Сіздің ойыңызша мына қыз нешеде?

Поштаға келген сурет.Суреттің ғаламторға шыққанына да біраз болыпты. Бірақ мына түскен суретінде оның жасы 11 де деп көрсетілген екен.
Ал, мына жердегі суретте де сол қыз делінген.

ПыСы: Бұл суретті ілгеніме кешірім сұраймын. «Бірақ не үшін?» деген арам ойым да жоқ емес
Әрі қарай

"Балдырғаннан" құлап бас жарған...

Ол кездің «Балдырғандары» (белесепет) бала түгілі 70 келілік жігіттерді де көтеретін. Артқы тепкішекке көрші баланы тұрғызтып алып айдап келе жатқанмын. рөлге ие бола алмай қалдым ба, жоқ әлде алдыңғы дөңгелек бірдеңеге тірелді ме есімде жоқ.Есімде қалғаны қатты құлағанымыз.Құлағанда да жаман құладық.менің басым тасқа тиіп жарылды.Қан бұрқырап ағып жатыр шекемнен.Жарты бетімнің терісі сыдырылып қалған. Бақырып үйге қарай жүгірдім.Алдымнан тәтем шықты.Ата-әженің қолындағы немере болғандықтан анамызды тәте дейтінмін.сол жанталасып орап берді. Кешке әжем келді бір жақтан.Дәлізде басым ораулы отырған мені көріп «не болды?» деп сұрады. Тәтем «мен ғой көсеумен (пешті шұқылайтын істік темір)ұрып басын жарған»деп менен бұрын айтып қалды.Сол кездегі әжемнің ашуланғаны сонша, сол көсеумен ананың өзінің басын жара жаздады.Қайта тәтем,«Ойнап айтам, белсебеттен құлады» деп үлгерді.
Әрі қарай

Біздің бала кезіміз...

Әбіләкімнің  ауылы: Біздің бала кезіміз...
Әркім (қиын балалық көргендер, жетім өскендердің орнына өзімді қоя алмаймын)өзінің бала кезін сағынып еске алатын шығар. БІз келмеске кеткен (лайым солай болсын)Кеңес Одағының соңғы балаларымыз. Сол кездегі дүниелердің сапасы жақсы болатын деп үлкендер жағы еске алып отыратын.
1.Шана.Көк шана. Бұл дүние ұрпақтан ұрпаққа ауысып отыраты десек те болады. Сол шанамен құдықтан суда тасисың, қорадан көмір және таудан сырғанақ тебесің.Осындай ауыр жұмыстың астында жүрген шана байғұстың темірі мен ағашы не деген мықты десеңізші…
2.Лимонад.Ол кезде осы сусыннан өзге сусын болмағандықтан ба таңдайдан дәмі әлі кетпегендей. Қанша сусын ішіп көрдім сол «лимонадқа» жететінін кездестірмедім.ауылға бөтелке жинайтындар келіп тұратын.Қанша бос бөтелкеге екенін білмеймін әйтеуір 1-2 бөтелкеге сағыз, үстінен тағы 2-3еуін қоссаңыз тағы лимонад алуға болатын ұмытпасам…
3.Сандалдар.Аяқ киімнің ішіндегі бұдан мықтысын кездестірмедім. Қайқайып кеткенше киесің, симай қалса бақайларың тұратын ұшын кертіп тастайды, киіп алып жүгіре бер.Тағы бір ерекшелігі табанында майтабандыққа қарсы теміршесі бар.Өкше мен табанның арасын көтеріп тұрады.
4.Трико.Табанға ілетін ілмешегі бар триколарды айтып отырмын. Тізесі екі кигеннен кейін екі метр алға шығып кететіні болмаса ол шіркіндер де мықты еді ғой…
Әрі қарай

Қазақ телевидениесіндегі шоу бағдарламалардағы "жұлдыздар".

Бағдарламалар дейтіндей соншалықты көп емес өздері…
«Шіркін лайфты» біраз жерде талқыладық қой, бұл жолы секіріп кетейік.
«Кеш қалмаңыз»-түсінбейтінім неден кеш қалмауымыз керек?! Жүргізушілері Айгүл Иманбаева мен Айқын (пах-пах).Екеуінде де жүргізушілікке икем жоқ. Айгүлдің сырттай журналистика оқып жатқанынан хабарым бар(мүмкін дипломында алған болар). Бір сұхбатында "Қазақ журналист қыздарының бұты талтақ, тісі қисық болғанына мен кіналы емеспін" депті, «Соңғы кезде ТД көп көрініп кеттіңіз»деген тілшіге. Айгүлді сұлулығымен он орап алатын журналист қыздар бар бізде. Телевизия саласына қазіргі таңда қатты талап қойылып жатқан жоқ шындығында.Сақау адамдарда жүргізе беретін болды ғой жаңалықтарды немесе арнайы бір бағдарламаны.Айгүл дайын бағдарламаны оқып бергеніне қарап әжептеуір журналистпін дейтін болар.Бірақ журналисттік талдау, зерттеу жасай алмаса несіне журналист.Дикторларды журналисттердің мойындамайтыны осындай әрекеттерден кейін туып жатады негізінде.
Әрі қарай

Ситуация деген не?

Көк жәшіктен жаңалықтарды көріп отырған шалынан кемпірі,
-Шал-ау, сенің көзің маған қарағанда ашық қой, осы ситуация деген не?-деп сұрапты.
-Мысалы, сен базардан келген кезде мен үйде көрші кемпірмен жатырмын делік. Міне, ситуация деген осы,-депті шалы.
-Ал, сен базардан келгенде мен көрші шалмен жатсам ол да ситуация ма?
-О, алжыған қақпас! Ол ситуация емес, ПРОСТИТУЦИЯ болады!
Әрі қарай

Кешегі хоккей

Әбіләкімнің  ауылы: Кешегі хоккейҚысқы Азия ойындарындағы шайбалы хоккейден жоғары дивизиондағы ерлер командаларының тартысы басталып та кетті. Кеше біздің құрама командамызбен Қытай елінің құрама командасы өзара бақ сынасты. Ойынның қалай өрбігінін өздеріңізде байқаған боларсыздар.Есеп 14-1, Қазақстан құрамасының пайдасына.
Менің айтпағым осы ойыннан кейінгі тілшілердің ойыншылардан алған сұхбаты жайында. Хоккей құрама командамыздың каптитаны Талғат Жайлауовтан сұхбат алу барысында тілші мынандай сұрақты қойып қалды, “Қақпамызға 1 шайба кіргізіп алуымыздың басты себебі не?”. Тілшінің де өз білгені бар шығар. Бірақ спорттың аты спорт, ойынның аты ойын.ірі есеппен жеңіп тұрып бұл сұрақты қоймаса да болар еді менің ойымша. Оның орнына, “Жапония құрамасының ойындарын тамашаладыңыздар, осы мықты командаға қарсы қалай ойнамақшысыздар?, Ойындарынан осал тұстарын байқадыңыздар ма?”дегендей сұрақтар қою керек еді. Бұның бәрін ИМХО деуші ме еді…
Әрі қарай

Асабалар...

Асаба бола білу де өнер, егер сол атқа лайықты болсаң. Қарағандыда (барлық қалада)қазіргі таңда тас лақтырсаң «тамадаға» тиеді. Филфактың балаларын қойып, политехтың қулары да айналыса бастады.Жақсы басқарып жатса басқара берсін әрине. Олармен жағаласып КВН-щиктер жүр,өздері басқарады,өздері ән айтады.Тойдың қызықты өтуіне тікелей қатысты асабалар тойдың шырқын бұзыпта жатады кейде. Жас асабалар көбіне анайы әңгімелер айтып үлкендер жағына жақпай қалады.Тойда мынандай ойын ойнатты бір асаба:
Ортаға 4 еркек, 4 келіншек шығарады.Ойынның аты «бие мен айғыр».Жігіттерден жылқының қай жерін ұнатасың деп сұрайды, аналар қазы-қарта десе, енді ана биенің сол жерін сүй дейді.Жігіттер қуып, қыздар қашып әлек. Асаба "өй, мына айғыр шабайын деп жүр ғой" дейді. Жұртта мәз.Негізі халықтың да тойға деген талғамы түсіп кеткен.Ондай асабаны қуып шықса екінші өйте қоймас. Әлгі асабаны шақырып алып, «Сенің анаңды осы ойынға шығарып, бие қылса дұрыс па, оған сенің көзіңше айғыр шабайын деп жатса жақсы ма?» дедім.Өзі білсін ар жағын…
Әрі қарай

Пряма пайдош...

Мен таза қазақы ауылда өстім.Өзге ұлтың бір өкілі жоқ еді біздің ауылда. Бірен-саран адамдардың үйіндегі жұмысшыларын есептемегенде. Мектепке бармаған кезім. Бірақ шатып-бұтып бірдеңе айтқан болам орысша.Бұның бәрі әріпті ерте танығанымның арқасы.Өзімнен үлкен әпкелерімнің кітаптарын оқи беретінмін. Бірдекөліктері құртылып қалды ма,әлде басқа себептері болды ма екі орыс біздің үйдің жанына тоқтады. Түскі ас кезінде мамам (әжемнің бауырында өсіп ол кісіні мама деп атап кеткенмін) «аналарды асқа шақыр» деді. Мен де қалай шақырамын деместен тұра жүгірдім. Екеуінің жанына барып, «Эй, русский, кушай рожки» дедім. Түскі асқа тіптен «рожкида „емес қой ең құрығанда…
Біздің ауылдан әрі Қарағаш деген орманды ауыл бар.ол жақта саңырауқұлақ түр-түрімен өседі. Күзге салым орыстар ағылады сол ауылға қарай. Шамасы бірінші класс оқимын. Мектепке бара жатқан менің жаныма бір жигули тоқтады.Ішінен түскен орыс жаңағы ауылды сұрады менің пайымдауымша.“Пряма пайдош, Карағаш найдош» дедім мен саспастан.
Әрі қарай

Аманат. Өсиет

Аманат
Жасы келіп өлейін деп жатқан шал балаларын жанына шақырып алыпты. 1 ұлы және 1 қызы болса керек.
-Мен өлген соң сары сандыққа өзің ие бол ұлыммм…
Осы жерде кемпірі шыдай алмай кетіп,-Сандықты ұлына бергенді кімнен көрдің? Қызыңа бер-десе керек. сонда шал соңғы күшін жиып:
-Әй, кемпір өлейін деп жатқан мен бе, сен бе?-деген екен.

Өсиет
Әкесі өлейін деп жатып баласын шақырып алып соңғы сөзінде,:«Балам менің бір тілегім бар, орындайсың ба?»-депті. ажал аузындағы әке тілегін орындамайтын бала кемде-кем.
-Орындаймын әке!
-Ендеше менің аяғымдағы нәскиімді шешпей жерлет және мына қағазды жерлеп болған соң оқы, оған дейін оқыма- депті.
Шал өлді. Жерлеу рәсімі басталғанда баласы,"Әкемнің соңғы сөзі еді, нәскиімен жерлейік«деп өтінеді.Бірақ шариғат заңы бойынша қалай дүниеге келді, солай жерленеді ақыры.Әкесін жер қойнына тапсырған жігіт, оңаша жерге барып қағаздағы жазуды оқиды.
»Балам, өзің көргендегідей мен о дүниеге жыртық нәскиде алып кете алмадым. Дүниеге көп құныға берме" деген жазу бар екен әлгі қағазда.
Әрі қарай

Жаңа өткен қоян...

Біздің Ескене ауылы екіге бөлініп жатыр. Таудың (өзімізге тау, қырат негізінде) шеткері мүйісінде Талдыбұлақ атты шағын ауылымыз бар. 15 үйлі. Осы Талдыбұлақтан Ескенеге мектепке барамыз. Екі ортаның қашықтығы 2 шақырымнан аса болар. көрші және ағайын болып келетін Ербол екеуміз көбіне бірге барамыз (Кеңес Одағы ыдырағанша бізді аранйы көлікпен тасымалдайтын). Жарты сағаттық жол. Екеуміз таудың етегіндегі жолмен әңгімелесіп келе жатқанбыз. Кенет Ербол тоқтай қалды. алдымызды кесіп өткен қоян ізі жатыр екен. Ербол қолғабын (биялай деп те атайды) шешіп ізді ұстап көріп, «жып-жылы екен, жаңа ғана өткен қоян екен» демесі бар ма))) Шамасы сол кезде мен 5, ол 3-ші класта оқимыз-ау деймін.
ПыСы.Класс сөзін мен көп жерде қолданамын.Мүмкін біздің мектептегі соңғы жылдарымызда кірген «сынып» сөзіне бойым үйренбеген болар.Тегі әр сөзді аудара бергеніміз де дұрыс емес секілді.
Әрі қарай