Пікір білдіргің келіп бара жатыр, бірақ ақылды ештеңе ойға түспей тұр, ал өз ойыңды жазып жіберуге біртүрлі ұяласың, не істеу керек?
Саспа, ондай мәселе туса, талай бұқатірестерде сыналған, төмендегі әмбебап жауаптар саған көмек болып қалуы мүмкін деген ниетпен, әмбебап жауаптар сериясын бастап жіберуді жүн көрдім.
Осыдан тура жеті жыл бұрын… Дәл осы күні, дәлірек айтса, түні, мен өмірімде алғаш рет сол бір керемет сезімді бастан кешірдім. Дүниенің ешбір рахаты онымен тең келмейді екен. Алдымен не болғанын ұқпай қалдым, содан кейін күлдім, содан кейін ағыл-тегіл жыладым. Өзімнің енді шынымен басқа адам екенімді, енді ешқашан бұрынғыдай бола алмайтынымды сол сәтте ұғындым.
Шын мәнінде жақында ана болатынымды сол кезде бірақ мойындадым.
Соңғы кездері мемлекеттік құрылымдарда кең белең алып, індетке айналған мәселе „Команда„. Сіздің командаңыз деп сөйлеу тіпті мода болды. Бастық ауысқан кезде ескі команданы ыдыратып, жаңа команда жинап жатады. Әрине ол команда білгір адамдар болса сөзсіз, дегенмен басқа салаларда жасаған адамдар жұз ұйықтаса да түсіне кірмеген салаларға келіп жатады. Көптеген жылдар бойы мекемеде қалыптасқан, жинақталған дағдыны, білім-білікті, қарым-қаблетті, тұтастық пен ынтымақты бір күде ысырып тастауға болады ма? Сіздер қалай ойлайсыздар, әлде мен „Команда„ ұғымын дұрыс түсіне алмай жүрмін бе?
Қазақ тіліндегі сөз тудырушы осы бір жұрнақтарды қаншалықты дұрыс қолданып жүрміз?
Бұл сұрақ редактор ретінде мені үнемі мазалайды, бүгін мына мақала осы постты жазуға түрткі болды.
«Survey» сараптамалық орталығы 15-22 жас аралығындағы жасөспірімдер мен жастар арасында өткізген кезекті сауалнамасының қорытындыларын жариялады. «Интернетте отырған кезіңізде бөлмеге біреу кіріп келген жағдайда қай сайтты ашып қоясыз?» атты сауалнамаға еліміздің 14 облысынан барлығы 2984 жас интернет қолданушы қатысты.
Еее нақ, бұл сонаау — Людовик ағзамның тасын шауып алған күндері орын алған оқиға болса керек. Шешесстің.
Жорждың алқаш ұлы Жак алаңға шығып бөсіпті:
— Кез келген шараптың атын бір-ақ ұрттап айтып бере алам!
Тобыр дереу үш кесе шарап әкеліпті. Жак біріншісін ұрттап:
Benetton жарнамалары киім сатып алуға үгіттемейді. Олар барынша қоғамдағы әлеуметтік тақырыптарды көтеруге тырысады, нәсілшілдік, бөліну, СПИД сияқты. Бұл фирма жарнамалары үлкен жанжалдар, пікірталастар туғызса да осынысымен өздеріне имидж істеп алды.
80-шы жылдардың ортасында жастарға арналған киімдер шығарып жүрген бұл фирма Оливьеро Тоскани атты фотографқа жарнама бөлімін басқаруды ұсынады. Тоскани «United Сolors of Benetton» (Бенеттонның біріккен түстері) атты слоганды ойлап табады. Сол кезден бері Бенеттонның жарнамалары — біз жарнамадан көріп үйренбеген біртүрлі фотолар.
Жаңа өзіме осындай папка жасап қойдым)))) Осы әдісті тауып алып, соншама мәз болғаным))))
1. Алдымен жұмыс столында папка жасаймыз.
2. Атын өзгеру (переименовать) таңдап, Alt батырмасын басып тұрып 2 5 5 сандарын басамыз.
3. Папканың атауы жоқ болды.
4. Қасиеттері (свойства) дегенді шертіп, настройки, сосын сменить значок дегенге кіреміз. Осында «прозрачный» значокты таңдаймыз))) Болды!