Түрлі заттардың түрліше қолданысы

«Сым» Көбіне автокөліктерде қолданылады. «Жетіп алғанша шыдаса болды». Бірақ сол көлік сатылғанша не тұрып қалғанша қолданады.

«Газды сусын» Шарапты ашуға қолданылып жүр. Үлкен құдалықтарда сырт айнала төбелеп жатқандарды көріп жүрміз. Штопр тиын тұрады. Құнт жоқ алуға.

«Алтындар» Асемдігің мен байлығыңның мөлшері болған бұл алтын ломбардқа қою мақсатында сатып алынып жүр. Бір мәрте ломбартқа барған алтын сол жерге барғысы келеді де тұрады.
Әрі қарай

"ҰЛЫТАУ" Стамбұлға келді

Өткен апта Наурыз мейрамына Ұлытау тобы келген-ді. Алдымен наурызға байланысты күндіз алаңда, кешкісін клуб тәріздес бір көңіл көтеру орнында концерт қойған-тұғын. Келеді деп естігеннен бері бір көрсек деп ұйқы қашқан еді. Сол клубтан ұстадық.
Әңгіме жоқ, үшеуі де тым қарапайым екен. Қанша шаршап тұрса да қыңқ демей барлығымызбен жеке-жеке суретке түсіп шықты. Ал концерті, тіптен керемет!
Әрі қарай

Керекинфо тұрғындары. 1-серия. Сатыбалды ва Бальзаминка: "Асар"

Блогкэмпте аузым қышып «Керекинфо тұрғындары» атты көпсериялы авторлық комикс жасауға уәде беріп қойып ем. Соны ептеп бастамақпын. Қабыл алыңыздар, алғашқы кейіпкерлер: Сатыбалды мен Бальзаминка.


Әрі қарай

Ол мені кешірмеді

Ол менi кешiрмедi
«Мақатаев-22»-ден қызылордалық қария Мақсат Оразұлының «Алғашқы махаббат» атты мақаласын оқыдым. Иә, менiң де көп жылдан берi iшiмдi «мысық тырналап», ащы өксiк көмейiме тығылатын сәттерiм көп. Өз бақытымды өзiм таптағаныма қатты өкiнемiн. «Кенжемнен кету арқылы оны бақытты еттiм» деп, өз-өзiмдi ақтап та аламын кейде. Қазiр бiр аяғым – жерде, бiр аяғым – көрде. Кемпiрiме: «Кенжемдi шақырып келшi. Қоштасып қала¬йын», – деп айта алмай қор боламын. Оның да көңiлiне қараймын. Ол да ауру-сырқаулы.
Әрі қарай

Блогқұрылтай ноутбукпен бірге))))))))))

«Ақсақ қой түстен кейін маңырайды» деп сөге көрмеңіз) Блогқұрылтайда блогкэмп сымсыз желісі мен ноутбуктардың атқарған қызметі орасан зор болғаны рас)))

Ерлан Қарин презентациясы. Ноут иесі кім екен?)
"
Әрі қарай

Палымбет Ришелье. «Байбақтина Әселдің дипломдық жобасы» (үйрек қалпында)

«Ақзере – сабаз!» ©СаянҮш

Лібә, бір қазақтың коттеджіне жалданып жұмыс істеп едім. Бір күні кірпіш бітіп қалд. «Кірпіш келгенше сарайымда тұра бер, бір аптадай күтетін шығармыз» деді.
Әрі қарай

wordpress :(((



Осы жерде де блог жүргізсем ба деймін. Бірақ менің ағылшыншам «бум-бум» и т.п. Вообщем i need help!!! Ақыл-кеңестеріңіз болса, бөліссеңіздер. Қыр-сырын айтып дегендей))) worldpress.com-ның алдына екі «к» қойсаң, біршама қазақшаланады деген кеңес бергені үшін Жалғас Ертайға
көөөөөөөөөп рахмет!
Әрі қарай

Еркебұлан Әлімханұлы. Түрік діни ағымдары туралы не білеміз?

Қазақстанда араб діни ағымы уахабшылар туралы көп айтылып та жазылып та жүр. Бірақ олардың ислам әлеміндегі басты бәсекелесі түрік тарикаттары мен жамағаттары туралы мәліметтер өте аз. Сондықтан Түркиядан келген діни ағымдарға тоқтала кетуді жөн көрдік.

1923 жылы Мұстафа Кемал Ататүрік Түркия Республикасын жариялады. Ататүрік, Осман империясының дамымай қалу себебін шығысытық дәстүрмен және дінмен байланыстырды. Сондықтан жаңа құрылған мемлекеттің зайырлы болуын және дамыған Батыс мемлекеттерінен үлгі алып олармен тығыз байланыс құруын қалады. Дін мемлекеттен бөлініп, діндарлардың мемлекет істеріне араласуын шектеді. Ататүріктен кейін мемлекет басшылығына келген Исмет Инөнү, бұл реформаны одан ары қарай тереңдетті. Осы кезеңде дінге қатысты төменднгідей үлкен шешімдер қабылданды:

— Құранды оқытуға тиым салынды;

— Мемлекет астанасы Анкараға орамал таққан қыз-келіншектердің кіруі шектелді;

— Азан-түрікше айтылатын болды тб.

Жоғарыдағы үкімге бағынғысы келмеген дін қайраткерлері қудаланды. Мұндай саясаттан кейін бірнеше ғасыр бойы ең үлкен тарикаттар болып келген діни ағымдардың көбі жойылды немесе жойылуға шақ қалды.

Мемлекеттің бұл саясатына қарамай жасырын жүріп немесе астыртын халыққа дінді түсіндірумен, оқытумен айналысқан тұлғалар болды. Осы тұлғалардың соңынан ерушілер Түркияда жаңа жамағаттардың негізін қалады.

Бүгінгі күні Түркияда ең кең таралған жамағат Сайд Нұр Сейттің жолын ұстаушылар. Жамағаттың негізін қалаған Сайд Нұр Сейт (1878-1960) «Рисале-и Нұр» (Нұрдан хаттар) кітаптар жинағының авторы. Осы жинақты негізге ала отырып жұмыс жасайтын бұл жамағат былайғы қауымға «Нұршылар» атымен танымал. Бұл жамағатты ұстаушылар қазіргі таңда әлемнің көптеген елдеріне жайылып үлгерді. Дегенмен жамағат өз ішінде бірнеше тармақтарға айырылған. Бұл тармақтардың саны оншақты болып табылады. Бұл тармақтардың ішінде ең танымалы және кең ауқымда жұмыс жасап жатқаны Мұхаммед Фетхуллах Гүлен жетекшілігіндегі топ. Мұсылман әлемінің артта қалу себебі білім мен ғылымда кенжелеп қалуында деп түсінетін Гүлен тобы білім саласында жүргізген жұмыстарымен танымал. Өздерінің қызметі жүрген барлық елде білім ордаларын ашуда, жамағаттың жұмысын солар арқылы жүргізуде. Қазақстандағы қазақ-түрік лицейлері де осы жамағаттың білім ошақтары болып табылады. Әлемнің жүзден астам елдерінде мектептер ашқан бұл жамағат жылда Түркияда дәстүрлі «түрік тілі олимпиадаларын» өткізеді.

Пантүркизмді және панисламизмді уағыздайды деп Нұр жамағаты Ресей Федерациясында тиым салынған. Сондай-ақ Өзбекстан билігі де бұл жамағатқа қырын қарайды.

Қызметі мен таралу ауқымы жағынан Нұршылармен бәсекелесе алатын жамағат Сүлейман Хилми Тунахан (1888-1959) жолын ұстанушы «Сүлейманшылар» болып табылады. Жамағат ғасырлар тоғысында екіге айырылған болатын. Оның себебі ағайынды Ариф Ахмет пен Мехмет Теңізұлдарының жамағат лидерлігіне таласуында болса керек. Осылайша екі қолы қалыптасқаныменен бір тармағы әлсіз, жұмысын тек Түркия деңгейінде жүргізіп келеді. Ал екінші тармағы болса қызметін қарышты дамытуда. Медресе жүйесі негізінде жұмыс жасайтын бұл жамағаттың да қызметі әлемнің жүзге жуық елдеріне жайылған.

Жоғарыдағы екі жамағаттан басқа Түркияда Накши жолын ұстауды жалғастырушылар бар, сонымен бірге негізін Махмұт Ұстаосманұлы қалаған «Махмұтшылар», соңғы жылдары көпшілікке Харун Яхия деген атпен танылған Аднан Октардың соңынан ерушілермен тағы басқа жамағаттар бар. Бірақ бұл жамағаттар жоғарыдағы жамағаттар сияқты кең тарамаған.

Жоғарыдағы жамағаттардың барлығының дерлік бүгін Түркияда билікте отырған АК партиямен (Әділет және Даму партиясы) арақатынасы жақсы. Тіпті түрік солшылдарының арасында бұл партияны билікке алып келген Нұршылар жамағаты деген пікірлер де бар. Бірақ Сүлейманшылар жамағатының кең тараған тармағы мен партияның арасында қайшылық шыққан болатын, керісінше екінші тармағы партиямен тығыз байланысты және жетекшісі АК партияның парламенттегі фракциясының мүшесі.

Жоғарыда атап өткен тиымдардың көбі 1950-ші жылдары алып тасталғанымен олардың орнын кейбір жұмсағырақ тиымдар алмастырған. Сондықтан Түркия жамағаттары өздерін еркін сезіне алмайды. 1990 жылдары Тұрғыт Өзалдың либералдық реформаларынан кейін жамағаттарға қысым азайған болатын, бірақ артынан жасалған әскери төңкерістен кейін қысым қайта күшейді. Тек билікке исламшыл делінетін АК партия келгеннен кейін ғана жамағаттар өздерін қайтадан еркін сезіне бастады, бірақ заңда жасалынған тиымдар әлі алынбағандықтан (ол үшін ата заң өзгеруі керек) олар жұмыстарын әлі де ашық жүргізе алмай келеді.

Түрік жамағаттары Сауд Арабиялық уахабшылар сияқты бай емес. Олардың қаржылық мүмкіндігі шектеулі. Негізгі қаржыландырушылары қарапайым жұмысшыдан үлкен кәсіпкерлерге дейінгі аралықтағы адамдар болып табылады. Олардың барлығы табыстарының белгілі бөлігін зекет, қайырымдылық, құрбан ретінде өздері байланған жамағаттарға аударып отырады. Сонымен бірге жамағаттар жағдайы төмен жастарға жатын орын, стипендия тағы басқамен қаржылай көмек беріп оларға дінді үйретеді әрі оқуын бітіруге көмектеседі. Оқу бітіріп табыс таба бастаған жас одан кейін өмір бойы жамағатына көмектесіп отырады. Бұл жүйе түрік жамағаттарында жақсы жолға қойылған.

Қазақстанда жоғарыда аты аталған жамағаттардың көбінің тіпті олардың тармақтарының да орталықтары бар. Олар Қазақстанның барлық аймағында дерлік жайылған деуге болады. Түрік жамағаттарына байланған адамдардың саны уахабшылардан мен яссауишылардан кем болмауы мүмкін. Бірақ Түркиядағы тиымдардан сабақ алған олар тыныш жұмыс жүргізеді және өздерін қоғам өкілдерінен бөле-жарып ұстамайды. Егер интеллигенция өкілдерінің арасында таралуын салыстырсақ онда олардың саны тіпті уахабшылармен яссауишілерден де көп болуы мүмкін. Себебі түрік жамағаттарының білім саласында көбірек жұмыс істейтінін жоғарыда атап өттік. Қазірдің өзінде бақылап қараған адамға түрік жамағаттарына жұмыс жасайтын медиа мен баспаханаларды, ірі БАҚ құралдарының журналистерін ажырату қиын емес.

Ал енді бұл араб, түрік, парсы, пәкістандық жамағаттардың арасындағы басты айырмашылық не деген сұраққа келсек. Түрік жамағаттарының уахабшылардан басты діни айырмашылығы бұларда да әруақты құрметтеу бар. Бұл, ислам дінін орта ғасырда қабылдаған түркі халықтарының жаңа дінді өздерінің дәстүріне сәйкестендіруімен байланысты болса керек. Яғни халықтардың арасындағы салт-дәстүр ерекшелігі әр халықтың исламды өздеріне тән етіп алуына себеп болған сияқты. Бұлардың арасындағы негізгі діни айырмашылықтарды теологтарымыз ажыратып берер, біз саяси астарын ақтарып көрдік. Басты саяси айырмашылық, ол, болашақ халифтта кім гегемон болады деген талас сияқты. Ислам әлемінде уахабшылар Сауд әулетінің үстем болғанын қалайды, түрік жамағаттары Осман империясы тұсындағы гегемондықты, парсы ағымдары бұрынғы Парсы империясының өктемдігін, Пәкістаннан келгендер өздерінің идеологиясына негізделген халифат құрылуын көздейді.

«Абай-ақпарат»
Әрі қарай

Жылы едендер немесе үй жылытудың мына түрін білесіз бе?

Қыс кезінде үйді жылтудың өзі бір мәселе, әсіресе кең бөлмелер, қонақ бөлме жылымайды,
болашақты 2 — 3 қабатты катедж салып жатсаңыз, бөлмелері кең болса кәдімгі радиатормен жылынуы мүмкін емес.
ондай үйлерді жылытудың ең тамаша жолы жылы еден салу, студент кезімде осы жұмыспен айналысып нан шайымды
айыратынмын. мен үйлеріне жылы еден салған атақты адамдардың ішінде Тоқтар Серік пен «Түркістан» газетінің бас редакторы
Шамшиддин Паттийев бар.
Аршаттың өтінішімен қысқаша түсіндіріп көрейін.
Жылы еденнің өзінің арнайы плассмасса түтігі болады (шланкы дей берейінші) суретте көргеніңздегідей, ол шыланкылар белгілі бір ұзындықта кесіліп дайындалады. стандарт 75 М сосын суреттегідей жерге айналдырып жатқызып шығады, жерге жатқызудың әртүрлі әдістері бар, полға цемент шеге қағу, астына тор тастау. айта кететін жай пол стиашкамен (дұрыс жаздым ба) құйылған болу керек және оның үстіне жылуды, суықты өткізбейтін арнаулы қаптама жайылады.
Ал енді жаңағы 75 м шланкыны жатқызып болған соң келесі 75 м жатқызамыз. осылайша үйді толық қамытығанша жалғастырамыз. енді шланкының екі ұшын жылы еденге арналған радиаторға жалғаймыз. суреттегідей. ал радиатордан шыққан екі үлкен түтік пешке жалғанады. үлкен катедждерге арнаулы пешін істеткен дұрыс, ал жер үйлерге кәдімгі парвой пештер бола береді, тек судың айналымын тездету үшін насос орнату керек. бұл кореадан шыққан техника, кореский филмдерден олардың көбінде жерге отыратынын, жерге жататынын көрген боларсыз. қысқаша осылай сұрақтарыңыз болса қойыңыздар.

Шланкы астына төселетін теплонг

Шланкының ұшы жалғанатын радиатор
Әрі қарай