Терезе

Ол теледидардағы ауа райына да, интернет беттеріндегі болжамдарға да онша мән бермейтін. Қай уақытта тұрса да көзін тырнап аша салысымен терезеге қарайтын. Дұрысы терезеден далаға. Адамдар шолақ жең киімен жүрсе бұлда солай киініп, күрте киіп жүрсе сәйкесінше бұл да солай киінетін.
Кеше түні бойы бір сайтта әлдебіреулермен пікірталастырды. Не бұл оларды түсіне алмады, немесе аналар шынымен сөз ұқпайтын жандар. Бірнеше мәрте кофе ішіп, бірнеше мәрте оттығын қолына алып, мұрнынан будақ-будақ түтіндер шығарды.
Бүгін ұйқысы қанбай оянды. Екі сағаттан сәл аса ұйықтаған болар шамасы. Бүгін бір мекеме жұмысқа аламыз деген, солармен алдын-ала әңгіме-дүкен құруға барады. Ояна салысымен терезеге қарады. Ешқандай жан баласы көзіне ілінбеді. Көздері құйрығымен кері қарай, дәлірек айтсақ, құйрығымен алға қарай ұшып бара жатқан торғайларға түсті. «Далада жел қатты екен» деген оймен қалыңырақ киініп алды. Автобуста қалың киіммен отырған бұған жұрттар қайта-қайта мойындарын бұрып қарай берді.
Көп шегіп қойған тәрізді…
Әрі қарай

Футбол ойнасақ қайтеді

Пролог
Құрметті КерекИнфо жамағаты! Өткен айда бірнеше мәрте футбол ойнап салауатты өмір салтын бастаған едік. Соңғы кездері жақсы үрдіс жалғасын таппай қалды. Кінәлі кім? Себебі не?
Бірінші тарау
Осы жұма футбол ойнауға қалай қарайсыңдар? Баяғы орында. Келетіндер мен келгісі келетіндер пікір ретінде жазса болады. Төменде келуі мүмкін адамдар тізімі:
1. asaubota
2. Nurgisa
3. Marco
4. aza
5. Bekjan
6. AKY
7. huanysh
8. TERISKEY
9. Janasil
10. AL-ASTER
11. konvict
12. Aldeken
13. ???

Очм, келемін деушілерге есігіміз ашық. Нұржол допты ұмыпта!
Әрі қарай

Халық ерлігі

Ұлы Отан соғысында ерлік көрсетіп орден, медаль алған жауынгерлердің марапатталуына байланысты құжаттардың базасы көрсетілген сайт ашылыпты, егер атаңыз, бабаңыз сол соғыста ерлік көрсетсе, осы жерден іздеп көріңіз, мүмкін табылып қалар…
Әрі қарай

Жайықтың суынан өте алсаң...

ZHazgul Danylbaeva — ZHurek lebizi
Назарларыңызға Қанат Жүнісовтың сөзіне жазылған Қайрат Баекеновтың «Жүрек лебізі» атты жаңа әнін ұсынамын.
Әншінің орындау мәнерінде Ардақ Балажановаға ұқсастық бар секілді.Тек осы әнде ғана әрине.
Ал, әнге келсек, маған ұнады.Қайрат тамаша әндер жазады негізі, көбіне.
Әрі қарай

Хайуаннан қай жеріміз артық?

— Ух — деп демімізді алдық. Мамыр айының соңы. Оқушыларға сабақ, бізге жұмыс тамамдалды. Яғни жазғы демалыс. Сонымен не керек, біздің академия осы жылды аман-есен, жақсы аяқтадық деген ниетпен молда шақырып, құран оқытып, мал шалды. Бәле-жала осы жылмен кетсін, келесі жыл мамыражай болсын деген ниетпен…
Әлқисса, менің осы мектепке келгеніме екі жыл өтіп кетіпті. Осындағы кездерімді есіме алып отырғанымда, белгілі бір оқиғаларға байланысты кейбір сәттер есіме түсіп соны баяндағым келіп отыр.
Әрі қарай

Абзал жандар ма, арам жандар ма?

«Милиция мен медицинаға күнің түспесін»
Осы сөздің түрлі нұсқасын естіп жүрсем де, онша көп мән бермейтінмін. Тіпті «Ана жақта дәрігерлер бүйтіпті, мына жақта сүйтіпті» деген қауесетті де елемейтінмін. Алайда, басыңа түссе ойлана бастайды екенсің.
Әрі қарай

Сенгілерің келсе сеніңдер...

… сенбесеңдер осы әңгімеге арқау болған оқиғаларды көзбен көрген жандардың ұялы телефонын берейін(Гаста секілді «вирус» ойынын ойнамас деп сенемін).
Біздің ауыл таудың екі жағында екенін де, біздің үй таудың 15 үйлі жағында екенін де талай айтқанмын, жазғанмын. Сол 15 үйдің ішінде 3 үй сәл оқшаулау тұрады, кейінірек 1-еу қосылып 4 үй оқшаулау тұр.
Сонымен, бұл үш үй бір-бірімен жеті атадан аспас туыс. Айтпағым мынау.
Барлығымызда үйімізде құс асырап көрдік. Бірақ, біз туыс болғанымызбен иттеріміз бір-біріміздің тауықтарымызды, балапандарымызды қырып кете беруші еді. Қазір бұл үйлердің ешқайсысында құс жоқ ау деймін. Елдос атты туысымыздың үйі қаз асырайтын. Бір жылы қаздарын сойып алды ма,әлде өліп қалды ма толық есімде жоқ. Есімде қалғаны күзге қарай ата қаздары ғана тірі қалды. Сол еркек қаздары қыс бойы қорасында иттермен бірге жүретін.Иттермен бірге таласа-тармаса тамақ ішіп жүрді. Уақыт өте келе психикалық ауруға шалдықты ма әйтеуір, өзін қаз емес «итпін» деп ойлай бастады. Иттермен бірге тау жаққа кетіп қалуды шығарды. соңдарынан балпаң-балпаң басып келе жатқанын көру аянышты еді. Қаз бейшаралар 15-20 метрден артыққа денесін көтеріп те ұша алмайды екен-ау. Мойындау керек, мен есімді білгелі елағаңдардың үйіне біткен иттер біздің иттерді әрдайым талап кететін. Тек бір ғана итім солардың иттерінен ықпапты өткенге көз жүгіртіп қарап отырсам. Әлгі атақаз иттердің төбелесіне араласып ысылдап, қораластарына болысатын. Ең қызығы, үй маңынан өтетін қара жолдан матасекіл, аттылы адам өтсе әлгі қаз иттермен қосыла қуатын. Өзім бір екі рет матасекілмен өткенде итен көрі сол қаздан қатты қорықтым жүгіріп-жүгіріп келіп арасында ұшып, қаңқылдап, ысылдап есті шығаратын. Кейде қанаты бетіңді осып жібереді. Сол уақыттарда ауылда камера да жоқ түсіріп ала қоятын. Камера бар болса да бала бізге ешкім ұстата қоймайтын.
Әрі қарай

Татардан келер қатер бар ма?

Әр мақал-мәтелдің айтылатын жері, беретін белгілі бір ойы болатыны сөзсіз. Қай халықты алып қарасаңызда.
Біз қазақтар өзімізді "қонақжай халықпыз" деп дәріптейміз. Орыстарда өздерін солай есептейді екен. Қазекем күтпеген қонақты "Құдайы қонақ" деп шашбауын көтерсе, орекеңдер «Незваный гость хуже татарина» деп жақтырмағандай сыңай танытады. Бұл мақалдарының бір ұшы сонау моңғол-татар шапқыншылығымен байланысты деседі. Бұл мақалды қазақтың қонақжайлылығын көрсету үшін алмадым. «Татар» сөзі үшін алып отырмын. Біздің халқымызда «Татар бар жерде қатер бар» деген де сөз бар. Шынымен бұлардың бір бәлесі бар ма? Біздің мақалдың шығу себебі неде екен?
Әрі қарай

Тауарих қаузайық

… Алғаш керекке Абзал арқылы келдім. Майл.ру-да блоктатып отырғам… Арасынан келіп сөзге қыстырылып, одан агентпен сөйлесіп, ақыры керекке кіргізді. Блоктағы Абзалмен дауласып отырғанымыз Рафаның "ҚазақГейт ісі" атты салиқалы, адамға ой салатын туынды екенін кейінірек білдік қой. Оған Абзалдың салмақты пікірлерін қосып қойыңыз… Сонымен не керек, алдын ала екі күн бойы мақала жазып, Абзалға вордпен жіберіп оқытып алып, Абзал оны мақтап, Керекке салмасаң болмайды, тамаша шығарма екен,-деген секілді әңгімелер айтып, тіркелу жолдарын көрсетіп, керекке тіркетіп «шығармамды» жариялатты да жіберді сосын… қайдан білейін ол кезде Абзалдың прикол ұстап отырғанын… сосын…
басталдыыы… талады ғой талады, лібааааддд. Сыртқа шығам күйіп тұрып темекі шегем (-40-50 градуста ойлаңыз). Қайта кірем ішімнен "… ссүкілер… көрсетем қазір" деп шіркін ай десиш...
Осылай келдік Керекке! Өкпелеп шығып кеткеміз жоқ, барлық шымкенттіктерше теманы түсініп, тастай батып, судай сіңіп кетуге тырыстық. Құрылтайда көрдік барлығын. Көпшілігімен достық қарым-қатынастамыз. Сооолл.
Қазір құдайға шүкір қазақ блогосферасы дамып келе жатыр. 4-5 ай бұрын админіміз "… адам қызығатын пост жоқ. Сол баяғы Сатыпалды, сол баяғы Гаста",-деген бір сөзінде. Күйіп кеткен ғой қайтсін. Сонан соң осы жақында «Жазғы сылбырлық басталды»,-деп бір намек тастап қойды. Шамамыз келсе де келмесе де осы олқылықтың орынын толтыруға тырысып жүрміз. Жастар шығып жатыр небір талантты. Fox_kz-тен көп үміт күтемін өзім.
Уопшым әңгіменің қорытындысы. Құрметті жастар өзімізді сәл ересек санасақ болатын шығар. Қайтпаңдар, жазыңдар, пікір білдіріңдер.
Әрі қарай

СексАуыл

Әлқисса
Айқаракөздің Шымкент жақсы қала-сынан ба, әлде кешегі түнде Сатыбалдымен ажырасып, бала-шағасының алиментімен күнелтіп жүрген, іші пысқан Муза шешеймен болған 15-секундттық телефонмен сөйлескені әсер етті ма… мына постты жазып отырған пақырыңызға шабыт келді ойда жоқта…
Тұра қалып тақырып іздейді ғой сондағысы. «Тарының түсіне тауық кіреді» дегендей, ауылдан басқа не ой келсін, креативіңдіссс… әлде ауылға деген сағыныштан ба…

Акт намба уан (эротикалық).
Бір қарағанда балыққа ұқсайтын Қазақстанның картасындағы ОҚО деген жазуды көзіңіз шалды ма? Сол ОҚО-ң Оңтүстік Қазақстан облысы. Сол облыстың солтүстігіндегі үштен бір бөлігін бөліп алыңыз. Сол — Созақ даласы. Далалы, құмайтты, шөлді жер. Негізгі шаруашылық — мал болған кезінде. Мал бағып жүрген ата-бабаларымыздың фантазиясы қатты ойнап кеткен ау деймін, жер-жерге эротикалық сипаттамасы бар топонимдерді қоя беріпті. Кіре берістен бастайық: Шаяннан (аты не деген жаман еД) кіре берісте Аққолтық деген ауыл бар. Аққолтық көне түркіше — әйел деген мағына береді, одан бері Жыныс-ата (әулие адам дейді білетіндер), одан бері — Қотантас. Аңыз бойынша жаугершілікте бір батырдың (Сатыбалдының айтып жүрген Мастұр батыры осы ау деп шамаладым) еркектік белдеуін кесіп алып лақтырып кетіпті «атаңанәлет қалмақ тағы шапты ма»-лар. Содан осы тас өсіп шығыпты. Одан бері Қыземшек. Мұнда да жоғарыдағы іспеттес аңыз, бірақ бұл жерде кесетін қалмақ емес, сүйіктісімен бір болғызуды қаламаған ағасы дейді көзкөргендер. Одан бері Шүмекейқұдық ( айттым ғой тұнып тұрған эротика деп).

  • Жарнамалық үзіліс:
    Ауылға бешірге келіп отырған қонақ қыздың әңгімесі: -Аққолтықтан өтіп, Жыныс-атада сексаулмен дайындалған шашлык жеп отырмыз.

Акт намба ту

Қайдағы бір Дәруішөлгенде туып қор болған ғой Сатыбалды ағамыз мүмкін әпше. Созақта, онда да Теріскейдің туған ауылы Шолаққорғанда туылуы керек еді. Шолаққорған — Созақ ауданының орталығы, мордасы. Пьяншіктерге барлық жағдай жасалған.
Дүкенің міне, базарың,
Осы жерде он жыл тұрасың.
Екі аяқпен кіресің,
Төрт аяқпен шығасың,-деп жырлап өткен талай дүлдүлдер бұл маңды. Базарыңды қойшы, ауылдың қақ ортасынан бір жылға ағып өтеді. Аты? Пиянарық! Бүдкіңнен экстра-мэкстраңды алып келесің де отырып алып сілтейсің айй бір айызың қанып. Су жаныңда, таза ауа, ешектің ақырғаны, тұнып тұрған көк майса… бұдан артық не керек?!!!

Қорытынды

Шымкенттіктер Созақты жердіңбіржерово деп атайды. Алыстығынан болса керек. Бірақ бізге Созақтықтарға жақын. Жүрегімізге жақын. Өзінің ПриколАтауАуылдарымен, құмымен, жусанымен, түйесімен. Бір жылдан бері жете алмай жүрген жеріміз.

P.S: отпуск қашан болар екен…
Әрі қарай