Колорад қоңызынан құтылудың суперәдісі...

Литрлік банкі толғанша ересек қоңыздарды жинап алу керек.
Енді 20 л ыдысқа осы теріп алған зиянкестерді салып үстіне су құямыз да аузын жауып тастаймыз. Қоңыздар өлсе де су бетінде біраз қалқып жүріп ақырында су түбіне шөгеді. Барлық қоңыздар
Әрі қарай

Әбусаттар Гербсәлі. «Алғашқы махаббат»

«Дип инсайд ю
Край, край, край!
Донт лет иоууууууу-у-у-у,
Дай, дай, дай!»
© Ақзере

«Сенбеймін! Ондай сұлудың басы бос болуы мүмкін емес! Сенбеймін!».
Ол атып тұрды да, алма бақты ерсілі-қарсылы кезе бастады. Қызық: бір күні бар батылдығын жиды да, осы бақта жүретін сұлуға сөз салып еді. «Сіз де маған ұнайсыз!» дей қойғаны! О шешесс, бұдан артық не бақыт бар? Бірақ.
Әрі қарай

Қарапайым Биогаз қондырғысын жасап ал...

Жеке шарушылықта биогаз өндірудің ең қарапйым әдісі
Еліміздің барлық жерінде табиғи газбен жылытуға мүмкіндік жоқ екені белгілі. Ал енді ауылдағы үйді отынмен немесе көмірмен жылытудың өзінше толып жатқан қыйындықтары бар екені бәрімізге мәлім.
Әрі қарай

"Азаттық Радиосы": Блогшылар құрылтайы туралы



пысы. Мақпалдың ұйытқы болуымен «Азаттық» радиосы да ақпараттық демеушілеріміздің қатарынан табылды. Құрылтайдан тікелей хабар таратқан Мәди мен Артурға үлкен алғысымды білдіремін. «Азаттықтың» қара дорбасының ішіндегі Абайдың қара сөздері CD дискісі мен Блогстан кітапшасы маған тимей қалды. Біреу-міреуде артығы қалмады ма?
Әрі қарай

Бабалардан қалған ескерткіштердің біздің еліміздегі күйі

Алматыға жақын жердегі Қарасай ауданындағы осы көне тарихы бар ескерткіштің де жоғалып кетуіне аз қалған жағдай болған.
Дәлірек айтқанда, Іле Алатауының баурайындағы біздің эрамыздың бірінші мыңжылдығынан келе жатқан, сактардан қалған қорғандардың орнына құрылыс жүріп кетуі мүмкін еді.
Марғұлан Арнабай атындағы археолгия институтының аға ғылыми қызыметкері Нуржанов — диаметрі 25 метров және биіктігі 2,5-3 метрлерден келетін қорғандар 1986 жылы Қазахстанның мәдени және тарихи құндылығы бар ескерткіштер қатарына қосылғанын растады. Ол сондай ақ осы уақытқа шейін бұл қорғандар тексерістен өтпегенін растады.

Өткенін қастерлемегенді болашақ қадір тұтпайды ағайын.http://www.kerekinfo.kz/blog/osylaieken/1294.html дағы пікір айтушыларға
Әрі қарай

"Пакмаяның" күші

ЖАркент маңындағы Басқұншы (Баскунчи) ауылының жанындағы заставада болдым. Әскери міндетімді өтей жүріп әрине. Талай қызықтар өтті. Басқұншының қыздары солдатпен жүруді мәртебе санайды екен, неге екенін… Бұны неменеге жазып отырмын…
Солдат болған соң жоқтан бар, бардан нар жасауға тырысасың. Артымыздан «молодойлар» келіп ата болмасақта «старшый» болған кез еді. Қостанайлық бір бала екеуміздің берцы, бушлат (складтыңартық кілтін қолға түсірдік) сатып жүргенімізді бір шал застава бастығына «тоқылдап» қойды. Жазаландық. Жазалана жүріп бұның әділ еместігіне іш қайнады. Себебі, шал бізбен алдында істес еді ғой.
Досым екеуміз "Ө" операциясын ойластырдық. Өш алу. Аспазға көмектесіп жүретін «молодойға» дрожь ұрлатып алдық. «Пакмая» деген ашытқы.Естеріңізде бар шығар. Менің есімнен кете қоймас. Екі «пакмаяны қалтаға басып, бір „молодойды“ жанымызға ертіп тарттықСарыжайлауға шалдың үйіне. Үйіне емес дәретханасына. Әлгі ашытқыларды жақсылап сепкіздік. Ұзын ағашпен ара-арасына батыртқыздық. Ағашты шекара сымының ар жағына лақтырып, түк болмағандай заставаға оралдық. Ол жақтың жазы ыстық болады. Екі күн дегенде ауыл шу ете қалды. „ананың дәретханасы тасып жатыр, тесігінен асып жатыр“-деп. Не керек ауылдың жартысын алыпты сасық иіс. Шал байғұс екінші жерден шұңқыр қазып қалдықтарын сонда тасып көмсе, ол жерді де көтеріп кете беріпті. Пакмаяның күші ғой бәрі… Ақыры 40 шақырымнан астам жердегі Жаркенттен „Говносос“ шақыртты…
Әрі қарай

Үйрекконтент емес, Қазконтент үшін жанталасқандар...

(10.09 Kb, 250x72)

Блогкемпті атқарып, үш жұртты аралап болғаннан кейін «құлтемірмен» © ассалау-уағалейкімімізді бүгінге жазыпты. Күні бүгінге дейін интернет кәлимасы арқылы тәпсірленіп, сиясы кеппей жатқан пост-әсерлер — Алатау баурайындағы блогкемптің ҚазНет бенефисі болғандығының талассыз дәлелі-ау. Кіреберіске шоғырландырылған тіскебасарлардан әрірек тұрған блогкемп жұмысының «күн тәртібін», презентациялардың сағат, минутына дейін көрсетілген дәлме-дәл кестесін көргенде қазақтың «қааазір» синдромы аяққа оралып, шатақ болмас па деген ой сап ете қап еді. Тайм-менеджмент, басқа менеджмент жағының сыр бергенін байқамадым. Мазмұндық толтырылымы тәсірлі болды бәрінен бұрын. Еріктілердің өз ықтиярымен жасаған жұмыстарына бәрі ең жоғары баға беріп жатыр: шыны керек, сол кісілердің алдында әсіресе бейалматылықтар аздап ұяттымыз-ау. Қазақы қан-ген ғой, қонақтай етіп күтті, қанша жерден «бәріміз қатысарманбыз», «қонақ болу жоқ» постулаттарын шегелеп қадағансысақ та. Ақзере, Зилола, Айкона, Балғырған бастаған бір топ
Әрі қарай