«оралман» болма, хан аманатын ұмытпа.

munda birew oramlandar jayli bilay dep jazipti, oralman bolma depti kitay kazakhtarin, bul kalay…
kelu kaynari:
www.elarna.com/oku_kk.php?tur=11&id=111

Нақты қайнарын мына арадан басып коріңіз:

Қосымша қайнары: www.elarna.com/oku_kk.php?tur=11&id=111
Тоте жазу нұсқасы:http://www.elarna.com/oku.php?tur=11&id=111

توتە جازۋ نۇسقاسى: www.elarna.com/oku.php?tur=11&id=111

Мақала жолдаушы: Белгібәй
Мақала апторы: Белгібәй
Аптордың мекен-жайі: Үрімжі

Қазыр қайда барсаң «қазақстанға кетем, ойбай кетем, деисіңдер», бұл не айғай? айғай деген сөз артық кеткен шығар, алайда сендер бір нәрсені ұмытып барасыңдар, үлкен аманатты, үлкен неше ғасырлық тапсырысты ұмытып барасыңдар, ол не тапсырыс? онда осы мәселеге көбірек көңіл бөліп, оны ой елегінен өтікізіп, саралауды ұсынамын.

жа, сөзі қысқартып, оны айтпас бұрын, әйгілі ханымыздың бірі абылайдан сөз қозғайық.
бар қазаққа бір мәлім іс мынау еді, сонау 16-18 ғасырдағы замандарда жан жағындағы беибіт халыққа тынштық бермеи қанға бояған тажауыздығы шектен асқан және қазақты құрту сынды арам ниетте болған, бұддистықты мемлекет діні еткен жұңғар атты үкімет болған-ды. осы құтырынған жұңғарларды мәнжүрләрмен қазақтар оң-солдан қспақтап құртуы салдарынан және қалған жұңғарларға аяқ астынан тараған оба сынды ауырудың тарауы салдарынан сонау қәзіргі құмылдан тартып қәзіргі құлжаға деингі іле-тарбағатай алтайды қамтыған үлкен терөтөря адамы жоқ иенге айналған еді. ресіми деректер аузын айға білеп өзінеше «быр кісдеи» болған жұңғар халқының 50-60% бөлімі қазақ хандығы мен мәнжулердің қолынан жер жастанса, қалған 40% халқы оба ауыруынан түгелдеи апат болғанын алға тартады, шында осы төңіректе еді.

жұңғарды жойғасын, ие далаға қазақ-манжұр үкіметінің өзәрә тартысы басталады. ал иен-дала тарихынан қысқаша дерек бере кетеиін.
ал ол иен даланың барлығы кезінде шыңғысханның баласы шағатай иелігінде, одан оның хан ұрпақтарына моғұлстан елі болып қайта түлеген-ды, алайда шығстан ауған ынтымақты келген ойрат тайпалары өзәрә сұлтан-сұлтан, кеніт-кеніт, бек-бек болып бір бірімен мыңдық болып соғсып жатқан шыңғысхан тұқымды түрік сұлтандарының алауыздығынан пайдаланып, сұлтандарды, кеніт-бектіктерді бөлектеп қырып салады, ықпалды, аруқты келген хан сұлтандарының қайта көтерілуінен қорқып, бүліктен сақтану үшін барлық шыңғысхан тұқымды түрік сүлтәндәрінәр қала, әр кеніттен теріп жинап, ұрпақтарына деиін қырып, шыңғысхан тұқымынан адам қалдырмайды, елді бас-сұлтансыз, ұйтқысыз қалдырады, ал шыңғсхан текті сұлтандардан қалған белгі бар болғаны осы күндегі іледегі хан-сұлтан мазар орындары ғана қалады. қәзіргі кезде жұңғар ойпаты атанған далада жоңғарлар тек өздері ғана болса, оңтұстың моғолыстанда тек сол заманда моғолстан сарыттары атанған бұл күнгі өңтүстік райондағы түрік тектес, түрік тілдес отырықшы сауда-егіншілікпен шұғылданған халықтар ғана қалады, жұңғар оларға адам жіберіп оларды алыстан басқарады. жеті суға деингі моғұлстан елін түгелдеи жұңғарлар иелігіне алады, даланы алғасын, тыныш отырмай, қәзіргі қазақ-өзбек (қазақ-өзбек хандарыда барлығы шыңғысханның жошысынан тараған түрік текті хандар) даласына көз салып, оларғада жылдап-жылдап соғыс салып тонап тұрады, ол уақыттағы орта азядағы қазақ-өзбек хандарының жағдайларыда тым мәз емес еді, оларда сұлтан-сұлтан, кеніт-кеніт, қала-қала болып, өзәрә қырқыста еді, ынтымақсыз қырқстарынан пайдаланған ойрат-қалмақтар олардың талай жерін басып, батсқа едәуір сырғытып, отырған ата мекендерінен жылжып жібереді, ал батыста дәл жұңғарша қазақ даласына көз салып отырған орыстарда бар еді, оларда қазақты әлсірету үшін жұңғарға озық қару-жарақтан көптеп көмек беріп отырады, мақсаты арадан пайда табу еді.
осынау ынтымақсыз жағдайдың алдын ала білген абылай аз уақытта қазақ халқына ес жидырып, сұлтандар, қала-кеніттер басын қосып, қысқа уақытта өз саясатын ұстанып үлгіреді. соңын ала данада, батыр, сәясәткер абылайханның башылығында, манжу-қазақ одағы орынсыз құтырынған жұңғарды жермен жексен етеді, әрі қазаққа бірліктің қандай қүдіретті болатындығыныңда дәмін таттырып үлгіртеді, ғибырат-үлгі етіп, «төртеу түгел болса, төбедегіні келтіреді», қалған жағдай жоғарыдада айтылды.
енді осы мақала өзегіне қайта оралсақ. иен қалған далаға қазақ-манжұр таласы басталды. бәріде бір-бірінен айласын, күшін асырмаққа арбасты, осы ие даладан әр қалай себептерімен өз үлесін алып қалуға тырысты. манжур үкіметі менікі деиін десе онда тұрақты халқы жоқ, жұңғар түгелдеи жойылған, өздері шығстан келген жұңғарды жойып тартып алған келімсек екеніде белгілі, ал қазақ хәлқінікі болса қисынды, дұрыс себептер еді, олар сол аумақтан кезінде жұңғар екпінмен батсқа ауған еді, ол жағдайдан бұрында ағайнды хан шңғыс балалары жошы-шағатай тұқымды хан-сұлтандардың төскеиде малы, төсекте басы қосылып, халқтары айқасып ауып-көшіп жүре беретін заман еді, барлығыда көшпенді түркі тайпал� ры мен сарт атанған аралас түркі халық отырықшылары еді.
тылы бөлек, діні бұддис халқтар жоқ-тын. ал қазыр шығстан келген манжұр үкіметіде оңай халық еместі, армясы күшті, саны көп, бірлікті халық болатын, оларда миың-чиң патшалығы болып кезіндегі бесбәліқ (беижиің) дағы шыңғысхан текті хан тұқымдарын өлтіріп, тұқымын құртып болған еді.
ынтымақсыздығынан әбден тозып, ес жиып босап бара жатқан елдікті қайта бір мәрте нықтай ұстап тұрған абылайхан башылығындағы қазақ халқы мәнжүләрмен осы «жұңғар-қалмақтан қалған» дала үшін тағы мәрте айқасу, қанға бөгісу оңай тимеитіні анық, онсызда батыс жақтан еурөпәнің техникәсін озық оқ-жарақ жасау, адам қыру техникәсін түрік тектілерден заман бұрын үйреніп келген көзі көк, батыстың қәруімен қаруланған орыстарда еурөпәлқтәрғә еліктеп әқсүйексініп анталап, қәйтсем қазақты құртам деп басы қатып тұрған еді.
ал енді абылай не істеу керек? тек көз алдағысы барлық айла-тәсілмен беибіт, деплөмәтиліқ түрде манжу үкіметімен талас басталды, дала иен, онсызда бұрындар қазақ тайпаларының өніп-өскен бағзыда, байырғы ата мекені, әлдімен әртүрлі әдістермен сол өңірлерге жер-жәйлім жетіспеи жатыр деген сәясәтпен (шынында солай еді), бір бөлім қазақ тайпаларын қәзірге іле-тарбағатай-алтай сынды қазақ тайпаларының байырғы өңірлеріне «қуғындайды», ал манжоу үкіметіде қарап қалмай сонан ішкі манжоұрядан сбе-солаңдарды, тұнғандарды ең шұрайлы өлке жетісу оңырының бір ұшы іле өңіріне жарыса орналастыра бастайды, бұл талас әбіләймен жерге талас еді, қәзәқтәрмен осы халықтар алғашында қақтығысыпта тұрады, қазақ ру-тайпаларының ол жерді иелеп алуынан сақтану еді, қазақтардың бәйіргі әтәмекенін бермеи қалу жолындағы күрестері еді, манжоу үкіметі өзіне түгелдеи адал түрде бағыншты болған қәзіргі қашқар, хотан, тұрпан секілді шаһарлардан халықтарды зорлап айдап әкеліп ілеге орналастыра бастайды, бұл тағы бір талас ұшы, ал қазақтарда қарап қалмай, алтай, тарбағатай сынды бос жатқан жерлерге еш қыиндықсыз кіріп кетеді, себебі онда аздаған қалмақ болмаса еш кедергі жоқ еді, ал ең күрделіде, ұзақ уақыттық күрес шұрайлы-құтты іле сынды бұрынғы шағатай хандарынан бергі бар хандардың орталығы болған істрәгетяліқ орны аса маңызды ата-бабаларының ежелгі мекеніне оралу барысы болды, себебі онда қалдық қәлмәқтәрмен манжушыл торғауыттарда бар еді, үкімет күшіде сонда тұратын, алайда абылайдан қалған саясат-міндет, өсиетнәмәсін ұмытпаған қазақ руларыда ақырындап ілеге лек-лек болып келіп, іленің саны ең көп, едәуір күшке ие халықына айналады, әрі құтты ата-мекендеріне қайта ғасыр аттап келіп қайта қоныстанып өсімен абылайдың өсиеті ең соңында, араға 100 неше жыл салып іске асады, соңғы көші 19-ғасырдың соңдарында аяқтайды. ондағы бұрын жұңғар-манжу үкіметтері жағынан күштеп батыс оңырдың оңтұстың қала-кеніттерінен (қашқар, хотан, т.б) ертеректе әкелінген ежелгі түркі тілдес халық (сарыттар (қәзіргі ұйғыр), сарт-отырықшы, сәудәгер түрік халықтардың бұрынғы атауы. р.д) «тараншы (егінші) » атанады.

ақыры абылайханнан өсиет етілген іле-тарбағатай-алтай сынды шұрайлы ата-мекенге қайта оралу тарихымызды ғасыр алдында ғана орындап шықтық, осында бәлен ғасыр болды, өніп өстік, енді, қайта қолға алған мекенді және қолдап тастап қайта кету деген абылай ханның бізге аманаттап-шегелеп кеткен өсиетіне сяма, сол өсиет-аманаттан аттау емеспә? ал берісі туған ата-мекенді уақыттық қиншылыққа бола тастау деген не іс, сірә, не қиыншылық бар, еш қиыншылық жоқ қой? байырғы қайта алған мекеннің гүлденіп, онда халқымыздың мәдениет, ғұрпы, дін-тыл-ділдерін жалғасы ұстанып, қазақ халқымыздың сапалы санын көбеитуге құлшынайық. ата-мекенді гүлдендіреиік! тату-татты болайық. хан аманатын сақтап отырайық, аманаттың берері мол, артында үлкен бақыт бар. қазақтың батысы орынбор-астырахан жәйләсә шығысы сіздер едіңіздер, қазақстанның оралмандарға уизаларын қыиндатып отыру істері осы абылайхан саясаты мен аманатына саятынын да, олардың хан аманатын орындап жүргенінінде бле жүр, түсіне біл, бәріміз де туған ел, өскен мекеннің бір керпіші болып, халық үшін жұмыс істеуге ұмтылайық, рух-жігер, ұрпақ аман болса, сөнбек емессің, хан аманатын үзілмес, бақыт арқанына, бір кезеңге жалғап кетулеріңізге тілектеспін, хан аманатын ұмытпайық, заман-тарих өзгерсе, оған кім де болса өкпе арта алмас, құдай бақытты күндерге жазссын.

белгібәй

كەلۋ قاينارى: www.elarna.com/oku.php?tur=11&id=111
Әрі қарай

Алматы және кубик рубик

Бастапқы постымда айтқан оқу орным ойымдағыдай білім бере бастады. Ойлаған жұмыс орныма да түсем деген сенімім нығайды. Дәл бір ай үлкен қызығушылықпен кубик рубикті бір жарым минутта жинай алатын болдым. «Алынбайтын қамалдай» көруші едім. Кубик рубикті тек басы мықты жасайтындар ғана жинай алады деп ойлайтын жандарға: Ютюбтан «Александр Рябко кубик» деп іздеу салсаңдар, оның жеті сабақтан тұратын түсіндірме видеолары ашылады. Өте оңай әрі толыққанды түсіндірілген. Мен сол арқылы үйрендім, әрине ол ұзақтау «прослойный метод». Оны жетік меңгерген соң Джессика Фридрих әдісін меңгерсеңіз, кубикті отыз секундта жинай алатындай дәрежеге жетуге болады.
Негізі әлемдік рекорд шамамен алты секундты құрайды. Ең жақсысы, осы видеолар арқылы үйрену тек қара дүрсін алгоритмдерді жаттау емес, логикалық түрде өз басыңызбен де жинауға мүмкіндіктер ашатын жол.
Менің қазір оқып жатқан сабағым ұйымдағы (компания, фирма) қатынастар, жұмысшыларды мотивациялау жалпы HR саласының негіздері. Бұрын ойлаушы едім, бұлар батыстың құдайға қажеті жоқ мамандықтары, псевдобілімдері деп. Ойымнан айни бастадым. Ғылым мен психология сүйенген пайдасы мен маңызы бар сала, білім, тіпті ғылым деп айта аламын.
Сосын мындағы тарихты жетік білетін керекинфошылармен Орбұлақ шайқасы туралы әңгімелесейікші. Қызықты фактілер, Салқам Жәңгір туралы тың информацияларың бар болса бөлісейік. Бірге армандайық, қалай оны фильм етіп түсіретінімізді.
Әрі қарай

Жадовская vs Асан Қайғы, fight! Мағауин wins!!!

Оля vs Асан, fight! Бджж-бджж! Ы-уу-әқ-қа-қа!

Көвәріп оқуға ерінетін адамдарға фабуласы:
Очм халық барып Мухычқа айтад та, «Мухырло, „Ой түбінде жатқан сөз, шер толқытса шығады“ — Асан қайғыныкі емес!» деп. Оған Мухырло, сонша кітап жазған ғалымның қызығушылығының орнына: "қасымды ауыртпай, жоғалыңдарЧ нақ!" дейді. Ғылыми пактіге қатынасы осындай адамның тарихи
Әрі қарай

Мүсірепов бағалауындағы Мағауин

«Бұл Мұхтар туралы бірінші айтпағым — оның жастар қатарында саналатын кезеңі бұдан едәуір жыл бұрын өтіп кеткен екен. Біздің сыншылар ол жайды кезінде-ақ көрген болар, мен өзім кешірек көріп қалдым. Оның алпысыншы, жетпісініші жылдары жазған әңгіме, повестері қалам ұшы өткір, әр сөздің ішкі-тысқы ен таңбасын, қат-қабат сыры барын сол кезде-ақ танытыпты. Мұхтар Мағауиннің сол тұста жазған „Әйел махаббаты“, „Күтпеген кездесу“ сияқты әңгімелерін, „Қара қыз“ сияқты повесін оқыған сыншы, не болмаса замандас достары сол күні-ақ авторды құшақтап құттықтаған шығар деп ойлаймын. Өз басым сол достар қуанышының ішінде болмағанымды өкініш еткендеймін. Пендешілік тағы…

Мұхтар Мағауин ана тіліміздің байлығын, оралымды, астарлы, әрі от жалынды,әрі нәзік те биязы бояу-сырларын алғашқы адымдарынан бастап-ақ меңгеріп алғандығын көрсетеді. Тіліміздің оралымдылығын тереңдетуге қосқан үлесі де аз емес. Еркек-әйел бейнелері қандай сом! Әр түрлі өмір талқыларына түсе жүріп, сол шытырман-шырғалаңдарда майыса да сына білмеген жастарға еріксіз қызығасың. „Күтпеген кездесудегі“ Сәлкен мен Көшім сияқты ер жігіттер, зымиян Айгүл сияқты махабат жолында да, басқа тіршіліктерінде де табанды айнымас жүректі әйелдермен қатар Шәрипа, Тұлымқан, Гүлжиһан сияқты „дүниеқоңыз“ әйелдер де жеткілікті. Бар арманы ғылым емес, атақ-даңқ, баю болып кеткен Бексейіт доцент, ақындық қабылеті болмаса да ақын атанып жүрген Уақас сияқты, ғылым мен әдбиетте, құдайға шүкір, тым көп кездесетін типтер де босқа күйеленбей, әділ бейнелеген.

Мағауин шығарма желісін тартуға шебер. Сиыспас бірдемелерді тоқпақтап жіберу „әдісі“ онда атымен жоқ. Оқиға соғыстары — себеп пен өрісі шебер түйілген. Адам мінедерін оңашалап алып қарасаң бәрі де таныс-бейтныстар.
Әсіресе ерекше мән бере айтылуға керекті, ерекше бағалануға тиісті жағы — бұл кездері жас жазушы қатарында жүрген Мағауиннің барлық тақырыптары Ұлы Отан соғысынан кейінгі күндерімізді көрсетеді. Бейнеленген адамдары да осы дәуірдікі. Осы айтқандарымыздың әділет екендігіне сенгендіктен Мағауин Мұхтар бұдан он-он бес жыл бұрын-ақ іргелі жазушыларымыздың қатарына қосылды демекпіз. Оның соңғы жылдарда шыққан екі томдық романы „Аласапыран“ бұл ойымызды толықтыра түседі. Мағауин қазір үлкен жазушылар қатарынан сенімді орын алды. Үлкен шығарма,үлкен талдауды керек етеді. Әдебиет зерттеушілерінің шаруасына қол сұқпай-ақ қысқаша ғана өз қорытындымды айтсам:

»Аласапыран" қазақ совет прозасының тағы бір үлкен мақтанышы. «Жақсы еңбек» дейтініміздің шеңберіне сыймайтын, ойы терең, тіл көркемдігін түгел меңгерген, шебер қаламынан ғана туа алатын қымбат қазына.
Мұхтар Мағауин қай шығармасында болсын еркін отырады. Тақырыптары ұсақ-ұлаң емес, бүгінгі күніміздің іргелі сауалдарына толымды жауап береді. Атүсті емес, терең жауаптар. Алған тақырыптарын терең зерттеп алатынын байқалады. Әсіресе, «Аласапыран» романын жазу үшін қанша архивті қопарғанына, қанша қалаларды кезгеніне таң қаласың. Мағауин Мұхтар орнықты дарын, үлкен талант.

Аз-мұз оқыс сөйлемдер де кездеседі: «Арқардың тоқтылары мен ешкілері» депті бір жерде. Тоқтылары десең, «саулықтары» деген дұрыс болар. Ешкіден тоқты емес, лақ туатын. Сұлу қызды бейнелегенде «апай төс» депті. «Апай төс» балуандарға, кеуделі еркектерге ғана айтылады емес пе?! Маған өте ұнамағаны — «сымбаттытын», "ұстамдытынсың" деген екі сөз. Бір сөзде қатарынан үш «ы» әріпі болса, ол сөзді ауызша айтқанда аузың икемге келмей кететін шығар." Қазақ әдебиеті газеті, 1984 жыл,27 июль
Әрі қарай

Каспий жағасындағы алғашқы party, Домбыра party 23.05.2013ж

«Домбыра Party» деген бір өзі керемет бастама сияқты ғой! Анау Алматының жастары әр бейсенбі сайын кешкі жетіде Арбат деген жерде жиналып, домбыра тартады екен. Біздің Ақтауда теңіз жағасында осылай жасауға мүмкіндік бар ма?!
деп Маңғыстау фейсбукшыларының тобына Уайс Ерсайынұлы ағамыз екі үш күн бұрын тақырып қозғаған еді. Содан осы бейсенбі өткізейік деп келісіп, бәріміз ұйымшылдықпен Ақтау қаласында, Каспий теңізінің жағасында кешкі саған сегізде алғашқы Домбыра party-імізіді өткізіп жібердік.
Мүмкін басқа домбыра патиларға қатыспағандығымнан шығар, бірақ бұл домбыра пати меніңше керемет өткен сияқты. Енді әр бейсенбі, сағат 20:00-де, теңіз жағасында, Астана ойын сауық кешеніне қарсы аялдам жанында жиналатын болып келістік.
Суреттері міні.


Әрі қарай

Әтөштің қызықтары (балалық қылықтары)

Біздің Әтөш, әлгі Айбек ше. Бесінші класта оқып жүр. Бір күні мектепте кінәлі болып қалғанын анасына айтып жеткізбекші. Бірден айта алмады. Ұялады (таяқ жейтінін де біледі). Қара бетінде қызырғаны көрінбесе де ұяты қысқан кезде солға-оңға қашқан көзі ол үшін бәрін айтып жатыр.
-Не болып қалды?
-Түк болған жоқ.
-Мектепте бірдеңе бүлдіріп қойғансың ғой.
-Жооок бүлдірген жоқпыыын.
-Онда не болды?
-Бір қыз маған сөмкемды лақтырды.
-Бар болғаны сол ма.
-Жоқ, сөмкамды ұстай алмадым.
-Сосын?
-Сөмкам терезенің шынысынан өтіп кетті, -деп, анасы түсініп болғанша, қылығына жаза ретінде дайындалған шапалағын жеткізбей қаша жөнеліпті. Осылайша Әтөш мектептегі терезенің шынысының сынуына (шағылуына) себепші болғанын анасына жеткізіпті.
Әрі қарай

Жаман айтпапты

Он жеті жасымда келіп едім

Біздің ауылда Қабен деген қария өмір сүрді. Ескіше де, жаңаша да оқыған, сауатты, көрген-түйгені мол адам еді. Қалжыңға да шебер болатын, бір айыбы — өтірікті тым көп айтатын. Сондықтан ол айтыпты деген сөзге сырын білетін адамдар илана бермейтін.
Әрі қарай

Шайтан бар ма?

Бір жиында отырмыз. Шариғат туралы әңгіме жүріп жатыр. Арасында әзілі де аралас:
«Білім алып жүрген бір шәкірт „Осы бұрын пайғамбарларға шайтан көрініпті, шайтан үйтіпті деген мәліметтерді көп оқимыз. Қазір шайтан туралы айтылмайды. Неге?“ деп ұстазына сауал беріпті.
Ұстазы: — Қазір шайтан жоқ. Барлығы ақысыз демалысқа шығып кеткен. Шайтанның тірлігін адамдар жасап, оларға жұмыс қалмады!» анекдотқа бергісіз әңгімені айтып бір күлдіріп алды.
Жалпы шайтан Дәуіт пайғамбарға көрінген екен. Сонда екеуи сұқбаттасып, шайтан барлық адамдардың нәпсілерін тауып, әлсіз тұстарын атап көрсетіп жатыр екен. Дәуіт пайғамбар өзінің нәпсісін сұрағанда, айтыпты «сенің нәпсің қарның тоқтықта, қарның тойса ойланбайсың» деп жауап қатыпты. Соны естіген Дәуіт пайғамбар өмір бойы шайтанмен күресіп, бір күн ораза, бір күн ас ішіп өткен екен. Ең асыл ораза Дәуіт пайғамбардың ұстаған оразасы деп осыдан қалған екен.
Көптеген қызықты мәліметтер айтылды. Тыңдап отырып, рухани ізденіске жол ашылғандай әсер қалдырды. Вирус — шайтан, антивирус — иман деп қазіргі заманғы ұғынықты тілмен тамаша теңеп түсіндіре білді.
Әрі қарай

Еріккен екеу

Назгүл Қожабекова
Көзің қайда, көшеден мені іздеген,
Сөзің қайда, жанымыз егіз деген?
Терезеңнің алдына келіп тұрмын,
Көгершіндей қысты күн жем іздеген…

Айсұлтан Жақыпов
Өткенді ешкімнен де жасырмаймын
Мен саған ендігәрі бас ұрмаймын
Көгершін болсаң қайтейін жем іздеген
Аквариумде балық қазір асыраймын

Назгүл Қожабекова
Өткенді жасырсаң да, елесі бар,
Бәрібір өшпек емес ол ойыңнан.
Ақ қанат көгершінді менсінбесең,
Сұп-суық балық салып жат қойныңа.

Айсұлтан Жақыпов
Елесті өшіретін амал бар ма?
Сурет боп тізбектелер жанарларда
Мен көргенде көк қанат көгершін ең
Қанатың қарттық келіп ағарған ба?

Назгүл Қожабекова
Көк аспанда шарлаған талмай ұшып,
Қанаттың ағарғаны ағат емес.
Қойныңызға балық сап жылынсаңыз,
Сізге де жастық шағың болған елес…

Айсұлтан Жақыпов
Жігіт ем талай топта «атойлаған»
Бірде дұрыс бір жерде қате ойлаған
Көгершінім, бір сұрақ қояйыншы
Қойныма не салғаным на қой саған?
Әрі қарай