Мағауин ұрлықшы?

Жә, тақырыпты көріп жерден жеті қоян тапты екен деп ойлап қалмаңыз. Аздап қатысы бар алайда. Астанаға келгелі алғаш рет уикэндте ешқайда шықпай үйде жатып кітап оқыдым. Бары осы. Әуелі Эдгар Поның «Алтын қоңызын» қайтара бір оқып шығуды мақсат еттім. Бұрын да оқыған кітабым ғой. Зырылдатып отырғанмын. Тек, бір тұсқа келгенде аздап күмілжіп қалдым. Осыдан бірнеше жыл бұрын Мағауиннің «Жармағын» оқып шыққан едім. Сол кезде оқиға желісі сондай таныс көрінді. Әңгіменің ортасына жетпей жатып-ақ, соңында екеуі бір адам болатынын сездім. Алайда, неге екенін, қалай оны білгенімді түсіне алмай қойдым. Дежа-вью. Поны оқып отырғанда тура осындай сезімде болым. Себебі, оның Вильям Вильсон әңгімесі «Жармақтан» айнымайды ғой. Жоооқ, «Жармақтың» желісі «Вильям Вильсоннан» алынған екен. Екеуінде де бір адамның екі бейнесі. Сөзбе-сөз көшірілмегені анық. Ал, желісінің, идеяның Подан алынғаны айқын. Бұнымен жазушыны айыптағым келіп отырғаны шамалы. Мен үшін таңқаларлық болғандықтан бөлісе кетуді жөн көрдім. П.С. Сондай-ақ, уикэндімнің арқасында Ронюскэ Мұртазаның шығу тегінен біраз хабардар болдым.

Әрі қарай

Вау! Казнекс Инвест!



Kaznex Invest — Әлемдік нарыққа көпір жарнамасы.

Бұл жарнама емес, бұл кино! Кинодағыдай оқиға орны мен уақыты беріледі. Шетелдіктер «Made in Kazakhstan» жазуы бар қазақстандық өнімге «Вау!» деп, қуаныштан жасыра алмайды.

Неткен режиссерлік шешім?! Неткен актерлар?! Неткен сценарий?! Вау-вау-вау!
Әрі қарай

Сон Паскальдың керемет әндері,,

Son Pascal — Қазақстандағы Италиядан келген сазгер, әнші және саяхатшы. Бұл әнші «aTunes-2011» жобасының финалисі болып Қазақстанда өзінің шығармашылығын одан әрі жалғастырып жатыр. Әндері жартылай қазақша жартылай ағылшынша болсада, маған қатты ұнады. Бір естігеннен ән құлағымнан кетер емес. Қайталап айтқың келе береді. Әсіресе «Көзімнің қарасы» деген өлеңді өте керемет орындаған. Және «You should speak kazaksha'' жаңа заманғы жақсы ән деп ойлаймын. Қай әнші болсын қазақша әндерді жаңарта берсе, тарсылдақ шетел әндерінен гөрі осы өзіміздің әндерді көп тындаған болар едік.

Әрі қарай

Маған түсініксіз жайт...

Өмірдің түсініксіз жайттары көп қой… Сондай жағдайдың бірі (мен соны ешқашан түсінген емеспін)-бір сәттің дәл солай екі рет қайталануы. Қызығы сол, бұрын болған оқиға көз алдында тағы қайталанып жатады, ал озің бұрын сол жағдайды бастан кешірген сияқтысың.Бірақ ешқашан есіңе түспейд… мен бұрында өмір сүргем бе деп ойлап қаласың кейде… сосын ішіңнен: бұрын болды осы сәт, бірақ қашан ед? — деген ойлар мазалайды, сөйтесің де кейін ұмытып кетесің. Бүгінде мен үшін тағы сондай жағдай болды..әйтпесе мұндай тақырып қозғамас едім. Сіздерде сондай бола ма? Ғылыми тілде қалай атайды екен бұл жағдайды? ауру ма екен?өмірдің тылсымы ма бұл? Қалай ойлайсыздар?
Әрі қарай

Жаңылтпаш адам

Осы Жеза быраттың жаңылтпаштатып рэп айтқанына бір риза болам да. "Холокосттан" кейін жылдам рэп айтатын қабілетін бұл бырат паш етпей кетті деп жүр едім. Жекең сондай тағы бір туындысын шығарыпты ақыры. Моцарттың бәрімізге жақсы таныс "Түрік маршы" композициясының мақамымен. «Еее, оны Мейрамбек те орындап шыққан» деген кәменттер де болуы мүмкін, бірақ Жеза сөзбен айтып шығыпты:

Шедевр деуге келе қоймайтын шығар, енді. Сонда да бір креатив жасауға талпынғаны байқалады.
Әрі қарай

Ойлаудың өмірімізге әсері..

Өміріміздегі әрбір қуанышты жағдайлар, табыстар немесе мұңды сәттер мен қайғылы кезеңдер негізі өзіміздің ойымыздан дейді. Ойдың құдіреті керемет екен. Мысалы, не ойлайсың сол болады дейді. Былай қарасаң, ол да дұрыс сияқты. Кейде бір досыңды немесе танысыңды есіңе түсіріп, ойлап кетсең болды, одан хабар естисің немесе ол саған қоңырау шалады… сондай жағдайлар өмірімізде жиі болып тұрады,, кейде осы мәселені қалай шешемін деп ойлап жүрсең, көп ұзамай шешуі де алдыңнан шығып жататын кездер болып жатады. Ойдың құдіретіне мен өзім қатты сенемін. Cіздер қалай ойласыздар? Сіздерге де жақсы ойлар ойлап,өмірлеріңізде бақытты күндердің көп болуын тілеймін. Маған ұнайтын осы роликпен бөліскім келеді. Біраз уақытты алады, бірақ сондада көіріңіздер, керемет
Әрі қарай

Осындай әншілер бар еді

90-жылдардың соңы. Алматы. ТВда осы әншілердің клиптерін күніге көрсететін. Түнгі клубратда, мерекелік күндері алаңдарда осылар ән айтатын. Очм танымал болған кезінде.
Көбі осы күнге дейін жетпеді. Жоқ болып кетті. Кейбірлері 2000-жылдардың ортасына дейін ТВдан көрініп жүрді.
Тағы Шармани деген бір әнші бар еді. Бірақ оның сол кездегі бір де бір клипін де, әнін де таппадым. Сосын Яшлык, Тахир Ибрагимов дегендер де болған.
Есіме түскендері осылар.
Төмендегі клиптер 90-жылдардың соңы мен 2000-жылдардың басындағы клиптер.


Кирилл Ли
Әрі қарай

Монолог

Одиночество сука!Дәл қазір өзімді өте жалғыз сезініп отырмын. Достарым да баршылық және Алматы деген қалада миллионнан астам тұрғын күн кешіп жатса да, мен жалғызбын. Айналамда ешкім жоқ сияқты.

Тәтті сырымды бөлісетін, жанымды жадыратып, түнерген көңілімді сергітер жан мұңдасым болса ғой деп армандап отырмын
Ұялы телефонымның жансыз, суық бетінен әлдебір мейірдің смс-ұшқынын көрсем деген үмітпен ауық-ауық үңіле беремін.
«Ол» тіпті хабарласпай кетті. Жан жылуының жетіспеуінен организмімнің шаршауына да қарамастан, көзім талығып ұйқым да келмейді ғой. Оның хабарласпайтынына көзім жеткен сайын көңілім онан сайын құлази түседі. Осы сәттердегі жанымның жабыраңқы күйі — сұр бұлт аспанды торлап алып, сары жапырақтар адамдардың табанына кірлей тапталып жатқан, қабағы салыңқы жадау тартқан күздің бейнесіндей. Яғни, мен — жадау күз, сұрықсыз күз.
Жанымдағы құрбымның жүзі бақыттан бал-бұл жайнап, әлеуметтік желіде «сүйгенімен» хат-хабар алысып жатыр. Ара-тұра ризалықтан жымиып қояды. Қызығып қарап қоямын. Сүйгеніне жанталаса сытыр-сытыр еткізе, саусақтары саусақтарымен жымдаспай, ерекше бір пәрменділікпен хат алмасуда.
Ал мен жылы болса да жылуы жоқ төсегімнің үстінде манағы қалпымда әлі отырмын. Әлі, ұзақ отырармын, бәлки…
Күздің күні суық және түні де…
Әрі қарай