Жаңа технологияның даму барысы кез келген қыйын мәселелерді ғана шешіп қоймай(түрлі ауырулады емдеуден бастап, қоршаған ортаны тазарту), өздері де қауіп алып келуі мүмкін. PCWek журналы ең қауіпті 10 жаңа технологияны бөліп сипаттап берді.
Қазір адамдар жарнамалардан жалығып, оларды қарамайтындай дәрежеге жетті. Жарнама агенттері мұндай жағдайда жаңа креативтер, тың ойлар ойлап табуда. Солардың бірі үйлер, офис ғимараттарындағы лифтілерді жарнама алаңы ретінде қолдану. Орташа есеппен бір үйде 500 адам тұрады немесе жұмыс істейді екен. Сол 500 адам лифтіге мінетін болғандықтан, күніне бір рет болса да міндетті түрде ол жердегі жарнаманы қарайды екен. Бұл ТВдегі жарнамадан да әсерлі дейді мамандар.
Бүгін Қарағандыда осы кітаптың тұсаукесерін өткізбекпіз. Ертең Астанада боламыз. Кеше Алматыда ұйымдастырып едік. Осы апта соларға Алматы, Қарағанды және Астананы көрсетумен өтетін сияқты.
Кейде туалетке кіріп, Токио метросындағы газ шабуылына тап келесің. Себебі, шелегінің түбі тесілгір еден жуушы хлорды оңды-солды шашып, туалетті өзінше «залалсыздандырып» қойған! Лібә, өмірде қалған жалғыз қызықтардың бірі — ұлы дәрет азапқа айналып, көзің, көзің несі
Біріншіден, көп адамдар сақал мен хиджапты көретін болса ала көздерімен қарап, шошып, мұсылман бауырларымызға түрлі сөздер айтады. Алайда, осы жерде бір сұрақ туады, әрі оны қоймау мүмкін емес: Хиджап пен сақалдың қандай проблемасы бар? Мысалы, менің сақал өсіргенімнің, немесе әйелімнің хиджап кигені сізге («екі туып, бір қалған» емес бір кісіге) не зияны бар? Сіз тамақ ішіп жатқаныңызда ешкім сақалын ыдысыңызға батырып жатқан жоқ қой! Онда несіне біреудің сақалына ашуланасыз?
Мына кісінің Қазақстан туралы айтқаны шындыққа жанасатын сияқты. Ал әлемді билеп-төстеуші кім екенін қайдам… Ана кісілердің азан шақырып қойылған аттары осы кісі айтқандай болса, қызық екен.