Жәкемнің дамбалы екен ғой

Ауылда Несіпбала деген жеңгеміз болды. Қыршаңқылығымен елді қыран-топан қылып жүретін. Ағамыз жуас, жеңгеміздің еті-тірі. Кеңес Одағы күшіне мініп тұрған заман. Алыс қыстақта қой бағады, бала-шаға жас, шаруа бастан асады. Ағамыздың рабочком құрдасы келген-кеткен сайын сынап-мінеп, жеңгемізге салақсың, үйің лас деп кетеді екен. Бір күні рабочком ауданнан өкіл ертіп келеді. Осыны пайдаланып жеңгеміз өкіл үйге ене бергенде бір шелек суды еденге төгіп жіберіпті. Су арса-арса еденнің тақтайларына сіңіп жоғалыпты. Шиеттей балаларымен тозығы жеткен үйде тірлік кешіп жақтанын көрген өкіл сол жолы рабачкомды сөгіп кетіпті дейді.
Қой төлдетіп, адам қолы жетіспей шабылып жатқан шақта ағамыздың үйіне сау етіп бір топ кісі келеді. Әдеттегідей ет асып, бас салынған табақты ортаға тартса, қойдың тісі қағылмай қалыпты. “Укробымен, укробымен астым” дейді екен жеңгеміз, тістің арасындағы шөптерді көріп.
Тағы бірде шаруа жайымен келген рабочком құрдас шайды енді ала беріп, “мына шәйің суып қалыпты ғой”,-деп мысқылдайды. Несіпбала жеңгеміз күс-күс саусақтарын шәйнекке малып жіберіп, ”кәне, ып-ыстық қой”,-деп еш саспастан шәй құюын жалғастыра беріпті.
Жаз келіп, елдің қол-аяғы кеңіп, мамыражай болған шақта жеңгеміз рабочком бастаған біраз құрдасты қонаққа шақырады. Үй мұнтаздай таза, дастархан жайнап тұр, қып-қызыл бауырсақты төгіп тастаған. Дәмі тіл үйіретін қуырдақты асап, бал қаймақпен шәй ішіп, келген қонақтар арқа-жарқа боп қалады. Жеңгемізде үн жоқ, сызылып, бір шүберекпен кеселерді қайта-қайта ысқылап сүртіп шәй құяды. Құйған сайын кесені жуып жіберіп, қайта сүртеді. Ел шәйға әбден қанды-ау деген заматта жеңгеміз жылан шағып алғандай орнынан атып тұрыпты. “Ойбуу, мынаны шүберек па десем, Жәкемнің дамбалы екен ғой”,- деп қолындағы ыдыс сүрткішті рабочком құрдасқа қарай лақтырып жіберіпті дейді.
Балаларымды жеткізсем деп, өзгеге есесін жібермей, бейнеттен көз ашпаған ағам мен жеңгем бүгінде бақилық болған. Артында езу тартқызар әдемі естеліктер қалды. Ал ұл-қызы ержетіп, бір-бір шаңырақтың егесі болып отыр. Адамға басқа не керек бұл өмірде.
Әрі қарай

Әлемдегі ең күлкілі есімдер...

Әлемдегі ең-ең күлкілі есімдер…
Азеpбайджандық мyзыкант: Обpыгай-yглы
Франсуздық аспазшы: Оливье Жюй де Глотай
Қытайдың ең күлкілі есімдері: Сyнь Вынь, Сyй Вынь, Сyй уй, Жyй уй, Жyй Сам, Встань Сyнь
Түрік мyзыканты: Обстyл Хуем-бей
Чечендік теppоpист: Поджог Саpаев
Жапондық фyтболист: Hакатика Hаебyка
Оның серіктесі: Хеpанyка Помячyка Жапондық поэтесса: Ясyка Такая
Жапондық дәрігер: Комyто Хеpовато
Жапондық гонщик: Тояма Токанава
Чештық ветеринар: Мацал Кошек
Әрі қарай

Прохоровтың әтірін иіскеп қаламба деген ойдан туған туындама..

МЫНАУДА БІР МЕҢІРЕУЛЕРГЕ АРНАЛҒАН АҚПАРНЕМЕ! тЫМ БОЛМАСА ТҮГІН КӨРМЕДІМ, БІРАҚ МЫНАДАЙ АДАМДАРДА ӨМІР КЕТІПЫВАТЫР ЕКЕН… ЛӘ...«Москве скончался профессор факультета журналистики МГУ Евгений Прохоров. Его фигура без преувеличения легендарна для тысяч бывших первокурсников университета.Прохоров одним из первых стал изучать вторую древнейшую как научную дисциплину, с учетом исторических и социальных изменений в обществе. Его авторству принадлежат более 300 научных работ, а самый известный труд, учебник по курсу «Введение в теорию журналистики», выдержал бесчисленные переиздания, неизменно становясь настольной книгой студентов.» ntv.ru
Әрі қарай

Блогшылардың назарына

Байланыс және ақпарат министрлігі 15 блогшыны министрліктің жұмысымен таныстыру мақсатында, атап айтқанда халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметімен таныстыруға шақыратын болыпты-мыс… Әзірге шақырылатын блогшылар қалай іріктелетіні белгісіз.
Осы туралы не білесіңдер?
Әрі қарай

ҚАЗАҚҚА ҚАЙЫР ХАН ЖАҚЫН БА, ӘЛДЕ ШЫҢҒЫС ХАН БА?!


Ентелеп келген жаудың ентігін бес ай бойы қаланың сыртында, бір ай бойы қамалдың ішінде басқан, монғолдармен өліспей-беріспейтін шайқастың ең жоғары жанкештілігін көрсеткен Отырардың билеушісі Қайыр ханның ерлігі заманында алысқа тараған. Ағыны күшті су толқынындай толықсып келген монғолдың ең таңдаулы жасақтарын басқарған Шағатай мен Үгедей нояндарының қолы Сырдария өзенінің жағасындағы ұлы Отырар қаласының қақпасының алдында бес ай дәрменсіздік көрсетіп, толқыған күш кейін ысырылды. Намыстың көкжалын ауыздықтаған монғолдар үсті-үстіне тас және от атқыш қаруларын қолданып, қамалдың дуалдарын бұзуға, қайыспас қазақ ұландарының жігерін құм етуге ұмтылғанымен, алты ай бойы жеңіске жете алмады.
Әрі қарай