Жарқын болашаққа бастар жол!

Заң ғылымдарының магистрі Есламғалиев Жақсылық Русланұлы: "ҚазҰУ-Жарқын болашаққа бастар жол"

Дамыған 30 елдің қатарына кіруді көздеген Қазақстан жастарының бәсекеге қабілеттілігі олардың білімімен өлшенетіні белгілі. Бүгінде Мемлекеттің ғылыми элитасын құраушы жастардың білім мен ғылымға деген ұмтылысы, кәсіби маман атанып, ел болашағы үшін қызмет етуге деген талпынысы артып келеді. Еліміздегі білім мен ғылымның қара шаңырағы саналатын Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетіндегі студенттер қатарынының жыл сайын артып жатқандығын сөзімізге дәлел етсек болады. Алтын ұя мектебінен түлеп ұшып, үлкен өмірге қанат қаққан талапкерлердің көпшілігі ҚазҰУ-ды таңдауының өзіндік себептері де жоқ емес. Мәселен, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ отандық университеттер ұлттық рейтінгісінің көшбасшысы және QS халықаралық рейтінгісінде әлемнің 800 үздік университеттері арасында 220 орынды алады. Екіншіден, 90 гектар аумақты құрайтын университет кампусында ұлы шығыс ойшылы Әл-Фарабидің «Қайырымды қала» трактатындағы көзқарасқа сай заманауи оқу ғимараттары, ғылыми инфрақұрылым нысандары мен кітапхана, интернет-орталық, фудкорттар, спорт кешені, кинотеатр, «Керемет» студенттерге қызмет көрсету орталығы, Студенттер сарайы, әскери кафедра, бассейн, сондай-ақ, «Жас ғалымдар үйі» орналасқан. Үшіншіден, озық білім беру жүйесіне негізделген 16 факультетте 86 мамандық бойынша студенттер жоғары білім алу, магистратура мен PhD докторантурада оқуды жалғастыруға мүмкіндігі бар. Оқу үш тілде: қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде жүргізіледі. Төртіншіден, күндізгі және қашықтықтан оқыту бағдарламалары бойынша жоғары және орта білім алуға жадай жасалынған. Бесіншіден, студенттер өз қызығушылықтарына сай 8 студенттік бірлестік құрамына кіріп, университет қабырғасында түрлі әлеуметтік, қоғамдық, ұйымдастырушылық істермен айналысуына болады. Сол арқылы оқу орнында белсенді студент атана отырып, әртүрлі шараларға қатысып, өз мүмкіндіктерін дамытуына болады.
Университетте Болон процесімен оқыту жүйесі де студенттер үшін тиімді болмақ. Оның негізгі мақсаты студенттер бойына білім жинаудың ізденімпаздық сипатын қалыптастыру арқылы ақпараттық нарықтық қоғам талаптарына сай келетін өзіндік білім жолын игеруіне ықпал ету. Сонымен қатар Болон процесіне сәйкес түлектердің кәсібін айқындауда түсінуге жеңіл, салыстыруға боларлықтай дәрежелер мен мамандықтар ұсыну, әртүрлі мәдениеттерге, тілдерге, ұлттық жүйелерге сый-құрметпен қарау, академиялық еркіндікті дамыту болып табылады. Ресми заңдылық тұрғысынан Болон жүйесі Батыс Еуропа мен Қазақстан арасында білім деңгейін біркелкі формуламен теңестіріп, еліміздің білім құжаттарын Еуропа елдерінде мойындалуына жол ашады. Осы арқылы студенттер де Еуропа елдеріне арнайы бағдарламалар бойынша өз білімдерін жетілдіріп, тәжірбие алмасуға еркін мүмкіндік алады. Сол себептен еліміздегі көшбасшы оқу орыны, білім мен ғылымның қара шаңырағы саналатын әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті талапкердің таңдауына сай, оның болашақта білімді маман, бәсекеге қабілетті ғылыми негізін қалыптастыруға жол ашатын үлкен қадамның бастамасы болары анық.

Заманауи Қазақстан суретшілері иллюстрациялаған каталог таныстырылды

Астана Ұлттық академиялық кітапханасында Заманауи Қазақстан суретшілері иллюстрациялаған каталогтың тұсаукесері болып өтті, деп хабарлайды silteme.kz АА.


Кітапқа «Жаһандық әлемдегі заманауи Қазақстан мәдениеті» жобасының аясында іріктелген 60 автор мен 180 туынды енді. «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында қолға алынған Жаһандық әлемдегі заманауи Қазақстан мәдениеті» кітабы жобасы отандық суретшілердің жұмысымен танысып қана қоймай, олардың еңбегін әлемдік деңгейде насихаттау болып табылады. Бұл бәріміз үшін үлкен қуаныш» делінген министр сөзін Мәдениет және өнер істері жөніндегі департамент директоры Әбіл Жоламанов жеткізді.

Сондай-ақ, Әбіл Жоламанов қазіргі заманның үздік суретшілерін жинаған каталогты таныстырып, бұл жобаға шығармашылық қауымның қызығушылығы зор екендігін атап өтті.

«Жинаққа енген туындылар халықаралық және республикалық деңгейдегі сарапшы мамандардың бағалауымен іріктеліп, таңдалған. Бастапқыда сарапшыларға 254 автордың 500-ден аса жұмысы ұсынылған. Солардың ішінде оза шапқан үздік 180 туынды кітапқа енгізілген», — деді өз сөзінде Қазақ ғылыми-зерттеу мәдениет институтының директоры, философия ғылымдарының докторы Хазбулатов Андрей.

Сарапшылар құрамында Т.Жүргенов атындағы ҚазҰӨА-ның профессоры, өнертану кандидаты Ольга Батурина және өнертану кандидаты, педагогика ғылымдарының докторы Мадина Сұлтанова сынды мамандар бар.

Мерекелік шараға қатысқан ЮНЕСКО клубтарының Қазақ Ұлттық Федерациясының вице-президенті Серкан Аязбаев «Бұл заманауи Қазақстан өнерін танимын деушілерге тамаша әдістеме болатындығына сенімдімін. Дала рухын тану үшін оның тілін білуден гөрі, мәдениеті мен адамдарының ішкі жан-дүниесін ұғу қажет», деп атап өтті. Сонымен қатар, белсене атсалысқан барлық өнер иелеріне сәттілік тіледі.

НАСКОЛЬКО ВАЖНО ОБРАЗОВАНИЕ❔ ПОЧЕМУ НАМ НУЖЕН ДИПЛОМ❔

Было такое время, когда я думала «зачем тратить 4 (а то и больше) года на образование, когда можно работать, зарабатывать и заниматься самообразованием, саморазвитием?».
А сегодня я настолько рада, что родители нам с детства вливают в мозг «что нужно учиться», «нужно закончить университет, магистратуру» и желательно делать это на отлично. Да, именно сегодня. Т.к. это действительно нужно. На самом деле, эта разница между образованным человеком и человеком, который просто посещал университет и платил за это деньги, а то и вообще не закончил или вовсе не поступал, огрооомная. Это можно увидеть и по поведению, и по тому, как человек себя преподносит, и в особенности в речи. Грубость, необдуманность, жесткость и вулгарность как в поведении, так и в словах — это признак не образованности. Все потому, что образование, в первую очередь, не учит, а воспитывает. Я в своей жизни встречала достаточно девушек, которых вроде бы частенько вижу за книжкой. По крайней мере, чаще меня😁 Но из их уст через каждое слово слышится мат. Пристрастие к табачным изделиям, алкоголю, гулянкам и т.д. И знаете, у многих(не у всех) из них есть 1 общая черта — они нигде не обучались. Я не говорю про университет, хотябы колледж, да хоть курсы какие-то. Но нет.
Да, саморазвитие это хорошо. Но мне кажется, человек, который не смог получить основное образование, не сможет заняться саморазвитием в нужном уровне.
Но нужно учесть, я НЕ говорю, что образование на первом месте в воспитании человека. Нет. Но оно имеет свое большое влияние.
А какая общая черта у образованных=воспитанных девушек?
«Одним из признаков женственной натуры является благородство, или утонченность, которая предполагает хорошее воспитание. Это значит, что она тактична, учтива, внимательна к другим, понимает чувства окружающих. Она высоконравственна, обладает хорошим вкусом и великодушием.» А что Вы думаете на счет этого?

Маған келген соңғы хат

Сəлем. Жағдайың қалай? Хатымның басын немен бастарымды білмей отырмын. Саған арнаймын ба, әлде өзіммен-өзім сырласу ма белгісіз. Білемін, арада 2 жыл уақыт өтті. Сен мені ұмытып қалған да боларсың? Әлеуметтік желілер барда осылай хат бергені несі деп ойлап отырсың ба? Арамыздағы махаббат ауылдың шаңын жұтып, топыраққа аунап жүрген бала махаббаттан бастау алғандықтан ескілікпен естелікті аяқтауды жөн көрдім.
Жақын арада ауылға барып қайтқанмын. Алыстан болса да сені көрдім. Есейіп қалыпсың. Баяғы бала қылығың, еркелігің мүлде жоқ. Мен білген, мен таныған ерке қыз қайда кеткен деп таңырқап қалдым. Тек өзгермегені ашық мінезің мен әзілқой қалпың. Жаныңда жүрген адамдарға күлкі сыйлап жүресің, ақылыңды айтып отырасың.
«Адам бойындағы қателіктерден сабақ алуы керек»-, деп жиі айтатын едің ғой. Сол сөзің əлі есімде. Арада қаншама жылдар өтті, мен қателіктерден сабақ алдым, бірақ қортындысы сен айтқандай жақсы болмады. Сен қайта келмедің.
Сыртыңнан естуімше саған көз салып жүрген жандар бар екен. Сенің ше, көңілің бар ма оларға? Маған ше? Қараңғы бөлмеге жағылған майшамның кішкене жарығындай болсын үміт бар ма менде? Əлде алапат дауылдай соққан жел, жанған оттыңды өшірді ме? Жігіттердің өткінші жауындай сезімдерін жақтырмайтын едің, мен кеткелі талай жауын астында қалған боларсың. Жоқ сол жауындар сөндірдіме отыңды?
Сұрақтар көп қойсам кешір.Сен маған жауап қатуға тиісті де емессің. Жүрегімнің түбінде жібере алмауым ол менің қателігім. Асықпай шешім шығаруға, жаным мен жүрегімді басқа жанға арнауға барынша тырысып жүрмін. Сенесің бе, қолымнан келмеді. Бір адамға арналған сезім, екінші бір адамға олай арналуы мүмкін емес екен екен.
Аман бол алғашқы махаббат. Сен жақсысына лайықтысың.

ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ Т.РЫСҚҰЛОВ АУДАНЫНДА «КӨП ТІЛДІ БІЛУ – ЗАМАН ТАЛАБЫ» АТТЫ ШЕБЕРЛІК СЫНЫП ӨТТІ

ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ Т.РЫСҚҰЛОВ АУДАНЫ ҚҰЛАН АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ КОЛЛЕДЖІНДЕ МЕН ТҰРАР РЫСҚҰЛОВ АТЫНДАҒЫ МЕКТЕП-ЛИЦЕЙІНДЕ «КӨП ТІЛДІ БІЛУ – ЗАМАН ТАЛАБЫ» АТТЫ ШЕБЕРЛІК СЫНЫП ӨТТІ
Жамбыл облысы әкімдігінің тілдерді дамыту басқармасы ұйымдастыруымен 7 қараша күні Құлан ауыл шаруашылық колледжінде көп тілді меңгерген жастарға қолдау көрсету мақсатында «КӨП ТІЛДІ БІЛУ – ЗАМАН ТАЛАБЫ» атты шеберлік сынып өткізілді.
Шараны Жамбыл облысы әкімдігінің тілдерді дамыту басқармасының талдау және мониторинг болімінің бас маманы-Матжанова Жұлдызай Кньязевна ашып өтті. Шеберлік сыныптың спикерлері: Тараз инновациялық гуманитарлық университетінің ғылым және халықаралық қарым-қатынас бөлімінің бас маманы, ағылшын пәнінің мұғалімі Сабина Жаксылыкова, «Болашақ» бағдарламасының түлегі, «Қазақстанның 100 жаңа есімі» ұлттық жобасының жеңімпазы, Нью-Йорк киноөнері академиясының магистранты Айдие Айдарбеков, «Қазақстан жастарының конгресі» ЗТБ жанындағы Республикалық жастарды дамыту орталығының басшысы Ерғазы Әбдіманат жастармен үш тілділік саясаттың маңызы бойынша, қәзіргі таңдағы жастардың рөлі мен алар орны тақырыбында пікір алмасты.
Сабина Орынбекқызы 7 тіл меңгерген жас ретінде жастарға өзінің қалай тіл тез меңгеруі бойынша және көп тіл білген жастардың қәзіргі қоғамға қажеттілігі бойынша пікір айтып өтті.
Айдие Ұланбекұлы Нью-Йорк киноөнері академиясының магистранты, жастарға үлкен мотивация берді. Ол осындай үлкен жетістіктерге қалай жеткені бойынша, ол жетістіктерге тіл меңгеруінің нәтижесімен болғанын баса назар аударып өтіп, Кино саласындағы армандарымен бөлісіп өтті.
Ал соңғы спикер Ерғазы Әзімханұлы тіл меңгерудің маңыздылығы бойынша тоқталып өтіп, өзінің жаста болса, үлкен жетістіктерге қалай жеткені бойынша айтып өтті. Жастарға болашақтарына үлкен мотивация беріп, көптеген сұрақтарына жауап алды.
Шара соңында жастардың сұрақтарына әр спикерлер жауап беріп, естелік суретке түсті. Осындай шаралар көп болсын деген жастардың ұсыныстары көп болды.

Жамбыл облысы Байзақ ауданында №3 Байзақ колліджінде «КӨП ТІЛДІ БІЛУ – ЗАМАН ТАЛАБЫ» АТТЫ ШЕБЕРЛІК СЫНЫП ӨТТІ

Жамбыл облысы Байзақ ауданында №3 Байзақ колліджінде «КӨП ТІЛДІ БІЛУ – ЗАМАН ТАЛАБЫ» АТТЫ ШЕБЕРЛІК СЫНЫП ӨТТІ
Жамбыл облысы әкімдігінің тілдерді дамыту басқармасы ұйымдастыруымен 6 қараша күні Жамбыл облысы Байзақ ауданында №3 Байзақ колледжінде көп тілді меңгерген жастарға қолдау көрсету мақсатында «КӨП ТІЛДІ БІЛУ – ЗАМАН ТАЛАБЫ» атты шеберлік сынып өткізілді.
Шараны Жамбыл облысы әкімдігінің тілдерді дамыту басқармасының талдау және мониторинг болімінің бас маманы-Матжанова Жұлдызай Кньязевна ашып өтті. Шеберлік сыныптың спикерлері: Тараз инновациялық гуманитарлық университетінің ғылым және халықаралық қарым-қатынас бөлімінің бас маманы, ағылшын пәнінің мұғалімі Сабина Жаксылыкова, «Болашақ» бағдарламасының түлегі, «Қазақстанның 100 жаңа есімі» ұлттық жобасының жеңімпазы, Нью-Йорк киноөнері академиясының магистранты Айдие Айдарбеков, «Қазақстан жастарының конгресі» ЗТБ жанындағы Республикалық жастарды дамыту орталығының басшысы Ерғазы Әбдіманат жастармен үш тілділік саясаттың маңызы бойынша, қәзіргі таңдағы жастардың рөлі мен алар орны тақырыбында пікір алмасты.
Сабина Орынбекқызы 7 тіл меңгерген жас ретінде жастарға өзінің қалай тіл тез меңгеруі бойынша және көп тіл білген жастардың қәзіргі қоғамға қажеттілігі бойынша пікір айтып өтті.
Айдие Ұланбекұлы Нью-Йорк киноөнері академиясының магистранты, жастарға үлкен мотивация берді. Ол осындай үлкен жетістіктерге қалай жеткені бойынша, ол жетістіктерге тіл меңгеруінің нәтижесімен болғанын баса назар аударып өтіп, Кино саласындағы армандарымен бөлісіп өтті.
Ал соңғы спикер Ерғазы Әзімханұлы тіл меңгерудің маңыздылығы бойынша тоқталып өтіп, өзінің жаста болса, үлкен жетістіктерге қалай жеткені бойынша айтып өтті. Жастарға болашақтарына үлкен мотивация беріп, көптеген сұрақтарына жауап алды.
Шара соңында жастардың сұрақтарына әр спикерлер жауап беріп, естелік суретке түсті. Осындай шаралар көп болсын деген жастардың ұсыныстары көп болды.

ТАРАЗ МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІНДЕ «EDUCATION. COMPETITON. FUTURE» АТТЫ ШЕБЕРЛІК СЫНЫП ӨТТІ

ТАРАЗ МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІНДЕ «EDUCATION. COMPETITON. FUTURE» АТТЫ ШЕБЕРЛІК СЫНЫП ӨТТІ
Жамбыл облысы әкімдігінің тілдерді дамыту басқармасы ұйымдастыруымен 5 қараша күні Тараз мемлекеттік педагогикалық университетінде көп тілді меңгерген жастарға қолдау көрсету мақсатында «EDUCATION. COMPETITON. FUTURE» атты шеберлік сынып өткізілді.
Шараны Жамбыл облысы әкімдігінің тілдерді дамыту басқармасының талдау және мониторинг болімінің бас маманы — Матжанова Жұлдызай Кньязевна ашып өтті. Шеберлік сыныптың спикерлері: Тараз инновациялық гуманитарлық университетінің ғылым және халықаралық қарым-қатынас бөлімінің бас маманы, ағылшын пәнінің мұғалімі Сабина Жаксылыкова, «Болашақ» бағдарламасының түлегі, «Қазақстанның 100 жаңа есімі» ұлттық жобасының жеңімпазы, Нью-Йорк киноөнері академиясының магистранты Айдие Айдарбеков, «Қазақстан жастарының конгресі» ЗТБ жанындағы Республикалық жастарды дамыту орталығының басшысы Ерғазы Әбдіманат жастармен үш тілділік саясаттың маңызы бойынша, қәзіргі таңдағы жастардың рөлі мен алар орны тақырыбында пікір алмасты.
Сабина Орынбекқызы 7 тіл меңгерген жас ретінде жастарға өзінің қалай тіл тез меңгеруі бойынша және көп тіл білген жастардың қәзіргі қоғамға қажеттілігі бойынша пікір айтып өтті.
Айдие Ұланбекұлы Нью-Йорк киноөнері академиясының магистранты, жастарға үлкен мотивация берді. Ол осындай үлкен жетістіктерге қалай жеткені бойынша, ол жетістіктерге тіл меңгеруінің нәтижесімен болғанын баса назар аударып өтіп, Кино саласындағы армандарымен бөлісіп өтті.
Ал соңғы спикер Ерғазы Әзімханұлы тіл меңгерудің маңыздылығы бойынша тоқталып өтіп, өзінің жаста болса, үлкен жетістіктерге қалай жеткені бойынша айтып өтті. Жастарға болашақтарына үлкен мотивация беріп, көптеген сұрақтарына жауап алды.
Шара соңында жастардың сұрақтарына әр спикерлер жауап беріп, естелік суретке түсті. Осындай шаралар көп болсын деген жастардың ұсыныстары көп болды.

АТТ мүшелерінің біліктілігін арттыру – уақыт талабы

Жақында Қазақстан Республикасы Қоғамдық даму министрлігінің қолдауымен «Азаматтық бастамаларды қолдау орталығы» КЕАҚ-ның мемлекеттік гранты аясында Қарағанды, Орал және Талдықорған қалаларында «Парасат» кеңес беру-әдістемелік орталығы» мекемесінің ұйымдастыруымен Дін мәселелері жөніндегі ақпараттық-түсіндіру тобы (АТТ) мүшелерін даярлау және қайта даярлау республикалық оқыту курсының өткендігінен БАҚ арқылы көпшілік хабардар.

Бүгінгі қоғам үшін АТТ мүшелерін қайта даярлау уақыттың талабы. Себебі бүгінде ақпарат кеңістігінде түрлі материалдардың жариялануы, оның ақ-қарасын ажырату үшін кез-келген азаматтың, әсіресе дін мәселесіне қатысты сауаттылықтың болуы маңызды. Осы ретте ел тұрғындарымен етене жұмыс жасап жатқан АТТ мүшелерінің бірінші кезекте біліктіліктерін жетілдіру өзекті. «Азаматтық бастамаларды қолдау орталығы» КЕАҚ-ның мемлекеттік гранты аясында ұйымдастырылған семинар курсына қатысуға, мәселен үстіміздегі жылдың қазан айының 22-26 күндері Орал қаласында өткен курсқа Маңғыстау, Ақтөбе, Атырау, Батыс Қазақстан облыстарынан 120 АТТ мүшесі, ал қараша айының 5-9 күндері Талдықорған қаласында өткен курсқа Қызылорда, Түркістан, Жамбыл, Талдықорған облыстарынан және Шымкент, Алматы қалаларынан 130 АТТ мүшесі өтініш білдірген. Бес күндік, яғни 40 сағаттық академиалық курс барысында бүгінгі қоғамдағы ең өзекті деген мәселелер көтеріліп, жан-жақты пікір алмасулар болды.

Бір ғана зайырлы қоғамдағы діннің рөлі, исламның құндылықтары, зайырылық мәселелері тақырыбында дәрістер қатысушыларға тың ақпарат берумен қатар, оларға үлкен серпін берді.

Тәжірбиелі маман Индира Беркімбаева басқаратын «Парасат» кеңес беру-әдістемелік орталығы» мекемесінің ұйымдастыруымен өткен курс жұмысы жоғары деңгейде өткізілді. Білікті ғалыммен қатар сала мамандары және Қоғамдық даму министрлігінің Қоғамдық келісім комитетіне қарасты мекеме қызметкерлері дәріс жүргізіп, өз тәжірбиелерімен бөлісті.

Жалпы дін мәселелері жөніндегі ақпараттық-түсіндіру жұмысы – мемлекеттің дін саласындағы саясатының түрлі аспектілері бойынша қоғамдық пікір қалыптастыру мақсатында билік органдарының халықпен жұмыс жүргізу формасының бірі. Сондай-ақ қоғамдағы зайырлылық сана-сезімін нығайту, азаматтар мен қоғамды сыртқы әртүрлі жалған ақпараттан қорғауды қамтамасыз ету және халық санасында еліміздің болашағын зайырлылық қағидаларына негіздеу қажеттілігі.

Бүгінде еліміздің барлық өңірлерінде дін мәселелері жөніндегі ақпараттық-түсіндіру топтары қарқынды жұмыс жасап келеді. Олардың жұмыстары туралы күн сайын әлеуметтік желілер арқылы билік пен бұқара халық хабардар. Дін мәселелері бойынша елімізде 1 республикалық және 250 өңірлік ақпараттық-түсіндіру топтары жұмыс жасайды. Оған шамамын 3,5 мың адам мүше екен. АТТ құрамында дін саласындағы кәсіби мамандар, дінтанушылар, теологтар, дәстүрлі дін өкілдерінен бөлек, жастар ұйымдарының, этно-мәдени бірлестіктердің өкілдері, мәдениет және спорт саласының майталмандары, сондай-ақ халық қалаулылары мен Қазақстан халқы Ассамблеясының мүшелері бар. АТТ жұмысы бір бағытта ғана емес жан-жақты жұмыс жасауға дағдыланған. Дін мәселелері жөніндегі АТТ қызметі конфессияаралық келісімді қамтамасыз етуге, тұрғындардың, соның ішінде жастардың назарын дін саласындағы өзекті мәселелерге аударуға, мемлекеттік-конфессиялық қатынас саласында орын алып отырған мәселелерді шешуге жұмылдыруға, экстремизм мен терроризмнің алдын алуға үлкен септігін тигізіп келеді.

Осы ретте бұрыңғы Дін істері және азаматтық қоғам министрлігі 2017 жылғы ресми мәліметіне сүйенсек қоғамда мемлекеттің дін саласындағы саясатын халықтың 87 пайызы қолдайды деген ақпарат берген болатын. Өткен 2017 жылы қабылданған Дін саласындағы мемлекеттік саясатының 2017-2020 жылдарға арналған тұжырымдамасында Қоғамдық даму министрлігі 2018 жылы халықтың 89 пайызы, ал 2020 жылы халықтың 91 пайызы мемлекеттің дін саласындағы саясатын қолдайды деген межелі көрсеткішке жетуді мақсат қойып отыр.

Республика бойынша әртүрлі форматта ұйымдастырылған іс-шараларда тұрғындардың діни-құқықтық сауаттылық деңгейін арттыру, еліміздің зайырлылығы және құқықтық сипаты туралы, дін саласындағы мемлекеттің саясаты, мемлекеттің дін саласындағы ұстанымдарын, деструктивтік сипаттағы діни ағымдар туралы, олардың қоғамға төндіретін қатері жөнінде жан-жақты ақпарат беріп келеді. Мәселен бір ғана 2017 жылы 23 мыңға жуық іс-шара өткізіліп, олар 2 миллионға жуық адамды қамтыған делінген Қоғамдық даму министрлігінің (бұрыңғы ДІАҚМ) ресми ақпараттарында. Әрине мыңдаған іс-шараларда осы ақпараттық-түсіндіру топ мүшелерінің еңбектері ерекше.
Семинарға мемлекеттік құрылымдардың қызметкерлері, дәстүрлі діндердің өкілдері, дінтанушылар мен теологтар, мектептің «Зайырылық және дінтану негіздері» пәнінің мұғалімдері қатысты.
Семинар барысында конфессияаралық мәселелер, мемлекеттің зайырлылық ұстанымдары, толеранттылық пен азаматтық бірегейлікті қалыптастыру, еліміздегі діни бірлестіктер мен діни теріс ағымдардың қызметтері туралы, діни экстремизм мен терроризмді насихаттайтын идеологиялардың таралуын ауыздықтау, радикалдық діни идеологияны жақтаушылардың, оның ішінде қылмыстық-түзету мекемелерінде жазасын өтеушілердің арасында түсіндіру жұмыстарын жүргізу, оларды қоғамдық орта мен дәстүрлі діннің құндылықтарына қайтару және оңалту, сонымен қатар дәстүрлі діндердің қызметінің мән-мағынасы кеңінен сөз болды.

Ұйымдастырылған семинар жұмысы өңірлік АТТ мүшелеріне үлкен теориялық және тәжірибелік білімін одан әрі жетілдіруге үлкен мүмкіндік болды.

Т.Әбуов,
РАТТ мүшесі, дінтану магистрі

Дін мәселелері жөніндегі ақпараттық-түсіндіру тобы мүшелерін даярлау және қайта даярлау курсының бесінші кезеңі аяқталды

«Парасат» кеңес беру-әдістемелік орталығы» мекемесі Қазақстан Республикасы Қоғамдық даму министрлігінің қолдауымен «Азаматтық бастамаларды қолдау орталығы» КЕАҚ-ның мемлекеттік гранты аясында «Дін мәселелері жөніндегі ақпараттық-түсіндіру тобы мүшелерін даярлау және қайта даярлау жұмыстарын ұйымдастыру» тақырыбындағы жобаны жүзеге асыруда.

2018 жылдың 29 қарашасында Астана қаласында жоба шеңберінде өтіп жатқан ақпараттық-түсіндіру топтарының әртүрлі деңгейдегі мүшелерін даярлау курсының бесінші кезеңі аяқталды.
Аталмыш іс-шараға Астана қаласының және республикалық дін мәселелері жөніндегі ақпараттық-түсіндіру тобы мүшелігіне кіретін әр түрлі сала мамандары, соның ішінде: жалпы білім беретін негізгі мектептердің директорлары мен зайырлылық және дінтану негіздері пәнінің оқытушылары, мемлекеттік қызметкерлер, құқық қорғау органының өкілдері, спортшылар, азаматтық емес ұйымдардың және діни бірлестіктердің өкілдері қатысты.
Семинар Президент әкімшілігі секторының меңгерушісі Шойкин Ғалымның «Қазақстан Республикасының Конфессияаралық саясаты: сын-тегеуіріндері, мәселелері мен шешімдері. Дін мәселелері жөніндегі АТТ тиімділігінің мәселелері: қорытындысы және болашағы» тақырыбындағы сөз сөйлеуімен қорытындыланды.
Курстың соңында қатысушыларға арнайы сертификаттар табысталды, соның ішінде, бірнеше қатысушыға Қазақстан Республикасының Қоғамдық даму министрлігі Қоғамдық келісім комитетінің «Республикалық дін мәселелері жөніндегі ақпараттық-түсіндіру тобының мүшесі» және «Өңірлік дін мәселелері жөніндегі ақпараттық-түсіндіру тобының мүшесі» деген арнайы куәліктері табысталды.

Совершенствование деятельности информационно-разъяснительных групп в целях реализации приоритетных направлений государственной политики в религиозной сфере Республики Казахстан


В статье «Взгляд в будущее: модернизация общественного сознания» Президент Республики Казахстан Н.А.Назарбаев отметил, что «будущее творится сегодня в учебных аудиториях» и «…каждый казахстанец должен понимать, что образование — самый фундаментальный фактор успеха в будущем. В системе приоритетов молодежи образование должно стоять первым номером».

Этот тезис, безусловно, актуален в деле обеспечения информационной безопасности граждан и сохранении духовного суверенитета нашего общества.

В связи с этим, исключительную роль приобретает системная информационная работа с населением, в целях выработки в массовом сознании стойкого иммунитета к вирусу радикализма и обеспечения прочного мировоззренческого заслона устремлениям информационных агрессоров.

Большим достижением уполномоченного органа – бывшего Министерства по делам религий и гражданского общества РК и заслугой отечественного научно – экспертного сообщества явилось принятие Концепции государственной политики в религиозной сфере Республики Казахстан на 2017-2020 годы.

В Концепции, определены следующие стратегические цели:

1) повышение эффективности государственной информационной политики в целях совершенствования государственно-конфессиональных и межконфессиональных отношений;

2) укрепление светских устоев государства;

3) недопущение использования религии в деструктивных целях.

В свою очередь, повышение эффективности государственной информационной политики требует четкого соблюдения структуры идеологической работы, предполагающей последовательную реализацию четырех основных стадий:

1-я стадия: Информирование населения о реализуемых госпрограммах;
2-ая стадия: Разъяснение населению основных стратегических целей, идеологем и приоритетов госпрограмм;
3-ая стадия: Убеждение населения в актуальности и безошибочности решений, изложенных в принятых государственных программах;
4-ая стадия: Пропаганда и агитация.

К сожалению, в практике информационного обеспечения госпрограмм последовательности перечисленных стадий не всегда уделяется е внимание.

Зачастую, наблюдается ускоренный переход к последней, четвертой стадии, то есть – к пропаганде и агитации без должного внимания к реализации первых трех этапов информационной работы. Порой это приводит к недостаточному пониманию населением сути госпрограмм. Соответственно, сложившаяся общественно-политическая ситуация требует пересмотра и усовершенствования форм, методов и содержания идеологической работы.
Методологической основой реализации государственной информационной политики в сфере религии и свободы совести, безусловно, являются основные принципы политики светского государства:

1) принцип нейтралитета;
2) принцип толерантности;
3) принцип паритета.
При этом, стоит отметить, что государство у нас светское, но общество — не атеистическое. Общество в нашей стране – многоукладное. Так, по состоянию на 1 января 2017 г. в республике зарегистрировано 3658 религиозных объединений и филиалов, представляющих 18 конфессий. В этой связи, важно разъяснять населению, что укрепление светских устоев государства, вовсе не означает пропаганду атеизма и ущемление интересов религий. Реализация принципов светскости предполагает сотрудничество государства с религиозными объединениями традиционных конфессий в целях использования их потенциала в деле укрепления мира и духовного согласия.

Однако, в контексте анализа профилактической работы приходится констатировать, что на сегодняшний день «субъект» профилактики зачастую не готов эффективно работать с «объектом» профилактики. Причем это положение наблюдается в различных видах профилактической работы: общей профилактике, специальной (адресной) и пенитенциарной.

На сегодняшний день четко определена классификация субъектов профилактики по направлениям и полномочиям, принимаются поправки в законодательство, сформулированы приоритеты и идеологемы, обозначены целевые векторы и индикаторы.

Но при этом приходится констатировать, что зачастую уровень квалификации «субъекта» профилактики оставляет желать лучшего.

Организаторам информационно — разъяснительной профилактической работы в лице представителей уполномоченных государственных органов всех уровней крайне важно осознать, что главным действующим лицом в этом процессе является высококвалифицированный лектор-эксперт – член информационно-разъяснительной группы. Именно он вступает в непосредственный контакт с объектом профилактики, то есть с населением и его целевыми группами. Очевидно, что слабо подготовленный пропагандист – член ИРГ может вызвать нежелательную обратную реакцию слушателей, а именно — недоверие населения к органам власти и управления. В то время как важной задачей работы информационно — разъяснительных групп является укрепление авторитета власти и повышение уровня доверия населения к государственным органам.

Поэтому в целях получения желаемого результата, полагаем целесообразным проводить информационно-разъяснительную и методическую работу не только с «объектом», но также и с «субъектом» профилактики. Это способствовало бы повышению квалификации всех категорий специалистов — «субъектов профилактики».
В этой связи представляются актуальными и своевременными меры, намеченные в «Дорожной карте» Министерства общественого развития РК на 2018 год, а именно:

1)Разрабатывается единая для республики стандартная профессиограмма члена информационно-разъяснительной группы, которая включает перечень квалификационных требований, предъявляемых к уровню профессиональных навыков и личных качеств лектора – пропагандиста.

2) В целях подготовки высококвалифицированных кадров контрпропаганды Комитетом общественного согласия МОР РК планируется создание Республиканского специализированного учебного центра в виде круглогодичных сертифицированных курсов подготовки и повышения квалификации лекторов-пропагандистов.

В учебную программу данных курсов планируется включить наряду с религиоведением также и основы ряда других дисциплин, изучающих различные аспекты профилактики распространения радикальной идеологии нетрадиционных религиозных течений, а именно: истории, политологии, юриспруденции, основ ораторского мастерства, социологии, психологии, этнопедагогики, культурологии и др.

Сегодня можно отметить положительный опыт работы аналогичных краткосрочных курсов для некоторых категорий госслужащих, созданных на базе Центра антитеррористической подготовки Академии КНБ РК. Обучение на этих курсах уже дает реальные результаты, что выражается в системной и квалифицированной деятельности их выпускников в регионах в процессе организации профилактической работы.

3) Уполномоченными органами совершенствуются механизмы финансирования работы информационно-разъяснительных групп в целях материального стимулирования активных участников профилактических мероприятий.
4) Разрабатывается комплекс пиар-программ и административно-финансовых мер по формированию в обществе высокого престижа и привлекательного социального статуса профессии лектора-пропагандиста, включая проведение республиканских и региональных конкурсов членов ИРГ с освещением в СМИ.

5) В бюджетном плане государственного социального заказа профильных ведомств учитываются проекты по созданию видеофильмов и социальных роликов, направленных на профилактику религиозно-мотивированного экстремизма. Создание видеопособий профилактической направленности и размещение их в социальных сетях позволит охватить широкие слои населения, и, прежде всего, молодежную аудиторию.

Информационная работа с населением – это не сфера любительских экспериментов, а серьезная профессиональная деятельность. На вызов информационных агрессоров в лице миссионеров нетрадиционных религиозных течений и вербовщиков различных мастей должны адекватно отвечать профессионалы.

Предпринимаемые меры, направленные на совершенствование форм и методов информационной работы с населением призваны дать реальные результаты в обеспечении информационной безопасности и сохранении духовного суверенитета народа Казахстана.

Иржанов Руслан Самарханович
преподаватель Академии КНБ РК, эксперт–политолог Республиканской информационно-разъяснительной группы Комитета общественного согласия МОР РК.


Список источников:
Обращение Президента Казахстана Н. А. Назарбаева к участникам международной конференции «Религия против терроризма»//www.nur.kz
Послание Президента Республики Казахстан – Лидера нации Нурсултана Назарбаева народу Казахстана «Стратегия «Казахстан — 2050: новый политический курс состоявшегося государства» от 14 декабря 2012 г. / www.akorda.kz/. Официальный сайт Президента Республики Казахстан.
Послание Президента Республики Казахстан Н. А. Назарбаева «Казахстанский путь — 2050: единая цель, единые интересы, единое будущее» и «100 конкретных шагов по реализации пяти институциональных реформ» от 20 мая 2015 г. Газета «Казахстанская правда», 21 мая 2015 г.
Н.А.Назарбаев «Взгляд в будущее: модернизация общественного сознания». Официальный сайт Президента Республики Казахстан.
Концепция государственной политики в религиозной сфере Республики Казахстан на 2017-2020 годы.