Роза Рымбаева: "Бұл - насихат, ұлттық тағамымызды мақтан ету"

Оcылай екен...: Роза Рымбаева: Бұл - насихат, ұлттық тағамымызды мақтан етуЕлге ұнамағанымен-ақ тез таралып хит болған мына клип «Беш» көптің наразылығын туғызды. "Қазы, шұжық, жая" деп ән салғаны Роза апамызға жараспайтын қылық, талғамсыздық, қала берді жеңілтектік деп сөкті жұрт. Фейсбук әлеуметтік желісінде "ұнамады" деген сипаттағы пікірлер басым болды. Мысалы Жандос Байділда деген қолданушы
Мен үшiн қазақтың Примадоннасы Роза емес, Мақпал! Бүгінгі дермовый клипiн көрiп осы ойымның толықтай негiзi бар екенiн түсiндiм!
деген екі сөйлем ғана жазып 165 лайк жинап, екі шейрға ие болып алған. Ақберен Елгезек ағамыз да
Роза апаммен мақтанушы едім. Енді біртүрлі ыңғайсызданып отырмын. Сол шұжық клипті көрмей-ақ қойыңдаршы...
деген ренішіне жұрт жапа-тармағай лайктап ниеттес екенін білдіргендей болып жатыр. Айтпақшы Дәурен Қуат ағамыз да
Роза Роза басымен дұрыс ән таңдай алмайды екен. Публика үшін ойнап, тобырдың талғамына дейін төмендеуге арланбайтындығын ол бірнеше рет көрсетіп алды. Мынаусы несі енді: «Қазы, қарта, шұжыыық». Бұлбұл болғысы келген көктер мен секектерді көріп жүрміз. Ал, бұлбұлдың қайдағы бір «майда құстардың» тірлігіне кіріскені ұят енді
деп ренжуде. Сосын Роза апама соқтым. Жұртыңыз солай ренжіп жатыр деп. Жұрттың бұлай шулап жатқанынан бейхабар екенін аңғартқан Роза апамыз жайбарақат қалыбынан тайған жоқ.
-Клипте жалпы бүгінгі жастардың бешбармаққа деген құрметі бейнеленген. Менің клиптегі орыным ол – әйелдердің жиынтық образы. Бұл — насихат, ұлттық тағамымызды мақтан ету. Менің тіліммен емес, жастардың көзқарасымен жасалған дүние. Клипте әр түрлі ұлттар ат салысты. Аналардың атынан қазақтың құрметті асын насихаттауда ортасында мен де өз дауысыммен үлесімді қосып жатырмын. Жастардың стилінде жасалған дүние. Өзім өнер адамы болғандықтан маған бір қызық көрінгені рас. Анда-санда өз орыныңмен араласып тұрған дұрыс қой. Жастардан қалмауымыз керек, онсыз да рэп дегендерді тыңдап жүрміз ғой. Жастардың «Бешбармақты бірге мақтайық » дегеніне неге қарсы болу керекпін?! Клипті әлі қарап үлгермедім. Сондықтан маған ренжуге еш негіз жоқ,-деп Астана күніне дайындалып, жолға әзірленіп жатқанын айтты. Бары осы ғана. Роза апаны өзім жақсы көремін. Ұнады деп айтпасам да, клип те жаман емес сияқты. Ал бірақ талғамсыздық, бітті, құрыды деп жерден алып, жерге салуға қарсымын. Әрине анау сүйікті етімізді «беш бармақ» деген бір тәбетті қашыратын атауы менің де жыныма тиеді. Роза — ол Роза!!! Сондықтан құрмет пен сыйластықтан аттап кетпегеніміз жөн шығар деп отырмын.
Әрі қарай

Мең мен мінез егіз бе?

Адамның бетіне, денесіне орналасқан мең, қалға қарап отырып, білгірлер бірталай дүниені болжаған. Әрине, тағдырын, мінезін, денсаулығын. Мең, әсіресе, жазды күні күндіз туған адамдарда көбірек кездеседі екен. Түнде туған балаларға қарағанда күндіз туған бала әдемі болады, өйткені түн қараңғысы қара күштер мен жаман энергияны көбірек тартады да, оларға сиқыршы, көреген, болжағыштық қасиет көп қонады. Мұндай адамдардың денесінде ол міндетті түрде бір таңбасын қалдырады. Үнділердің ежелгі діни түсінігіндегі «карма» осы таңбалардан айқын білінеді деген пікір қалыптасқан. Сондықтан күндіз туса да, түнде туған бала болса да, денесінің әйтеуір бір бұрышында бармақтай болмаса да, тарыдай бір таңба-белгі сөзсіз болады екен. Мең – адамның бір бөлшегі. Алақанға қарап тағдыр болжайтын хироманттар секілді меңнің орналасуына қарап құпия-жұмбақтың сырын ашамын деу бекершілік көрінеді. Бірақ мең арқылы өзің туралы түсінік алып, мінез тануға немесе мінезді өзгертуге болатынын көріпкелдер бір ауыздан қоштайды. Сонымен, денедегі таңбаға қарап бірқатар түсінік алуға тырысып көрелік.

Бастағы мең – текті тұқымнан болса біреуге қожалық жасамақ, қарадан шықса, біреуге қызмет етпек.

Маңдайдағы мең – үлкен ақыл мен парасаттың белгісі. Мұндай адамдардан көбіне мемлекет қайраткері, саясаткер, елші шықпақ. Үлкен іс жасауға бейім.
Әрі қарай

Құмырсқалар. Узурпатор ханшайым


Кей құмырсқалардың арасында уақытша әлеуметтік зиянкестік құбылысы кеңінен тараған. Бұндай құмырсқалардың ұрғашылары майдалау болады, және өздігінен жаңа отбасын құруға қауқары жетпейді. Жаңа отбасын құру үшін олар құмырсқалардың басқа түрін қолданады. Мәселен,
Әрі қарай

Мамилапинатапай



Mamihlapinatapai (мамилапинатапай) — кең мағыналы және аударылуы қиын сөз ретінде Гиннесс рекордтар кітабына кірген екен. Мамилапинатапай — Оң.Америка архипелагтарының бірінде тұратын яган тайпасының тіліндегі сөз. Мағынасы: Бір бірін қалап тұрған, бірақ бірінші болып бастағысы келмей қарсы жақтың бастауын қалайтын 2 адамның бір біріне көзқарасы. Қысқаша айтқанда — Қалап тұрмыз, бірақ ұяламыз.

сурет: factroom.ru
Әрі қарай

Жаңалыққа жаны құмар ағайындарға...

… Біраз жылдар бұрын -осы бір интернетке қазақ тілінде сұхбаттасушылардың қатары көбейіп, еркін ой алмасатын орын кеңейсе деп зығырданым қайнаған кездерім болған. Ал енді бүгінгі күнде осы интернеттің қолданушыларға тигізетін пайдасы мен зияны бірге жүретініне қайранмын.
… Пайдасы көбірек болғай. Ағайындар осы блогта әртүрлі өзім қызыққан — күнделікті тұрмысқа немесе өндіріске, шаруашылыққа, бизнеске керек болып қалады ау деген технологиялар мен үздік шешімін тапқан әдістемелерді жинамақшымын. Аудармалар сәтсіздеу шыққан жағдайда аса қатты реніш білдірмей, маңызын түсінуге тырссаңыздар деген өтінішім болады.
Әрі қарай

Шымкенттің жігіті Шығыс Қазақстанда қыз алып қашты

Елімізде тағы да бір жаңалық шу көтерді. Шымкенттің жігіті Шығыс Қазақстанда қыз алып қашты. Оқиға орнында болған куәгерлердің айтуынша, жігіттің жасы отыздар шамасында, ұзын бойлы. Сірнебай екеуміз оқиғаны өз көзімен көрген куәгерлерді сөзге тартқан едік.

Абылбек Мауленов: Қыз жалғыз өзі билеп тұрды. Біздің Усть-Каменьде мұндай биші жастар көп. Мен осында "ҮМЗ" АҚ кәсіпорнында аграрлық сала бойынша менеджермін… Иә, жігіттің жасы шамамен отыздарда. Сақалы өскен. Джинсы кигені есімде. Бірақ балағын көрмедім. Иә, шалбарында балағы жоқ.

Ануар Дауленбаев: Славься, Усть-Каааменогооорск! Встааанем ряяядом и споем друууг-другууу! Вот так вот.

Қалған куәгерлер көшеде тоңып қалған соң, Сірнебай екеуміз ақпаратты басқаша жолмен іздей бастадық. Нәтижесінде қыз туралы мынадай мәліметтерді таптық:
Жұмағұлова Малика, 1991 жылы туған. Биші. Шығыс Қазақстан облысы Өскемен қаласының Жастар саясаты басқармасында екі жыл жұмыс істеген. Негізгі құжаттардың көшірмелерін, басқарма жұмысының жоспарларын Қытайдағы Харбин қаласына тыңшылық жолмен жеткізумен де айналысқан.
Жақын туыстарынан тек Жұмағұлов Қанат деген ағасын таптық. Ағасы Атырау қаласында Иманғали мешітінде имам боп қызмет атқарады. Ол кісі бізге хабарласты:
Қарындасымды алып қашқан болса, тағдырдың жазуы сол шығар. Біздің асыл дінімізде тағдырға өкпелеуге болмайды. Сондықтан мен тағдырдың жазуына разымын, батамды бердім.
Аноним азаматтан поштамызға бейнежазба жолданды. Бейнежазбада Маликаның Шымкентте ақ босаға аттағаны көрсетілген.
Әрі қарай

"ҚАЙ БЕТПЕРДЕМДІ ШЫМШИЫН?!" Жасанды кейіп: реалда һәм интернетте

Оcылай екен...: ҚАЙ БЕТПЕРДЕМДІ ШЫМШИЫН?! Жасанды кейіп: реалда һәм интернеттеӘлдекімдердің әлеуметтік желідегі парақшасын мұқият қарап, суреттері арқылы оның болмысы жайлы пікір тудыруға тырыссаңыз, кілең патиден патиге, отырыстан отырысқа, жетістіктен жетістікке, марапаттаудан саябаққа, саябақтан саяхатқа секіріп жүруден қолы бір сәт босамайтын, бақытты жанды көрер едіңіз. Кім терезе бетін тозығы жеткен дамбалымен жапсын, оюлы перде қоямыз да көбіміз. Ол бізге тиісті ортаға тиісті әсер тудыруға көмектеседі. Біреуге жасқаншақтықты бүркеуге, алғашқы қадам жасауға мүмкіндік береді, ал біреуді бетпердесінің құлына айналдырады.
Әрі қарай

Балтаның сабы.

… Мимырттанған тіршілік ай десейші. Ағаш(шөлке, бұтақ, ағаштың көзі, тақтай, қарағаш...) жармағандар жоқ шығар. Балтаны таңдаудан бұрын(…… ...) сабы сынып діңкемізді құртатын кездеріндегі өкініш пен ызаға не тең келеді?(Балта сермеуден басқа қолынан түк келмейтін пенде үшін).
Әрі қарай