Ар! (Маралтай Райымбекше)

Маралтай Райымбек деген ақынды танитыңдарың бар шығар. Сол кісінің «Ар» деген өлеңін өзімше түрлендіріп, керекинфоға ыңғайлап жазған түрім еді.

@Ahi-дың ары ширкпен бірге,
Шашылса ширк шашылар.
@blackbeard-тің ары @madlen-мен бірге,
@madlen-ге ғана бас ұрар!

@qisyq-тың ары көзінде оның,
Күнге да қарар қасқайып.
@Patick-тің ары өзімен бірге,
Өзімен өзін тастайық.
Әрі қарай

Боямасыз өмір...

Көкесі әдеттегідей мас болып келді. Батпақ-батпақ бәтеңкесін шешпестен тозығы жеткен диванға гүрс ете құлады. Құлады дегенімізбен қолындағы жартылай ішілген бөтелкесі қолынан түсе қойған жоқ.
Әбіләкімнің  ауылы: Боямасыз өмір...Айбектің жылағысы келді. Көкесін де аяйды. Бұрынырақта
Әрі қарай

Планкинг (Planking) интернеттегі жаңа мода


Интернетте қазір мода болып бара жатыр екен етпетінен жатып, әр түрлі жерлерде фотоға түсу. Планкинг деп аталады екен. Қызығы қызық ау, бірақ соңғы кезде жұртқа қызық планкинг көрсетемін деп қауіпті жерлерге барып, құлап өлгендер де баршылық
Әрі қарай

Соңғы мезет...

Әркімнің де өмірінде бүкіл өміріңнің мән-мағынасын бір-ақ сәтте өзгертіп жібере салатын шешімдер болады. Бірақ адам соңғы мезетте өз мүмкіндігін пайдалана ала ма, әлде жоқ па ол өзінің шаруасы. Мен де осындай кезеңге әйтеуір бір күн келіп жолығарымды
Әрі қарай

Мойындау немесе менің асабалығым...

Тас атсаң тамадаға тиетін заман болып тұр ғой. Өзін керемет қылжақбаспын деп санайтындар КВН ойнап, әнші санайтындар әншілік пен асабалықты қатар ұстап кеткенін мойындау керек. алдында «Дабайда» да жаздым ау деймін бұл жайлы. Асабаға еріп әнші болып
Әрі қарай

4 жасар Әбіләкімнің сиямен салған суреттері

Неге сиямен? Қазір күйемен, құммен, бидаймен не болса сонымен сурет салатындар көп қой. Ауыл жаққа барып ескі сандықтан 4 жасымдағы салған суреттерім бар блокнотымды таптым. Бертінге дейін 4-5 жастағы салған суреттерім бар дәптерлер сурет альбомдары
Әрі қарай

Палымбет Ришелье. «Байбақтина Әселдің дипломдық жобасы» (үйрек қалпында)

«Ақзере – сабаз!» ©СаянҮш

Лібә, бір қазақтың коттеджіне жалданып жұмыс істеп едім. Бір күні кірпіш бітіп қалд. «Кірпіш келгенше сарайымда тұра бер, бір аптадай күтетін шығармыз» деді.
Әрі қарай

#QazzaqDepression. Сәнім Дион. "Жақып Жарылқасынның күнделігі".

Менде бір керемет сюжет бар...: #QazzaqDepression. Сәнім Дион. Жақып Жарылқасынның күнделігі.

Мен, Бекетай құмның арман арқалаған қара баласы Жақып Жарылғасын, 1889 жылдың көктемінде Орынбордың Тихорецкое жасағына келіп қосылдым.
Отарбаның заманында аттан түсіп, мехнаты көп механикеге талап қылдым. Жылдық алыс жерлерде адамдар құсты да ерттеп жатыр екен дейді. Ондай жарқын заманда қаззағымның бөрік-кимешекпен босқа терлеп жүрмегенін құп көрдім. Үрдіске бейімделіп, сосын артымнан — қалған қаззақтарды ертсем, еліме еңбегім сіңгені, перзенттік парызымды өтегенім!

1889.5.13. Арабша хат танитыным ештеңеге іске аспады. Осындағы шоқынған татарлар орысша хат тану үшін дьяк Евлампийдің үйінде тұрып, қызмет қыла тұр деді.

1889.6.13. Дьяк Евлампийден «Слово Божьеден» дәріс алып, орысшам да түзеліп қалды, әріп танып, ежіктеп оқи да бастадым.

1889.7.2. Қаззақтармен алыс-беріске кісі керек дегесін, Жаманқалаға аттанып, онда граф Бестужевтің распоряжениесіне түстім.

1889.7.5. Граф менен «Особое уложениелерді» білесің бе деп сұрады. «Наизусть!» деп, қақшия қалдым да, честь бердім. Это понравился графу.

1889.8.5. Тура бір ай қаззақ пен орыстың арасында дәнекер болдым. Недостатки: свои же сородичи не преминут проклинать за предательство собственного народа; 2. Мой народ везет налоги в тюках, в кадаках, в карысах и в текше. Все это нужно перевести на метрическую. При недостачах приходится обратно перевести на степной лад. Кстати, недостачи много. Сповадился мой народ воровать. Прав был тот сын хорунжия Кунанбая, который утверждал, что воровство в степи не прекращается. Ибрагим этого словоблуда зовут, точно вспомнил. Да ну его.

1889.9.7. Граф вернулся! Из Парижа. Был на вселенской выставке. Впечатления от этого миргорода впрямь прет от него.
Очень удивился моему русскому. Даже позвал гарнизонных офицеров. Говорит, что степной кайсак в прилежности и рвении перещеголял всех их вместе взятых. Черт побери, мне было приятно.

1889.9.8. Состоялся обстоятельный разговор с графом. Справлялся о моем будущем.
— Слушай Яков, — говорит он, — я хочу твой пример использовать на переобучение всех степных кайсаков. Того и гляди: пройдут года, может и твой народ организует выставку, как в Париже!

Я был сражен приступом смеха. Кто способен из наших перебороть свое многовековое невежество! Ахметжан из рода Есима? Разве выкроит он время от своих бесконечных выступлений на домбре? Говорят, в последнее время сповадился говорить на арабском перед бухарскими купцами. При этом акцент такой ужасный, что последующие караванщики имеют при себе толмачей с арабского Ахметжана на обычный арабский.

Может выставку в степи осилить кто то из рода Ермегия? Не думаю. Вороватые они.

Не на моем веку все это будет.

1889.10.7. Нашел таки переводчика с казахского на русский. Напоминает меня, только глуповатый. По крайней мере, мое общение с кайсаками теперь крайне облегчится.

1889.10.10. В связи имеющимися секретными расчетами на страницах этого дневника, я обязан сдать его в канцелярию крепости. Прощай, мой молчаливый собеседник!
Яков Джарылгасымов-Оренбуржский, осень 1889 года от Р.Х.
Әрі қарай