуге 31 арнаға барғам. Оталмай сол жерге қалдырып, үйге таксимен кеттім. Енді алмаймын деудің бір себебі осы.
Әлі көлікті толық сезініп үлгерген жоқпын. Бірақ, бірінші әсер: ешқандай комфортты сезіне алмадым, жүрісі ұшқалақтау, еркін 1100-бен басуға тым әлсіздеу сияқты елестейді, металлы жұқа, сәл бассаң майысады, ходовкасы да әлсіз сияқты көрінді, өзіңді сенімді сезіне алмайсың, кәдімгі Лададан айырмашылығы аз, бірақ аты танымал бренд болғаны үшін өтіп жүрген сияқты көрінді. Мүмкін қателесемін. Болашақ көрсете жатар.
Енді оталмай қалу оқиғасы: Таңертең емін-еркін оталды. Әл-Фарабимен жоғары шыққанда сәл қиналғандай болды. Мотордың ышқынған даусы байқалды. Кешкісін 31 арнаның алдында өшіріп, 10 минуттай отырдым. Қайтып оталдырайын десем, кілт бір бұралды, датчиктер түгел жанды, екінші бұрасам тық-тық етеді, оталмайды. Кілтті бұрағанда винтеляторы гуілдеп істей бастады. Әдетте моторы қызған машинаның винтеляторын тура жалғап қояды. Кілт бұрасаң болды, гуілдей бастайды. Тура сол сияқты. Бірақ, білуімше менікі тура жалғанбаған. Фары, ішкі свет, магниофон, сигнал түгел істеп тұр. Демек аккумулятордан емес. Противоугонкасы әлде кілттегі чиптен ба деп, есікті ашып-жауып, коробканы қозғап, парковкаға қайта қойып, қайта оталдырсам да сол. Қызығы кілтті өшіріп суырып алсаң да, бүкіл датчиктері жанып, чинтеляторы гуілдеп тұра береді. Кез-келген машина кілтті суырсаң өшуі керек. Жолда датчиктер жанбады. Бұрынғы иесі де, ондай жағдай болмағанын айтты. Ақыры ойланып, ойланып, компьютері қуып кетті деген шешім жасадық. Вирус кіріп кеткен компьютер сияқты командаларды дұрыс орындай алмайды. Қуып тұр. Өзіміздің қолдан келер қайран жоқ, тастап кетуге тура келді. Кешкісін форумдарды оқып едім, ақпарат таппадым. Жасағыштар келіп, сканерлеп көріп еді, бір жерден короткий замыкание беріп тұр деді. Іздеп таппады. Екіншісі де. Бүгін СТО-ға кіргіздік.
Әлі іздеп жатыр. Табылса, ауруы неден болғанын жазармын. Біреу-міреуде сондай ауру шығып қалса, оқып, пайдаланар. Жапон алсаң, камридің 25-не дейінгілері, ниссанның 97 жылға дейінгілеріне жететін көлік жоқ түсінгенім. Одан бергілері электроникамен толтырылып тастаған қаңылтырлар.
Әрі қарай