Бабалар аманатын ақтайық

Қиын-қыстау заманда болашақ ұрпақтары үшін жан алып жан берген,қабырғасы қайысып, елім, жерім деп жүректері сыздап,қайткенде де болашақ ұрпақтарына еншісін беруді парыз көрген бабалар аруағына алғысымыз шексіз. Байтақ жерімізде мекен еткен кең пейіл, жомарат, текті халқымыздың жұдырықтай жұмылып бабалар аруағына жоқтан бар жасап, айына бір игілікті іс-шара жасап ризашылықтарын алу. Өскелең ұрпақ алдындағы парызымызды жүзеге асыру кез-келген қазақстандықтың міндеті.Қасқағым сәтте 30ға,50ге,70ке келіппіз.Жалғанды қанша қимасақта, жасымыз ұлғайған сайын уақытша тіршілік иесі екеніміз айқын.Қамшының сабындай өмірде, бабалар аруағының ризашылығын алу, ертеңіміздің мақтанышы болу, бірлігіміз жарасқан ел болуымызға үлес қосу киелі қазақ жеріндегі әр-бір азамттың міндеті немесе арманы.Ең басты иманды, білімді, ел сүйгіш ұрпақ тәрбиелеу арқылы кез-клген дерт,өзекті мәселеден арыламыз.Әр адамның қалауы бойынша жалақымыздан айына 5-10 тенге аралығында зейнет ақы қорына тәрізді айлықтан бабалар аруағына деп бағыштап бір жерге жиналса.Біздер қалтамыздан қосқан 5-10 тенге, теңізден бір тамшы су алғандай ғана қалтамызға әсер тигізеді.Жылдап 10 тенгеден жинап, елді былай қойайын ағайын-туысқан түгілі қарақан басыма 18 жасымнан-70жасыма дейінгі аралықта яғни 52 жыл жинаған қорым 6240тг болады екен. Осы ақшаны салмаққа түспейтіндей етіп 5-10тг ден сауап іске жұмсасам.10тенге мен кімге-кім қол ұшын бере алады? Есесіне біріксек айына милиондаған халықтың ақшасы еселеніп әжептеуір қомақты қаржы болар еді.Жиналған қаржыны тәрбиелік мәні бар мультфильм, ертегілер немесе балалар мен қартар үйіне, кемтар, мүгедек жандарға мектеп оқушылары мен студенттер өз қолдарымен сый-сыйапат жасар оны ортаға салып шеше жатар.Ең бастысы жиналған қаржының діттеген жеріне жетіп талан-таражға түспеуі.Ол үшін міндетті түрде үкімет тарапынан қадағалау және ешкімге бағынбайтын халықтың сенімін ақтайтын тәуелсіз комиссия мүшелері болса.Мысалы: Фариза Оңғарсынова, Олжас Сүлейменов, Мұрат Әбенов, Иманғали Тасмағанбетов, Бекболат Тілеухановтәрізді т.б тұлғалар. Бұл Қазақстанда мекен еткен ұлттардың, діндердің бір-біріне деген сый құрметі.Бірлігіміз жарасқан елдігіміздің айқын дәлелі. Сіздердің пікірлеріз қандай ағайын?
Әрі қарай

"Бруно 667"

Жер планетасына ұқсас планеталарды экзопланеталар деп атайды. Ғалымдар бекіткен түрлі шарттарға сай келген планета (көлемі, сыртқы түрі, атмосферасы және т.б.) біздің Жерімізге ұқсас, потенциалды тіршілік иелері бар планета деп әзірше саналуда. Ондай планеталардың біздің Құс жолы галактикасында мыңдағаны ашылды, алайда олардың ең жақынының өзі бізден мыңдаған жарық жылдары қашықтықта жатыр. Экзопланеталарды ашуды «Кеплер» жобасы қолға алған. Әзірше мықты деген құралдардың өзі тек Құс Жолы галактикасынындағы экзопланеталарды аша алады, ал біздің әлемде Хаббл телескопы анықтағандай галактикалардың саны шектеусіз.
«Бруно 667» атты жоба Күн жүйесіне ең жақын орналасқан экзопланета Глизе 667-ге аяқ басатын алғашқы адамдар тобын дайындаған болатын. Күн жүйесінен шыға алатын, үшінші ғарыштық жылдамдығына ие ғарыш кемесін ғалымдар Джордано Бруноның ескі еңбектерінен табылған алғашқы сілтемелер арқылы ойлап тапты. Екі рет «Бруно 667» кемесі автоматты түрде Күн жүйесінен шығып, экзопланетаның анық суреттерін Жерге жіберген болатын. Аталмыш суреттерден Глизе планетасының уранға бай екендігі анықталды. 2817 жылы Жердегі барлық энергияның көздері тек уранмен жұмыс жасап жатқандықтан, Глизеге космонавтттар тобын жіберу жобасын НАСА басшылығы бірден қабылдады. Экипаж 7 адамнан тұрды: 4-уі қазақ, 1-уі- АҚШ азаматы, қалғаны Ресейлік мамандар. Төрт қазақтың ғарышқа ұшатындығы Ресей-Қытай Басқармасының қарамағындағы автономиялық мемлекет боп саналатын Қазақстан азаматтарын қатты қуантты. Олар оны өздерінше бір белгі ретінде бағалады. Алайда экипаждың жартысынан көбі қазақ болуында ешқандай ерекше ешнәрсе жоқ еді, шынында 2817 жылдары космонавттар ерте кездердегідей аса құрметті қоғам мүшелері емес еді. Ең ауыр, қауіп-қатерге толы, кәсіби авариялар саны көп сала космонавтика еді. 1990 жылдардан бастау алған ғарыш қоқыстары бұл кездері шегіне жеткен еді, ескі жер серіктері, космостағы авариялардың қалдықтары әрбір төртінші ғарыш кемесінің күлін тура мағынасында көкке ұшыратын. Сондықтан да, ең ауыр, ең бастысы белгісіз осы жобаға қазақ космонавтттарын алу шешілген еді.
Келесі бөлімде экипаж мүшелерімен таныстаын боламыз.

Экзопланеталар туралы оқығыңыз келсе: ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D0%BA%D0%B7%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B0
Глизе 667 с туралы: ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B5_667_C_c
Хаббл телескопы ашқан галактикалар туралы: www.adme.ru/illustration-and-photography/30-luchshih-fotografij-teleskopa-habbl-457105/
Ең бастысы ғарыш қоқыстары /космический мусор/ туралы: ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%81%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D1%83%D1%81%D0%BE%D1%80
Әрі қарай

Стақандастарым. Махамбет.

Блог - satibaldi: Стақандастарым. Махамбет.
Пикассоның қайсыбір «туынды» делінетін қуындысы 18 миллион долларға кетті дегенді естіп, ақымақтық дендеп бара жатқан адамзат үшін жалғыз қ ам жеп, күйіп-пісіп отырғам. Ал зомбидар әрі қарай: "...өзін белгісіз боп қалуды жүн көрген сатып алушы — Далидің қуындыларының аукционында рекордтық шығынға дайын екенін" айтқанда, жүйкем сыр берді:
Әрі қарай

Инженерлік мүсін. Компьютерлік графика. Безье қисық сызығы

1955-75 жылы шыққан Citroёn DS автомобилін қараңызшы темір мен шыныдан жасалған нағыз мүсін. Автомобилінің кузовының бетінің доға тәріздес иіліп, бетіндегі әр сызық түйісіп көлемді көріністі құрайды. Орнында тұрғанын өзінде алға ұмтылып ұшып бара жатқандай әсер береді.
Блог - bake: Инженерлік мүсін. Компьютерлік графика. Безье қисық сызығы
Сурет-1. Citroёn DS
1950 жылдардың басында АҚШ-тың Массачусетс технологиялық институтында CNC -компьютерлік сандық командамен басқарылатын станок ойланып табылды. Келесідей мәселелер өз шешімін күтті:
— детальдің цифрлы моделін алу жолын қарастыру;
— детальдің цифрлық моделі бойынша өңдеп шығаратын станокты басқаратын программаны жасау.
Жоғарыда әңгіме етілген Citroёn DS автомобилінің кузовы «инженерлік мүсін»-ді дәл жасап шығару үшін оны математикалық аппаратпен сипаттауды қажет етті. Автокөлік жасау, аэрокосмос салаларының тапсырыстары бойынша әртүрлі зерттеу топтары үш кеңістегі модельдеу мүмкіншілігін зерттеуге кірісті.
1959 жылы Citroёn автокөлік жасау компаниясына жұмыс істеген француз математигі Поль де Кастельжо «бақылаушы нүктелер» көмегімен геометриялық қасиеттерін сипаттау арқылы «тегіс беттерді» алу жолын ұсынды. Бірақ та ол ашқан сызықтар басқа француз Безье атымен аталады. Поль де Кастельжо жаңалығы «өндірістік құпия болып» сақталынды.
1962 жылдары «Рено» автокөлік компаниясының инженері Безье Пьер көпшілікке өз жаңалығын ұсынды (Поль де Кастельжодан дербес дәл сондай жаңалық жасады). Көп уақыт UNISURF автокөлік кузовтарын жобалайтын компьютерлік бағдарламаны жасаумен шұғылданды. Аталған компьютерлік программаны жасау барысында өнертабыс жасап компьютерлік графиканы дамытуға өз үлесін қосты.
Әрі қарай

Боксшыларымыздың жеребесі тартылды

Қазақстан тарихында тұңғыш рет жазғы Олимпиада ойындарына енетін спорт түрінен әлем біріншілігі өтеді. Алатау төрінде ертең жалауы желбірейтін осынау доданың бүгін жеребе тарту рәсімі өтті. Алматыдағы чемпионатқа алдын-ала күтілгендей 576 емес, 457 боксшы ғана келді. Бакудегі рекорд жаңармайтын болды. БАҚ біраз уақыт қатысатын боксшылардың саны жөнінде біраз жазған болатын.
Әрі қарай

СТУДЕНТТРІМ-АЙ!

!Блог - ErnarSeytahmet: СТУДЕНТТРІМ-АЙ!

Кереку студент жастарының жағдайы жайлы мақала. Бұл мақала реалисті өмірдің көріністерінен сыр шертеді.

Бұл суреттің астында не жатқанын білсіз бе? Қазақ студент жастарының шындығы жатыр! Иә, біздер баяғыдан-ақ кетсек те, айлар бойы тамақтанбайтын студенттердің арасынан, қарны аш, қалтасы бос студенттердің заманынан өткен жоқпыз! Әр заман өзінің талабына сай сұраныс тудырады. Ендеше қазіргі студенттердің хал-жағдайы мен шәкіртақысы жайлы сөз қозғайық!

Ал құрметті студенттер санап көрейік:

әрбір студент, күнінде, кемінде 4 рет қоғамдық көлікті пайдаланады: 55*4=220, 220*30=6600 тг — қоғамдық көлік айына 6600 тг
кем дегенде күніне 300 тг тамақтану: 300*30=9000, тамақтану 9000 тг
жалпы: 15 600 (стипендия 15,300тг)
онымен қоса, айына 500 тг ұялы бірлік+қағаздарды басып шығару айына 1000 тг

Мен бұл жерде қоғамдық жұмыспен белсенді араласатын, спортпен шұғылданатын, әртүрлі үйірмелерге қатысатын студенттердің жағдайын айтып отырған жоқпын. Бұл универсалды, қарапайым, сабаққа барып келетін студенттің жағдайы.

Осы ретте жатақханада тұрмайтын, универден алыс тұратын ПМПИ студенттерінің хал жағдайына ерекше назар салғым келіп отыр! Ал стипендия уақытында түспей қалған жағдайда не қыл дейсіз?? Иә, жаяу жүреді!
Ал БИГ БОН мен РОЛТОНДЫ КӨП ҚОЛДАНУ МИ ҚҰРТТАРЫНЫҢ ПАЙДА БОЛУЫНА ӘКЕП СОҒУЫ МҮМКІН ЕКЕНІН ҒЫЛЫМ ДӘЛЕЛДЕГЕН!

ОСЫДАН КЕЙІН, ӨЗ МҮДДЕЛЕРІН ҚОРҒАЙ АЛҒАН ИСПАН, НЕМІС, ЕГИПЕТ, ТҮРІК МЕМЛЕКЕТТЕРІНІҢ СТУДЕНТТЕРІНЕ ҚОЛ СОҚПАУҒА БОЛА МА???
Әрі қарай

#12 күн - Әркім - өз өмірінің бояушысы

Бақытқа бастар 100 күн: #12 күн - Әркім - өз өмірінің бояушысы

Бақытқа бастар 100 күн: #12 күн - Әркім - өз өмірінің бояушысы

Достарым, достарым! Барлық күнім дәл бүгінгідей тамаша өтсінші!
Сенбі болғандықтан ба, бес күндік жұмысқа үйреніп қалғандықтан ба, жұмыс істеуге аса зауқым болмады. Маужырап, ұйқы қысып, қызық күйде отырдым.
Әрі қарай