Chance күнделігі: Тарих

ZAZ Chance (Шанс) Қазақстан нарығында биыл пайда болды десе де болады.


алғашқы Daewoo Lanos

Жаңа «Chance» — бұрынғы «Daewoo Lanos». Машина сол корей көлігінің негізінде құрастырылып келеді. «Daewoo Lanos» 1997 жылы Женева автосалонында таныстырылды. Сол кезде көліккке С санаты (кіші ортаңғы санат) берілген.
Әрі қарай

Автонарықтағы тығырық: Отандық авто?


Өткен постымда Қазақстанда Кедендік Одақтың кесірінен автонарықта туындаған мәселелердің шет жағасына тоқталған едім.

Атап айтқанда, қазір сапалы, әрі арзан шетелдік машиналар көп әкелінбейді, есесіне бағасына сапасы сай емес Ресей машиналары қаптай бастады. Адамдарға, әсіресе қалада өмір сүріп/жұмыс істеп жатқандарға жеңіл, арзан, мүмкіндік болса — шыдамды, немесе қосалқы бөлшектері арзан авто керек.
Әрі қарай

Автонарықтағы тығырық: Не істеу керек?


Кедендік Одақ қалай іске қосылды, шетелдік машиналарды елге әкелу қиындап кетті. Кедендік баж салығы бірнеше есеге артып, көлік әкелудің мәні қалмады. Есесіне Ресейдің «унитаздары» көптеп келе бастады. Әрине, ВАЗ-дың соңғы «Гранта», «Приоралары» сапасы жағынан біршама жақсы дегенді айтады таксиші қауым. Тіпті биылдан бастап автоматты беріліс қорабы бар «Гранталар» сатылымға шығады деп жатыр. Бірақ олар туралы анекдоттық стереотип бәрібір сақталып қалды, оның үстіне зауыттан келетін ақаулар да аз емес екен. Сондықтан, қазақстандық автосүйерлер бәрібір ескі де болса «шетелдікке» мінгенді жөн көреді.
Әрі қарай

Алғашқы мәшнем!

Өткен аптадан бері мен де автоәуесқойлар клубына мүше болдым. Көлігімнің жылы өзімнен 4-5 жас қана кіші болғанымен аяқ артуға жетіп тұр. «Мицубиси Галант». Алғаннан бері 150 км (барып — қайту 300) және 225 км (барып -қайту 450) қашықтыққа барып қайттым. Жүргізушілік куәлігімнің мерзімі 2016 жылы өтіп кетеді екен.
Жеңіл-желпі жөндеу жұмыстары баршылық. Стабилизатор деген пәлесін өзім аулада ауыстырдым. Қиын ештеңесі жоқ. Енді осы сенбі поддонның (картер) прокладкасын ауыстырмақпын жәйлап. Біреуге жасатқанша өзім жасап үйренейін деген ой ғой. Алла бұйыртса суретін салармын)))
Әрі қарай

«Блатной» нөмір аласың ба?

Біраз күннен бері Жол полициясы автокөлік нөмірлерін сату туралы бастама көтеріп жатыр. Сатылатын нөмірлер екі санатты болмақ. Біріншісі ерекше, екіншісі сұранысқа ие нөмірлер. Олардың бағалары 1,5 мың доллардан 2,5 мың доллар аралығында екен. Жолполдағылар ерекше санатқа 001, 002, 003, 004, 005, 006, 007, 008, 009 нөмірлерін жатқызды. Көбірек сұранысқа ие нөмірлер: 100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900, сондай-ақ 111, 222, 333, 444, 555, 666, 777, 888, 999 екен.

Арамызда нөмірқұмарлар бар ма? Жынды нөмір сатып алушы ма едің? Әлде, нөмір болса болды ма?
Әрі қарай

Автокурс

ШохаКеше автокурсқа барсам, менің жүргізуге үйреніп қалған мерсухам (шохам) жоқ. Әрине, шетел маркалы көліктер көп, бірақ маған осы жалғыз, әрі ескі жигули тап болд та, (айтпақшы енді жигули де шет ел маркасына жатады ғо, как-будто осы машинаны өзіміз ойлап тапқандай) осыдан бастаған соң, аяғына дейін жақсылап көлік жүргізуді үйреніп алайын дедім, әйтеуір аяусыз. Енді оқуда өздеріңіз білетіндей/өздеріңіз білмейтіндей (кімге қалай) әйелдер қауымы көп екен. Біреуіне қарасам, жасы орта шамадағы әйел, өзінің гольфухасына мінуге бара жатқанда көңілі көтеріңкі өзінен өзі күліп бара жатыр, оған қараған мен де күлгім келіп кетті, қой құрсын (осы қазақты құртатын құрсын, бірақ бұл жерде не к месту, жарайд) салмақты болайын дедім… (татыр күлвалайыншы..) жарайд кеттік. Сонымен машинаға келетін болсақ, жигулиды митсубисиге ауыстырған екен, енді сол мицухаға сыпайы (галантный) болып мініп, сыпайы болып түсіп жүрк. Айтпақшы, бір жағынан жақсы болд, шоханың (кәк рәз) ана несі кетіп жүред… муфтасы (сцеплениясы), басқаннан кейін, кейін қарай шықпай қалатын әдеті бар, сосын аяғыңды сцеплениенің астына тығып шығарып аласын, соған шамасы үйреніп қалған жайтым бар-ау дим, енді галанттың муфтасының астына аяғымды тықпайм, бір жағынан жақсы етігім бүлінбейд, екінші жағынан да жақсы өйткені, көп салмақ түспейд, көлік барлық жағынан да жайлы. Джө шын, ана бұрынғы ескі машинамен үйреніп жүргендерге обал да, кінә өзімнен деп ойлап қалып, сенімсіздік пайда болып, «машина айдау» менікі емес деп қалулары мүмкін дә басқалардың. Әрине, проблема бастапқыда сол старттан басталады, яғни муфтаны басып тұрып, 1-ге саласын да жаймен газды басып және дәл солай жаймен бір уақытта сцеплениені жібересін. Қазір көлік айдауда біраз нәрселерді үйрендік. Енді қалғаны өзіме жеке машина сатып алу, ал әзірге ағамның ескі апелюшочка аструхочкасы (опель ғо, өз басым осы марканы аппель деп оқим, біреу орёл дид, енді әркімнің өзінің варияциясы бар) бар ед… эээ бірақ ол автомат екен ғо, өз басым автомат айдағым келмид, бірақ амал не, таңдайтын жағдайда емеспін. Ең бастысы көлік айдағанда сақ болыңыздар халайық! Сіздер көлік айдағанда тек өзіңіз үшін емес, айналадағы адамдар үшін де жауапкершіліктесіз. Әсіресе, қыздардың құлақтарына… екі құлақтарына да тынық мұхитының түбінен табылған маржан тастан жасалған үлкен сырға!
З.Ы. Қыздар, балдардың аяғына қарағанда егер аяқ-киімі лас болса, онда ол муфтасы дұрыс жасамайтын машина айдаған!
Аудионұсқасы: micknick.podfm.ru/my_podcasts/14/
Әрі қарай

Toyota Camry: Жаңа келбет

Жазда Mail.ru сайтында Toyota Camry автокөлігі жаңа кузовта шығады деген жаңалықтар қылаң беріп жүрген еді. Енді міне, Toyota Camry 50-дің* ресми түрде беті ашылыпты.

* Camry 45 кузовы 2009 жылы шығып қойған. Camry 40-тан айырмашылықтары онша біліне бермейді.

Автомобиль Европа мен АҚШ-қа арнап екі түрлі кузовта шығарылады екен. Опшым, қарап, бағалап жіберіңдер:

Әрі қарай