Жұмыстан кейінгі екінші тайм: Ақтөбе - Жетісу 1:1

14-нші сәуірде жексенбілік жұмысымды аяқтап, бірден «Футболдан облыстық балалар мен жасөспірімдер олимпиада резерві»-не тарттым. Бірінші тайм басталып кеткен екен, шамамен 10-ншы минутында бардым. Енді билет сатып алайын десем, сатушылар сатпай қойды. Неге десеңіз, стадионда орын жоқ екен. «Билет бар, бірақ орын жоқ»! Бірінші тайм кешігіп келгендер үшін осылайша тірі аудиотрансляция арқылы өтті. Амал не?! Екінші таймды күтуге тура келді. Ойынның екінші жартысы 1:1 есебімен басталды. Оралдағы жағдай қайталанды.)) Бұған да шүкір дедім де, потапаратты іске қостым. Суреттер аз шыққан жоқ, алайда фотосетке тек 30-ы жүктелінеді. Өкінішке орай, екінші таймда гол болмады. Сонымен, Ақтөбе — ақ, Жетісу — көк түсті формаларда.
Әрі қарай

Жаңа тәпсір...

«ӘУРЕТТІҢ ТӘПСІРІ»

Атырау университетінде өткен форумда жасаған баяндамасында Қайрат Лама Шариф «діни дәрістерін» одан ары жалғап, жастардың Құранды дұрыс оқи алмайтынын айтты.
Әрі қарай

Қандай "Движокта" сайт жасаймын? Қазақ тілінде желі қолданушылардың сауаттылығы

Қазіргі таңда қазақ тіліндегі интернет қолданушыларының сайт иесі болуға деген қызығушылығы артып келеді. Бұл қуанарлық жайт. Жастарда әртүрлі жаңа идеялар туылып, сол жобаны іске асырып, соған арнап сайт жасағысы келеді. Сол сайтты әрі қарай дамытып, адамдардың сайты жайлы білгенін қалайды. Енді кейбіреулер сайт арқылы табыс тапсам дейді.
Қазақ тіліндегі контенттің көбеюі — казнеттің дамуына септігін тигізеді, қазақ тілінің қолданылу аясын кеңейтеді. Бірақ, тек қана жақсы ниетпен іс бітпейді. Өкініштісі, сайт иесі болғысы келгендердің көбінің ол жайлы түсінігі өте аз, кейбіреулер мүлдем білмейді.
"Қалай тез және тегін сайт ашсам болады?!" деп сұрақ қояды, Балтабай бір форумда.
«Ucoz деген движокта!» деп оған Балғабай жауап қайтарады.
Осылайша жанбай жатып сөнетін сапасыз сайттардың қатары тағы біреуге артады. Сайтына ешкім кірмегеніне ренжіген Балтабай, «бұның бәрі далбаса!» деп қоя береді.

Сайт деген не?

Әрі қарай

Антижуристік өмір салты. 6. Аттыкіндей төрт жыл оқу

(Ертайы. Басы мында)

Бұл әңгімеде, журистикаға неменеге аттай 4 жыл «оқытатынын» сөз қылсақ. Шынымен, ең бай мемлекеттер екі ай ішінде курс түрінде оқытывжіверіп, тоғытып жатқанда, бізге не крест жорығы деген заңсыз сұрақ туады. Ендеше конспирологиялық бір болжам бар.

Совиет Үкіметі саяси сауатты адамдардан әрқашан қорқатын болған. Сондықтан ба, бір ай ішінде ұшқыш дайындап шығарса да, журик немесе басқа да қоғамдық салмағы болуы мүмкін мамандықтарды оңнан солға, жоғарыдан төмен шырмап тастаудың керемет жүйесін жасаған.

Мысалы, адамды екі-ақ ай оқытса, ол журик емес, журналист боп кетер еді. Себебі, мұнша қысқа
Әрі қарай

Антижуристік өмір салты. 5. Тыңшы журье мен олардан қорғаныс

(Ертайы. Ұшы — өткен постта)

Әңгіменің ресми, бейресми түрлері болады. Таныстарыңа «білә, бұтағымды жеген заң ғой» дейсің де, мінберге шығып: «Заң жобасында әлеуметтік жеңілдіктерді есептеу әдістемесі жағынан әлі де шикілік бар сияқты» дейсің. Бұл ешқандай да екіжүзділік емес, бұл қалыпты жағдай. Себебі, қоғамда жалпыға бірдей ресми хабар тарату стилистикасы бар. Бетіне айта алмағандықтан емес, жалпыға құрмет ретінде басқаша сөйлейсің.
Міне, тап осы тұста, әсіресе, мансап жолын жаңа бастап жатқан идеалист-журьеден бойыңды аулақ
Әрі қарай

Көрмеге бардық, барғанда не таптық?

стенд материалдары
Өткенде мына жазбамда «Биоотын—энергия көзі. Қаншалықты үмітім ақталады? „ Өскемен қаласында Германия елшілігі ұсынған “ Возобновляемые источники энергии. Сделано в Германи» аударсақ «жаңғыртылмалы энергия көздері Германияда жасалынған» атты көрмеге бармақшы болғанымды жазғанмын. Бардым, көрмені жетекшілерінің арттарынан еріп келген бір топ мектеп оқушылары аралап жүр. Көрме бойынша жетекші әрбір баннер қасына барып түсіктемесін айтып жатырмын. Көрме дегеніміз 20 шақты баннер. Мұндайды стендтік көрме деп те атайды. Стендтерінде әр тақырып бойынша қысқа шолу жасалынған. Іліп алар ешнәрсе жоқ. Бір нақты компанияның, кондырғының техникалық сипаты, Германияның нақты қандай жерінде іске асырылғандығы т с.с. нақты ақпаратты таппайсын. Орыс тілін ғана түсінетін жабайы халыққа Германия елінің кереметтілігін ұлықтап көрсететін көрме деп түсіндім. Шыдамай кетіп залдың ортасына шығып алып өзімді таныстырған соң жерге қарап отырмағанымызды айттым. «Су диірмен бізде де болған. Желді пайдаланып құдықтан су шығарып малды суарамыз, бізде қиды отын қыламыз оны бізге германдықтар тайпасы үйреткен жоқ (біз үйретпесек оларға). Біраздан соң биодизелімізді де өндіреміз. Геотермальді жылу көзін де пайдаланамыз. Біз тек жаңғырмалы энергияны пайдалану көлемінен қалып қойдық, энергетикалық ресурстар қымбаттады (елімізде тапшы дегенге тілім бармайды), қажеттілік туындады, енді бізде жаңғырмалы энергияны пайдалану көлемін арттырамыз»,— деп бір кең дем алып қалғансын ғой
Әрі қарай

Антижуристік өмір салты. 4. Қашу

(Тасының асты. Басы — өткен постта).

Адамдардың күйеліағаш түрлері болады. Олар ішіп жұмысқа бармайды. Шығарам десе — «Гытыканы шақырам нақ!» деп, айбат шегеді. Мал әнаңңдарға Шива бірақ актерлік шеберлік пен сондай момақан көздер мен келбетті аямай берген. Журье көбіне сондайлардың сойылын соғып жүреді. Өздерін Робиннің көтіндей сезінеді, типінақ, жоқ-жітіктердің жарылқаушысы, жепті нақ.

Әлеуметтік бағдарламалар мен жаңалықтардың пидор тұсы сол: онда тіпті он мың мөр басылған қағаз
Әрі қарай

Антижуристік өмір салты. 3. Сұқбат беру қауіпсіздігі

(Тасы. Басы — өткен постта.)

Былайғы өмірде біреудің ала жібін аттамаған, қой аузынан шөп алмаған, бірақ ретін салса, шалт еткізіп дөп айтатын, бірге жүзграммдатып жүрген танысыңның, досыңның — тоқ-шоуға барып, хайуани кейіпке еніп, көзінен от, аузынан көбік атып, біреуге сөз бермейтін, сөзін ешкімге бермейтін
Әрі қарай

Таңдау жасау

Жақсылықтың, жаманшылықтың шекарасы кейбір кездері дәл анықталмаған. Екеуінің арасындағы шекара қандай жерде өтетінін әркім өзінің өмірлік тәжірибесінен ортада қалыптасқан қатынастарға қарай аңықтап алады. Жаманшылық көзінің шоғырланып жиналған ортасының бір қасиеті бар. Көбінде бұл қасиет теледидардан криминальді хроникасында жиі көрсетіледі. Жаманшылық көзіне тән қасиеттерінің бірі: оған қарсы күрес жүргізген адам- жұмыстың кішкене болсын жағымсыз бөлігін уақытша болса да өзінің бойына алады. Әсіресе, істің мән-жайын анықтап кім, қайдан, неден деген себеп-салдарына жауап іздегенде бойына бірсыпыра жағымсыздықты жинайды. Осылайша жаманшылық өз қасиетін дәлелдей түседі. Жаманшылық ұстанған жақ онымен күрес жүргізіп жатқандар арасында жанашырлары барын жақсы түсінеді, және де оларды әрқашан өз қатарына қосып алуға дайын. Адам мінезі ағзасы секілді азып тозады. Мінез, машық, көзқарас тұрақтылығы және ішкі ар-ұждан беріктігі шешуші орында. Өз-өзін уақытында тоқтата білу -ақ пен қараның таңдауымен бірдей. Шешім ретінде жұмыс бабын ауыстыру мен үшін таңдаудан құтылудың бір жолы шығар.
Әрі қарай

Орал қаласы (life)

18-нші наурызда еліміздегі көне қалалардың бірі Оралға сессиялық емтихан тапсыруға барған мен, қаладағы ескі және белгілі нысандарды фотосуретке түсіріп алған болатынмын. Фоторепті мына сілтеме арқылы тамашалай аласыздар. Енді назарларыңызға қала өмірі туралы фотоларды ұсынсам деймін. Суреттер аз емес, бірақ тек 30-ын жүктедім.

P.S. Фотоларды қарамас бұрын төменде орналасқан «тағы да»-ны басыңыз.)
Әрі қарай