Жазба неге құсық? (4-ші және соңғы бөлім)

Жазба оқырманның қиялын қоздырмайды.
Алғысөз
Омарбыраттың кейбір жазбаларында мықты теңеулер мен сөз ойындарын қарап көріңіз. Немесе, Дәруіштердің әңгімелері адамның қиялын оятады. Олар кез-келген әңгімесін, мейлің ол әскери құпиялар жайлы болсын, киноталдау болсын, мейлің аңқылдақ арзан әзіл болсын, қыңқылдаған қымбат қайғы болсын образдық суреттеуді кеңінен қолданып, ішкі сезімдерін бейнелеуде еш аянбайды.
Өкінішке орай, Дәруіштердің жазбаларының
Баскетболшы Әлжан Жармұхамедовті нешінші минутта көрсетеді?
Танымал баскетболшы екенін естігенім бар. Спортсүйер қауымға қызықты болар деп бөлісіп отырмын. Мүмкін біреулеріңіз бұрын да естіген боларсыздар. Өз басым шетел ақпараттарынан бүгін оқып отырмын.
Ата-ана №1, ата-ана №2...

Британияда екі аптадан соң «жыныстық азшылықтардың» жанайқайына құлақ түрген атқамінерлер балалардың туылуы туралы куәліктерінде "әкесі", «шешесі» деген тармақтарды «ата-ана №1» және «ата-ана №2» етіп өзгертуді ұйғарды. АҚШ-та да бұл мәселе көтеріле
Ақша өнердің дамуына кедергі ме?

Ақшаның көптігі өнердің дамуына кедергі ме? Өнерді дамытудың орнына керісінше оны тежей ме?
«Махаббат пен жаза» немен бітеді? (Видео)

Сериалды үзбей көрушілерге арналады.
62 сериядан тұратын сериалдың соңы немен бітетінін білгіңіз келсе, ары қарай оқыңыз.
Чичек Савашпен ресми айрылысып, Балдар холдингке қаржы директоры болып келген Хаканға тұрмысқа шығады. Хаканның тұйық қызы алғашында бұл одаққа қарсылық танытқанымен, кейін әкесінің таңдауын қолдайды.
Назан ақыр түбінде Бораның әрекеттері құйтырқы болғанын ұғады. Жымысқы пиғылды одан кетіп, өз үйіндегілеріне барып қосылады. Түпнұсқада Назанның Музафферден туылған баласының аты Боран емес, Баран.
Пала мен келіншегінің арасында түсініспеушіліктер туындайды.
Жазба неге "құсық" болады? (3-ші бөлім)
Жазба әңгімеге/талқыға арқау болмайды.
Кейде, жазармандар «құсық» деген сыни пікірге зар болып қалатын жайттар кездеседі. Яғни «ешкім оқумайд». Ондайда, басқа никпен тіркеліп, өзіңнің жазбаңа өзің комент жазу сияқты азғын тірліктер абырой бере қоймайды.
Әрі қарай
Кейде, жазармандар «құсық» деген сыни пікірге зар болып қалатын жайттар кездеседі. Яғни «ешкім оқумайд». Ондайда, басқа никпен тіркеліп, өзіңнің жазбаңа өзің комент жазу сияқты азғын тірліктер абырой бере қоймайды.
ешнәрсе істемедім
???
Әрі қарай
Көрме - көрмек үшін!
Сәлем бердік, жамағат! Осыдан бірер күн бұрын «Түркі халықтарының дәстүрлі музыкалық мәдениеті: келелі мәселелері мен келешегі» атты халықаралық ғылыми — теориялық конференциясы, яғни «KORKUT AND MUSIC OF THE GREAT STEPPE» түркі халықтарының бас қосуы болған болатын. Жиын қатысушылары: түркі халықтарынан келген делегаттар, музыкатанушы ғалымдар мен дәстүрлі орындаушылар және жазушы, драматург, «Мәдениет» журналының бас редакторы — Дулат Исабеков пен Қызылорда облысының әкімі — Болатбек Қуандықов, мәдениет ісінің бастығы — Берік Жүсіпов мырза. Мерекелік шара 21-24 аралығында, яғни 3 күнге созылды. Екінші күні өткен іс-шараға қатысқан болатынмын.
Жалпы, конференцияда келген қонақтардың ой-пікірі мен ғылыми жобалары қысқаша тыңдалды. Соңында «Сайын дала. Саза дала. Ұлы дала." деген атпен Сыр елі қолөнер шеберлері мен суретшілерінің көрмесі өтті. Көрмеден фоторепортаж ұсынайын 
Әрі қарай



Эрмитаж
Көптен керекке ештене жазбадым, кол тимей. Кеше акылды адамга уксап Эрмитажды аралап шыктым… Букіл дуниені аралагандай болдым. Тунган тарих. Даже жылап та алдым десең я 
Әрі қарай

