Нәпсім менен насихат сұрады!
Менің нәпсім менен насихат сұрады. Мен оған жауап берейін, алайда қызығушылық танытқанға аз да болса пайдам тиер деген үміттемін.
Ұстазым айтқаны бар: "Өмір капиталы өте аз, ал орындау керек болған істер өте көп". «Мен өз нәпсімді насихатқа ең мұқтаж деп білемін».
Әрі қарай
Ұстазым айтқаны бар: "Өмір капиталы өте аз, ал орындау керек болған істер өте көп". «Мен өз нәпсімді насихатқа ең мұқтаж деп білемін».
САБЫР ТҮБІ САРЫ АЛТЫН немесе Сабырлық сыры
Сабырлық діндегі мақамдардың бірі, дін жолына түскен жандарға берілетін дәрежелердің бірі. Діндегі жалпы мақамдардың барлығы үш негізге сүйенеді: таным, жағдай және амал ету. Әр мақамның анықтамасы ара-жігіп ажыратпай оны айқындай алмаймыз. Әрбір айқындалған мақам жағдайы анықталады. Ал, жағдай амал етуге себі тиеді. Демек, таным бейне бір ағаш, жағдай оның бұтақтары тәрізді. Ал, амал оның жемісі іспетті. Келесі кезекте Аллаһтың жаратқан үш түрдің: періште, адам және жан-жануар арасындағы сабырдың орны қандай? Сабырлық тек адам баласына тән қасиет. Сабырлық жан-жануарда және періштеде жоқ. Жан-жануарда болмау себебі, ол ақылсыз жаратылыс. Ал, періште бойында сабырлықтың болмауы, ол Аллаһтың кемел туындысы. Демек, сабырлық ақылы бар, алайда кемелдікке өз талпынысымен жетуі керек болған жаратылысқа қажет. Ол жаратылыс адамзат.
Әрі қарай
Ханафи мазхабтың ұлттық құндылықтарымызбен үйлесуі.
Ханафи мазхабтың ұлттық құндылықтарымызбен үйлесуі.
Фиқхи мазхабтардың бір-бірінен айырмашылығына пайдалану әдістері не хадистердің түрлі риуаяттармен келгендігі негізгі себептер болуымен қатар, мазхабтың қалыптасу мекендегі әлеуметтік ортаның әсері де белгілі мағынада әсері болған. Мазхабтардың айырмашылығы жайында көптеген зеріттеулер жүргізілу барысында, оның қалыптасуында әлеуметтік негіздердің әсері және орны назардан шет қалып отырды.
Әрі қарай
Фиқхи мазхабтардың бір-бірінен айырмашылығына пайдалану әдістері не хадистердің түрлі риуаяттармен келгендігі негізгі себептер болуымен қатар, мазхабтың қалыптасу мекендегі әлеуметтік ортаның әсері де белгілі мағынада әсері болған. Мазхабтардың айырмашылығы жайында көптеген зеріттеулер жүргізілу барысында, оның қалыптасуында әлеуметтік негіздердің әсері және орны назардан шет қалып отырды.
Әнек
Біреудің әйелі босаныпты. Перзентханаға әйелінің халін біліп қайтуға, жаңа туған нәрестені көріп қайтуға бармайма. Сойтсе жаңағы кісіміз әйелінен сұрап жатыр дейт:
— Маған ұқсаған ба?
— Жоқ
— Саған ұқсаған ба?
— Жоқ
— Енді кімге ұқсаған баланы көрсетші,-десе, баласы негір екен. Сонда жаңағы ағамыз: «Ей. қатын. сүт пісірсең сүтті күйдіресің. Тамақ пісірсең тамақты күйдіресің. Ептібайымайт, осы сенің қолыңнан не келеді, баланы да құртыпсың ғой»- депті.
Әрі қарай
— Маған ұқсаған ба?
— Жоқ
— Саған ұқсаған ба?
— Жоқ
— Енді кімге ұқсаған баланы көрсетші,-десе, баласы негір екен. Сонда жаңағы ағамыз: «Ей. қатын. сүт пісірсең сүтті күйдіресің. Тамақ пісірсең тамақты күйдіресің. Ептібайымайт, осы сенің қолыңнан не келеді, баланы да құртыпсың ғой»- депті.
Ең....
Ең жолым болған кездер:
Әрі қарай
Балаларға арналған спектакль
Қатысушылер:
Староста Саммита
Тазалық секторы АКҮ
Сыныптағы бұзық бала Асаубота
Жақсы оқитын оқушы Қасым Олжас
Сахнада мектеп көрінісі. Сыныптың іші. Тақта, парталар, улап-шулаған балалар.
Староста Саммита: Балалар, Бальзаминка апай ауырып қалыпты. Еңбек мұғалімі Қилызаман ағай 15 минөтте келеді. соған дейін шуламай отыра тұрайық.
Тазалық секторы АКҮ: Сыныпқа түкірмей отырыңдар, кезекші тақта неге сүртілмеген?
Сыныптағы бұзық бала Асаубота: Давай, қашайық! Кім қашпайды сол ҚАТЫН болады!!!
Сыныптағы ұл балалардың бәрі өре түрегеліп, сөмкелерін алып қашып бара жатады. Класта қыздардың жанында жақсы оқитын Қасым Олжас қана қалып қояды. Шымылдық жабылады.
Әрі қарай
Староста Саммита
Тазалық секторы АКҮ
Сыныптағы бұзық бала Асаубота
Жақсы оқитын оқушы Қасым Олжас
Сахнада мектеп көрінісі. Сыныптың іші. Тақта, парталар, улап-шулаған балалар.
Староста Саммита: Балалар, Бальзаминка апай ауырып қалыпты. Еңбек мұғалімі Қилызаман ағай 15 минөтте келеді. соған дейін шуламай отыра тұрайық.
Тазалық секторы АКҮ: Сыныпқа түкірмей отырыңдар, кезекші тақта неге сүртілмеген?
Сыныптағы бұзық бала Асаубота: Давай, қашайық! Кім қашпайды сол ҚАТЫН болады!!!
Сыныптағы ұл балалардың бәрі өре түрегеліп, сөмкелерін алып қашып бара жатады. Класта қыздардың жанында жақсы оқитын Қасым Олжас қана қалып қояды. Шымылдық жабылады.
hazahstan arnasi
hazahstan tele arnasin osi aradan koremiz, astinda tagi koptegen tele arnalari barYour text to link...
Әрі қарай
Әр әзілде бар шындық!
Франция, АҚШ және Қазақстан президенттері сөйлесіп отыр.
Саркози:
— Бізде орташа еңбекақы 8000 еуро, салықты, ананы-мынаны алып тастағанда таза 7500
еуро алады. Өмір сүруге 3000 еуро жеткілікті. Қалған 4500-ды қайда жұмсайтынын түсінсем бұйырмасын!
Обама:
— Бізде орташа еңбекақы 10000 доллар, салық-сақтандыруды алып тастағанда таза 8500
доллар алады. Өмір сүруге 4000 доллар жеткілікті. Қалған 4500-ды қайда жұмсайтынын түсінсем бұйырмасын!
НАН:
— Бізде еңбекақы 40 000 теңге, салықты, ананы-мынаны алып тастағанда таза 35 000
теңге алады. Өмір сүруге 50 000 теңге керек. Қалған 15 000-ды қайдан табатынын түсінсем бұйырмасын!
Әрі қарай
Саркози:
— Бізде орташа еңбекақы 8000 еуро, салықты, ананы-мынаны алып тастағанда таза 7500
еуро алады. Өмір сүруге 3000 еуро жеткілікті. Қалған 4500-ды қайда жұмсайтынын түсінсем бұйырмасын!
Обама:
— Бізде орташа еңбекақы 10000 доллар, салық-сақтандыруды алып тастағанда таза 8500
доллар алады. Өмір сүруге 4000 доллар жеткілікті. Қалған 4500-ды қайда жұмсайтынын түсінсем бұйырмасын!
НАН:
— Бізде еңбекақы 40 000 теңге, салықты, ананы-мынаны алып тастағанда таза 35 000
теңге алады. Өмір сүруге 50 000 теңге керек. Қалған 15 000-ды қайдан табатынын түсінсем бұйырмасын!
Жазба неге "құсық" (1-ші бөлім)

Бұл «жазушылықтан» мастер класс емес. Сайтқа жаңа тіркелгендер мен жуырда тіркеліп,«ағай, неге менің жазбаларымды ешкім оқымайды?» дейтіндерге арналған минималды талаптар жинағы.
Ас болсын ептібайымайттар. Сосын айтпады демеңдер.
Қысқасы, «жыртқан» жазбаны қыртқан жазбаға, пысық пікірді "құсық" пікірге айналдыратын сипаттардың бірнешеуі мыналар:
