Алғашқы аң аулауға барғанда

Жалпы адамзаттың дамуы тарихында бәріңізге белгілі аталарымыз аң аулап күндерін көрген, қазіргі таңда аң аулау өмір сүретіндер жоқтыңы қасы, қазіргі аң аулаушылардың көбі әуесқой аңшылар деп айтыңа болады, кәсіп етіп жүрген жігіттерде бар. Бұрыңғы аңшылық өмірмен салыстырғанда қазіргі аңшылар садақ ,қақпан арқылы ұстамайды (ұсақ тышқандарды, қояндарды ұстауға пайдаланады қақпандарды),қос ауыз мылтықтармен, автоматпен шығады. Тағы бір ерекшелігі атпен жаяу емес, снеегоходпен, уаз авто көлігі, джип машиналармен шығады көбі. Жалпы аңшылықтың қыр сырын жақсы меңгердім деп аута алмаймын. Сегіз айдың жүзі болды, аңға шықпағаныма.Ең алғаш қасқыр аулаған күндегі оқиғамды бөлісейін.
Абай атамыз жырлап кеткендей, аңға қар жауған түннің таңы өте тамаша мүмкіндік, басқа күндермен қарағанда сәттілікке толы күн болады.Айнала аппақ қар, мүлгіген тыныштық, бетті шымшып қоятын аздап аяз бар, шоқиған қарағандар көзге түсуде, көп жүрдік, еш қандай із көрінбейді. Шамалы уақыт өткен соң, аялдап біраз тұрдық, бір-бірімізге қалжыңдап, жол бастаушымыз Баханың қандай нұсқау беретін күтіп, ол болса бізге қалжыңдап тисуде, қайсыңның жолың ауыр деп, достар арасындағы ең қырсығы мен, бәрі жабылып маған тиісті мына қырсық қасымызда жүргенде қасқырлар бізге жолыға қоймас деп.Көбіне қалжыңды жақын қалжыңдайтын маған тисе береді, оған менің етім үйреніп қалған. Сөйтіп жүргенімізде түс ауды.Тауды бөктерлеп келе жатып, бір топ ізді көрдік, сол іздің соңымен бір екі шақырым жерді жүрдік.Алдымызда бір топ қасқыр жүр, біздің дыбысымызды көріп олар өздерінің жандарын сақтау үшін, қашты. Бір мезетте іштеріндегі арланы сытылып артта қала берді, (бұрындары бір үлкендерден естуім бар еді қасқырдың арланы өзінің жанұясын қорғау үшін өтірік ақсаңдап артта қалада деп осы сәтті өз көзіммен көріп іштей ойладым, жабайы аң болсада өз семьясын қорғау үшін осындай айлаға барды, неге көптеген адамзат иелерінде осы жабайы аңдардың ақылындай ақыл болмайды екен деп. ) Артта қалған арланда өз жанын оңай бергісі келмейді, оқты өзіне дарытпай үшін, ары бері ойтқып көздете қоймады, аңды атудың бір тәсілі кеуде тұсынан атса ол оның жанды жері біріншіден, екіншіден терісін бүлдірмеу үшін. Ақыры діттеген аңымызға оғымызды дарытып,қанжығамыз майланып қайттық.Атқан оғың дарығанда бір ерекше сезім болады, ол сезімді айтып жеткізе алмаймын. (мені маняк екен деп ойлап қалмаңыщдар)Оны осындағы аңшылыққа жаны жақын сері жігіттерге қалдырдым.
Жалпы аң аулаудағы мақсатымыз ауылымыздың малдарына шауып жүрген жабайы аңдарды үркіту. Мен өзімді аңшымын деп толықтай атай алмаймын. Арасында достарыммен барып қайтамын, демалыс күндері.
Орайы келіп тұрғанда айта кетейін, осы теміржол саласында қызмет істеп жүргенімде бір байқағаным далада түнде жайылып жүрген малдар рельс бойына тізідіп алады, гүрілдеп поезд өтсе де қашпайды, сөйтсем ол байғұс жануарлар, ит құстан қорғанып келеді екен
Әрі қарай

Сүзбе қосылған қатпарлы бәліш


Блог - rakisheva: Сүзбе қосылған қатпарлы бәліш
Бүгін дастарханға түрлі тағамдар жасап қойғанды ұнататындар үшін немесе жәй анда-санда бірдеңке пісіргісі келіп кететідер үшін қатпарлы бәліш немесе ватрушка жасаудың әдіс-тәсілімен бөліскім келіп отыр. Қатпарлы ватрушка кәдімгі ватрушкаға қарағанда жеңіл тағам. Сонымен қатар, оны дайындау әдісі оңай әрі тез.
Әрі қарай

Уақыттың қадірі

Үнемі кешігіп жүретін «пунктуальный» досым Жанмейірге арнаймын

Адам өміріндегі теңдессіз, баға жетпес құндылықтарының бірі — уақыт. Өмірдің өзінің басы мен шегі бар, тумақ пен өлмек бар десек, сол екеуінің арасы — уақытпен өлшенген ғұмыр. Ғұмыр біреуге аз, біреуге көп берілетіні тағы бар. Бірақ, жазбам уақыт хақында болмақ.
Уақыттың қадірін оны жоғалтқан жақсы біледі, өміріндегі ыңғайлы сәттерін қолайлы пайдалана білмей, сан рет санын соққан жақсы ұғынады.
Уақыттың бағасын дұрыс анықтап, байыбын жете түсінген кешегі өткен көп ойшыл, дана, ғалым, кемеліне жеткен қанша жан ол туралы өз өсиеттерін айтып кеткен. Уақытты тиімді пайдалана білу өзгеріс-құбылысы әп сәтте-ақ түрленіп сала беретін осы заманда тіптен маңызы артқан. Өмір ағымынан қалыс қалмай, онымен бірге аяқ алып жүру үшін, карьерамыздың қамы үшін аз ұйықтап, көп шапқылауға да мәжбүрлі жайымыз бар. Өйткені "әр минут — ақша" немесе «уақыт — ол ақша» деген түсінік бар.
«Уақыт — ақша» демекші, оның құны мен құндылығы, бағасы Уақыт (In Time) фильмінде жақсы айтылып, ұтымды жеткізілген, ИМХО).
Уақыттың қадірін уақыты өтпей тұрып түсінуді нәсіп қылсын.
Сосын уақыт хақында мынау тұста жақсы айтылған екен.
Әрі қарай

Домбыра Тарту-4

Алдарыңызда кешегі өткен Домбыра кешінің суреттері мен видеолары.
Жалпы кеш әдеттегідей қызықты өтті. Кешті ОРТ Евразия телеканалы түсіріп бүгінгі жаңалықтарына шығарды. Бұйырса ертең 1tv.kz/kk сайтына видео нұсқасы шығып қалады.

Домбыра Думан
Астаналық керекші қауым.
Әрі қарай

Шоколадтың қалың қабаты

-Бля, ыстық тамақ бар ма сұрап көрші!
— Жоқ екен. Пирожки мен сникерстен басқа дым жоқ.
— Тьфу нақ, аш болсаң боқ жейсің деген осы екен, ала салшы екеуін де, сосын ішерге бірдеңе ал! Құрыған жер екен де…
Самат мұрнын тыржита досының қолындағы сникерсті алды да, бір сәт ойға шомып кеткендей болып, жымиды да, шоколадтан бір тістеді.
Дәм естеліктерді қозғап жіберді ме, әлде жағдай соған итерді ме, есіне балалық шағы түсіп кетті.
Әрі қарай

Тостаған төс

Шіліңгір шілденің шыжыған күнінің аяғын ала бере, екеуі ауыл шетіндегі өзеннің жағасына келіп отырды. Дәлірегін айтқанда шашын бір жақ иығынан алдына асыра салған Маржан отыр да, Ерлан екі қолын желкесіне қойып шалқасынан жатыр. Екеуі де биыл мектеп бітіріп, қалаған оқуларына түсті. Бұларды қинап тұрған бір ғана жайт екеуінің екі қалаға оқуға түсулері ғана. Қыздың арқа тұсынан көз салып отырған жігіт, оның самал желмен жай ғана желбіреген шашының исін жұтып-жұтып алғысы келгендей кеудесін кере демалды. Қыздың ақ көйлегінің астынан төстартқышы анық көрініп тұр. Бұл екеуі төстеріне төстерін тигізіп билегендері болмаса, бірер мәрте сүйіскендері болмаса, көп қыдырмаған да еді.
-Маржан, енді екеуміз екі қалада оқимыз. Демалыс кезінде ауылда кездесіп отырамыз десек те, екеуміздің арамыздағы сезімнің өршу-өршімеуі белгісіз. Сенің ана жақта біреуді ұнатып қалуың, менің де басқа қызға сезімім оянуы мүмкін. Сен қалай ойлайсың?
-Ерла(қыз оны неге екенін кім білсін, бірінші рет осылай атады), бір-бірін күту деген жетпісінші-сексенінші жылғы кітаптардың кейіпкерлерінде ғана бар болар бұл өмірде. Ештеңеге кепілдік бере алмаймыз.
Жігіт басын көтеріп, жайғаса отырып, қызды қапсыра құшақтады.
-Олай болса маған төсіңді көрсетші…
Әрі қарай

„СаянҮш па?„-деп қалдым

Министрлердің блогында не жазылып жатыр екен деп оқып отырдым да іздеу деген бөліміне „Регистрация СМИ„ деп жазжівердім. Сонда дейсіз ғой, коСМИческий деген сөзде СМИ кездеседі екен. Жо-жоқ сайттың іздеу функционалының дұрыс істемейтінінде шаруам жоқ, ал мына жазылымның авторы СаянҮш па деп қалдым.
Әрі қарай

Сәлем, 90-шы жылдар!


Қазіргі экшн-боевиктер өткен ғасырдың дүниелерімен салыстырғанда анағұрлым «ақылды» болуға тырысатыны рас. Сюжеттегі әр детальды нақты көрсетуге, әр диалогты барынша өмірдегідей мәнді етуге ұмтылады. Оқиғалар шытырманданып, көрерменді демалтудан бұрын ойлантып тастайтын кездер де жетерлік. Бірақ Саймон Уэст өзінің "Медальон" ("Ұрланушы"; «Stolen») фильмінде ондай нәрселерге бас қатырмапты.
Әрі қарай

«Әзірет Сұлтан» мешіті жаңа термелер байқауына шақырады

Терме – текті сөздің төресі, рухани тәрбиенің құралы, қазақы пәлсапа мен данышпандықтың көзі. Өкінішке қарай, бір кездері сайын даланың саңлақ ұрпақтары ұлттық тәрбиеге ұстын еткен, асыл дінімізді насихаттаудың, ақ пен қараны, жақсы мен жаманды, адал ман харамды ажыратудың құралы болған терме жазу шығармашылығы кейінгі кезде тоқырап қалғаны жасырын емес. Бабадан ұрпаққа аманат болған, кейінгі кездері кенжелеп қалған осынау өнерді «Әзірет Сұлтан» мешіті қайта жаңғыртпақ.

«Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев «Әзірет Сұлтан» мешітінің ашылу салтанатында: «Әзірет Сұлтан» мешіті тек қана құлшылық орны емес, бас мешіт ірі рухани және мәдени-ағарту орталығы болуы тиіс», – деуі арқылы Президентіміз дініміздің алдағы жұмысы осы бағытта дамуы қажет екенін меңзеді. Осы орайда «Әзірет Сұлтан» мешіті ұлтымыздың рухани тәрбие құралы, қазақы пәлсапа мен данышпандықтың көзі, ұлттық өнеріміз – термеге бәйге жариялап отыр», – деді «Әзірет Сұлтан» мешітінің бас имамы Қайрат Жолдыбайұлы.

Оның айтуынша, қазақ халқы Ислам дінін әрқашан өзінің өнерімен сабақтастырып, дәстүрімен ұштастыра білген халық. Ұрпағына, бала-шағасына насихатты мақал-мәтел, жыр-дастан, хикаялармен және термелермен жеткізе білген. Қазаққа жай сөзден гөрі жыр-термелер қымбат. Себебі, қазақтың жыр-термелерінің барлығы – үгіт-насихат. Міне, осы дүниелерді ескерген мешіт осындау ауқымды шараны қолға алуға бел буып отыр.
Әрі қарай