Дипломдық жұмысты қалай жаздыңыз?

Мен Ә.Нұршайықовтың «Махаббат қызық мол жылдар» деген романын қайта оқып бастадым. Осы романда өте қызық әрі маңызды жолдарды оқыған едім. Шығармадағы Меңтай деген басты кейіпкер бар еді ғой, сол қыз бірінші курста-ақ дипломдық жұмысының тақырыбын анықтап қойыпты. Маған Меңтайдың осы әрекеті ой салып, көкейімнен кетпей қойды. Дипломдық жұмыстың тақырыбын қалай таңдасам екен деп ұзақ ойда жүрдім. Осының әсерімен 4 курстағы таныс әпкеме барып ойымды айтқан едім, ол маған күлді. -Мен 4 курста оқимын, менің өзім әлі бұл тақырып жайында ойланған жоқпын. Оның қиын түгі де жоқ, бітіруге 1-2 ай қалғанда -ақ жазып үлгересің, -деді. Мен бұндай ауқымды тақырыпты қалай аз уақытта жазып бітіруге болатынын сұрадым. -Қазір интернет бар, кітаптардан көшіріп ала саласың,- деп жауап берді. Сөйтсем бұлар дипломдық жұмыстың 2-3 бетін «пәленше былай айтады, түгенше солай айтады» деп көшіре салады екен. Айтпақшы, бұл көшіруді қазір ғылым тілінде плагиат деп жатыр ғой. Бізде осымен айналысатын арнайы Ұлттық ғылыми техникалық ақпарат орталығы бар. Олардың дерегінше Қазақстандағы әрбір оныншы ғылыми жұмыс плагиат.
Сонымен, дипломдық жұмыс- бұл студенттің жоғарғы оқу орнын аяқтау кезінде жазылатын соңғы қорытынды өзіндік ғылыми тәжірибелік жұмысы. Демек, бітіруші дипломдық жұмысты өзі жазып, өзінің көзқарасы мен мамандықты қалай игергенін көрсету керек.
Ұлттық ғылыми техникалық ақпарат орталығының ұлттық ресурсты қалыптастыру департаментінің директоры Қамарсұлу Елеукенованың айтуынша плагиат жағымсыз құбылыс, ал онымен күресудің екі жолы бар. Жаза және «антиплагиат» жүйесін қалыптастыру. Алайда, соңғысының кемшіл тұстары да байқалатын көрінеді. Бұл әлі де шикі жүйе екендігін және оны одан әрі жетілдіру керектігін айтады биология ғылымының кандидаты Сержан Аманов. Плагиат жасау ғылымға қаншалықты әсерін тигізеді? Сіздіңше бұл дұрыс па, бұрыс па? Плагиатпен күресудің қандай тиімді жолдары бар?Өзіңіз дипломдық жұмысты қалай жаздыңыз?
Әрі қарай

Париж-Станбул-Брюсель.

Париж-Станбул-Брюсель.
Осы үш қалада әлемді дүрліктірген лаңкестік оқиғалары болып өткені, баршамызға мәлім. Жәбірленушілердің жанұяларына көңіл айтқан xәлде, сол лаңкестік оқиғаларға шолу жасап көрмекпін.
Ол лаңкестік оқиғаларды өздерін «Ислам мемлекеті» деп атайтын ұйым өз мойнына алды; бірақ сол лаңкестік оқиғалар Ислам дініне сай келеме? Жоқ, әсте сай келмейді, бәлкім Ислам діні лаңкестік оқиғалардың бәрін қаралайды! Осы орайда, бұл лаңкестіктердің Ислам дініне сай келмейтін саралап көрсем:
1- Ислам діні бейбітшілік діні, оған дәлел: Ислам дініндегі ең киелі кітәп Құран десек, сол Құранның барша сүрелері: «Аса қамқор ерекше мейрімді Алланың атымен басталады» деп басталғанын көреміз. Және Ислам дінінде көріскен кезде ең бірінші айтылатын сөз бұл: «Ассаламалайкум» яғни: «Сізге Алла т. ның амандығы, сәлемі болсын деген сөз.
Демек дініміз барынша бейбітшілікке үндейтін дін, ал лаңкестердің Ислам атын жамылып жасаған қандайда бір іс әрекеттері жәй дін дұшпандарының істеген жаласы ғана деп түсінуіміз тиіс.
2- Лаңкестер Ислам дінінің басты негіздерінен болған „уәде де тұру“ атты қағидасын өрескел бұзып, жарылыс жасағанының күәсі болудамыз. Олар сол Европа елдеріне кірген кездерінде, ол елдің заңын сақтаймыз деп уәде беріп кірді емеспе? Ал Пайғамбар (С.А.С) „Мұнафиқтің үш белгісі бар“ дей келе, сол үш сипаттың бірі „Уәде берсе уәдесінде тұрмайды“. Ал дінімізде Алла (Т) Құранда айтқанындай: „Расында мұнафиқтар тозақтың ең түбінде жанады“ ( Ниса- 145) көріп оырғанымыздай, мұнафиқтарды қияметте кәпірлерден де қатты жазаланатыны айтылған; ал осы аят, xадистерді ой елегінен өткізген кез-келген жан, лаңкестердің қандай үлкен күнә істеп жүргендерін түсініп білер еді.
3- Олар (Лаңкестер) Ислам дінінің тұнық атын лайлап, абырой беделіне нұқсат келтіріп жатыр. Ал Пайғамбар (С.А.С) өз заманында үлкен күнә істеген қылмыскерлерді, дін дұшпандарын, Ислам дінінің абыройын ойлап жазалаудан бас тартатын еді.
Ал енді өздеріңіз ой жүргізіп көріңіздер: Лаңкестік жағдайлардан кейін демократияны ту етіп мұсылмандардың емін еркін жүріп тұрысына, дінін насиxаттауына толықтай рұқсат еткен Европа елдері; мұсылмандарға қысым жасай бастады, қаншадан-қанша мешіттер жабылып, қаншадан-қанша уағыз-насиxаттар тоқтады. Оның сыртында қандайда-бір жолмен болсын мұсылмандарға зиян берүге желеу іздеп жүрген дін дұшпандарына жол ашылды, көрінген жерде мұсылманның құқығы қорғалудан қалды…
Лаңкестердің дінге жасаған зияндарын санай берсек санына жетпейміз. Алла (Т) баршамызды xақ жолынан тайдырмасын…
Әрі қарай

Астанада Нұрғиса Тілендиевтің шығармашылығына арналған гала-концерт өтеді

Астана жаңалықтары: Астанада Нұрғиса Тілендиевтің шығармашылығына арналған гала-концерт өтеді

Ертең, 1 сәуірде Конгресс-холлда қазақ елінің біртуар перзенті, халқымыздың мәдениеті, музыка өнерінде композитор, дирижер ретінде өшпес із қалдырған, күйші, Нұрғиса Тілендиевтің шығармашылығына арналған «Нұр аға» гала-концерті өтеді.

Нұрғиса Тілендиев көзінің тірісінде-ақ қазақ музыкасының сайыпқыраны атанған еді. Оның талай сазы тыңдарманның жүрегінен орын тауып, қазақ киносын әсем әуенмен әрлеген болатын. Ол 500-ден астам музыкалық төл туындының авторы. Оның «Аққу», «Аңсау», «Арман», «Көш керуен», «Махамбет», «Саржайлау» сияқты әндері мен күйлері халқының сүйіп тыңдайтын рухани қазынасына айналған.

Нұрғиса Тілендиевке арналған концерттің ерекшелігі – автордың халық ұжымдарына арнап жазған шығармаларын Астана қаласы әкімдігі Мемлекеттік академиялық филармониясының симфониялық оркестрінің орындайтынында. Дирижері — Ернар Нұртазин және Берік Батырхан.

Ән-жыр кешіне КСРО халық әртісі Бибігүл Төлегенова, ҚР халық әртісі Нұрғали Нүсіпжанов пен Майра Мұхамедқызы, ҚР еңбек сіңірген қайраткерлері Айгүл Үлкенбаева, Алтынай Жорабаева, Айгүл Қосанова, Азамат Жылтыркөзов, Бибігүл Жанұзақ, Қазақстанның жастар сыйлығының иегері Нұрғали Тұрлыбеков, сондай-ақ, республикалық және халықаралық байқаулардың лауреаттары Айзада Капонова, Нұрбол Балапанов, Шахризада Тыныштық қатысады.

Гала-концерттің басталуы сағат 19.00.

astana.gov.kz/kk/modules/material/10231
Әрі қарай

Астанада «Жастар жалыны - 2016» шығармашылық фестивалі өтеді

Астана жаңалықтары: Астанада «Жастар жалыны - 2016» шығармашылық фестивалі өтеді
Астанада жыл сайын көктемде студенттер арасындағы «Жастар жалыны — 2016» фестивалі өтеді, биыл төртінші рет өткізілетін шара елордалық жігерлі әрі шығармашыл жастардың басын қоспақ.

Алғашқы «Жастар жалыны» фестивалі 2013 жылы ұйымдастырылған болатын. Оған Астанадағы барлық оқу орындарынан жүздеген дарынды студент қатысты. Сол сәттен бастап көктем мен достық мерекесін өткізу дәстүрге айналды.

Бүгінде қалалық ЖОО-лар мен колледждерде шығармашылық атмосфера орнады, креативті идеялар ұсынылып, номерлер мен қойылымдар әзірленуде, костюмдер тігіліп жатыр. «Жастар жалыны» фестивалінің ашылуы 8 сәуірде өтеді. Биыл шығармашылық фестиваль ерекше салтанатты форматта өтеді және ҚР Тәуелсіздігінің 25 жылдығына арналады.

«Нұр Отан» партиясы жанындағы «Жас Отан» жастар қанатының жастар жобалары бөлімінің сарапшысы Зүлфира Арықбаеваның айтуынша, биыл шараға біраз жаңашылдықтар енгізілген. Бұрынғы алты номинацияға «Үздік волонтерлық жоба», «Авторлық оқу», «Что? Где? Когда?» интеллектуалды ойыны, сондай-ақ, «Квест» шытырман ойыны қосылды.

– Бұл жолы фестиваль кеңейді, жастар шығармашылық және зияткерлік бағыттардағы сайыстарға қатысады. Биыл шараға қатысушылар саны артады деп ойлаймыз, – деді З. Арықбаева.

«Жастар жалыны-2016» жастар фестивалі 8-12 сәуір аралығында қаланың түрлі алаңдарында өтеді.

13 сәуірде сағат 18.00 Конгресс-холлда өтетін гала-концертте 10 номинация бойынша жеңімпаздардың есімдері белгілі болады.

astana.gov.kz/kk/modules/material/10230
Әрі қарай

Елордада «Мерейлі отбасы» Ұлттық конкурсы өтеді

Астана жаңалықтары: Елордада «Мерейлі отбасы» Ұлттық конкурсы өтеді

Биыл «Мерейлі отбасы» Ұлттық конкурсы үшінші рет өткізіледі, оған еңбек, спорт, шығармашылық, интеллектуалдық және ғылым салаларында жоғары жетістіктерге қол жеткізген отбасылар қатыса алады. Ертеңнен бастап ұлттық конкурсты дайындау және өткізу бойынша ұйымдастыру комиссиясы қатысушылардан өтінімдерді қабылдай бастайды.

«Мерейлі отбасы» конкурс 3 кезеңмен өткізіледі: бірінші кезең – аудандық (қалалық); екінші кезең – облыстық; үшінші кезең – республикалық.

Конкурсқа қатысуға өтінімдер тиісті құжаттар қоса тіркелген арнайы нысан бойынша аудандық әкімдіктердің ішкі саясат бөлімдері мен Астана қаласының Ішкі саясат басқармасында 2016 жылғы сәуірдің 1-нен 30-на дейін қабылданады.

Айта кетейік, өтінімдерді қарау барысында комиссия өкілдері отбасы мүшелерінің жетістіктерінің маңыздылығы мен санына, отбасылық дәстүрлер мен жәдігерлерге, рухани-адамгершілік құндылақтарға, арғы тектерін білуіне және т.б. назар аударатын болады.

Өткен жылы шығармашыл Жүгінісовтар мен спортшы Елеусіновтер әулеті «Мерейлі отбасы» ұлттық конкурсының елордалық кезеңінің жеңімпаздары атанған болатын.

Еске салайық, «Мерейлі отбасы» ұлттық конкурсы өнегелі құндылықтарды жаңғыртуға және отбасы мен некенің жағымды үлгісін таратуға, отбасы мәртебесін жоғарылатуға бағытталған.

Конкурстың мақсаты отбасы институтын, адамгершілікті, руханилықты, отбасыларды, ата-аналардың балаларға күтім жасауын дәріптеу және кеңінен насихаттау болып табылады.

Толық ақпаратты 556708, 556701 телефондары арқылы алуға болады.

astana.gov.kz/kk/modules/material/10229
Әрі қарай

Абай қазір осылай да айтар ма еді

Мен бала күнімде естуші едім, біздің қазақ қырғызды көрсе, күлуші еді «енеңді ұрайын, көтерілісші қырғыз, басшыдан басшы шыдатпай, бірінен соң бірін қуып. Өздері Кіремілдің алдын сыпырып жүр. Орыс жағалаған қырғыз деген осы» деп. Өзбекті көрсе, оны да боқтап күлуші еді: «Есек мінген, жаман өзбек деп» деп. Орысқа да күлуші еді: «ауылды көрсе шапқан, жаман сасыр бас орыс» деп.

Орыс ойына келгенін қылады деген… не айтса соған нанады, «ұзын құлақты тауып бер депті» деп.

Сонда мен ойлаушы едім: ей, құдай-ай, бізден басқа халықтың бәрі антұрған, жаман келеді екен, ең тәуір халық біз екенбіз деп, әлгі айтылмыш сөздерді бір үлкен қызық көріп, қуанып күлуші едім.

Енді қарап тұрсам, қырғыздың түсірмеген киносы жоқ, шығармаған жемісі жоқ, саудагерінің жүрмеген барахолкысы жоқ, қылмаған шеберлігі жоқ. Қазақтың өлісінің ахиреттігін, тірісінің киімін сола жеткізіп тұр. Өзбекке қарасам, стройкыге да шыдайды, кедейлікке де шыдайды, қазаға да шыдайды, молда, медресе сақтап, дін күтуге де шыдайды. Машинаны да пойызды жақсылап жасап сатып жатыр. Мұнайсыз-ақ еңбек қылып, мал табудың да жөнін солар біледі. Оның бәрі — бірін-бірі қуып қор болмай, шаруа қуып, өнер тауып, мал тауып, зор болғандық әсері. Орысқа айтар сөз де жоқ, біз құлы, күңі құрлы да жоқпыз. Бағанағы мақтан, бағанағы қуанған, күлген сөздеріміз қайда?
Әрі қарай

Аяқтан нық тұру - арманым

Айдың, күннің аманында жігеріміз құм болып, туыстар мен достардан көңіліміз қалып жататын кездер болып тұратыны жасырын емес. Мен сіздерді Жанна есімді кейіпкермен таныстырғым келеді. Ол тағдыр тәлкегіне ұшырап, жер бетін өз аяғымен басып жүру мүмкіндігінен айырылып қалса да мойымай, жасымай, әлі күнге дейін әрбір атқан таңы үшін шүкіршілік етіп келеді. Бүгінгі таңда ол жұмсақ ойыншықтар тігумен айналысады. Оның қолымен жасалған мультфильм кейіпкерлерін Қазақстан тұрғындарынан бөлек, Белоруссия, Ресей, АҚШ, Франция, Испания, Латвия, Тайланд мемлекеттерінің тұрғындары сатып алған екен. Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, Көкпекті ауылының тумасы, 29 жасар Жанна Жабековамен ғаламтор желісі арқылы хабарласып, әңгімелестім. Оның өз қолымен жасаған туындыларын Сіздермен бөлісуді жөн көрдім!..
Блог - ademi_alem: Аяқтан нық тұру - арманым
Әрі қарай

Қуу немесе Коко Шанель чимкентская екен

Баяғыда Шымкентте тұратын Көкөш деген апайымыз, Анель деген қызын ертіп Францияға кетеді. Енді бизнес, сауда, ақша қуып шекара асып кеткен болуы керек. Көкөш апайымыз бен Анель қарындасымыз Парижде қарап қалмай неше түрлі иіс сулар мен сөмкелер жасай бастайды. Кейін мына керемет затарды кім шығарған деп сұрайды ғой халық. Сонда білетіндер: Мұны Қазақ жерінен келген қос шебер – Көкөш, Анель дегендер шығарды деп шулайды. Коко шанель бренді осылай пайда болыпты –мыс. Дәл осындай оқиға. Тағы да қазақтың кәсіпкер ерлі-зайыпты адамдары — Адина мен Дастан деген жұп шетелге барып спорттық киімдер тіге бастаған. Істері жүріп кеткен болуы керек. Енді сауда белгісіне ат қою керек қой. Көп ойланбай қазақша бір атау ойлап табады, яғн есімдерінің алғашқы буындарын бір біріне жалғап Адинаның «Ади» буынымен Дастанның «Дас» буынын қосады да Адидас деген брендті дүниеге әкеліпті жарықтықтар. Ал Адидастың логотипіндегі бәріміздің спорттық киімдерімізде жүрген баспалдақ сияқты үш сызық -қазақтың үш жүзі деген мағынаны береді екен.
Қарызды жақсы көретін халықпыз емес пе. Ең алғаш осы киімдер тігіле бастағанда жұрт келіп қарызға сұрайтын көрінеді. Бере алмаймын дегендерге, қарызға сұрағыштар келіп: «Бере салш ей, бері саш ей, берсаш ей» деп сұрай берген екен. Содан киімдердің атауы «берсаш-ей» аталып кейін Версачи болып еуропаланып кетіпті. Котон деген фирма бар. Енді оның қазақша екендігін дәлелдеп жатудың тіптен қажеті жоқ. Өзі шалбар шығаратын болса, озі «котон» болса, не мағына беретінін түсіндіріп босқа уақытты алмай-ақ қояйын.
Мына қытайдан келетін киімдер тым сапасыз, ары кетсе бір жыл немес бір ай киесіз болды. Қазақтың бір кәсіпкері осы кемшілікпен күресуге бел буады. Ол айтыпты: -Мен киім шығарсам, бір айлық, бір жылдық қылып жылтыңдатпаймын, мен шығарсам мәңгі киетін киім шығарамын депті. Сөйтіп мәңгі деген бренд пайда кейін ол да еуропаланып «Манго» атанып кеткен екен. Хуго Босс – деген бар. Ер адамдардың киімін шығарады фирма. Оның атауы қайдан шыққан дейсіздер ғой. Қазақтың шебер тігіншілеріне бір бай ақсақалдан заказ түседі. Енді жасы келіп қалған кісі болуы керек, қуығы ұстамайды екен. Қуығы бос болғаннан кейін жылдам киіліп шешілетін шалбар керек депті. Кейін фирма «Қуығы бос» атанып, уақыт өте келе Хуго Босс деген брендке айналыпты. Тіпті машиналардың атауы да қазақ тілінен шыққан екен. Немістер машина шығарады да, осы темір тұлпарымызға ат қойып беріңдерші осы сендердің тілдерің шұрайлы деп қазақтарға келеді ғой. Қазақтар: онда көліктеріңді ары бері жүргізіңдер дейді. Немістер машиналарын ары бері айдайды келіп, бір бұрылыста аты жоқ машина ауып қалады. Қарап тұрған ат қойғыш қазақтар: «Ауды анау ауды! Ауды-ей машина, ауды-ей!!!» деп шулай жөнеледі. Немістер бұл не деген әдемі сөз деп, шулап тұрған қазақтардың сөзін блокноттарына түртіп алған екен дейді. Сөйтіп дүниеге «Ауди» келіпті. Оны естіген кәрістер де қазақтарға келіпті біздің көлігімізге ат қойып беріңдер деп. Қазақтарға ат қою деген немене. «Көрсет» депті. Әлгі көлік бар күш-қуатымен құйындатып өте шыққан екен. Бір қаза айтыпты: «Желдей жүйрік екен» деп, екіншісі: «Құйындай» екен дейді. Сонда кәрістерге «құйындай» деген сөз ұнса керек, сөйдіп өмірге Хюндай бренді келіпті. Бітті))
Әрі қарай

Астанада бүгін «Әлихан Бөкейханов және ұлт руханияты» тақырыбында дөңгелек үстел өтеді

Астана жаңалықтары: Астанада бүгін «Әлихан Бөкейханов және ұлт руханияты» тақырыбында дөңгелек үстел өтедіБүгін 31 наурызда ҚР Ұлттық академиялық кітапханасында мемлекет және қоғам қайраткері, «Алаш» ұлт-азаттық қозғалысының негізін қалаушы әрі көсемі Әлихан Бөкейхановтың 150 жасқа толған мерейтойына байланысты «Әлихан Бөкейханов және ұлт руханияты» тақырыбында дөңгелек үстел өтеді.

ЮНЕСКО Бас конференциясының 38-ші сессиясының шешіміне сәйкес, Әлихан Бөкейхановтың мерейтойы 2016 жылғы ЮНЕСКО-ның Атаулы күндер күнтізбесіне енгізілді.

Дөңгелек үстел барысында Л. Н. Гумилев атындағы ЕҰУ жанындағы «Алаш» ғылыми-зерттеу институты (директоры Сұлтан Хан Аққұлұлы). тарапынан қазақ, ағылшын және орыс тілдерінде дайындалған «Әлихан Бөкейхан. Alikhan Bukeikhan. Алихан Букейхан» атты зерттеулер, публицистикалық мақалалар, сұхбаттар және дөңгелек үстел материалдарының жинағы кітапханаға сыйға тартылады. Биыл бұл институт Әлихан Бөкейхановтың өмірі мен қызметі туралы 2 томдық монографиясының бірінші томын, оның 16-18 томдық шығармалар жинағының толық жинағын, «Алаштың Әлиханы», «Әлихан тағылымы» жинақтарын, сондай-ақ басқа да кітаптар мен жинақтарын жарыққа шығаруды жоспарлап отыр.

Дөңгелек үстел жұмысына «Отырар кітапханасы» ғылыми-зерттеу орталығының директоры, алаштанушы ғалым Тұрсын Жұртбай, Мемлекеттік тарих институтының директоры, тарих ғылымдарының докторы, профессор Бүркіт Аяған, ҚР Парламенті Мәжілісінің депутаты Сауытбек Абдрахманов, Л. Н. Гумилев атындағы ЕҰУ профессорлары Зиябек Қабылдинов, Данагүл Махат қатысады.

«Алаш қозғалысының көсемі» атты кітап көрмесі Әлихан Бөкейхановтың қоғамдық-саяси, мемлекеттік, ғылыми, публицистикалық және журналистік қызметі және оның бай мұрасына арналады. Көрмеде автордың кітаптары, жинақтары, сондай-ақ мерзімді басылымдарда жарияланған мақалалары ұсынылады. Сондай-ақ «Алаш ардақтыларына тағзым» тақырыбымен Алаш қайраткерлері суреттерінің көрмесі өтеді.

ҚазАқпарат
Әрі қарай

Жапонияның бес танымал суретшісі ҚР Ұлттық музейіне туындыларын сыйға тартты

Астана жаңалықтары: Жапонияның бес танымал суретшісі ҚР Ұлттық музейіне туындыларын сыйға тартты
ҚР Ұлттық музейіне жапондық бес суретші өздерінің тоғыз картинасын сыйға тартты.

Бұл сый-сияпат 3-31 наурыз аралығында «Бес суретші — бес құбылыс: дәстүрлер мен жаңашылдық» көрмесі ұйымдастырылуына орай жапондық тараптың ризашылығымен табысталды.

Мията Рёхэй, Митамура Арисума, Сайто Норихико, Мизогучи Бодуко және Кавачи Кунпей секілді суретшілер елорданың өнер сүйер қауымының назарына 35 туындысын ұсынды.

Бұл көрмеде каллиграфия, нихонг көркем суреттерін, тушьпен салынған туындыларды, шағын мүсіндерді, сондай-ақ өзге де жапондық өнердің жетістіктерін байқауға болады.

ҚР Ұлттық музейінің директоры Дархан Мыңбай көрмеге Жапонияның өнердегі үздік шеберлерінің туындылары ұсынылған атап өтті.

«Бұл көрмені мәдени диалогтың бастауы, елдеріміз мәдениеттерінің жақындасуы ретінде бағалап отрымыз. Өз кезегінде Қазақстан да Жапонияның көрме алаңдары мен музейлерінде еліміздің суретшілерін таныстыра алады», — деді ол.

Сыйға тартылған 9 картинаның арасында жапондық ЖОО ректоры Мията Рёхэйдің де еңбегі бар. Сонымен қатар ол «Токио-2020» Олимпиадалық ойындары ұйымдастыру комитетіне басшылық етуде.

Айта кетейік, бұл көрмені ұйымдастыруға Жапон қоры, Суретшілердің Азия-Тынық мұхиттық қауымдастығы, Жапонияның Қазақстандағы Елшілігі қолдау жасады.

ҚазАқпарат
Әрі қарай