жарымсың ба деген сұрақ туады екен бірден. Жалпы біздің басымызға айыппұл салу, жазалау, тартып алу дегеннен басқа ой келмейді ме өзі? Ажырасу себептерінің барлығы қайдан шығады, сол түпкі себепті жоймайынша, бұл тоқтамайды.
Биыл Қажы Тарханға бару бұйырды маған. Мүсәпір қазақты кездестірдік, нақтырақ айтсам ол Аққукөлдің қасында қызыл арба айдайтын кісі, атын ұмытып қалдым, арбасының суретін салып жіберермін кейін. Оның айтуынша қазақтар мен қалмақтарға мемлекеттік қызметке кіру қиын екен. Елге қайтқысы келетінін айтты. Орал жақтан тумаларын тауып алып, барып келген екен. Көшеде кездестіргенде қазақ па, қалмақ па деп тұрасың. Бір рет қоғамдық көлікке мінгенде, айдап отырған қазақ екенін түсіндім, ол алдында келе жатқан атыраулық нөмірі бар көлікке қоймастан белгі беріп, сосын қасындағы қызға айтып қояды, «наши же» деп. Соооооооооол. Бөкей хан мен Сейіт бабаның мазарлары сол жақта, Құрманғазының ескерткіші бар. Очм маған да ұнады өте. Көрме, мұражайларының барлығын аралап келдім, Ақ мешіт пен Қызыл мешітке бардым.
«Абай жолын» оқыңыз. Болғаны болған бүкіл елде, бірақ неге екені, сақталған жері аз болып тұр ғой. Жыл құтты болсын ал! Бізге дағдарыс жүрмейді дейсің!
Әнуарбекқызы, сонда кімді алдайсыңдар?? Лібә-ә-ә осындай екіжүзділіктің не керегі бар?
деген пікіріңізден кейін ойлап едім бұл бәрібір біржақты бола алмайды ғой бәріне, күйеу, ұл, күйеу бала, әке, дос ретінде өзін әр түрлі ұстайды ғой деп, соны өзіңіз жазыпсыз ғой қанша уақыттан кейін.
Бас екеу болмай, мал екеу болмайды. Тұрмысқа шығарда жұ байым ата-анасымен тұрған, содан кейін де шамалы тұрдық ата-енеммен. Содан кейін пәтер жалдап, жұмыс жасап, екеулеп әйтеуір алдық үйді.
аудармаларыңызды осында қосуыңызды өтінемін, рақмет
деген пікіріңізден кейін ойлап едім бұл бәрібір біржақты бола алмайды ғой бәріне, күйеу, ұл, күйеу бала, әке, дос ретінде өзін әр түрлі ұстайды ғой деп, соны өзіңіз жазыпсыз ғой қанша уақыттан кейін.